SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is wel een hele leuke leeftijd.quote:
Maar zolang ze niet huilt is het geen ramp toch? Dan rust ze iig, en ze valt vanzelf in slaap. Eventueel nog een muziekje aanzetten...![]()
Klinkt als rapefilm.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon 'Zombies from Outer Space'.
Verhaal: Zombie uit de ruimte komen op aarde en iedereen met wie ze seks hebben worden ook een zombie.quote:Daarom juist.quote:Maar hij is wel
Maar dat 50's spul is vaak duur.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Samzzz, kijk eens wat ik misschien ga kopen:
Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook zoiets.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, iddquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klinkt als rapefilm.
[..]
[..]
Daarom juist.Maar hij is wel
Maar dat 50's spul is vaak duur..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Neuh maar ik maak er de gewoonte van te wachten tot ze slaapt voor ik zelf naar bed ga.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is wel een hele leuke leeftijd.
Maar zolang ze niet huilt is het geen ramp toch? Dan rust ze iig, en ze valt vanzelf in slaap. Eventueel nog een muziekje aanzetten...
En ik ben wel toe aan slaap(immers pas sinds 16:00 wakker...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lola wat leuk!
Wanneer ben je uitgerekend?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Vlotte responsequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Lola wat leuk!
Wanneer ben je uitgerekend?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Met oud en nieuwquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Lola wat leuk!
Wanneer ben je uitgerekend?![]()
![]()
Ik heb er nog nooit succes mee geboekt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van 'wingmans'..Klinkt goed.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon 'Zombies from Outer Space'.
Verhaal: Zombie uit de ruimte komen op aarde en iedereen met wie ze seks hebben worden ook een zombie.
Het zombie"virus" als SOA.
Heb je ooit Crossed gelezen? Dat lijkt daar wel een beetje op.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Euhwm bijzondere ehm "draagtijd"quote:
Dat moeten we ook zelf doen. Vind ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit succes mee geboekt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Oh ja, dat is vervelend dan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh maar ik maak er de gewoonte van te wachten tot ze slaapt voor ik zelf naar bed ga.
En ik ben wel toe aan slaap(immers pas sinds 16:00 wakker...)
![]()
Ze hebben ook jurken van 50 a 60,-, maar die zijn minder mooi. En het is betty page collection, dat is sowieso duur.quote:Ik heb alleen een pencil dress.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
True. Ik zie buurmeisje al helemaal wegrennen voor kaneelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar het is fictie, dus het kan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mja, voor kwaliteit betaal je... Wel veel, in dit gevalquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze hebben ook jurken van 50 a 60,-, maar die zijn minder mooi. En het is betty page collection, dat is sowieso duur.
[..]
Ik heb alleen een pencil dress..
Nee, is het een aanrader?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klinkt goed.
Het zombie"virus" als SOA.
Heb je ooit Crossed gelezen? Dat lijkt daar wel een beetje op.signatuurloos![]()
Ja maar zo mooiquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, voor kwaliteit betaal je... Wel veel, in dit geval.
Pfffffffffff American Pie....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eigenlijk wel ja. Maar dat doe ik nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat moeten we ook zelf doen. Vind ikHangt er van af wat je verwacht. Het is eigenlijk gewoon de comicvorm van een zombiefilm. Maar dan met veel seks en gore. Dus als dat je ding is, dan is het een aanrader.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, dan ga ik die wel onthouden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar dat doe ik nooit eigenlijk.
[..]
Hangt er van af wat je verwacht. Het is eigenlijk gewoon de comicvorm van een zombiefilm. Maar dan met veel seks en gore. Dus als dat je ding is, dan is het een aanrader.signatuurloos![]()
Ik welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar dat doe ik nooit eigenlijk.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat pijpt wel beter, zo een tandloze zombiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hangt er van af wat je verwacht. Het is eigenlijk gewoon de comicvorm van een zombiefilm. Maar dan met veel seks en gore. Dus als dat je ding is, dan is het een aanrader..
![]()
Goed idee!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu tukkie doen, deze ouwe snorremans is moeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, ik ben gekomen, hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Thanks
Volgende keer kom je ook.
Beetje tand-schrapen is soms wel ehm, plezant hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat pijpt wel beter, zo een tandloze zombie.
Geen idee welke mensen hier nog posten die ik ken, maar: de beste wensen voor 2013!
En vooruit, ook maar voor de mensen die ik niet ken, dan![]()
![]()
Bekend probleem.quote:
Ik heb hem hier staan, neem hem volgende keer anders wel mee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik die wel onthouden.Ik ben meestal de vrouw in een relatie, ik laat me versieren.quote:Ze neuken elkaar niet. Wel al het andere.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat pijpt wel beter, zo een tandloze zombie.
Onder andere dolfijnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Rare film gaat dit wordenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze neuken elkaar niet. Wel al het andere.
Onder andere dolfijnen..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: