Debiel.quote:Op maandag 31 december 2012 21:23 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Maakt je vader je wakker om 00:00 om het vuurwerk te kunnen zien?
Vroegâhquote:Op maandag 31 december 2012 21:23 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Maakt je vader je wakker om 00:00 om het vuurwerk te kunnen zien?
Doe eens aardig, ik ben oprecht geïnteresseerd. Ik wil je ook wel wakker bellen hoor?quote:
Niets meer dan terecht. Ik kom hier verdomme nieuw binnenzetten en hij begint meteen irritant te doen. Of is hij altijd zo?quote:Op maandag 31 december 2012 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iemand die onze Stijntje af komt zeiken
Hij is altijd zo, klein misbaksel dat het is.quote:Op maandag 31 december 2012 22:29 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Niets meer dan terecht. Ik kom hier verdomme nieuw binnenzetten en hij begint meteen irritant te doen. Of is hij altijd zo?
Vast nog geen haar op zijn lulletje en een pa die hem daarom uitlacht.quote:Op maandag 31 december 2012 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij is altijd zo, klein misbaksel dat het is.
Krijg kanker.quote:Op maandag 31 december 2012 22:33 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Vast nog geen haar op zijn lulletje en een pa die hem daarom uitlacht.
Zal vast wel, maar je gedraagt je nu debiel. Groeten.quote:Op maandag 31 december 2012 22:22 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Doe eens aardig, ik ben oprecht geïnteresseerd. Ik wil je ook wel wakker bellen hoor?
Wat voor muziek heb je nu?quote:Op maandag 31 december 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog tips qua muziek? Heb al een aardig afspeellijstje van 65 nummers op spotify
Gewoon een debiele lijst met van alles door elkaar gegooidquote:
The Clash, pink floyd, joy division.quote:Op maandag 31 december 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een debiele lijst met van alles door elkaar gegooid
Paint it Black, Satisfaction (Benny Benassi), I predict a riot, Baker Street, All Summer long, Levels.
Zal eens kijken, Pink Floyd komt me het bekendst voor.quote:Op maandag 31 december 2012 23:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
The Clash, pink floyd, joy division.
En Bob natuurlijk.
quote:
The Band, allman brothers band, zappa, lynyrd skynyrd, beatles, the doorsquote:Op maandag 31 december 2012 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal eens kijken, Pink Floyd komt me het bekendst voor.
Effe The Doors zoekenquote:Op maandag 31 december 2012 23:27 schreef Saind het volgende:
[..]
The Band, allman brothers band, zappa, lynyrd skynyrd, beatles, the doors
Ultragay.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:08 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Banshee, jij ook een vredig 2013quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn wensen voor komend jaar:
- Van Persie topscorer Premier League
- Zlatan winnaar gouden bal
- El Hamdaoui topscorer serie A
Ik weet, de eerste 2 opties zijn niet realistisch. Maar hoop doet leven.
Doet leven.
NWS / Nieuws: Eerste topic 2013 in NWS door Bansheeboy²
Marokkanen een ras noemenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Banshee, jij ook een vredig 2013
Random ras: Marokkaan²
Op andere plaatsen vind je het niet zo'n probleem?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:25 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
Beste wensen voor 2013 en dat er maar niemand kanker in zijn lul krijgt dit jaar.
Wel vervelend, maar in de lul is echt niet fijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op andere plaatsen vind je het niet zo'n probleem?
Random faler: Ad_van_Eerd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:27 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
Random pauper: Ajacied422.
Nou ja, random, ik heb het lot wat geholpen.
Met Cynisme 2013 in. Beter kan het niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:28 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Goede comeback, ik voel hem in mijn ballen.
Kut, je hebt kanker gekregen van Stinho.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:28 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Goede comeback, ik voel hem in mijn ballen.
Hij kwam met de post.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kut, je hebt kanker gekregen van Stinho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, liever kanker dan Ajax.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kut, je hebt kanker gekregen van Stinho.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kwam met de post.Was dat humoristisch bedoeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nee. Ik voelde me ongemakkelijk.,quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was dat humoristisch bedoeld?
Komt door de kanker in je lul. Maar wees blij, jouw lul is te klein voor uitzaaiingen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik voelde me ongemakkelijk.,
Terecht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik voelde me ongemakkelijk.,
Ik heb geen kanker in mijn lul, debiel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:32 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Komt door de kanker in je lul. Maar wees blij, jouw lul is te klein voor uitzaaiingen.
Ik verwacht bij jou meer een come-out.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen kanker in mijn lul, debiel.
Nu jij weer, ik verwacht een goede comeback.
Oei.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:33 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Ik verwacht bij jou meer een come-out.
SCORE!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:33 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Ik verwacht bij jou meer een come-out.
Alleen de zieligste useraward.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, hoeveel awards heb je gewonnen?
Waar?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, hoeveel awards heb je gewonnen?
Nee joh. Ik heb al de thuisblijveraward binnen, de steve mcclaren award, de Gert-Jan Verbeek award.quote:
Nee. Eigenlijk niet. Ik vind je meer iemand voor de Jan van Halst bokaal.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb al de thuisblijveraward binnen, de steve mcclaren award, de Gert-Jan Verbeek award.
Goede comeback van mij hé.
Je hebt feitelijk ongelijk omdat je zei dat ik alleen de zieligste user award had gewonnenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:35 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Ik vind je meer iemand voor de Jan van Halst bokaal.
Waarom ben jij grijs?quote:
Papa bedoel je?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:37 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Omdat zelfs zijn vriendje hem nu niet meer ziet staan.
Wat voel jij je zuur zeg, zuurkool op?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:38 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Ja, als je 14 bent ja. Oh.. wacht....
Teveel champagne.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voel jij je zuur zeg, zuurkool op?
Knal zequote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:43 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
Zo. Genoeg gezeik. Vuurwerk hier in de straat wordt minder, nu is het mijn beurt om wat profi top vuurwerkt de lucht in te knallen.
Sjuus!
Ik woon in zeeuws-vlaanderen, maar ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:45 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Als je ergens in Brabant woont, kijk naar het oosten van de provincie.
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:43 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
Zo. Genoeg gezeik. Vuurwerk hier in de straat wordt minder, nu is het mijn beurt om wat profi top vuurwerkt de lucht in te knallen.
Sjuus!
Ik denk dat het Hoppahoppa is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Nee, hij moet dat aanvragen bij de neukers van het systeem.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
GGMM kan dat toch zo zien? Ben wel benieuwd.
Dat het een goed jaar mag worden.quote:
Voor PSV niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat het een goed jaar mag worden.
quote:
Ik zoek het even uit. Eerst nog een oliebol in de magnetronquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thanks Stijntje, zit je al aan 80.000?
En jij ook Gelukkig Nieuwjaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nieuwjaar is met een hoofdletter.
Geen gelukkig nieuwjaar Gramulanion.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nieuwjaar is met een hoofdletter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |