SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Wat ging er misquote:
Ik zie geen leila hoor?quote:
hahaha dacht ik alquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wilde hem weghalen en opeens ging ie hem al versturen
dat ben ik vergetenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha dacht ik alwat wilde je doen dan als TT?
vreemde fantasieen heb jijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
msacras is nog steeds dronken en is in bed beland bij een vreende oude man en heeft nubniks te doen, daarom scheld ze leila uit
Jij kan mij het tegendeel bewijzen??quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vreemde fantasieen heb jij
nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij kan mij het tegendeel bewijzen??
dat weet je zelf toch wel?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik hoop wel het beste vior haar, daar niet vanhhoe voelt het eig om dronken te zijn?
neequote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat weet je zelf toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |