Kippenvel enquote:Op maandag 31 december 2012 20:11 schreef De_Fietser het volgende:
Toch mooi om te zien dat iedereen stil is bij Bridge over Troubled Water.
nee.quote:Op maandag 31 december 2012 20:16 schreef alwaysonhold het volgende:
Adele met Hometown glory heeft veel meer eeuwigheidswaarde dan dit. Zo een mooie single. Dit is ja, redelijk
ik moest lachenquote:
Live is het toch wel gaaf hoorquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
Jongens, ik ga jullie verlaten![]()
Het was gezellig en volgend jaar ga ik zeker weer luisteren![]()
Misschien dat ik iets voor middernacht nog even kom posten hoe geweldig Hotel California is en om Queen nog even af te zeiken(alvast).
In ieder geval alvast een fijn nieuwjaar en de beste wensen
Beste wensenquote:Op maandag 31 december 2012 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien dat ik iets voor middernacht nog even kom posten hoe geweldig Hotel California is en om Queen nog even af te zeiken(alvast).
en jij zit ook in dat kamertje ?quote:Op maandag 31 december 2012 20:25 schreef FritsFlits het volgende:
School klinkt zo ongelofelijk goed over elektrostaten
beste wensenquote:Op maandag 31 december 2012 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
Op de academie hebben we een grote studio met 2 van die dingenquote:Op maandag 31 december 2012 20:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en jij zit ook in dat kamertje ?
gezellig
Fijne jaarwisseling datismijnmening!quote:Op maandag 31 december 2012 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 20:27 schreef livelink het volgende:
School klinkt ook al goed door mijn brakke koppetelefoon.
Hele album klinkt erg goed (voor mijn lekenoren)quote:Op maandag 31 december 2012 20:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Voorbeeld van hoe een nummer gemixt moet worden
Kloptquote:Op maandag 31 december 2012 20:29 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Hele album klinkt erg goed (voor mijn lekenoren)
Genietonquote:Op maandag 31 december 2012 20:30 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mooi nummer van Coldplay. Mag ik dat zeggen? Ja...
't is een kwestie van geduld....quote:Op maandag 31 december 2012 20:31 schreef cherrycoke het volgende:
ik wil de nummer 7 horen![]()
![]()
pink foyd![]()
Ik ookquote:Op maandag 31 december 2012 20:31 schreef cherrycoke het volgende:
ik wil de nummer 7 horen![]()
![]()
pink foyd![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 20:31 schreef alwaysonhold het volgende:
Van hun beste album. Coldplay met The Scientist. Wat een bazen nummer. Moet hoger dan het overgewaardeerde Clocks imho.
the scientist?quote:Op maandag 31 december 2012 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
En hij stijgt weer 5 plaatsjes. Benieuwd hoe ver deze plaat kan komen komende jaren
Rustig wachten op de dag,quote:Op maandag 31 december 2012 20:31 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
't is een kwestie van geduld....
die staat over 10 jaar in de top 10.quote:
Tot de Maas heel Limburg vultquote:Op maandag 31 december 2012 20:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Rustig wachten op de dag,
DAT HEEL HOLLAND LIMBURGS LULT
DAT HEEL HOLLAND LIMBURGS LULT
zeker wetenquote:Op maandag 31 december 2012 20:33 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
die staat over 10 jaar in de top 10.
Eerder nog, als de Pink Floyd en Adele Fanclub eens stopt met stemmen.quote:
a rush of blood to the head is het beste album van de afgelopen 12 jaar mag ik bescheiden zeggen qua muziek.quote:Op maandag 31 december 2012 20:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is toch echt een prachtig nummer van Coldplay. De eerste 2 albums waren nog erg goed vind ik.
Probleem dat ik heb met Coldplay is dat ik nooit hele albums van hun kan luisteren omdat er écht heel veel crap nummers op staan waar geen doorkomen aan is. Als er een 'best-of' cd uit zou komen zou ik hem wel draaien, volledige albums van tot nu toe : no way.quote:Op maandag 31 december 2012 20:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is toch echt een prachtig nummer van Coldplay. De eerste 2 albums waren nog erg goed vind ik.
mwuahshahahahs, waar komt die Pink Floyd haat vandaanquote:Op maandag 31 december 2012 20:34 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Eerder nog, als de Pink Floyd en Adele Fanclub eens stopt met stemmen.
a rush of blood to the head staat geen enkel slecht nummer op. Aanschaffen als je hem nog niet hebt! Politik, warning sign en amsterdam zijn ook klassiekers.quote:Op maandag 31 december 2012 20:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Probleem dat ik heb met Coldplay is dat ik nooit hele albums van hun kan luisteren omdat er écht heel veel crap nummers op staan waar geen doorkomen aan is. Als er een 'best-of' cd uit zou komen zou ik hem wel draaien, volledige albums van tot nu toe : no way.
Het is toch niet meteen haatquote:Op maandag 31 december 2012 20:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
mwuahshahahahs, waar komt die Pink Floyd haat vandaan?
Pink Floyd liever dan Adele. Adele hoort überhaupt niet in deze lijst maar goedquote:Op maandag 31 december 2012 20:34 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Eerder nog, als de Pink Floyd en Adele Fanclub eens stopt met stemmen.
quote:Op maandag 31 december 2012 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, de een is naar bed, de ander wil graag even op de bank liggen en even slapen. Zit ik hier in mijn eentje op de bank.![]()
Peace is Lennon naar bed brengen
Zelfs als Pink Floyd fan vind ik 3 x in de top 10 wel wat overdonequote:Op maandag 31 december 2012 20:35 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Het is toch niet meteen haat
Als ik vind dat die plaat van floyd
te hoog in de lijst staat
dat rijmt.
Precies.quote:Op maandag 31 december 2012 20:37 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Zelfs als Pink Floyd fan vind ik 3 x in de top 10 wel wat overdone
Het zijn ook de verkeerde nummers in de top 10. Shine on you crazy diamond hoort daar terecht, Wish you were here had van mij wel iets lager mogen staan (in de negatieve zin van het woord).quote:Op maandag 31 december 2012 20:37 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Zelfs als Pink Floyd fan vind ik 3 x in de top 10 wel wat overdone
Let It Be vind ik ook het mooiste plaatjequote:Op maandag 31 december 2012 20:38 schreef livelink het volgende:
Ik vind Let it be stiekem het leukste plaatje van The Beatles.
Bij Hey Jude zie ik alleen nog maar de T-mobile happening voor me.
wel hometown glory. Hou niet van zo van adele, maar dit is zoo mooi:quote:Op maandag 31 december 2012 20:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Pink Floyd liever dan Adele. Adele hoort überhaupt niet in deze lijst maar goed
Het was wel mooi om te zien hoe het hele Velodrome in Londen mee ging zingen toen Paul dit dirigeerde.quote:
In de top 10 zou natuurlijk minstens 1 nummer van Marillion moeten staan. Bijvoorbeeld Out of This Worldquote:Op maandag 31 december 2012 20:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het zijn ook de verkeerde nummers in de top 10. Shine on you crazy diamond hoort daar terecht, Wish you were here had van mij wel iets lager mogen staan.
quote:Op maandag 31 december 2012 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Prettige jaarwisseling en zo, ik zal nog wel ff verder luisteren, maar hier ben ik nu weg
Zeker. Al is de tekst niet al te moeilijk.quote:Op maandag 31 december 2012 20:39 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Het was wel mooi om te zien hoe het hele Velodrome in Londen mee ging zingen toen Paul dit dirigeerde.
Prettige jaarwisseling TM!quote:Op maandag 31 december 2012 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Prettige jaarwisseling en zo, ik zal nog wel ff verder luisteren, maar hier ben ik nu weg
De sfeer was fantastisch!quote:Op maandag 31 december 2012 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker. Al is de tekst niet al te moeilijk.
Briljante uitvoeringquote:Op maandag 31 december 2012 20:41 schreef Molurus het volgende:
Zo, nog even op locatie meebeppen, met cultura24 aan.
En alvast in de aanloop naar de nummer 1.. the original is always best:
quote:Op maandag 31 december 2012 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Bizar idd! Maar ik kan er niet echt mee zitten.quote:Op maandag 31 december 2012 20:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Holy moly, staat Dock of the Bay zo hoog?
Wel een prachtig nummerquote:Op maandag 31 december 2012 20:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Holy moly, staat Dock of the Bay zo hoog?
quote:Op maandag 31 december 2012 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
Plaat Beatles voor twaalfduizend pond geveild
Toch knap met zo'n slechte drummer
Zeker! Maar door Stenders zing ik nu altijd: Sitting on the cock of a gay.quote:
Zo'n drummer breekt je uiteindelijk toch op hequote:Op maandag 31 december 2012 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Trouwens: de hoogste beatlesplaat stond nog nooit zo laag als dit jaar. Treurig feitje.
quote:Op maandag 31 december 2012 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker! Maar door Stenders zing ik nu altijd: Sitting on the cock of a gay.
quote:Op maandag 31 december 2012 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker! Maar door Stenders zing ik nu altijd: Sitting on the cock of a gay.
Populair onder de jeugd hoorquote:Op maandag 31 december 2012 20:47 schreef het_fokschaap het volgende:
bewst aardig, niet bijzonder dit
Wie was de drummer?quote:Op maandag 31 december 2012 20:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Zo'n drummer breekt je uiteindelijk toch op he
Top 2000 is op tvquote:Op maandag 31 december 2012 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
Er is gewoon niets leuks op de tv ook nog niet.
222 dan.quote:Op maandag 31 december 2012 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben Ziggo... ik kijk wel even.
quote:Op maandag 31 december 2012 20:52 schreef het_fokschaap het volgende:
hee, die airguitair meneer heeft het tot de dj booth geschopt
Te laag?quote:Op maandag 31 december 2012 20:53 schreef het_fokschaap het volgende:
Somebody that I used to know in de top 30
heb ik precies hetzelfde bij johnny cashquote:Op maandag 31 december 2012 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Nirvana, ik heb het nooit begrepen wat daar nou zo magistraal aan was...
Inderdaad, ik had Black ook in de top 10 willen zien.quote:Op maandag 31 december 2012 20:55 schreef alwaysonhold het volgende:
Pearl Jam met Black veels te laag op 24. Gotye is enige nummer van de afgelopen 2 jaar met eeuwigheidswaarde.
ik ook. Mooi nummer, maar nirvana maakte iets los met dat nummer in de jaren 90.quote:Op maandag 31 december 2012 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb ik precies hetzelfde bij johnny cash
beste plaat van de jaren 90.quote:Op maandag 31 december 2012 20:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had Black ook in de top 10 willen zien.
wat dan ?quote:Op maandag 31 december 2012 20:57 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ik ook. Mooi nummer, maar nirvana maakte iets los met dat nummer in de jaren 90.
generatie x...quote:Op maandag 31 december 2012 20:57 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ik ook. Mooi nummer, maar nirvana maakte iets los met dat nummer in de jaren 90.
En meteen dikke faaalquote:Op maandag 31 december 2012 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
Voor het eerst dat we Cultura kijken deze week.
Als je houdt van polssnijden wel jaquote:Op maandag 31 december 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
Sowieso is Lithium beste liedje van Nirvana
Die neiging krijg ik wel door dat nummerquote:Op maandag 31 december 2012 21:01 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Als je houdt van polssnijden wel ja.
denken dat grunge hetzelfde als emo isquote:Op maandag 31 december 2012 21:01 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Denk ik niet. Ik vind Lithium gewoon echt een depressief liedje.quote:Op maandag 31 december 2012 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
denken dat grunge hetzelfde als emo is
Heeft sowieso een veel te blij ,,zie mij hier eens" hoofd.quote:Op maandag 31 december 2012 21:00 schreef Skoap het volgende:
Ze prutsen de hele week al... En die gozer die die tussenfilmpjes doet maakt echt een boel (domme) fouten...
oh.. onderbreking voor nieuws..quote:Op maandag 31 december 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Internetstream doet het gewoon hoor. Radio tenminste.
Eigenlijk is Nirvana toch best mainstreamquote:Op maandag 31 december 2012 21:01 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
pearl jam - blackquote:Op maandag 31 december 2012 21:04 schreef FritsFlits het volgende:
Uur 154 31-dec 21.00-22.00
28 Sultans Of Swing Dire Straits 1978
27 Brabant Guus Meeuwis 2004
26 Angie The Rolling Stones 1973
25 Somebody That I Used To Know Gotye 2011
24 Black Pearl Jam 1991
23 Make You Feel My Love Adele 2008
22 Imagine John Lennon 1971
21 Old And Wise The Alan Parsons Project 1982
20 One Metallica 1994
19 Paradise By The Dashboard Light Meat Loaf 1978
18 Radar Love Golden Earring 1973
En ik heb ze allemaal op vinyl.quote:Op maandag 31 december 2012 21:05 schreef FritsFlits het volgende:
Ook erg goede elpees hebben de Dire Straits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
quote:Op maandag 31 december 2012 21:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
En ik heb ze allemaal op vinyl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je er van af moet
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
[..]
Paar fake-handtekeningen opzetten en verpatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op maandag 31 december 2012 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]Daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Dat is 90% van de FOK!kers gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks mooiers toch om dat daar te doen incl 200% opslag?quote:Op maandag 31 december 2012 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Personeel van Beeld & Geluid wil ook gewoon thuis Oud & Nieuw vieren...
[..]Heb je een platenspeler of wil je m'n telefoonnummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
De omroep CAO is niet zo scheutig...quote:Op maandag 31 december 2012 21:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niks mooiers toch om dat daar te doen incl 200% opslag?
Ik aan de Lama's...quote:Op maandag 31 december 2012 21:10 schreef waxmask het volgende:
Moet altijd meteen aan New Kids denken bij het intro...
Volgend jaar de top100 uit wat mij betreft.quote:Op maandag 31 december 2012 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat wel, stond ooit op 23.
Ik kan me niet voorstellen dat Boudewijn de Groot daar zelf zo blij mee is, of op basis van dat nummer herinnerd wil worden.quote:Op maandag 31 december 2012 21:12 schreef debeterebob het volgende:
Alleen Avond hogerQua Nederlandstalig
en hoe ze dansen...quote:Op maandag 31 december 2012 21:16 schreef Stickertje het volgende:
![]()
en een stelletje dansen.. ziet er best sneu uit als het er maar 1 is
quote:Op maandag 31 december 2012 21:16 schreef Stickertje het volgende:
![]()
en een stelletje dansen.. ziet er best sneu uit als het er maar 1 is
Zal hun nummertje wel zijn...quote:
inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd...
en achter hun staat een stelletje dat bijna stilstaat
Radio 2 crewquote:Op maandag 31 december 2012 21:15 schreef waxmask het volgende:
Wie zijn die nieuwe mensen die ineens wel dansen?
21:45 uur pas.quote:Op maandag 31 december 2012 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Veel plezier met van Muiswinkel dan...![]()
![]()
Dit dus.quote:Op maandag 31 december 2012 21:19 schreef Stickertje het volgende:
gotye![]()
mogen de mensen die op gotye hebben gestemd een heel erg kut 2013 krijgen
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat staat dit belachelijk hoog..vorig jaar constateerden we hier nog dat de positie destijds (325 ofzo) een prima positie was voor dit plaatje. Dit jaar staat ie wel ineens heel hoog..
quote:Op maandag 31 december 2012 21:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit dus.
Boven Sultans of Swing![]()
Huilen dit.
Dat komt goed! Vorig jaar was ik er live bij, dit jaar helaas niet.quote:Op maandag 31 december 2012 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Veel plezier met van Muiswinkel dan...![]()
![]()
Ook langste nummer 1 notering dus niet heel raar... Zal volgend jaar wel weer uit levellen. Net als Adele, over 5 jaar staan die niet meer in de lijst of heel laag...quote:Op maandag 31 december 2012 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat staat dit belachelijk hoog..vorig jaar constateerden we hier nog dat de positie destijds (325 ofzo) een prima positie was voor dit plaatje. Dit jaar staat ie wel ineens heel hoog..
Of Stingquote:Op maandag 31 december 2012 21:20 schreef Molurus het volgende:
Bij die hoge uithalen heeft het trouwens wel iets van Peter Gabriel.
Die is wel heel knap gemaakt ja. Die band, WOTE, doet sowieso hele gave dingen.quote:Op maandag 31 december 2012 21:19 schreef Molurus het volgende:
Deze cover is wel leuk, met z'n vijven 1 gitaar bespelen is wel origineel:
Moeten ze niet doorgaan met coveren van dit liedjequote:Op maandag 31 december 2012 21:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook langste nummer 1 notering dus niet heel raar... Zal volgend jaar wel weer uit levellen. Net als Adele, over 5 jaar staan die niet meer in de lijst of heel laag...
Lucky! De festivalband bij uitstek. Helaas zelf nooit gezien.quote:Op maandag 31 december 2012 21:23 schreef Stickertje het volgende:
top live band.. nu al 2 keer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |