SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://twitter.com/ArjanvdGiessen
Nee biiiiiiiiiiijnaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is het record al verbroken, menschen?
Volgens mij moet hij er nog wel wat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hij moet er nog 4 ofzo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
4 of 5. Ben de tel kwijt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij er nog wel wat.
blijkbaar wel, want er wordt nog gequote.quote:
Waarom? Het is maar 1 break.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:41 schreef De_Fietser het volgende:
jammer, geen 9-darter.
PT moet deze set pakken om de aansluiting niet te verliezen.
15.000, MvG heeft nu 7,500, want een andere gooide ook 9 darter.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:42 schreef Palomar het volgende:
krijgen ze een extra prijs bij een 9 darter?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:42 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
blijkbaar wel, want er wordt nog gequote.
Postopkrikken?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
Als je niet leest, waarom ben je hier dan?
Haha zie je, je leest wel.quote:
Ik kijk analoog hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
jullie lopen voor, terwijl ik gewoon rtl7 op tv kijk..
Cafévolk dat elkaar pas de waarheid zegt als ze een liter jenever in hun mik hebben.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
Als je niet leest, waarom ben je hier dan?
goed punt.quote:
Ja. 1 break tegen PT is meestal niet genoeg om safe te zijn.quote:
ik kijk via sky 3d, die loopt 5 seconde voor op rtlquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk ook RTL7. Analoog, ziggo. Gaat goed.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
Toen hij 2-0 voorstond was het verschil ook 2 zegt de commentator net.
Hier ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:43 schreef µ het volgende:
[..]
Ik kijk ook RTL7. Analoog, ziggo. Gaat goed.
Hij heeft op zich wel een punt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
daar krijgen ze ook voor betaald.quote:
Ik kijk gewoon via satelliet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Niet zo onzeker zijn en praat gewoon voor jezelf.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
digitaal loopt een paar tellen achter ivm de-crypten van het beeld.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet zo onzeker zijn en praat gewoon voor jezelf.
Bullshit, want je hebt sport1.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk niet via m'n kastje als ik weet dat analoog wat voorloopt hoor.
Buren die eerst juichenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:44 schreef wdn het volgende:
[..]
digitaal loopt een paar tellen achter ivm de-crypten van het beeld.
Denkt 'ie dat 'ie hier als eerste kan posten wat vervolgens 10 man gaat postenquote:
Niet zo doen homo.quote:
Het viel me op.quote:
Je kan commentator bij RTL7 worden.quote:
"afstraffen"..... groot woord voor een niet-mini-breakquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:45 schreef DeeBee het volgende:
Kijk, goed om af te straffen dat Taylor dat ene kansje laat liggen!
Dankjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kan commentator bij RTL7 worden.
Van Gerwen is die ene zonder haar enzoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoelde Van Gerwen.
Ik kijk niet zo vaak.
Foute score is ban.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoelde Van Gerwen.
Ik kijk niet zo vaak.
Hahahaha, jij kijkt elke dag man.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoelde Van Gerwen.
Ik kijk niet zo vaak.
Bang voor een bouncerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heeft die ene man in het publiek zo'n helm op?
dat is de helmmanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ziet er niet bijster intelligent uit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:46 schreef matthijst het volgende:
Hij hapt naar zn dart als ie m gooit. Net een fuckin goudvis.
Omdat het PETR CECH ISquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
58quote:
Ik meen 5 maar weet het niet meer zeker.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoeveel 180's moet van Gerwen eigenlijk nog voor het record?
Ik word steeds beter, mijn oude niveau komt eraan.quote:
Drukt elkaar weer dicht enzoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
Stukje magie trouwens, zo'n dartbord. Nergens blijven de gaatjes zitten.
Hij gaat het wel halen denk ik, ligt er ook aan hoeveel sets The Power nog pakt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik meen 5 maar weet het niet meer zeker.
Ik word hier niet zo bang van.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik word steeds beter, mijn oude niveau komt eraan.![]()
Van Gerwen was 6 jaar geleden ook minstens net zo goed als nu, had alleen even een dipje. Ik ook.![]()
Ik krijg je nog wel, flikkertje.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Monolith het volgende:
Ik snap dat liedje ook niet echt. Ik neem toch aan dat je geen 200 pond neerlegt als je een hekel hebt aan darts.
Het bord bestaat uit haren dus die veren terug als de pijl er uit gehaald wordt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ja klopt hij is nu kaal.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Van Gerwen ontzettend van uitstraling is veranderd in vergelijking met de periode waarin hij nog dat stekeltjeshaar had?
Jóh.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Van Gerwen ontzettend van uitstraling is veranderd in vergelijking met de periode waarin hij nog dat stekeltjeshaar had?
dan ga je toch naar een ander topic.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Wist je dat er wel 100.000 ballen opgeslagen kunnen worden in een biljarttafel?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
klopt. Hij ziet er heel anders uit nu.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke, da's een terehcte opmerking.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die hier overdreven doen als Taylor al een leg pakt.
En dan is het erg dat Van Gerwen deze leg niet pakt?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan kun je geen 180 gooien ofzo wil je zeggen?
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 22:41:16Een kleine nine-dartertje erbij zou wel lekker zijn. #rtl7darts reageer retweet
We zien het ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Echt elke belangrijke dubbel gaat erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |