SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is wel een hele leuke leeftijd.quote:
Maar zolang ze niet huilt is het geen ramp toch? Dan rust ze iig, en ze valt vanzelf in slaap. Eventueel nog een muziekje aanzetten...![]()
Klinkt als rapefilm.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon 'Zombies from Outer Space'.
Verhaal: Zombie uit de ruimte komen op aarde en iedereen met wie ze seks hebben worden ook een zombie.quote:Daarom juist.quote:Maar hij is wel
Maar dat 50's spul is vaak duur.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Samzzz, kijk eens wat ik misschien ga kopen:
Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook zoiets.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, iddquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klinkt als rapefilm.
[..]
[..]
Daarom juist.Maar hij is wel
Maar dat 50's spul is vaak duur..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Neuh maar ik maak er de gewoonte van te wachten tot ze slaapt voor ik zelf naar bed ga.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is wel een hele leuke leeftijd.
Maar zolang ze niet huilt is het geen ramp toch? Dan rust ze iig, en ze valt vanzelf in slaap. Eventueel nog een muziekje aanzetten...
En ik ben wel toe aan slaap(immers pas sinds 16:00 wakker...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lola wat leuk!
Wanneer ben je uitgerekend?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Vlotte responsequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Lola wat leuk!
Wanneer ben je uitgerekend?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Met oud en nieuwquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Lola wat leuk!
Wanneer ben je uitgerekend?![]()
![]()
Ik heb er nog nooit succes mee geboekt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van 'wingmans'..Klinkt goed.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon 'Zombies from Outer Space'.
Verhaal: Zombie uit de ruimte komen op aarde en iedereen met wie ze seks hebben worden ook een zombie.
Het zombie"virus" als SOA.
Heb je ooit Crossed gelezen? Dat lijkt daar wel een beetje op.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Euhwm bijzondere ehm "draagtijd"quote:
Dat moeten we ook zelf doen. Vind ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit succes mee geboekt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Oh ja, dat is vervelend dan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh maar ik maak er de gewoonte van te wachten tot ze slaapt voor ik zelf naar bed ga.
En ik ben wel toe aan slaap(immers pas sinds 16:00 wakker...)
![]()
Ze hebben ook jurken van 50 a 60,-, maar die zijn minder mooi. En het is betty page collection, dat is sowieso duur.quote:Ik heb alleen een pencil dress.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
True. Ik zie buurmeisje al helemaal wegrennen voor kaneelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar het is fictie, dus het kan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mja, voor kwaliteit betaal je... Wel veel, in dit gevalquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze hebben ook jurken van 50 a 60,-, maar die zijn minder mooi. En het is betty page collection, dat is sowieso duur.
[..]
Ik heb alleen een pencil dress..
Nee, is het een aanrader?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klinkt goed.
Het zombie"virus" als SOA.
Heb je ooit Crossed gelezen? Dat lijkt daar wel een beetje op.signatuurloos![]()
Ja maar zo mooiquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, voor kwaliteit betaal je... Wel veel, in dit geval.
Pfffffffffff American Pie....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eigenlijk wel ja. Maar dat doe ik nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat moeten we ook zelf doen. Vind ikHangt er van af wat je verwacht. Het is eigenlijk gewoon de comicvorm van een zombiefilm. Maar dan met veel seks en gore. Dus als dat je ding is, dan is het een aanrader.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, dan ga ik die wel onthouden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar dat doe ik nooit eigenlijk.
[..]
Hangt er van af wat je verwacht. Het is eigenlijk gewoon de comicvorm van een zombiefilm. Maar dan met veel seks en gore. Dus als dat je ding is, dan is het een aanrader.signatuurloos![]()
Ik welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar dat doe ik nooit eigenlijk.
Dat pijpt wel beter, zo een tandloze zombiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hangt er van af wat je verwacht. Het is eigenlijk gewoon de comicvorm van een zombiefilm. Maar dan met veel seks en gore. Dus als dat je ding is, dan is het een aanrader..
![]()
Goed idee!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu tukkie doen, deze ouwe snorremans is moeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, ik ben gekomen, hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Thanks
Volgende keer kom je ook.
Beetje tand-schrapen is soms wel ehm, plezant hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat pijpt wel beter, zo een tandloze zombie.
