Inderdaad, precies mijn punt... Misschien moeten we samen maar een bunkertje inkruipen om 2013 te overleven? Enige lijn naar de buitewereld... FOK! uiteraard...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:27 schreef Garisson72 het volgende:
Wat een laagschedeligheid. 2013 stemt mij mismoedig.
't Is inderdaad echt spitten door dat leestekenloos geweldquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nee, valt niet te lezen dit. Verdomme zeg.
Ik heb geen idee waarover het gaat dusquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
't Is inderdaad echt spitten door dat leestekenloos geweld
Je kan beter op safe spelen...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef LXIV het volgende:
Je kunt dit soort mensen toch gewoon selectief uitroeien? Daar hoeft de hele wereld toch niet voor vernietigd te worden?
Hitler, ben jij het?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef LXIV het volgende:
Je kunt dit soort mensen toch gewoon selectief uitroeien? Daar hoeft de hele wereld toch niet voor vernietigd te worden?
quote:
quote:
De ene steelt de hond van de andere en ze maken elkaar dertig posts lang uit voor hoer. De minderjarige dochter komt ook nog even tonen hoe goed ze al kan schelden.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef LXIV het volgende:
Ook Hitler had soms best goede ideeën.quote:
Bedankt voor het delen hiervan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
[..]
De ene steelt de hond van de andere en ze maken elkaar dertig posts lang uit voor hoer. De minderjarige dochter komt ook nog even tonen hoe goed ze al kan schelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |