abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2013 @ 10:32:58 #176
43556 miss_dynastie
pi_121064596
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien kan ie niet zo goed tegen drank.
Dat is wel duidelijk aan de kleine oogjes op de foto :P
pi_121064633
Denk trouwens dat ze door het slaan-incident misschien hebben besloten het eerder naar buiten te brengen.
pi_121064668
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:29 schreef Grunsfan het volgende:
Volgens mij is dit altijd al een verstandshuwelijk geweest, iig van Sylvies kant. Ik vind haar een typische berekende golddigger. Nu haar carriere goed op de rol staat, hun zoon oud genoeg is en ze niet meer ziek is heeft ze hem niet meer nodig. Ik denk eigenlijk dat ze al heel lang niet meer samen leven. Dat mediaoffensief van een tijdje terug was ook heel erg ongeloofwaardig vond ik.

Nou ja, ook weer klaar. Sylvie kan naar haar volgende rijke man, Raf naar een volgende bimbo. En zo houden ze ons weer lekker van de straat.
Een berekende golddigger? Nee, dan was ze al jaren eerder gescheiden met hem.
En nu ga je er van uit dat vooral zij van hem af wilt, maar dat weet je toch helemaal niet? Misschien wilde hij wel niet meer, of is het in overleg met elkaar zoals ze zeggen.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2013 @ 10:37:46 #179
43556 miss_dynastie
pi_121064685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk trouwens dat ze door het slaan-incident misschien hebben besloten het eerder naar buiten te brengen.
Ja, en hun woordvoerder is natuurlijk nog met vakantie, vandaar dat ze zelf even met Duitse kwaliteitsmedia hebben gebeld :7
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:37:46 #180
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121064686
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En nu ga je er van uit dat vooral zij van hem af wilt, maar dat weet je toch helemaal niet? Misschien wilde hij wel niet meer, of is het in overleg met elkaar zoals ze zeggen.
:')
pi_121064694
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, en hun woordvoerder is natuurlijk nog met vakantie, vandaar dat ze zelf even met Duitse kwaliteitsmedia hebben gebeld :7
_O-
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_121064702
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of Raf nog buiten de deur bezig is geweest, wie weet wilde zij wel verder, maar als hij mept en zijn paling elders laat zwemmen, dan is de koek snel op :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_121064704
Als Rafael heeft geslagen keur ik dat sowieso af, maar dat spreekt voor zich. Echter lijkt me dit niet alleen de oorzaak van de scheiding, er zal wel meer hebben gespeeld de afgelopen maanden.

Sylvie van der Vaart is natuurlijk het prototype van een golddigger. Het mag duidelijk zijn dat ze Rafael van der Vaart alleen maar gekregen heeft omdat hij veel geld verdiende, een goede reputatie had en een topvoetballer was. Inderdaad, was ja, nu hij eigenlijk over zijn top heen is en alleen nog maar slechter wordt, is hij natuurlijk niet meer interessant voor Sylvie. Het domme wicht vergeet alleen dat ze er zelf ook niet knapper op wordt, qua uiterlijk al helemaal niet, dus die komt zichzelf nog wel tegen hoop je dan maar.

Laten we hopen dat Rafael snel een nieuw groen blaadje vindt, het zou leuk zijn als Sylvie dan stikjaloers het nakijken heeft :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_121064717
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:39 schreef Shreyas het volgende:
Als Rafael heeft geslagen keur ik dat sowieso af, maar dat spreekt voor zich. Echter lijkt me dit niet alleen de oorzaak van de scheiding, er zal wel meer hebben gespeeld de afgelopen maanden.

Sylvie van der Vaart is natuurlijk het prototype van een golddigger. Het mag duidelijk zijn dat ze Rafael van der Vaart alleen maar gekregen heeft omdat hij veel geld verdiende, een goede reputatie had en een topvoetballer was. Inderdaad, was ja, nu hij eigenlijk over zijn top heen is en alleen nog maar slechter wordt, is hij natuurlijk niet meer interessant voor Sylvie. Het domme wicht vergeet alleen dat ze er zelf ook niet knapper op wordt, qua uiterlijk al helemaal niet, dus die komt zichzelf nog wel tegen hoop je dan maar.

Laten we hopen dat Rafael snel een nieuw groen blaadje vindt, het zou leuk zijn als Sylvie dan stikjaloers het nakijken heeft :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zouden we je post afkeuren? Ja, het is een golddigger, maar wel een lekkere :D
pi_121064726
quote:
En naar alle vrouwen die vanwege empathie en piëteit voor Sylvie vinden dat het allemaal weer de schuld is van de man.
Als het andersom was geweest keurde mensen het net zo hard af. Feit blijft dat mannen meer lijken te slaan.
pi_121064752
quote:

SPOILER
Ze ziet er prachtig uit en zal dat voorlopig ook nog blijven, de concurrentie met jongere dames kan ze makkelijk aan.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2013 @ 10:41:42 #187
43556 miss_dynastie
pi_121064767
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als het andersom was geweest keurde mensen het net zo hard af. Feit blijft dat mannen meer lijken te slaan.
Dat komt ook doordat mannen zich vaak schamen om naar buiten te brengen dat ze door hun vrouw mishandeld worden...
pi_121064774
quote:
3s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ze ziet er prachtig uit en zal dat voorlopig ook nog blijven, de concurrentie met jongere dames kan ze makkelijk aan.
Er mag toch wel wat vaker een hamburger of een ijshoorntje in hoor.
pi_121064777
Het zou wel leuk zijn als Sylvie straks een jongere, goed uitziende man uitkiest, dan heeft Rafael stikjaloers het nakijken.
pi_121064799
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
Op welke dagen komen de bladen uit, zoals weekend enzo? Donderdag (vandaag?), vrijdag?
Vandaag. Ik ga zo kijken en eventueel scannen.

Hier haar laatste column:
pi_121064823
Ik denk dat een hoop mannen het niet langer dan een dag met haar uithouden. Leuk hoor, zo'n knap (hoewel je nog maar moet afwachten hoe ze er uit ziet zonder hulp van een stylist) koppie. Maar dan zo'n vrouw van wie je niet alleen op pad mag, die heus wel eens gek doet en dan zelfs het hoorntje van een ijsje ook opeet, die ruzie zoekt als je voor haar kookt maar het dan in je hoofd haalt om gebakken aardapppels te maken, die haar grootste succes vindt dat ze er zo goed uit zag bij die-en-die voetbalwedstrijd en die al sinds het begin van je huwelijk alleen wil slapen..... er zijn vast leukere vrouwen te vinden.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2013 @ 10:45:04 #192
43556 miss_dynastie
pi_121064830
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:42 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Er mag toch wel wat vaker een hamburger of een ijshoorntje in hoor.
Ik las laatst dat ze een McFlurry had gegeten :o
pi_121064843
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:43 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb het helaas niet kunnen lezen, m'n ogen vielen op 'iPodje en drankje' :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_121064848
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Sylvie straks een jongere, goed uitziende man uitkiest, dan heeft Rafael stikjaloers het nakijken.
Rafael was al een flink stuk jonger dan Sylvie, volgens mij ruim 5 jaar wat op zichzelf al vrij uitzonderlijk is natuurlijk.
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:46:21 #195
123170 alors
zlata1234
pi_121064852
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Raf was ook al 5 jaar jonger dan zij ;)
know'm sayin?
word? word.
pi_121064861
Een nóg jongere dan Rafael bedoel ik natuurlijk. ;)
pi_121064873
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een nóg jongere dan Rafael bedoel ik natuurlijk. ;)
Dan zou ze bijna pedo worden :P
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:48:24 #198
123170 alors
zlata1234
pi_121064887
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:43 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik kan niet scrollen ;(
know'm sayin?
word? word.
pi_121064897
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:44 schreef Grunsfan het volgende:
Ik denk dat een hoop mannen het niet langer dan een dag met haar uithouden. Leuk hoor, zo'n knap (hoewel je nog maar moet afwachten hoe ze er uit ziet zonder hulp van een stylist) koppie. Maar dan zo'n vrouw van wie je niet alleen op pad mag, die heus wel eens gek doet en dan zelfs het hoorntje van een ijsje ook opeet, die ruzie zoekt als je voor haar kookt maar het dan in je hoofd haalt om gebakken aardapppels te maken, die haar grootste succes vindt dat ze er zo goed uit zag bij die-en-die voetbalwedstrijd en die al sinds het begin van je huwelijk alleen wil slapen..... er zijn vast leukere vrouwen te vinden.
Ach, zo inhoudelijk komt Raf ook niet over, en als je verder nog buiten de deur neukt en mept, dan is er helemaal niks meer aan :Y)

Wat ik wel opvallend vond, is dat ze al jaren roepen nog zulke goeie sex te hebben, en dat zo belangrijk te vinden. Leek haast alsof er niks meer was, behalve de sex.
pi_121064914
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
Leek haast alsof er niks meer was, behalve de sex.
Ik denk dat elke man dat snel zou hebben met een vrouw als Sylvie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')