Geen idee welke mensen hier nog posten die ik ken, maar: de beste wensen voor 2013!
En vooruit, ook maar voor de mensen die ik niet ken, dan![]()
![]()
Bekend probleem.quote:
Ik heb hem hier staan, neem hem volgende keer anders wel mee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik die wel onthouden.Ik ben meestal de vrouw in een relatie, ik laat me versieren.quote:Ze neuken elkaar niet. Wel al het andere.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat pijpt wel beter, zo een tandloze zombie.
Onder andere dolfijnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Rare film gaat dit wordenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze neuken elkaar niet. Wel al het andere.
Onder andere dolfijnen..
![]()
Geen idee, ik weet het nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met de naam Est(h)er?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Wat zouden wij een goede match zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben meestal de vrouw in een relatie, ik laat me versieren.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap mijzelf ook ff niet meer.
FOK! stelletje in de maak?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zouden wij een goede match zijn![]()
![]()
![]()
Die oude man moet nodig slapen en nuchter wordenquote:
Gisteren noemde hij Engel ook al steeds Esther
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Yess../. ut slaaptTruste @all
Waarin?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en de mijne ook.
Weer gefaald alles.
/kraskras“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij wilde ook Kaneel voor jezelf?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en de mijne ook.
Weer gefaald alles.
/kraskrasDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Kunnen we zelfs op de eerste dag van het jaar niet meer positief zijn?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en de mijne ook.
Weer gefaald alles.
/kraskras
Laten we dat maar bewaren voor de onvermijdelijke breuk![]()
![]()
Wie niet, Joof. Wie niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wilde ook Kaneel voor jezelf?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Dit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wilde ook Kaneel voor jezelf?![]()
Je mag mij ook op het lijstje van idioten zonder smaak zetten.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Slaap lekker.quote:Uhuh.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag mij ook op het lijstje van idioten zonder smaak zetten.
Hm, ik moet ook maar eens gaan, iets met goede voornemens en voor 12 uur de pc uit hebben
.
Trusten allemaal![]()
.
![]()
Goed voornemen wel. Mijn ritme weer normaal brengen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:30 schreef muhahaha het volgende:
Hm, ik moet ook maar eens gaan, iets met goede voornemens en voor 12 uur de pc uit hebben
.
Trusten allemaal![]()
.
Mij lukt het nooit voordat mijn vakantie voorbij isquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed voornemen wel. Mijn ritme weer normaal brengen.![]()
![]()
Goed streven.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed voornemen wel. Mijn ritme weer normaal brengen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Fuck, dalijk weer om kwart voor 6 opstaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mij lukt het nooit voordat mijn vakantie voorbij is
Zo, schoolspul ook ingestuurd.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
De muur, als je er tegenaan rent.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Is dat zo? Ik vond het nog wel meevallen; ik zie in ieder geval mijn posts nog steeds staan een minuut nadat ik ze ingevoerd heb. Mag ook wel eensquote:![]()
![]()
De straat als je op je bakkes gaat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De muur, als je er tegenaan rent.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hatelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fuck, dalijk weer om kwart voor 6 opstaan.Ik vind mijn half 7 altijd al erg.
![]()
De boom als je jezelf er omheen vouwt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
De stoep als je van het balkon tieft.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De boom als je jezelf er omheen vouwt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat komt omdat je hem stiekem gewoon fantastisch vindt, net als ieder normaal mensquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dan ben ik toch altijd een beetje jaloers. Terwijl ik die lak helemaal niet zo tof vind..
Wat?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die auto als je er tegenaan fietst.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De stoep als je van het balkon tieft.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
OPIquote:
Die lantaarnpaal wanneer je er tegenaan loopt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die auto als je er tegenaan fietst.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik hoef hem niet. *herhaalt mantra*quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je hem stiekem gewoon fantastisch vindt, net als ieder normaal mens.
![]()
Samzz vuist als je in haar bil knijpt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die lantaarnpaal wanneer je er tegenaan loopt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oeh, nice onequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samzz vuist als je in haar bil knijpt..
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samzz vuist als je in haar bil knijpt.
Dat moest gewoon even.quote:
Het roept wel de vraag op welke van deze theoretische 'harde ervaringen' er allemaal uit persoonlijke ervaring zijn ontstaan...maar da's een tweedequote:![]()
![]()
Sommige dingen hoef je niet zelf te ervaren om te weten hoe het voeltquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het roept wel de vraag op welke van deze theoretische 'harde ervaringen' er allemaal uit persoonlijke ervaring zijn ontstaan...maar da's een tweede.
Ik heb Samzz nooit in haar bil geknepen in elk geval.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het roept wel de vraag op welke van deze theoretische 'harde ervaringen' er allemaal uit persoonlijke ervaring zijn ontstaan...maar da's een tweede[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik beweerde nergens het tegendeelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef je niet zelf te ervaren om te weten hoe het voelt.
Maar toch moet je soms wel ergens wat achter zoeken; zo heb ik een jaar of wat geleden nog aan den lijve ondervonden hoe achtereenvolgens een auto en vervolgens het wegdek voelen als je rustig op je fietsje zit, dus dat had mijn inbreng een heel persoonlijk tintje kunnen geven![]()
![]()
Een meisje heeft mij wel eens geslagen. Recht op mijn bakkes.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb Samzz nooit in haar bil geknepen in elk geval.
Ze was dom aan het zijn en ik maakte daar een grap over. Dat trok ze niet en ze probeerde me te schoppen. Ik ving haar been op met mijn hand en toen sloeg ze me in mijn bakkes.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een meisje heeft mij wel eens geslagen. Recht op mijn bakkes.
Ze was dom aan het zijn en ik maakte daar een grap over. Dat trok ze niet en ze probeerde me te schoppen. Ik ving haar been op met mijn hand en toen sloeg ze me in mijn bakkes.
Ik kwam er 2 weken geleden achter dat ze nu de vriendin is van een vriend van me.quote:
Ben benieuwd of ze me nog haat vanwege dat ik een goede vriendin van haar heb gedumpt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoop het niet voor jequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam er 2 weken geleden achter dat ze nu de vriendin is van een vriend van me.
Ben benieuwd of ze me nog haat vanwege dat ik een goede vriendin van haar heb gedumpt.
Slaap lekkerquote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Prima, en voor jou?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heloef! Hoe is het nieuwe jaar voor u begonnen?C'est la vie
Aansteller.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog dat been pareren ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was dom aan het zijn en ik maakte daar een grap over. Dat trok ze niet en ze probeerde me te schoppen. Ik ving haar been op met mijn hand en toen sloeg ze me in mijn bakkes.C'est la vie
Of als een man slaat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Classy is dat, als een dame je slaat.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
lekker slapen met emmer naast m'n bed
halve dag al misselijk, al komt het er nog steeds niet uit![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
tenzij SM is slaan not done, kwestie van machteloosheid of uiten "superioriteit"quote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind slaan sowieso zwak. Ik doe het zelf ook weleens, maar dat is als vrienden onder elkaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Classy vind ik niet echt een term die ik gebruik voor mannen, maarja[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dit ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tenzij SM is slaan not done, kwestie van machteloosheid of uiten "superioriteit"[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lukt het?quote:
Mwa. Als een vrouw een man aan het meppen is, dan vind ik dat de man best terug mag slaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tenzij SM is slaan not done, kwestie van machteloosheid of uiten "superioriteit"“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Beterschapquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:23 schreef Koen66 het volgende:
lekker slapen met emmer naast m'n bed
halve dag al misselijk, al komt het er nog steeds niet uit
C'est la vie
ja, je hoeft niet als een dooie de klappen op te vangenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Als een vrouw een man aan het meppen is, dan vind ik dat de man best terug mag slaan.Same shit, different day
SC hopper present![]()
De vrouw in kwestie moet helemaal niet beginnen met meppen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Als een vrouw een man aan het meppen is, dan vind ik dat de man best terug mag slaan.
Kvind van niet...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Als een vrouw een man aan het meppen is, dan vind ik dat de man best terug mag slaan.
Ligt er aan natuurlijk wel, als het een vrouw is die op de hulk lijkt dan is het andere koek dan een lief schattig meisje waarvan je haar gewoon in de houdgreep kunt leggen zogezegd.Rustig aan.![]()
dus jij zegt dan "hit me" en laat je lekker meppen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind van niet...
Ligt er aan natuurlijk wel, als het een vrouw is die op de hulk lijkt dan is het andere koek dan een lief schattig meisje waarvan je haar gewoon in de houdgreep kunt leggen zogezegd.Same shit, different day
SC hopper present![]()
True. Maar er zijn er die het doen en die mag je van mij als man zijnde gewoon terug klappen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie moet helemaal niet beginnen met meppen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Houdgreepquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus jij zegt dan "hit me" en laat je lekker meppen?
Rustig aan.![]()
eentje die hysterisch is denken in de houdgreep te kunnen nemenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Er is een verschil tussen niks doen en in bedwang houden hequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus jij zegt dan "hit me" en laat je lekker meppen?Fysieke overmacht werkt ook intimiderend.
Want terugslaan werkt daar wel tegen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eentje die hysterisch is denken in de houdgreep te kunnen nemen
Klopt. Ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar er zijn er die het doen en die mag je van mij als man zijnde gewoon terug klappen.
nope, ook zeker niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want terugslaan werkt daar wel tegen?
is een lastige hoe daar mee om te gaanSame shit, different day
SC hopper present![]()
Makkie..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eentje die hysterisch is denken in de houdgreep te kunnen nemen
Ik ken niet heel veel vrouwen die sterk genoeg zijn dat het niet meer lukt denk ik.Rustig aan.![]()
Iemand anders erop af sturen, die er niks mee te maken heeft, maar de hysterische wel kent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ook zeker niet.
is een lastige hoe daar mee om te gaan[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik niet. Nooit reden voor gehadquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt..
fors hysterisch en doorgedraaid maakt het beest echt wel los (helaas ervaring mee)quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Makkie..
Ik ken niet heel veel vrouwen die sterk genoeg zijn dat het niet meer lukt denk ik.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik wel, klootzak van een Ez.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gewoon bewusteloos slaanquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ook zeker niet.
is een lastige hoe daar mee om te gaan.
ik heb het thuis gehad, compleet doorgedraaid. Gelukkig brak er op gegeven moment iets in d'r waardoor het verweer ook minder werd. Ik heb meer dan een maand met beten in m'n hand rondgelopen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iemand anders erop af sturen, die er niks mee te maken heeft, maar de hysterische wel kent.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik was echt zo weggegaan en nooit meer teruggekomen...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het thuis gehad, compleet doorgedraaid. Gelukkig brak er op gegeven moment iets in d'r waardoor het verweer ook minder werd. Ik heb meer dan een maand met beten in m'n hand rondgelopen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
iemand met geestelijke problemen die net een maand in een kliniek heeft gezeten laat je toch niet zo snel alleen achter met 2 kleintjesquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was echt zo weggegaan en nooit meer teruggekomen...Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ook niet om je spullen te halen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was echt zo weggegaan en nooit meer teruggekomen...
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iemand met geestelijke problemen die net een maand in een kliniek heeft gezeten laat je toch niet zo snel alleen achter met 2 kleintjes
Rustig aan.![]()
Mja als het mijn kleintjes niet zijn....quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iemand met geestelijke problemen die net een maand in een kliniek heeft gezeten laat je toch niet zo snel alleen achter met 2 kleintjesDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik vind dat heel moeilijk, ik ben 100% tegen het slaan van vrouwen, maar je moet jezelf natuurlijk ook niet laten slaan als man zijnde.
Mijn eerste reacties zou ook zijn om haar naar de grond te werken lm haar in bedwang te houden.
Lukt dat niet dan kan ze toch een schop verwachten.![]()
in mijn geval dus welquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja als het mijn kleintjes niet zijn....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waaat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:35 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind dat heel moeilijk, ik ben 100% tegen het slaan van vrouwen, maar je moet jezelf natuurlijk ook niet laten slaan als man zijnde.
Mijn eerste reacties zou ook zijn om haar naar de grond te werken lm haar in bedwang te houden.
Lukt dat niet dan kan ze toch een schop verwachten.dus![]()
Kleintjes meenemen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iemand met geestelijke problemen die net een maand in een kliniek heeft gezeten laat je toch niet zo snel alleen achter met 2 kleintjes“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan zou ik nog een oplossing proberen te vinden voor die kinderen en ze niet alleen laten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja als het mijn kleintjes niet zijn....![]()
Die laat ik wel halen. Ik laat me niet als boksbal of bijtring behandelen. Geestelijk gezond of niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
wel eens enigsinds, maar bij mij overheerste, ondanks alles wat ze gedaan heeft toen, toch het medelijden. Want het was de depressie die haar daartoe dreef, als het 100% haar keuze was dan had ik geen seconde hoeven na te denkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laat ik wel halen. Ik laat me niet als boksbal of bijtring behandelen. Geestelijk gezond of niet.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is jouw keuze geweest. Niks mis mee, de mijne zou het niet zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel eens enigsinds, maar bij mij overheerste, ondanks alles wat ze gedaan heeft toen, toch het medelijden. Want het was de depressie die haar daartoe dreef, als het 100% haar keuze was dan had ik geen seconde hoeven na te denken.
Ik vind naar de info die je gegeven hebt dat je er super mee bent omgegaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel eens enigsinds, maar bij mij overheerste, ondanks alles wat ze gedaan heeft toen, toch het medelijden. Want het was de depressie die haar daartoe dreef, als het 100% haar keuze was dan had ik geen seconde hoeven na te denken
Klinkt als een slap compliment misschien maar zo bedoel ik het niet. Vind het echt goed van je.
Rustig aan.![]()
jeejquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo snel als vroeger
Maar jou sla ik niet hoor
dus![]()
1 vent heeft het geprobeerd bij mij, ik was heel snel weg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was echt zo weggegaan en nooit meer teruggekomen...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bleh, MaaH is echt lelijk geworden. De glitter is er helemaal uit
.
de meesten, zelfs goede vrienden roepen dat ze al lang en breed bij d'r weg waren geweestquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind naar de info die je gegeven hebt dat je er super mee bent omgegaan.
Klinkt als een slap compliment misschien maar zo bedoel ik het niet. Vind het echt goed van je.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb zo af en toe iets opgevangen over je situatie en inderdaad, zwaar respect voor je.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de meesten, zelfs goede vrienden roepen dat ze al lang en breed bij d'r weg waren geweest![]()
mja, regelmatig snap ik mezelf ook niet hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb zo af en toe iets opgevangen over je situatie en inderdaad, zwaar respect voor je.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zie. Ik hoef hem niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:43 schreef Samzz het volgende:
Bleh, MaaH is echt lelijk geworden. De glitter is er helemaal uit
.
![]()
![]()
o misread... coschappen en drukte dan..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom ga jij 17 januari niet naar Huppel?dus![]()
vrijdagochtend gewoon weer te vroeg 2 uur reizen en de hele dag druk. sry.. je hebt studenten en studentenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar er is drank, het is op donderdagavond en jij bent student
dus![]()
AA is nog perfect. Waarom deze nietquote:...
Ik ga slapen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou vooruit maar dan. Dan drink ik wel voor 2quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:54 schreef Evie het volgende:
[..]
vrijdagochtend gewoon weer te vroeg 2 uur reizen en de hele dag druk. sry.. je hebt studenten en studenten![]()
lijkt me een goed plan!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar dan. Dan drink ik wel voor 2dus![]()
C'est la vie
Ik ga ookTruste
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Goedemorgen bitches!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:37 schreef rival het volgende:
mogguh!
Allemaal de beste wensen voor 2013 nog he
Beste wensen allemaal!
En mogguh
NIEUW: Foto's!![]()
Jij ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:37 schreef rival het volgende:
mogguh!
Allemaal de beste wensen voor 2013 nog he![]()
![]()
Jij ook lieverdquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:37 schreef rival het volgende:
mogguh!
Allemaal de beste wensen voor 2013 nog he
[b]AirwiN schreef [/b]
Hey mensen ik ben Remco nieuw hier !
Hoop dat het gezellig word !
Gr.Remcoje weet wel uit de efteling![]()
jij ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, viel mee.
Gelukkig Nieuwjaar nog!![]()
familie van Frans?quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:00 schreef Lange-Remco het volgende:
Hey mensen ik ben Remco nieuw hier !
Hoop dat het gezellig word !
Gr.Remco![]()
Met een grote schoonmaakquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
en hoe is die 2013 van jullie begonnen?![]()
![]()
9.40quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moet jij niet bij een fysio zijn? of was dat om half 10?![]()
Ik ben teleurgesteldquote:![]()
Geen foto van jou in pak gehad
[b]AirwiN schreef [/b]
Men stelt mij ook weleens teleur, zo is het leven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld![]()
Geen foto van jou in pak gehad
Daar wen je vanzelf aan mop![]()
![]()
Trruequote:Op woensdag 2 januari 2013 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Men stelt mij ook weleens teleur, zo is het leven.
Daar wen je vanzelf aan mop
[b]AirwiN schreef [/b]
Versgebakken croissantjes op bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Zijn al bijna opquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet vandaag toch mn bed verschonenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Klootzakquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet vandaag toch mn bed verschonen
Jij wil ook croissantjes op bed?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil ook croissantjes op bed?
En koffie![]()
Ik heb toch geen koffie gekkie!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
nee, koffie in bed zou raar zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toch geen koffie gekkie!!
Dan ga je dat toch even voor me halen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toch geen koffie gekkie!!![]()
Hier gaat iets mis!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga je dat toch even voor me halen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Succes chickquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehequote:
Stel je niet zo aan![]()
Gewoon even zelf koffie gaan zetten joh
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja zit niks anders op hequote:Op woensdag 2 januari 2013 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Stel je niet zo aan![]()
Gewoon even zelf koffie gaan zetten joh![]()
Maak meteen even een paar croissantjesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Situatieheld!quote:
Moet het?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zal je dit jaar wat meer op de hoogte houden van de leukere situatiesquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Hoiquote:
Ik app je wel ff.quote:![]()
Ook_gek, doe dat!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Pffffffffffffffffffffffffffffff moeilijk is dat.... Zoveel lekkere dingen nog in huis, maar ik moet er vanaf blijvenGrrrrrr
4 Kilo aangekomenWTF
![]()
![]()
Geef maar aan mijquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffff moeilijk is dat.... Zoveel lekkere dingen nog in huis, maar ik moet er vanaf blijvenGrrrrrr
4 Kilo aangekomenWTF
.
![]()
10 is ook goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
4 kg? Of mag het ook 10 kg zijn? Dan ben ik gelijk tevreden![]()
![]()
Knuffel!quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Nog een klacht.... ik heb een puistje naast mijn neus
Maar die zit echt in dat gleufje
Doet pijnWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Je geeft ze 1 vinger...quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
4 kg? Of mag het ook 10 kg zijn? Dan ben ik gelijk tevredenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Zo eerste shake zit er al weer in
Pffff verstand op 0Ik kan het
Give me powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
Ah, tijd om Sylvie te gaan troostenquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)fael-ten-einde.dhtml
Awwwwwwwwwwwwwwww![]()
Shake? Nee schat, dannoontje moet je hebben voor powerrrrrrquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo eerste shake zit er al weer in
Pffff verstand op 0Ik kan het
Give me powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja mooie vrouw welquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, tijd om Sylvie te gaan troosten![]()
![]()
Heb ik geen moeite mee! Laar maar komenquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, tijd om Sylvie te gaan troosten
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shake? Nee schat, dannoontje moet je hebben voor powerrrrrr
Ochtend shake, Middag Reep en in de avond een maaltijd met weinig of geen koolhydraten![]()
![]()
Echt? Ik vind haar wel mooiquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer meevallen, maar haar bankrekening maakt veel goed
Hoewel ze vroeger met meer vetjes iets mooier was
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 10:36:39 ]![]()
Denk dat je je 's morgens kapot schriktquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? Ik vind haar wel mooi
Hoewel ze vroeger met meer vetjes iets mooier was![]()
Dag schatjes
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat je je 's morgens kapot schrikt![]()
![]()
Sylvie is wel erg geefbaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, tijd om Sylvie te gaan troostenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sloerie!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
dit dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? Ik vind haar wel mooi
Hoewel ze vroeger met meer vetjes iets mooier was
ben haar weleens tegen gekomen in de stad, was echt een plaatje![]()
![]()
Van hetzelfde! Ik moet nu ff stoppen met posten ivm bijna sluiten topicquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
goedemorgen allemaal en nog de beste wensen!![]()
![]()
je kan mobiel ook gewoon een nieuwe maken hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Van hetzelfde! Ik moet nu ff stoppen met posten ivm bijna sluiten topic![]()
![]()
Ditquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik moet nu ff stoppen met posten ivm bijna sluiten topic
Moeten ze wel opschieten![]()
![]()
Al vol?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: