SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 10% gewijzigd door Qunix op 01-01-2013 13:39:47 ]
Weet je hoe vet gears of war isquote:Op maandag 31 december 2012 20:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
BF3 IS GAY, tegenwoordig alleen maar grahpics sletten geneens goede gameplaywaar is mijn singelplayer skirmish gebleven.
[..]
Battlefield 3![]()
Battlefield 4wordt een spel dat voor 50 procent compleet is en de overige 50% koop je in de vorm van dlc voor dezelfde prijs als het spel
natuurlijk was het vroeger beter want spel was af goede support, 2 expansian packs die het waard zijn om te kopen en echt wat toe voegen0
en always on drm voor simcity 5wacht wel op een crack en anders verder met simcity4 vol mods..
[..]
Kut DRM, kut ea die westwood verneukt/maxis en dice. activision![]()
#YOLO2012
[ afbeelding ]
[..]
Consoles en exclusives in 2013
[ afbeelding ]
waarom de OP veranderen, hij was primaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 07:20 schreef Qunix het volgende:
Opmerkingen enzo over de nieuwe OP, hoor ik graag.
Niet pas om 11:00 opstaanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
heuj de op is veranderd
pff het is veelste vroeg
Geweldigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 07:20 schreef Qunix het volgende:
IRC is niet zo actief meer, right? Misschien idee om het dan weg te laten?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 07:20 schreef Qunix het volgende:
de FOK!anime-channel is niet meer actief, IRC in het algemeen wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:13 schreef Easymodo het volgende:
[..]
IRC is niet zo actief meer, right? Misschien idee om het dan weg te laten?
IRC was leuk, maar het ging dood. We zitten nu wel op skype.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:13 schreef Easymodo het volgende:
[..]
IRC is niet zo actief meer, right? Misschien idee om het dan weg te laten?
ditquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
IRC was leuk, maar het ging dood. We zitten nu wel op skype.
FullMetal Alchemistquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geweldigwie is dat bij de gerelateerde sites?
K-ON
Skype? I feel so left out?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
IRC was leuk, maar het ging dood. We zitten nu wel op skype.
kayquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:57 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Skype? I feel so left out?
Add meh: Kyotis
kthxbai
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
G.v.d. alsof de Kanonmoe nog niet erg genoeg was is de chuunimoe de OP ook binnen gedrongen.
quote:
Jammer van de toonhoogte.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:43 schreef Qunix het volgende:
Psycho Pass met een beetje Madoka Magica, of andersom.
slowpoke.jpgquote:
Kijk, deze weet tenminste dat je gewoon moet slapen als het kan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:17 schreef .Cake. het volgende:
Gelukkig nieuwjaar enzo.
Ik ben net pas wakker. Ga nu animu kijken. Ik spreek julliie later wel weer.
Ik ging 6 uur slapen, en werd om half 6 wakker omdat het eten klaar wasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kijk, deze weet tenminste dat je gewoon moet slapen als het kan.
Gaat het?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ohhhh Nekomonogatari, all of my yes yes yes, take it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gaat het?
Het gaat wel weer, dankje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn niet eens de (licht?) erotisch getinte scenes die het zo tof maken, gewoon de animatie en manier van Shaft waarop ze het verhaal over laten komen. Bij Nisemonogatari vond ik het wat minder, maar bij Bakemono was het heel vet
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ik vind het nyagenoeg niet zo nyauwkeurig gedaan. Er zijn nyatuurlijk scenes waarin het goed overkomt, maar er zijn ook scenes (vooral nya episode 8) die je meer moet lezen inplaats van bekijken. Daarom was ik niet zo fanyatiek fan van de -monogatari's. Al maken Renyai Revolution en Platinum Disco veel goed! Nyahahahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het gaat wel weer, dankje..![]()
Het zijn niet eens de (licht?) erotisch getinte scenes die het zo tof maken, gewoon de animatie en manier van Shaft waarop ze het verhaal over laten komen. Bij Nisemonogatari vond ik het wat minder, maar bij Bakemono was het heel vet
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vind het nyagenoeg niet zo nyauwkeurig gedaan. Er zijn nyatuurlijk scenes waarin het goed overkomt, maar er zijn ook scenes (vooral nya episode 8) die je meer moet lezen inplaats van bekijken. Daarom was ik niet zo fanyatiek fan van de -monogatari's. Al maken Renyai Revolution en Platinum Disco veel goed! Nyahahaha
Ik vond hem mweh. gr grquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]voor het nya- gebruik. Maar die ene episode met Senjougahara en Araragi in de speeltuin.. Die was volgens sommige mensen zo saai en lang, maar daar heb ik echt van genoten
Kanbaru arcquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vond hem mweh. gr gr
De laatste arc was het beste. Die slangen en apenarc konden me ook niet zo boeien.
Dit is pas vetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kanbaru arc![]()
![]()
Toen ze Araragi aan zijn darmen rondslingerde, dat was goor, en toch ook wel vet
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kanbaru arc![]()
![]()
Toen ze Araragi aan zijn darmen rondslingerde, dat was goor, en toch ook wel vet
Dit. Maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ritsu is helemaal niet vet. Ze heeft gewoon een slank postuur.
http://dagobah.net/flash/tsuntsun.swfquote:
Getverpiellekes.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]De eerste condooms werden gemaakt van darmen...
http://dagobah.net/flash/Kirino_07.swfquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
http://dagobah.net/flash/tsuntsun.swf
De monogatari-reeks is te interpreteren als een hyperseksuele grap, Sigmund Freud zou trots zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door De_Dakgoot op 01-01-2013 20:59:52 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
wa
Kan dit in een spoiler?
Tijd om mijn Inaban-UI weer van stal te halen.
Eps, 14-15-16-17 zijn de 30e geaired btw.quote:
Rori, zijn al gesubtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Eps, 14-15-16-17 zijn de 30e geaired btw.
nog even wachten op een goede subber
Liever commiequote:
Kneus, echt.... had dat even in een spoilertag gezet inderdaad!quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kneus, echt.... had dat even in een spoilertag gezet inderdaad!![]()
Mijn eerste anime in 2013 was de K-ON! film! Een goed begin is het halve werk
Fixed.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moge dit jaar in het teken staan van moe moe kyun kyubey.
Alhoewel
Kyubey als in dat enge beest van Madoka, of kyubey bedoeld als klipnap nina vervelend mens uit Nieuw-Milligen jezelf?quote:
quote:Crayon Shin-Chan Movie 20 - Arashi o Yobu! Ora to Uchu no Princess.mkv
Beiden. En wie is Klipnap?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kyubey als in dat enge beest van Madoka, of kyubey bedoeld als klipnap nina vervelend mens uit Nieuw-Milligen jezelf?
Je neemt geen aanstoot aan 'vervelend mens uit afschuwelijk gehucht' maar wel aan Klipnap.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je neemt geen aanstoot aan 'vervelend mens uit afschuwelijk gehucht' maar wel aan Klipnap.
Klipnap was een goede FOK!ker. Maar op een dag verdween deze, en kwam de gemene Kyubey er voor terug.quote:
Deze is wel goed, gundam wing heeft ook goede dubs maar bij de meeste anime'squote:Op woensdag 2 januari 2013 10:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heh, dubs KUNNEN wel redelijk zijn.
Bedankt voor het complimentquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klipnap was een goede FOK!ker. Maar op een dag verdween deze, en kwam de gemene Kyubey er voor terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |