SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://twitter.com/ArjanvdGiessen
quote:Arjan vd Giessen@ArjanvdGiessen
Jaha. En nu? #rtl7darts
jammer van dat hoofdquote:
Daarom al dat gelul over dat Van Gerwen de favoriet is. je staat in een WK finale tegen de beste darter ooit. Statistieken zijn dan onzin.quote:
Joh, nu pas?quote:
En mike mist zijn triples idd..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Hij mist wel veel dubbels die Taylor. Moet je er wel gebruik van maken.
Toen had ik nog hoop ... dat is nu wel weg.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, nu pas?Dat had je een half uur geleden al moeten hebben. Van Gerwen is dramatisch bezig na de 4-3.
Er is he-le-maal niets van onze Nederlander over. Dramatisch wat hij nu laat zien. Dra-ma-tisch.quote:
ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Van Gerwen gaat hier niet meer bovenop komen....
Preciesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Taylor heeft Gerwen waar hij hem hebben wil.
Ik hoop dat hij zijn werparm breektquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:27 schreef Greenpeas het volgende:
Ik hoop toch dat er iemand is die een keer een baksteen in de strot van die Taylor douwt.
Alles is gewoon zoals zo vele partijen van Taylor, telkens de tegenstander afstraffen op het juiste moment, publiek bespelen, kansjes hier en daar pakken en er op het einde mee weglopen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Taylor heeft Gerwen waar hij hem hebben wil.
USAquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef Monolith het volgende:
Waar komen al die jankerds opeens vandaan?
nou ja, hij is jarenlang ongenaakbaar geweest en wel hieromquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon een fucking baas. Hij speelt nu gewoon met van Gerwen.
Nou, Barney leek aardig op weg zondagquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zijn werparm breekt
hij is gewoon Darts, of je die vent nou mag of niet, is al zo lang de allerbeste.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon een fucking baas. Hij speelt nu gewoon met van Gerwen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef polderturk het volgende:
Komop Michael van Gerwen. Je kan het.
Moet Barneveld morgen doen op die awardsdinnerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Barney leek aardig op weg zondag
als als als.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
"Die had er absoluut ingezeten."
Want dat konden ze zo snel zien? Lmao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |