Ja wie nietquote:Op woensdag 25 december 2013 19:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wie kijkt er nu ook naar de best of?
Had wel wat langer mogen durenquote:Op woensdag 25 december 2013 19:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wie kijkt er nu ook naar de best of?
Ferry.. Jack spijkerman.. Ben blij dat ik niet in amsterdam woonquote:Op donderdag 26 december 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Ferry SomogieIk zag hem gisteren (onvrijwillig), wat een goeie acteur is dat
topcarriere in de USA ook.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Ferry SomogieIk zag hem gisteren (onvrijwillig), wat een goeie acteur is dat
Nee, gisteren wilde de familie GTST zien, nog nooit zo gelachen (ze vonden mij niet zo aardig).quote:Op donderdag 26 december 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ferry.. Jack spijkerman.. Ben blij dat ik niet in amsterdam woon
Ook dat jaquote:
Boot tussen Donau en Londonquote:
Moest ik ook aan denken. Was 'Simone' aan het zingen in mijn hoofdquote:Op donderdag 26 december 2013 19:38 schreef StephanL het volgende:
Dat liedje doet mij denken aan Simone van The KikZelfde soort muziek, daar zal het door komen.
Precies, dat deuntje lijkt er erg op. Doet The Kik toch iets goed als het zo vergelijkbaar isquote:Op donderdag 26 december 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken. Was 'Simone' aan het zingen in mijn hoofd
Wel een leren boxerquote:Op donderdag 26 december 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Matthijs heeft zijn leren jasje niet aan.
Echt hequote:Op donderdag 26 december 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Zijn naam werd genoemd in het filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |