abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:43:34 #101
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_121035717
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:40 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Het lijkt me interessant om de verkiezingsuitslagen in de Friese gemeenten af te zetten tegen die in Nederland in het algemeen.
VVD vind je vooral in het zuiden. Friezen stemmen, net als Groningers en Amsterdammers overwegend links.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:46:44 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_121035795
Ja in Friesland stemmen ze over het algemeen op UItgesproken pro Europese partijen
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:46:48 #103
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_121035796
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:40 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed knuffelaar, hoe denk jij dat Friesland zichzelf gaat onderhouden als ze "vrij" zijn?
Als ze snel zijn: gas
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:48:08 #104
pi_121035844
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:40 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed knuffelaar, hoe denk jij dat Friesland zichzelf gaat onderhouden als ze "vrij" zijn?
Ik studeer geen economie. Maar ik ben liever vrij en dan wat armer, dan dat ik leef onder een bezetter.

We kunnen best samenwerken met andere naties, zoals met jullie in Nederland. We worden geen Noord-Korea.
Misschien moeten we allemaal in Fryslan een stapje terug doen in materieel opzicht. Maar we kunnen ons richten op andere waarden, rust, ruimte, Zen, goede gezondheidszorg met Cubaanse medicijnen bijvoorbeeld, goed ondferwijs en dan maar wat minder Chinese plastic rommel.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:50:31 #105
pi_121035918
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:46 schreef Hexagon het volgende:
Ja in Friesland stemmen ze over het algemeen op UItgesproken pro Europese partijen
Omdat we niet pro-Europa stemmen, maar voor het sociale gezicht van Groenlinks en de PvdA. Die partijen hebben goede punten, alleen hun pro-EU standpunt is ongelukkig.

Er zijn nauwelijks echte anti-EU partijen. Alleen de PVV, maar goed dat zijn verder een stelletje clowns.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:52:14 #106
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_121035957
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
Linkse knuffelaar wil een libertarische staat. Juist.
Slechts wanneer de uitkomst hem uitkomt uiteraard.
pi_121035968
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Omdat we niet pro-Europa stemmen, maar voor het sociale gezicht van Groenlinks en de PvdA. Die partijen hebben goede punten, alleen hun pro-EU standpunt is ongelukkig.

Er zijn nauwelijks echte anti-EU partijen. Alleen de PVV, maar goed dat zijn verder een stelletje clowns.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:52:44 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_121035975
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Misschien moeten we allemaal in Fryslan een stapje terug doen in materieel opzicht. Maar we kunnen ons richten op andere waarden, rust, ruimte, Zen, goede gezondheidszorg met Cubaanse medicijnen bijvoorbeeld, goed ondferwijs en dan maar wat minder Chinese plastic rommel.
Hoe dan ook zal de schoorsteen moeten roken in Friesland. Jouw goede onderwijs en gezondheidszorg betaal je niet met wat Friesland momenteel produceert.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:56:05 #109
pi_121036058
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoe dan ook zal de schoorsteen moeten roken in Friesland. Jouw goede onderwijs en gezondheidszorg betaal je niet met wat Friesland momenteel produceert.
Relaties aangaan met Cuba en Venezuela bijvoorbeeld en zoals ik al zei, desnoods genoegen nemen met minder. Wat moet je met die plastic troep uit China als je bezet bent.

En de crisis gaat nog heel hard door Nederland waaien dankzij de EU. Dus misschien worden jullie wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
pi_121036105
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Relaties aangaan met Cuba en Venezuela bijvoorbeeld en zoals ik al zei, desnoods genoegen nemen met minder. Wat moet je met die plastic troep uit China als je bezet bent.

En de crisis gaat nog heel hard door Nederland waaien dankzij de EU. Dus misschien worden jullie wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
:D _O- _O_ O+
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:59:04 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_121036133
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Die plastic troep zal wel de maatstaf worden met een dergelijk welvaartsniveau. Het is immers het goedkoopst. Want wat voor samenwerkingen zie je dan voor je?

Enne EU lid of geen EU lid. Bij een ineenstortende EU gaan landen die er niet bij horen, maar er wel veel belangen hebben, even hard mee.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:59:41 #112
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_121036145
quote:

[..]

Nederland presenteert uiteraard wel eerst een flinke rekening voor alle investeringen die we hebben gedaan in dat achterstandsgebied.
Al die wegen en dijken krijgen jullie niet cadeau.
pi_121036253
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan zou het slim zijn om iets verder te kijken dan de miljoenennota ;). De uitgaven in het kader van de MIRT zijn maar een beperkt deel van de uitgaven aan infrastructuur ;).

Goed dus dat het aangehaald wordt, laat de onkunde van libertariers om iets van eerdere discussies op te steken weer goed zien ^O^
Nou geef dan maar je bron van uitgaven en inkomsten van die de door jou zo bewierrookte overheid.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_121036279
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het EU grondwet referendum ging niet over de EU in het algemeen. Dus dat is creatief doen met feiten.

Daarnaast heeft de Nederlandse bevolking vele verkiezingen op een rij steeds weer pro-EU partijen aan de macht geholpen. Die Euro is er echt niet in een regeringsperiode gekomen ofzo.
Natuurlijk, want zo een beetje elke politicus is voor de EU, lijkt me nogal logisch, meer EU is meer pluche.
pi_121036337
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou geef dan maar je bron van uitgaven en inkomsten van die de door jou zo bewierrookte overheid.
Ik bewierrook niets. Ik geef slechts aan dat jouw stelling niet enkel uit de MIRT gehaald kan worden maar dat je wat verder moet kijken dan je neus lang is. Dat is je ook al vaak zat uitgelegd maar dat past niet binnen je sprookje dus het komt niet aan :+
  dinsdag 1 januari 2013 @ 15:07:26 #116
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_121036341
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

Natuurlijk, want zo een beetje elke politicus is voor de EU, lijkt me nogal logisch, meer EU is meer pluche.
Dan had men een anti EU partij kunnen oprichten. Niet gebeurt.
pi_121036348
quote:

[..]

Vooral blijven dromen. Je kan beter naar Caracas verhuizen, overigens.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 15:09:57 #118
pi_121036405
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat wordt stelselmatig geboycot, gedwarsboomd, belachelijk gemaakt.
pi_121036407
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:59 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Nederland presenteert uiteraard wel eerst een flinke rekening voor alle investeringen die we hebben gedaan in dat achterstandsgebied.
Al die wegen en dijken krijgen jullie niet cadeau.
Van mij mogen ze die gratis hebben. Friesland is nu 25% armer dan gemiddeld, dus dan ben je meteen van al hun uitkeringen en subsidies af.
Daarnaast heeft Friesland 0,0 groeimogelijkheden. Heeft iemand iets bedacht voor onderwijs ed? Juist.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_121036421
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik bewierrook niets. Ik geef slechts aan dat jouw stelling niet enkel uit de MIRT gehaald kan worden maar dat je wat verder moet kijken dan je neus lang is. Dat is je ook al vaak zat uitgelegd maar dat past niet binnen je sprookje dus het komt niet aan :+
Zeker wel, maar daarom mijn tegenvraag, geef maar het plaatje aan met de inkomsten tussen de investering in infrastructuur en de inkomsten, geef het me gewoon...
pi_121036426
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Nee hoor, er is al een Anti-Europa Partij.
Zij krijgt gewoon te weinig stemmen, haar mening is blijkbaar ondervertegenwoordigd onder het Nederlandse electoraat.
-Linkse Boomknuffelaar
  dinsdag 1 januari 2013 @ 15:11:02 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_121036437
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Nou en? Ze kunnen toch voor zichzelf opkomen hoop ik? Als er draagvlak is halt zo'n partij wel wat stemmen.
pi_121036438
quote:

[..]

Er is helemaal geen boycot oid het is gewoon een kansloze belachelijke club die de aandacht kreeg die ze verdienden.
pi_121036446
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat mensen tegen politiek niet erg geneigd zijn om een anti politieke partij op te richten, daarnaast is dat zonder middelen die politieke partijen wel hebben erg lastig.
pi_121036466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zeker wel, maar daarom mijn tegenvraag, geef maar het plaatje aan met de inkomsten tussen de investering in infrastructuur en de inkomsten, geef het me gewoon...
Ik ga niet alle begrotingen van de gemeenten en provincies voor je doorspitten :D. Daarnaast gaat het hier volledig off-topic. Je sprookje klopt gewoon niet, dat was alles wat ik wou aangeven en dat is je ook al vaker uitgelegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')