Leuk dat je m'n stelling even bevestigtquote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo een die uit niets conclusies weet te trekken.
Het Dorp, Hallelujah, Nights In White Satin, Chasin Cars, Africa, A Whiter Shade Of Pale, allemaal prachtnummers tot aan het briljante aan toe maar er had best af en toe iets met power tussen mogen zitten jaWat meer afwisseling en diversiteit
Het is niet het duo waar je het van verwacht, maar er is een erg mooie versie van Andre van Duin en Andre Rieu van dit nummerquote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Karina het volgende:
OK mooi liedje, maar Wim Sonneveld kan ik echt niet hebben.
Ze zijn al dagen bezig, en niet een beetje ook nietquote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Die ene dag per jaar en je daar al druk om maken
Oh dat heb ik ookquote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Karina het volgende:
OK mooi liedje, maar Wim Sonneveld kan ik echt niet hebben.
Lachen op een begrafenisquote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Werd gedraaid bij de crematie van mijn oudtante dit jaar, maar daar klopte het gewoon, iedereen zat met een lach
Dat is wel een hele aparte combinatie/versie inderdaad. Ik ga even zoeken.quote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is niet het duo waar je het van verwacht, maar er is een erg mooie versie van Andre van Duin en Andre Rieu van dit nummer
Meisje toch, beetje zand buskruit in je poentje zitten?quote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze zijn al dagen bezig, en niet een beetje ook niet
De tekst is niet van Wim, maar van zijn levenspartner of vaste tekstschrijver, die uit Deurne komtquote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe zou Sonneveld hebben aangekeken tegen een door digitale middelen gedomineerd Deurne?
Alles behalve volgens mij maar ik geloof niet dat ik erg onder de indruk moet raken van iemand die queen benoemt als aidsmuziek.quote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Leuk dat je m'n stelling even bevestigt
Kom op, die paar dagenquote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze zijn al dagen bezig, en niet een beetje ook niet
Deze man weetquote:Op maandag 31 december 2012 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Ali Osram is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |