SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Wat ging er misquote:
Ik zie geen leila hoor?quote:
hahaha dacht ik alquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wilde hem weghalen en opeens ging ie hem al versturen
dat ben ik vergetenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha dacht ik alwat wilde je doen dan als TT?
vreemde fantasieen heb jijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
msacras is nog steeds dronken en is in bed beland bij een vreende oude man en heeft nubniks te doen, daarom scheld ze leila uit
Jij kan mij het tegendeel bewijzen??quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vreemde fantasieen heb jij
nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij kan mij het tegendeel bewijzen??
dat weet je zelf toch wel?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik hoop wel het beste vior haar, daar niet vanhhoe voelt het eig om dronken te zijn?
neequote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat weet je zelf toch wel?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij dacht laat ik eens lipgloss op doen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:07 schreef msacras het volgende:
Ohnee, geen leila idd.
De alcohol en wiet zitten nog in m'n bloed en ik heb nog niet bij kunnen slapen, don't blame me
Haha geweldigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ha-ha.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja prima, sliep lekkaahh vroegquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha geweldig
Goede jaarwisseling gehad iedereen?
Oehlalaaa.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ga geen uitleg geven hoe die lipgloss er kwam
Haha, ik best laat geloof ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja prima, sliep lekkaahh vroeg
quote:
Heb ik meestal ook na een jointquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Tevens heb ik ook geen kater hoor, gewoon een beetje slapjes en brak
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ro-ald G waarom zou ik daar over liegen...
Nee, daarom heb ik ook geen kater!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen halve fles whiskey op
Wees blijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik ook geen kater!
Ja, ik typ nu met mijn neus. Dat kan gewoon hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Vingertjes eraf geblazen, niet dood.
Mijn neus is daar te groot voor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik typ nu met mijn neus. Dat kan gewoon hoor.
Dan heb jij of te kleine toetsen of een te grote neus,quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijn neus is daar te groot voor.
Door zijn stembanden met afwisselende frequenties te laten vibrerenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:57 schreef supersof het volgende:
Okeee flauw
roald hoe heb je dat ingesproken?
Ja dan vormt de zender de boodschap, maar wat is het middel die de boodschap vormt voor de ontvanger?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Door zijn stembanden met afwisselende frequenties te laten vibreren
Oh kan via een knop op toetsenbord van mobiel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:57 schreef supersof het volgende:
Okeee flauw
roald hoe heb je dat ingesproken?
niceeequote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh kan via een knop op toetsenbord van mobiel.
hiquote:
De winkels zijn dicht he, Dus gaat nogal moeilijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:02 schreef 1410 het volgende:
Wie wilt er voor mij boodschappen doen en koken? Ik heb geen zihinininin
In Leiden is altijd alles openquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
De winkels zijn dicht he, Dus gaat nogal moeilijk
haha echt niet. alles is gesloten op nieuwjaarsdag toch.quote:
Nee zelfs met kerst zijn de supermarkten open.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha echt niet. alles is gesloten op nieuwjaarsdag toch.
ah chillquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:08 schreef 1410 het volgende:
[..]
Nee zelfs met kerst zijn de supermarkten open.
Ja oke geen kledingwinkels.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ah chillmaar alsnog doe ik geen boodschappen.
ik heb daar mijn vader voorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:11 schreef 1410 het volgende:
[..]oke dan wordt thuisbezorgen mijn vriend.
ik vergeet altijd het verschil tussen bami en nasiquote:
Ja, ik woon op mijzelf, dus dat heeft niet zoveel nutquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb daar mijn vader voor![]()
Die haalt vanavond patat/friet
oh nee dan kan het nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:14 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ja, ik woon op mijzelf, dus dat heeft niet zoveel nut
Haha alles kan, maar op jezelf wonen is wel duur..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee dan kan het nietik wil ook uit huis pfff. pas in september helaas.
naja ik woon sinds kort weer thuis omdat ik gestopt ben met studie. en mn nieuwe werk is vijf minuten van mijn ouders huis. dus op mezelf wonen is geldverspilling nu vind ik. kan ik beter sparen en dan in september op kamers als ik nieuwe studie ga doenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:18 schreef 1410 het volgende:
[..]
Haha alles kan, maar op jezelf wonen is wel duur..
Nasiquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vergeet altijd het verschil tussen bami en nasi
oh dan vind ik bami lekkerderquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nasi
[ afbeelding ]
Bami
[ afbeelding ]
roaldddddquote:
Jij ook man! Ja was tof genoeg drank en gratis shotjes van mijn neef gekregen die daar werkt. Hoe was jouw nacht?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De beste wensen.
Hoe was het vannacht?
Thnx, klinkt goedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij ook man! Ja was tof genoeg drank en gratis shotjes van mijn neef gekregen die daar werkt. Hoe was jouw nacht?
Okè, kan ook gezellig zijn tochquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx, klinkt goed![]()
Mijn avond was rustig, vierde het thuis met mijn ouders. Ben rond 02:00 naar bed gegaan want moest vanochtend weer aan het werk.
Het is ook lekker!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:46 schreef Ro-ald het volgende:
En ik vond champagne opeens lekker vannacht.
Die ik had was echt zuurquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:46 schreef Ro-ald het volgende:
En ik vond champagne opeens lekker vannacht.
Nee, maar had baco dat is aardig te doenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar jij houd sowieso niet echt van alcohol toch?
Ja baco is wel lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, maar had baco dat is aardig te doen
Maak een topicquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:03 schreef msacras het volgende:
Waar kan ik het "kotsen op Arriva" topic vinden?![]()
![]()
Nul is zo'n stomme leeftijdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
Ben ik weer![]()
we hebben net filmpjes gekeken van vroeger. toen ik vijf was en mn broertjes drie en nul
ja wist niet hoeveel maandenquote:
Ja was leukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zekerjij ook?
wel slecht geslapen
ik ook jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben wel weer blij dat de feestdagen voorbij zijn
Waarom?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben wel weer blij dat de feestdagen voorbij zijn
Maakt voor mij niets uitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ook jaMja. Dan ook weer bijna einde kerstvakantie
ohja dat is zoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh gewoon weer lekker mijn eigen gang gaan.
Nu weer lekker in mijn kamer ook.
Goudvissen? Bak ingedraaid?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:46 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen ga ik vissen kopen voor op mijn kamer.
HYPOOOquote:
oh ik wil ook vissen hebbenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:46 schreef Ro-ald het volgende:
JAA WEL GOED NOG WEL MOE VAN OUD EN NIEUW EN ZO EN MOET MORGEN VROEG OP MAAR JA HET IS VAKANTIE ZEGGEN WE DAN MAARquote:
Karper en Palingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:46 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon makkelijk te houden vissen en vissenkom/bak.
Je vissen zijn binnen 2 weken dood door een nitrietpiek omdat je nog geen bacteriën in je bak hebt.quote:
Ja, ik denk dat ik dat ook liever doe. Maar ja nog even sparen danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je vissen zijn binnen 2 weken dood door een nitrietpiek omdat je nog geen bacteriën in je bak hebt.
Welke vissen je ook neemt.
Neem gewoon een leuk bakje van 60 cm oid en laat het drie weken met plantjes en water staan. Dan vissen erin.
Het is veel leuker als je ze in leven houdt.
Goed zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook liever doe. Maar ja nog even sparen dan
Is ook mooier en leuker dan zo'n vissenkom/bakquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Meh. Valt mee. Bakje van mp, als je de juiste mensen kent gratis plantjes, dan alleen nog vissen
DM maar als je vragen hebt anders.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is ook mooier en leuker dan zo'n vissenkom/bak![]()
En dan breder vissen keuze
Tofquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
DM maar als je vragen hebt anders.
Ik heb drie bakken staan![]()
Ik heb wel oude foto's ergens. Zal anders wel dm sturen als ik iets gevonden heb.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
TofHeb je geen foto's van die bakken?
Eerst nu maar even kijken hoeveel het precies zou kosten.
Maar bedankt in in ieder geval
Is goedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb wel oude foto's ergens. Zal anders wel dm sturen als ik iets gevonden heb.![]()
no prob.
Biotopenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
Lijkt mij ook leuk,om dan echt zo'n thema in je bak te hebben.
Vissen uit een werelddeel bijvoorbeeld of zo.
Als je begrijpt wat ik bedoel Hypo
Ik denk dat ik eerst gewoon simpel een school vissen neem van hetzelfde soort.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Biotopen
Ik kan dat nooit volhouden
Maar bijvoorbeeld blackwater heb ik wel![]()
Donderdag bij een vriend 3 enneacampus ansorgii's opgehaald (google maar), zijn een soort zeepaardjes!
gewoon beginnen met scholenvisje en iets van garnaaltjes is wel leuk jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst gewoon simpel een school vissen neem van hetzelfde soort.
Moest inderdaad even zoeken op google,maar herkende die enneacampus ansorgii's wel
Ja, ik ga maar eens informatie opzoeken bij een aquaform.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
gewoon beginnen met scholenvisje en iets van garnaaltjes is wel leuk ja
nee vind ik niet! over cia en agenten enz.quote:
Oh okequote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
nee vind ik niet! over cia en agenten enz.
weet nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoeveelste seizoen is dat dan alweer?
jaa zo leukquote:
Het is wel leuk,maar volg het al een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
weet nietvind je dat niet leuk dan?
Ohjoh gewoon weer dit jaar wel volgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is wel leuk,maar volg het al een tijdje niet meer
Oh ik weet niet, heb nog niet gekeken wie er mee doen hahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vind ik ook
Maar vrijwel iedereen die ik ken haat op WIDM.
dat deden ze toch in het begin?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
Ze moeten een seizoen doen,met onbekende mensen
jaa die ken je dan helemaal niet. Dat zou veel leuker zijn!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
Ze moeten een seizoen doen,met onbekende mensen
Ja daaromquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa die ken je dan helemaal niet. Dat zou veel leuker zijn!
is wel leuker ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja,maar weet niet zeker
goed idee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
En dat moeten ze ook weer gaan doen bij Expeditie Robinson.
ohjaquote:
Ja iedereen is wegquote:
gaygayquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
hahaa ik ben er snel voor ie zijn wens doetj ajajaj
wordt ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:11 schreef Ro-ald het volgende:
Er word(t) nog steeds vuurwerk afgestoken hier.
Je bent wel liev soms.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Een hartje? Waar heb ik dit aan te danken, mijn waarde hypo?
Hoop dat het straks wel ophoud.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wordt ja.![]()
Hier niet meer gelukkig
Wow, een normale reactie van gaygay!quote:
ik ookquote:
Nou, dat je dat speciaal vindquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow, een normale reactie van gaygay!
Ja dat zou wel beter zijn jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookmoet ff een ritme krijgen als ik volgende week 7 uur op het werk moet zijn
Ja, normaal doe je niet zoquote:
jaa dus zo lekker naar bedje toequote:
Ik ben er nog hoorquote:
Maar ze is wel eerlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
Wat een naar beeld heb je over mij zeg.
nee hvjquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die PI erbij![]()
Is dit een soort van complot om mij slecht te laten voelen over mezelf?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat ben ik toch weer geliefd. Het geeft wel een warm gevoel/
Nou het trekt nu toch weer bij.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
Wat een naar beeld heb je over mij zeg.
dank uquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:43 schreef Ro-ald het volgende:
Hypo is een leuke meid hoor,althans wat ik gezien had bij tinychat.
Dat was echt zoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou het trekt nu toch weer bij.
Geef toe, als iemand je vertelt dat hij over je droomt dan denk je wel even dat hij gek is.
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat was echt zo![]()
Mijn dromen gaan hun eigen weg, dat is wel vaker zo.
Nee doe ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik geloof er niks vantroller die je bent.
Ik lieg amper, een van mijn goede eigenschappenquote:
Ik kan niet liegen in het echtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
Ik lieg amper, een van mijn goede eigenschappen
Dan moet ik lachen ofzo, of dan zien ze het aan mn gezicht. Soms echt rot. Heel soms lukt het wel. Maar dat is zelden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in z'n werk dan, moet je lachen of blozen? Ik heb dat alleen bij m'n moeder...
Die dodelijke blik die mensen je geven nadat je iets onwaars hebt gezegd, epicquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan moet ik lachen ofzo, of dan zien ze het aan mn gezicht. Soms echt rot. Heel soms lukt het wel. Maar dat is zelden.
Bij domme mensen kan ik wel liegen. Maar die geloven toch alles.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die dodelijke blik die mensen je geven nadat je iets onwaars hebt gezegd, epic
Ja #thoughlife alluszquote:
heeee, dat wilde ik net zeggen.quote:
GMTAquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
heeee, dat wilde ik net zeggen.
Slaap lekker iedereen
Hey 17-jarige XDXDquote:
Hoe gaat het?quote:
Ook ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
goeoeoed. Met jou?Nieuwjaar gevierd?
tofquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook ook![]()
Ja met familie, was wel gezellig
en jij? vuurwerk afgestoken?quote:
hey gaygayquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Neh, geen vuurwerk. Jij wel?
Met 2H4U gevierd.was leuk.
tofquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]mooi vuurwerk
Gezellig, nieuwjaarskus dit dat.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
tofja dat ook
![]()
mja. We waren een film aan het kijken, en hij zegt opeens 'hoe laat is het eigenlijk?' was het precies 00:00
Romantisch hoorquote:
Alles goed? Waarom vroeg je trouwens nog over de banners?quote:
Ja prima hoor, nieuwe dag, nieuw jaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alles goed? Waarom vroeg je trouwens nog over de banners?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja prima hoor, nieuwe dag, nieuw jaar.
Ik wil beginnen met designen als een echte baas
En hoeveel moet ik er kijken om je te evenaren?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik raad je aan om tutvids te googlen, hij heeft goede tutorials
Hmm.. Eens kijken!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik raad je aan om tutvids te googlen, hij heeft goede tutorials
Jazekerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lekker!
Beetje toffe avond gehad gister?
Je moet het meedoen ofcoursequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En hoeveel moet ik er kijken om je te evenaren?
En hoe staat het met jou trouwens?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hmm.. Eens kijken!
Ik wil het ook gaan leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |