Oei.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:33 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Ik verwacht bij jou meer een come-out.
SCORE!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:33 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Ik verwacht bij jou meer een come-out.
Alleen de zieligste useraward.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, hoeveel awards heb je gewonnen?
Waar?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, hoeveel awards heb je gewonnen?
Nee joh. Ik heb al de thuisblijveraward binnen, de steve mcclaren award, de Gert-Jan Verbeek award.quote:
Nee. Eigenlijk niet. Ik vind je meer iemand voor de Jan van Halst bokaal.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb al de thuisblijveraward binnen, de steve mcclaren award, de Gert-Jan Verbeek award.
Goede comeback van mij hé.
Je hebt feitelijk ongelijk omdat je zei dat ik alleen de zieligste user award had gewonnenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:35 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Ik vind je meer iemand voor de Jan van Halst bokaal.
Waarom ben jij grijs?quote:
Papa bedoel je?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:37 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Omdat zelfs zijn vriendje hem nu niet meer ziet staan.
Wat voel jij je zuur zeg, zuurkool op?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:38 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Ja, als je 14 bent ja. Oh.. wacht....
Teveel champagne.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voel jij je zuur zeg, zuurkool op?
Knal zequote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:43 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
Zo. Genoeg gezeik. Vuurwerk hier in de straat wordt minder, nu is het mijn beurt om wat profi top vuurwerkt de lucht in te knallen.
Sjuus!
Ik woon in zeeuws-vlaanderen, maar ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:45 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Als je ergens in Brabant woont, kijk naar het oosten van de provincie.
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:43 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
Zo. Genoeg gezeik. Vuurwerk hier in de straat wordt minder, nu is het mijn beurt om wat profi top vuurwerkt de lucht in te knallen.
Sjuus!
Ik denk dat het Hoppahoppa is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Nee, hij moet dat aanvragen bij de neukers van het systeem.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
GGMM kan dat toch zo zien? Ben wel benieuwd.
Dat het een goed jaar mag worden.quote:
Voor PSV niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat het een goed jaar mag worden.
quote:
Ik zoek het even uit. Eerst nog een oliebol in de magnetronquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thanks Stijntje, zit je al aan 80.000?
En jij ook Gelukkig Nieuwjaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nieuwjaar is met een hoofdletter.
Geen gelukkig nieuwjaar Gramulanion.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nieuwjaar is met een hoofdletter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |