SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 10% gewijzigd door Qunix op 01-01-2013 13:39:47 ]
Weet je hoe vet gears of war isquote:Op maandag 31 december 2012 20:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
BF3 IS GAY, tegenwoordig alleen maar grahpics sletten geneens goede gameplaywaar is mijn singelplayer skirmish gebleven.
[..]
Battlefield 3![]()
Battlefield 4wordt een spel dat voor 50 procent compleet is en de overige 50% koop je in de vorm van dlc voor dezelfde prijs als het spel
natuurlijk was het vroeger beter want spel was af goede support, 2 expansian packs die het waard zijn om te kopen en echt wat toe voegen0
en always on drm voor simcity 5wacht wel op een crack en anders verder met simcity4 vol mods..
[..]
Kut DRM, kut ea die westwood verneukt/maxis en dice. activision![]()
#YOLO2012
[ afbeelding ]
[..]
Consoles en exclusives in 2013
[ afbeelding ]
waarom de OP veranderen, hij was primaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 07:20 schreef Qunix het volgende:
Opmerkingen enzo over de nieuwe OP, hoor ik graag.
Niet pas om 11:00 opstaanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
heuj de op is veranderd
pff het is veelste vroeg
Geweldigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 07:20 schreef Qunix het volgende:
IRC is niet zo actief meer, right? Misschien idee om het dan weg te laten?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 07:20 schreef Qunix het volgende:
de FOK!anime-channel is niet meer actief, IRC in het algemeen wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:13 schreef Easymodo het volgende:
[..]
IRC is niet zo actief meer, right? Misschien idee om het dan weg te laten?
IRC was leuk, maar het ging dood. We zitten nu wel op skype.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:13 schreef Easymodo het volgende:
[..]
IRC is niet zo actief meer, right? Misschien idee om het dan weg te laten?
ditquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
IRC was leuk, maar het ging dood. We zitten nu wel op skype.
FullMetal Alchemistquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geweldigwie is dat bij de gerelateerde sites?
K-ON
Skype? I feel so left out?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
IRC was leuk, maar het ging dood. We zitten nu wel op skype.
kayquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:57 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Skype? I feel so left out?
Add meh: Kyotis
kthxbai
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
G.v.d. alsof de Kanonmoe nog niet erg genoeg was is de chuunimoe de OP ook binnen gedrongen.
quote:
Jammer van de toonhoogte.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:43 schreef Qunix het volgende:
Psycho Pass met een beetje Madoka Magica, of andersom.
slowpoke.jpgquote:
Kijk, deze weet tenminste dat je gewoon moet slapen als het kan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:17 schreef .Cake. het volgende:
Gelukkig nieuwjaar enzo.
Ik ben net pas wakker. Ga nu animu kijken. Ik spreek julliie later wel weer.
Ik ging 6 uur slapen, en werd om half 6 wakker omdat het eten klaar wasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kijk, deze weet tenminste dat je gewoon moet slapen als het kan.
Gaat het?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ohhhh Nekomonogatari, all of my yes yes yes, take it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gaat het?
Het gaat wel weer, dankje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn niet eens de (licht?) erotisch getinte scenes die het zo tof maken, gewoon de animatie en manier van Shaft waarop ze het verhaal over laten komen. Bij Nisemonogatari vond ik het wat minder, maar bij Bakemono was het heel vet
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ik vind het nyagenoeg niet zo nyauwkeurig gedaan. Er zijn nyatuurlijk scenes waarin het goed overkomt, maar er zijn ook scenes (vooral nya episode 8) die je meer moet lezen inplaats van bekijken. Daarom was ik niet zo fanyatiek fan van de -monogatari's. Al maken Renyai Revolution en Platinum Disco veel goed! Nyahahahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het gaat wel weer, dankje..![]()
Het zijn niet eens de (licht?) erotisch getinte scenes die het zo tof maken, gewoon de animatie en manier van Shaft waarop ze het verhaal over laten komen. Bij Nisemonogatari vond ik het wat minder, maar bij Bakemono was het heel vet
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vind het nyagenoeg niet zo nyauwkeurig gedaan. Er zijn nyatuurlijk scenes waarin het goed overkomt, maar er zijn ook scenes (vooral nya episode 8) die je meer moet lezen inplaats van bekijken. Daarom was ik niet zo fanyatiek fan van de -monogatari's. Al maken Renyai Revolution en Platinum Disco veel goed! Nyahahaha
Ik vond hem mweh. gr grquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]voor het nya- gebruik. Maar die ene episode met Senjougahara en Araragi in de speeltuin.. Die was volgens sommige mensen zo saai en lang, maar daar heb ik echt van genoten
Kanbaru arcquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vond hem mweh. gr gr
De laatste arc was het beste. Die slangen en apenarc konden me ook niet zo boeien.
Dit is pas vetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kanbaru arc![]()
![]()
Toen ze Araragi aan zijn darmen rondslingerde, dat was goor, en toch ook wel vet
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kanbaru arc![]()
![]()
Toen ze Araragi aan zijn darmen rondslingerde, dat was goor, en toch ook wel vet
Dit. Maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ritsu is helemaal niet vet. Ze heeft gewoon een slank postuur.
http://dagobah.net/flash/tsuntsun.swfquote:
Getverpiellekes.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]De eerste condooms werden gemaakt van darmen...
http://dagobah.net/flash/Kirino_07.swfquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
http://dagobah.net/flash/tsuntsun.swf
De monogatari-reeks is te interpreteren als een hyperseksuele grap, Sigmund Freud zou trots zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door De_Dakgoot op 01-01-2013 20:59:52 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
wa
Kan dit in een spoiler?
Tijd om mijn Inaban-UI weer van stal te halen.
Eps, 14-15-16-17 zijn de 30e geaired btw.quote:
Rori, zijn al gesubtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Eps, 14-15-16-17 zijn de 30e geaired btw.
nog even wachten op een goede subber
Liever commiequote:
Kneus, echt.... had dat even in een spoilertag gezet inderdaad!quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kneus, echt.... had dat even in een spoilertag gezet inderdaad!![]()
Mijn eerste anime in 2013 was de K-ON! film! Een goed begin is het halve werk
Fixed.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moge dit jaar in het teken staan van moe moe kyun kyubey.
Alhoewel
Kyubey als in dat enge beest van Madoka, of kyubey bedoeld als klipnap nina vervelend mens uit Nieuw-Milligen jezelf?quote:
quote:Crayon Shin-Chan Movie 20 - Arashi o Yobu! Ora to Uchu no Princess.mkv
Beiden. En wie is Klipnap?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kyubey als in dat enge beest van Madoka, of kyubey bedoeld als klipnap nina vervelend mens uit Nieuw-Milligen jezelf?
Je neemt geen aanstoot aan 'vervelend mens uit afschuwelijk gehucht' maar wel aan Klipnap.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je neemt geen aanstoot aan 'vervelend mens uit afschuwelijk gehucht' maar wel aan Klipnap.
Klipnap was een goede FOK!ker. Maar op een dag verdween deze, en kwam de gemene Kyubey er voor terug.quote:
Deze is wel goed, gundam wing heeft ook goede dubs maar bij de meeste anime'squote:Op woensdag 2 januari 2013 10:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heh, dubs KUNNEN wel redelijk zijn.
Bedankt voor het complimentquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klipnap was een goede FOK!ker. Maar op een dag verdween deze, en kwam de gemene Kyubey er voor terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
De enige DBZ dub die niet totaal shit is, is de abridged version.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar dit blijft de 1 van de beste dubs.
3 maanden geen GuP![]()
Inderdaad een goede! That went better then expected.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Deze is wel goed, gundam wing heeft ook goede dubs maar bij de meeste anime's
quote:
Dat wel, maar toch, ik heb veel vaker veel slechter gehoord. En dan te bedenken dat dit nog vrij vlot gezongen dient te worden... Het kan altijd erger.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmmm....
De vertaling klopt wel. Ik hoor liever de Japanse versie dan dit...
Sinds laatst. 14-15-16-17 door rori.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sinds wanneer?
[..]
Dat wel, maar toch, ik heb veel vaker veel slechter gehoord. En dan te bedenken dat dit nog vrij vlot gezongen dient te worden... Het kan altijd erger.
Hmmm, vandaar dat ik hem gemist heb. rori behoort niet tot de subgroepen waarvan ik momenteel dingen kijk, dus die sla ik over als ik tt scanquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sinds laatst. 14-15-16-17 door rori.
Ik heb al meer dan genoeg anime gezien dit jaar om dit te mogen bewerenquote:
Amen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan genoeg anime gezien dit jaar om dit te mogen beweren
De stijl in eps 1 en 2 is beter dan ook maar iets van wat ik de afgelopen 8 a 10 maanden heb gezien. Psycho Pass komt in de buurt maar haalt het niet (PP is alleen maar 'duister').
Verhaal durf ik nu al van te beweren dat het ijzersterk wordt.
En als ze zo doorgaan met die tussenshots waar een heel boekwerk aan tekst neerzetten dan is deze beter dan en Bakamonogatari en Nisemonogatari. Bij Baka werd dat veels te veel gedaan en bij Nise te weinig.
Nee, dit is op dit moment voor mij DE anime om te volgen
JA!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:51 schreef Qunix het volgende:
Ik heb geen enkele -monogatari gezien. Adviseer je mij om het te volgen? Zo ja, waarom en in welke volgorde? Met welke animes moet ik het vergelijken?
Ik herkende inderdaad wat Homuhomu-shots.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef wdn het volgende:
[..]
JA! JA! JA! JA!
Bakamonogatari (12 eps)
Nisemonogatari (11 eps)
Nekomonogatari (4 eps. Net begonnen)
Kizumonogatari (is een film en komt later dit jaar)
Baka is verwarrend omdat de stijl het verhaal verwarrend maakt (misschien dat het kwam omdat je eigenlijk best wel japans moet kunnen lezen voor deze anime) maar ik raad aan door te zetten en je vinger op de spatiebalk te houden. Ze gooien van die frames er door met teksten erop die soms dingen uitleggen.
Genres: Occult detective, Romance, Supernatural.
Maar de stijl is echt uniek, zelfs uitzonderlijk en met geen andere anime te vergelijken.
Het is net zoiets als Puella Madoka: vreemd. Erg vreemd. Maar uitzonderlijk goed.
SPOILER: ecchiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga een poging wagenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef wdn het volgende:
[..]
JA!
Bakamonogatari (12 eps)
Nisemonogatari (11 eps)
Nekomonogatari (4 eps. Net begonnen)
Kizumonogatari (is een film en komt later dit jaar)
Baka is verwarrend omdat de stijl het verhaal verwarrend maakt (misschien dat het kwam omdat je eigenlijk best wel japans moet kunnen lezen voor deze anime) maar ik raad aan door te zetten en je vinger op de spatiebalk te houden. Ze gooien van die frames er door met teksten erop die soms dingen uitleggen.
Genres: Occult detective, Romance, Supernatural.
Maar de stijl is echt uniek, zelfs uitzonderlijk en met geen andere anime te vergelijken.
Het is net zoiets als Puella Madoka: vreemd. Erg vreemd. Maar uitzonderlijk goed.
Plaatjes: https://www.google.nl/sea(...)vkUIaCH6yM0wXjwYGwCQ
[Hi10] _Bakemonogatari _[BD _1080p]quote:
Bij de titel dacht ik aan een genderbenderquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:53 schreef wdn het volgende:
mangirl: nee dank je. Niet de moeite waard.
Voor genderbenders moet je meer manga gaan lezen :3. Anime biedt je meer traps.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij de titel dacht ik aan een genderbender
Inderdaad, ik lees sinds een paar maanden veel meer mangaquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:56 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Voor genderbenders moet je meer manga gaan lezen :3. Anime biedt je meer traps.
Bonbori-Masu !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzichtelijk
:')
quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De stats doen het weer!
Ik dacht dat ik een epic shitposter was, maar dat valt vies tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzichtelijk![]()
Wat van soort anime vind je leuk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef HeavensAxe het volgende:
Weet iemand nog een goede (nieuwe als het kan) anime?
Ik heb Naruto tm shippuuden 295 gekeken, SAO helemaal klaar en ben momenteel ook bezig met Fairy Tail.
Heb je De eerste 200 nog wat episodes van Naruto ook gezien? Ik hoop van wel, aangezien Heel Shippuuden daar op verder gaat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef HeavensAxe het volgende:
Ik heb Naruto tm shippuuden 295 gekeken, SAO helemaal klaar en ben momenteel ook bezig met Fairy Tail.
PERV JUTSUU!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je De eerste 200 nog wat episodes van Naruto ook gezien? Ik hoop van wel, aangezien Heel Shippuuden daar op verder gaat.
ja natuurlijk, alleen wel tm 135 want daarna komen die fillers met kiba enzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je De eerste 200 nog wat episodes van Naruto ook gezien? Ik hoop van wel, aangezien Heel Shippuuden daar op verder gaat.
Oke dan is het goedquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
ja natuurlijk, alleen wel tm 135 want daarna komen die fillers met kiba enzo
Tengen Toppa Gurren Lagannquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oke dan is het goed
Maar als ik zo kijk naar de 3 anime die je noemt, vind je een anime met veel actie wel tof, dus ga ik toch Bleach aanraden. Bleach heeft een shitload aan fillers, maar die zijn wel vet en er zit veel actie in. Plot is decent, maar goed.. Als je plot wil moet je maar Death Note of zo gaan kijken
Hmm, dus je bent wel van de shounen actie? Dan zijn Ao no Exorcist en Fullmetal Alchemist of Fullmetal Alchemist: Brotherhood de series die je wilt zien. Mogelijk vindt je Gundam 00 dan ook leuk, even als Soul Eater.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef HeavensAxe het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De stats doen het weer!
Afgelopen zomervakantie ging het inderdaad snel. Soms 3 topics per dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzichtelijk![]()
April/Mei was ook erg, toen zat ik meer hier dan met mijn neus in de boeken voor de examensquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:09 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Afgelopen zomervakantie ging het inderdaad snel. Soms 3 topics per dag
De stats doen het weer!
De afloop van de piek werd veroorzaakt door IRCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzichtelijk
Helemaal super.
Oh dat was het dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De afloop van de piek werd veroorzaakt door IRC
Attack on titan, Komt volgend seizoen uit als het goed is.quote:
dat is best wel een bazentrailerquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Attack on titan, Komt volgend seizoen uit als het goed is.
quote:
Oreimo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kuro Neko is echt een cocktease zeg
Neeeeeee, juist niet!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:58 schreef HeavensAxe het volgende:
ben benieuwd of die anime zich binnen de categorie Bleach/Naruto/One Piece kan manifesteren
Tsuhiki is wel redelijk saai ja, maar komt deels ook omdat het te kort door de bocht is, wat weer het gevolg is dat Karen (bij) te lang duurde.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind Tsuhiki (fenix) op Nadeko (slang) na het saaiste monogatari meisje op de voet gevolgd door Hanekawa (kat). Kom maar op haters!
Ik heb net Mugen no Ryvius afgekeken, had er meer van verwacht moet ik eerlijk zeggen. Nu beetje gamen en lamen, vanavond Wie is de Mol kijken (20.30, Ned 1) en daarna aan een nieuwe serie beginnen. Ik twijfel nog tussen Elfen Lied en Berserk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Net de laatste 5 episodes van hanasaku gezien, dat is ook af.
Op naar cowboytje bebop
[ afbeelding ]
nee oke het is geen shonen, maar ik bedoel qua popualriteitquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Neeeeeee, juist niet!
Het is geen shnen manga hoor... Als je zoiets wilt zien, check Hunter x Hunter. De anime van de trailer moet een actie/gore anime worden zoals de manga ook is.
Nee, Hanekawa.quote:
HATE MODE ENGAGED.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind Tsuhiki (fenix) op Nadeko (slang) na het saaiste monogatari meisje op de voet gevolgd door Hanekawa (kat). Kom maar op haters!
Beste katgirl hierquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, Hanekawa.
[..]
HATE MODE ENGAGED.
Hoe durf je, Hanekawa heeft alles! Vind haar verhaal best wel sad, net als het verhaal van Senjougahara.
Ik word gedwongen te kijken van mijn klasgenoten, anders is maandag mijn laatste dagquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:09 schreef .Cake. het volgende:
Nu beetje gamen en lamen, vanavond Wie is de Mol kijken (20.30, Ned 1)
Ik zou zeggen, probeer er het beste van te maken schat!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik word gedwongen te kijken van mijn klasgenoten, anders is maandag mijn laatste dag
Chuunibyou Demo Koi Ga Shitaiquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef De_Ilias het volgende:
Hallo allemaal, is er nog wat nieuws? Aanraders?
Vind het 1 van hun mindere nummers samen met the boysquote:
Psycho Pass, Shinsekai Yori, de tweede arc van SAOquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef De_Ilias het volgende:
Hallo allemaal, is er nog wat nieuws? Aanraders?
Bleachquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef HeavensAxe het volgende:
Eens! Allemaal goed!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, dus je bent wel van de shounen actie? Dan zijn Ao no Exorcist en Fullmetal Alchemist of Fullmetal Alchemist: Brotherhood de series die je wilt zien. Mogelijk vindt je Gundam 00 dan ook leuk, even als Soul Eater.
Wie Is de Molquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer er het beste van te maken schat!
Nia tu estas loca. Ik vond seizoen twaalf wel leuk, meer heb ik ervan niet gezien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wie Is de Molde eerste en laatste keer.
twaalf was wel ok. 10 was helemaal geweldig, toen waren ze in Japanquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nia tu estas loca. Ik vond seizoen twaalf wel leuk, meer heb ik ervan niet gezien.
DOE NIETquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
twaalf was wel ok. 10 was helemaal geweldig, toen waren ze in Japan
Nu beginnen aan Elfen Lied, want een "must-see".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minpuntje is wel dat er wat mis is/druk heb: o.a studie huiswerk/opdrachten inhalen, ik heb dus 2 home mappen(!),alle belangrijke verborgen bestanden bevinden zich in een andere plek(moet dus vaste mountpoint zetten),2e HDD kan even niet toegevoegd worden(i.v.m ICT gereedschap tas die al 1.5 jaar kwijt is),kan even niet downloaden met SabNZBD/Transmission(muziek,HD anime series en films) en muziek instrumenten niet bespelen(e-gitaar en keyboard).![]()
Zal dan ook niet zo veel berichten posten tot a.s maandag(3 fucking maanden in te halen)
Grammar Nazis,brand me maar![]()
War of the Waarudo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Jongens jongens weet iemand iets over DEVIL SURVIVOR?
want het ziet er verdomd interessant uit
Maar, maar... de OP heeft Latijnse teksten! En Gustav Klimt! En tepels!quote:
Volgens mij heb ik heel wat gemist!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Maar, maar... de OP heeft Latijnse teksten! En Gustav Klimt! En tepels!
Hehe, we hebben het over dat ik Elfen Lied aan het kijken ben in mijn anime marathondagen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik heel wat gemist!!
Niet teveel fappenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hehe, we hebben het over dat ik Elfen Lied aan het kijken ben in mijn anime marathondagen.
Ook interessant.... Zo, anime nummer 3 inmiddels met hoge verwachtingen voor volgend seizoen (lente).quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Jongens jongens weet iemand iets over DEVIL SURVIVOR?
want het ziet er verdomd interessant uit
Die motoren zijn wel tofquote:
Lente wordt veel interessanter dan winter.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ook interessant.... Zo, anime nummer 3 inmiddels met hoge verwachtingen voor volgend seizoen (lente).
* Blue_Panther_Ninja heeft hopelijk alles ingehaald,tegen die tijdquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Lente wordt veel interessanter dan winter.
Oreimo S2, Attack on Titan, Devil survivor, Kakumeiki Valvrave,
Suisei no Gargantia(Urobuchi doet deze)
Dit seizoen valt mee opzich. veel 5 minuten anime'squote:Op donderdag 3 januari 2013 23:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
* Blue_Panther_Ninja heeft hopelijk alles ingehaald,tegen die tijd
Ik moet 3 maanden in halenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit seizoen valt mee opzich. veel 5 minuten anime's
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:34 schreef Arashimashou het volgende:
WRRRRYYYYYYYYYYYYYYYYY
sorry kon het niet laten.
Supertux is terug
Dat Data-a-Live, toevallig van dezelfde makers als Infinite Stratos? Want ik zie bijzonder veel overeenkomsten in de design en de thema's.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Lente wordt veel interessanter dan winter.
Oreimo S2, Attack on Titan, Devil survivor, Kakumeiki Valvrave, Data a live seems promising
Suisei no Gargantia(Urobuchi doet deze)
oftewel fucking veel mecha's dit seizoen![]()
![]()
![]()
Kan je toch na checken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat Data-a-Live, toevallig van dezelfde makers als Infinite Stratos? Want ik zie bijzonder veel overeenkomsten in de design en de thema's.
Het is best vermakelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Maar, maar... de OP heeft Latijnse teksten! En Gustav Klimt! En tepels!
Wow.. wat een verbeelding.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Elfen Lied is vermakelijk in dat kleine meisjes met grote ogen op elkaar en anderen inhakken met wat, als ik het me goed herinner, onzichtbare geslachtsorganen waren.
Nee maar het waren toch dingen die ze 'vectors' noemden die ze ook die de dahgdhsjjs ook gebruikten voor de voortplanting?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow.. wat een verbeelding.
Het waren namelijk onzichtbare handen.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Elfen Lied is vermakelijk in dat kleine meisjes met grote ogen op elkaar en anderen inhakken met wat, als ik het me goed herinner, onzichtbare geslachtsorganen waren.
Die dienen tevens als geslachtsorganen is mij net verteld in de serie. En als microsonische katana's.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow.. wat een verbeelding.
Het waren namelijk onzichtbare handen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Grammar Nazis,brand me maar
Ik wist wel dat er 1 gramma naziquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Normaal zou ik hier niet op reageren want ik haat elke vorm van regels en regelmaat (ook die van de grammatica) maar je zou leesbaarder zijn als je spaties invoegt na de punten en komma's. En ik heb zojuist wat hellsing gezien dus leuke beelden van bloed en nazi's en ontzichtbare geslachtsorganen waar ze niet zijn in mijn hoofd.
I got your back bro!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Fuck Yeah! Ik had toch gelijk over Elfen Lied. Thx Cake.
Lolicon much??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:27 schreef .Cake. het volgende:
Hmmm, zodra Lucy weer in Nyuu verandert wordt ze direct ook een stuk kleiner... Strang.
Lucy:
[ afbeelding ]
Nyuu:
[ afbeelding ]
Die gaat op het to watch lijstjequote:
de lengte van de persoon bepaald de authoriteit/liefelijkheid?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:27 schreef .Cake. het volgende:
Hmmm, zodra Lucy weer in Nyuu verandert wordt ze direct ook een stuk kleiner... Strang.
Lucy:
[ afbeelding ]
Nyuu:
[ afbeelding ]
Neko Black ja.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die gaat op het to watch lijstje
Zijn er 3 die ik zelf ook nog wil gaan kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef .Cake. het volgende:
Ok, boodschappen doen, ff wat eten, Elfen Lied afkijken en verzinnen wat ik daarna ga kijken...
Tips? Beetje kwaliteit deze keer graag.
Bedankt! Die Redline had ik al eens van gehoord, die andere twee niet maar zijn wel in de richting van wat ik zoek, perfect!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zijn er 3 die ik zelf ook nog wil gaan kijken
Redline, Sword of the Stranger, Aoi Bungaku series
Zal waarschijnlijk paprika zijn, perfect blue was namelijk niet al te weird.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bedankt! Die Redline had ik al eens van gehoord, die andere twee niet maar zijn wel in de richting van wat ik zoek, perfect!
Bedenk me ook net dat ik ook nog een map ergens heb met (bijna) alle werken van Satoshi Kon. Misschien dat ik daar ook een film of twee van ga kijken vanavond. Welke was ook alweer die hele weirde? Paprika?
Plan to watch list, omdat het me een beetje deed denken aan Accel World op de een of andere manierquote:
Kwam het toevallig net tegen in een amv, en actie en comedy hmm seems interesting en het wordt best hoog gerate op MaLquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Plan to watch list, omdat het me een beetje deed denken aan Accel World op de een of andere manier. Als je gaat kijken, laat me dan ff weten of het wat is
Vraag me af waar de subs blijven voor de half man half wof detective met een haar fetisj.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vandaag aired MAOYU ben benieuwd of het wat gaat worden.
JIBUUUN WOOOO , Dit moet je gewoon altijd met volle borst meezingenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vraag me af waar de subs blijven voor de half man half wof detective met een haar fetisj.
Even iets anders; JIBUN WOOOOOOOOOOO~
Er is echt weinig wat hier aan kan tippen, als ik er over nadenk is het misschien wel mijn meest favoriete anime die ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
JIBUUUN WOOOO , Dit moet je gewoon altijd met volle borst meezingen
Het is zekers een hele goede Mecha. maar je vergeet Tengen Toppa Gurren Lagannquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Er is echt weinig wat hier aan kan tippen, als ik er over nadenk is het misschien wel mijn meest favoriete anime die ik ooit heb gezien
Paprikaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh shiet, Cake, bereid je voor.. Als je Paprika gaat kijken..
Kan ik drinken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Paprika
Geweldige anime, lijkt een beetje op Inception (qua plot dan in elk geval)
Het is zeker een goede anime, met name het eerste seizoen. Zo jammer dat het plot van R2 is gelekt en we nu een beetje weird tweede seizoen hebben gekregenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Er is echt weinig wat hier aan kan tippen, als ik er over nadenk is het misschien wel mijn meest favoriete anime die ik ooit heb gezien
Het rockende stuk vind ik altijd wel nice, vind de eerste ending van R1 ook wel iets hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kan ik drinken?
[..]
Het is zeker een goede anime, met name het eerste seizoen. Zo jammer dat het plot van R2 is gelekt en we nu een beetje weird tweede seizoen hebben gekregen![]()
Iig, ik vind zelf het basloopje in de tweede op ook altijd wel tof. Dat zingen is alleen beetje... jammer.
oh gutquote:
Japan is NTR landquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
De potloodventer is er ook weer
[ afbeelding ]
Paprika!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bedankt! Die Redline had ik al eens van gehoord, die andere twee niet maar zijn wel in de richting van wat ik zoek, perfect!
Bedenk me ook net dat ik ook nog een map ergens heb met (bijna) alle werken van Satoshi Kon. Misschien dat ik daar ook een film of twee van ga kijken vanavond. Welke was ook alweer die hele weirde? Paprika?
Psychologische brainfuck series zijn altijd goedquote:
Hoezo dan?moe?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Toen 'ie net uitkwam na 2 episodes gedropt.
Dat is juist bedoeling van Tiger&Bunnyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vond er niets aan en sluikreclame was t aanwezig.
Nee ik vond hem drie keer niks. Hij begon wel tof maar later was het voor mij niks meer dan wat leuke animatiequote:
Check dit eens!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat is juist bedoeling van Tiger&Bunny
Slowpoke.jpgquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuwe episode van inferno cop!!!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je loopt achterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar maar dit hele topic + ctrl F + inferno = niks
quote:
Je moet ook zoeken opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar maar dit hele topic + ctrl F + inferno = niks
Damn Japanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check dit eens!
Is reclame van Mercedes Benz in Japan.
Als je het gezien heb, mag je dit ook gelijk noteren:
http://myanimelist.net/anime/16331/Next_A-Class
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We gaan hier dieper in inferno cops' verleden en zijn vijanden. En een epish watergevecht!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Damn Japan
[..]
Waar gaat het over?
ITS COMING BRUREURHEGEUHGEUGHEUHEUUEHUEHEEEquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We gaan hier dieper in inferno cops' verleden en zijn vijanden. En een epish watergevecht!
Wat mij betreft is het de grootste bagger ooit. Je hebt zeg maar 'leuk' en dan komt 'mwoah' en dan komt 'slecht' en dan komt 'zo slecht dat het weer leuk is' en als laatste heb je 'te triest voor woorden'. Inferno Cop is duidelijk n uit die laatste categorie.quote:
Gewoon kijken. Duurt niet lang.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Damn Japan
[..]
Waar gaat het over?
Niet jou ding dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het de grootste bagger ooit. Je hebt zeg maar 'leuk' en dan komt 'mwoah' en dan komt 'slecht' en dan komt 'zo slecht dat het weer leuk is' en als laatste heb je 'te triest voor woorden'. Inferno Cop is duidelijk n uit die laatste categorie.
Beyond
Zegt het maar tegen Cakequote:
Ik heb het tegen jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet jou ding dus
[..]
Zegt het tegen Cake
Wel populair genoeg voor films en musicall(inclusief live-action versie !)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mwah 3 episodes gezien van tiger & bunny vind er nou niet echt veel aan eerlijk gezegd
Maar dat is naruto ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wel populair genoeg voor films en musicall(inclusief live-action versie !)
Ik ben stiekem aan Yosuga no Sora begonnen, maar jouw suggesties ga ik zeker nog bekijken n dezer dagenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vanavond of morgen maar Toaru Hikuushi e no Tsuioku kijken
Moet ze zelf ook nog gaan kijken dus ben benieuwd wat jij er van vindquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ben stiekem aan Yosuga no Sora begonnen, maar jouw suggesties ga ik zeker nog bekijken n dezer dagen
quote:
Dit. Ik wil morgen wel aan K 12 & 13 werken als je wilt?quote:
Al jaren bekendquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik wist geneens dat Persona 4 een anime had
Verdwenen. In plaats daarvan kan ik je een heel goede film aanraden genaamd Pitch Perfect.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Al jaren bekend
Waar is mijn JJBA ep 13 RAWS?![]()
Laatste keer dat ik naar een musical was geweest(Jesus Christ Superstar),was in mei 2003.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Verdwenen. In plaats daarvan kan ik je een heel goede film aanraden genaamd Pitch Perfect.
Maar ik kijk nog geen jaren animequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Al jaren bekend
Waar is mijn JJBA ep 13 RAWS?![]()
Amateurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar ik kijk nog geen jaren anime
Pokemon en sailor moon, gundam, shin chan etc wel vroeger gekeken als klein kindquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Amateur
Zelfs niet op je 5e,net als ik?
Nou dan!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Pokemon en sailor moon, gundam, shin chan etc wel vroeger gekeken als klein kind
Het is een Engelse dubquote:
Jep, en hij is best goed! Ik ken het spel niet maar ik vond de serie zeer vermakelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik wist geneens dat Persona 4 een anime had
Shin Megami Tensei: Persona 4(PS2) en Persona 4:Golden(PS Vita),gewoon kopen en spelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jep, en hij is best goed! Ik ken het spel niet maar ik vond de serie zeer vermakelijk.
Het spel heb ik wel gespeeld eerst op mijn ouwe trouwe Ps2, en daarna geemuleerd op de pc. vond het best een leuk spel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jep, en hij is best goed! Ik ken het spel niet maar ik vond de serie zeer vermakelijk.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het spel heb ik wel gespeeld eerst op mijn ouwe trouwe Ps2, en daarna geemuleerd op de pc. vond het best een leuk spel.
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, heb zin om gifjes te spammen. gr gr
Ik dacht dat het voorbij wasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, heb zin om gifjes te spammen. gr gr
Oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voorbij was
Helemaal super.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oke.*rent even weg*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Helaas![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oke.Lol wut!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Helaas
twitter:animeondemand twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 19:04:36Our second simulcast announcement for Winter is Tamako Market - trailer here: reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:01 schreef Qunix het volgende:
twitter:animeondemand twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 19:04:36Our second simulcast announcement for Winter is Tamako Market - trailer here: reageer retweet
Ja want van 5 van die anime's die er in staan heb ik gister de pv van gepostquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:16 schreef .Cake. het volgende:
Als ook maar een derde van die chart klopt dan wordt dat seizoen tien keer zo goed als het huidige...
Ziet er legitiem uit. Vooral die serie van P.A. Works, Red Data Girl, ziet er mooi uit. De synopsis is helaas wel wat minder:quote:
quote:A modern fantasy based on Japanese Shinto legends. Suzuhara Izumiko is a 15-year-old girl, who has been raised and protected in a shrine deep in the Kumano mountains. She is quite shy and destroys all the electric devices she touches. When she begins to think about going out of the mountains and moving to the city, her guardian Sagara Yukimasa recommends her to enter a high school in Tokyo and forces his son Miyuki to serve Izumiko for life. Miyuki and Izumiko repel each other but their relationship begins to change when a terrifying accident occurs on the school excursion. Izumiko learns her fate as the last representative (yorishiro) of a Himegami goddess and Miyuki learns of his duty as a guardian Yamabushi of Izumiko.
(Source: MAL)
Akira 1988. Op VHS gehuurd bij een videotheek.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Amateur
Zelfs niet op je 5e,net als ik?
Al gezien, beetje veel fanservice, maar niet de main focus gelukkig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[HorribleSubs] Maoyuu Maou Yuusha - 01 [720p].mkv
zo veel fanservice is er nou niet echtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Al gezien, beetje veel fanservice, maar niet de main focus gelukkig.
H ga Dekinaiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat ecchi animes downloaden om lekker te lachen of wat serieuse animes?
Maji de watashi ni koi shinasai gezien?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
MM! binnenhengelen en nog wat animes
Nope, heb amper wat echhi anime's gezien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maji de watashi ni koi shinasai gezien?
Kijken dan krengquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nope, heb amper wat echhi anime's gezien.
de laatse was kiss x sis denk ik
B Gata H Kei is serieus wel een leuke, en grappigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat ecchi animes downloaden om lekker te lachen of wat serieuse animes?
Elke keer als ik sword zie staan denk ik aan een zekere andere anime. Het zelfde met soa's.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Morgen overigens Redline en sword of the stranger kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |