24 Rozen? Die staat tenminste op een normale plaats.quote:Op maandag 31 december 2012 17:09 schreef laxus13 het volgende:
Ik vind hem beter dan Toon Hermans wat ook in de lijst staat
Is wel ontzettend overrated. Gewoon simpele popmuziek, best geinig hoor, maar dat die Mercury door iedereen als een genie en een virtuoos wordt bestempeld vind ik echt belachelijk.quote:Op maandag 31 december 2012 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Alles behalve volgens mij maar ik geloof niet dat ik erg onder de indruk moet raken van iemand die queen benoemt als aidsmuziek.
quote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel een hele aparte combinatie/versie inderdaad. Ik ga even zoeken.
Café Biljart van Toon staat er (zeer onterecht) niet in.quote:Op maandag 31 december 2012 17:09 schreef laxus13 het volgende:
Ik vind hem beter dan Toon Hermans wat ook in de lijst staat
Als er 1 nummer van Toon in moet, dan is het die inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 17:10 schreef Knip het volgende:
[..]
Café Biljart van Toon staat er (zeer onterecht) niet in.
Dank jequote:
Neuh die staat te hoog vind ik.quote:Op maandag 31 december 2012 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
24 Rozen? Die staat tenminste op een normale plaats.
Overrated is een term welke gebruikt wordt door mensen die zichzelf of te hoog of te laag inschatten.quote:Op maandag 31 december 2012 17:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Is wel ontzettend overrated. Gewoon simpele popmuziek, best geinig hoor, maar dat die Mercury door iedereen als een genie en een virtuoos wordt bestempeld vind ik echt belachelijk.
Middelmatig, niks meer
Inhoud in reacties kan ik altijd wel waarderenquote:Op maandag 31 december 2012 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Overrated is een term welke gebruikt wordt door mensen die zichzelf of te hoog of te laag inschatten.
Het Dorp zou mooi staan op 200 ofzo. Belachelijk dat zo'n plaatje boven de hoogste van Dylan/Young/ABBA/Bowie staatquote:Op maandag 31 december 2012 17:11 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Neuh die staat te hoog vind ik.
Deze staat mooi op 69
Was vroeger groot fan van Andre (nu ook nog wel beetje, maar je hoort wat minder van hem), had ook al z'n normaal gezongen platen.quote:Op maandag 31 december 2012 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dank jeIk had hem al gevonden en even geluisterd. Deze vind ik beter. Andre van Duin kan best mooi zingen.
Vind ik niet, dit nummer hoort echt in de top 100quote:Op maandag 31 december 2012 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het Dorp zou mooi staan op 200 ofzo. Belachelijk dat zo'n plaatje boven de hoogste van Dylan/Young/ABBA/Bowie staat
Ik wil maar één Lisa kennen en dat is Lisa Gerrard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |