nog onbeslist...quote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef De_Fietser het volgende:
Nou we het toch over eten hebben, wat eten jullie vanavond?
Patat?quote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef De_Fietser het volgende:
vega lasagnequote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef De_Fietser het volgende:
Geen idee, ik ga 't bij vrienden vieren en die zijn al sinds vanmiddag bezig met koken.quote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef De_Fietser het volgende:
Ja, dat lijkt me best heftig dan...quote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Paar maanden dat mijn vader was overleden ging ik met mijn toenmalige vriend naar een Karaokebar (of all places) en daar draaiden ze toen dit nummer...terwijl ik het niet eens zo een mooi nummer vind, maar toen kwam het wel even aan.
Dat ken ik niet, is dat niet de benaming voor Friet voor mensen die geen Nederlands spreken?quote:
dat is goed voor te stellenquote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Paar maanden dat mijn vader was overleden ging ik met mijn toenmalige vriend naar een Karaokebar (of all places) en daar draaiden ze toen dit nummer...terwijl ik het niet eens zo een mooi nummer vind, maar toen kwam het wel even aan.
Volgens mij iets van stamppotquote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef De_Fietser het volgende:
PATAT!!quote:Op maandag 31 december 2012 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Friet!!
Als je nog één keer patat zegt, report ik je post
Reporten die handel.quote:
Dat lijkt me het heftigst, maar tegelijkertijd ook het speciaalst, dat het zo op een onverwacht moment in een rare plaats valt.quote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
je zult het maar niet weten.quote:Op maandag 31 december 2012 16:27 schreef Szura het volgende:
Het is maar goed dat ik nu weet wat Sjoed Wijs uit Nijmegen ervan vindt.
Ik warm weer op wat ik gisteren ook had. Gewoon heel simpel, maar nog even geen liflafjes.quote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef De_Fietser het volgende:
Ik denk dat Sjoert uit Nijmegen liever ook zijn vader tussen zijn billetjes heeft.quote:Op maandag 31 december 2012 16:27 schreef Szura het volgende:
Het is maar goed dat ik nu weet wat Sjoed Wijs uit Nijmegen ervan vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |