SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wat moet ik vanavond aan?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ja, had al gezien dat die kans bestondquote:Op maandag 31 december 2012 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gelukkig open je wel een nieuw topic aangezien je de lapo had
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Heyquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als je onderweg bent, kijk uit voor rondvliegend vuurwerk enzo, je weet maar nooit met die debielen+harde windquote:Op maandag 31 december 2012 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, had al gezien dat die kans bestond![]()
![]()
Mensen moeten echt eens PI's lezen.quote:Op maandag 31 december 2012 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat wil je precies bereiken, toppunt van kansloosheidAlsof ik niet weet wat ik post.quote:Op maandag 31 december 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijd dat jij smilies in de posts zelf gaat lezenGoedemiddagquote:![]()
![]()
zal vanavond wel een en ander in de hens vliegen door pijlen die "verkeerd"gaanquote:Op maandag 31 december 2012 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je onderweg bent, kijk uit voor rondvliegend vuurwerk enzo, je weet maar nooit met die debielen+harde windSame shit, different day
SC hopper present![]()
of Smelt.quote:Op maandag 31 december 2012 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Iets dat niet snel in de fik vliegt....[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ben ik ook wel, hoor. Nog 36 minutenquote:Op maandag 31 december 2012 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee zeg, je mag best wel ietsje vrolijker zijn hoor!![]()
![]()
Zolang het maar niet mijn huis is of het huis van de burenquote:Op maandag 31 december 2012 15:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal vanavond wel een en ander in de hens vliegen door pijlen die "verkeerd"gaan
Sowieso ben ik niet bepaald dol op vuurwerk, ben de hele dag al stressig. Ik vertik het ook om nu naar de supermarkt te gaan, ik eet wel pasta!![]()
![]()
![]()
Ook lekker toch?quote:Op maandag 31 december 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet mijn huis is of het huis van de buren
Sowieso ben ik niet bepaald dol op vuurwerk, ben de hele dag al stressig. Ik vertik het ook om nu naar de supermarkt te gaan, ik eet wel pasta!![]()
![]()
![]()
bang dat je huis in de hens vliegt?quote:Op maandag 31 december 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet mijn huis is of het huis van de buren
Sowieso ben ik niet bepaald dol op vuurwerk, ben de hele dag al stressig. Ik vertik het ook om nu naar de supermarkt te gaan, ik eet wel pasta!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat weet ik nog nietquote:Ik doe in elk geval mijn nieuwe laarzen aan.
ik heb de afgelopen weken al zovaak pasta gegeten dat het me m'n neus uit komtquote:
Maar ik heb een nog grotere hekel aan vuurwerk, ik troost me met de gedachte dat straks alles weer voorbij is![]()
![]()
Lijkt heel erg op de kleur van mijn schoenen die ik nu aan hebquote:Op maandag 31 december 2012 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietIk doe in elk geval mijn nieuwe laarzen aan.
[ afbeelding ].
![]()
Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen weken al zovaak pasta gegeten dat het me m'n neus uit komt
Maar ik heb een nog grotere hekel aan vuurwerk, ik troost me met de gedachte dat straks alles weer voorbij is.
![]()
Ja, en voor woninginbraak ookquote:Op maandag 31 december 2012 15:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bang dat je huis in de hens vliegt?![]()
![]()
Boh zit zelf ook te twijfelen, kleur gaat goud worden iig
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.![]()
Champagne?quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef Perzephone het volgende:
Boh zit zelf ook te twijfelen, kleur gaat goud worden iig![]()
omdat ik geen zin had om naar de supermarkt te gaan om wat fatsoenlijks in te slaan. Dat en ik heb geen vriezer -_-quote:![]()
pics?quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef Perzephone het volgende:
Boh zit zelf ook te twijfelen, kleur gaat goud worden iigSame shit, different day
SC hopper present![]()
Goud?quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef Perzephone het volgende:
Boh zit zelf ook te twijfelen, kleur gaat goud worden iig
Jurkje?![]()
![]()
Ook geen vriesvak in je koelkast?quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
omdat ik geen zin had om naar de supermarkt te gaan om wat fatsoenlijks in te slaan. Dat en ik heb geen vriezer -_-![]()
Die heeft nooit goed gewerkt, alles ontdooit daarin gewoon half (letterlijkquote:Op maandag 31 december 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook geen vriesvak in je koelkast?)
![]()
Handigquote:Op maandag 31 december 2012 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heeft nooit goed gewerkt, alles ontdooit daarin gewoon half (letterlijk)
![]()
![]()
Champagne jurkje met gouden kralenzooiquote:![]()
Of een strakke gouden spijkerbroekNow, come on, let me feel the fibre of your fabric.![]()
We matchen.quote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op de kleur van mijn schoenen die ik nu aan heb.
Ik denk dat ik ga voor zwart rokje + gekleurd hemdje. Weet nog niet welke.
quote:Op maandag 31 december 2012 15:29 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Champagne jurkje met gouden kralenzooi![]()
Of een strakke gouden spijkerbroek![]()
Pics?
Je gaat niet toevallig naar Den Haag?![]()
![]()
was ie dat niet al?quote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef Faxie het volgende:
Hehe Benzin gaat R&P huillie worden met stip
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ha, ik zei hetquote:Op maandag 31 december 2012 15:29 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Champagne jurkje met gouden kralenzooi![]()
Of een strakke gouden spijkerbroek!
Ik ook niet. Voor de rest ben ik in het blauwquote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We matchen.
Ik denk dat ik ga voor zwart rokje + gekleurd hemdje. Weet nog niet welke..
![]()
Helaas hahaquote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Pics?
Je gaat niet toevallig naar Den Haag?
En terecht wel, hij is gewoon hopeloos -_-quote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef Faxie het volgende:
Hehe Benzin gaat R&P huillie worden met stip
Al jaren dezelfde issues en er niks aan willen doen. Mijn god![]()
![]()
Oh die dude waar alle vrouwen gemeen tegen doen?quote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En terecht wel, hij is gewoon hopeloos -_-
Al jaren dezelfde issues en er niks aan willen doen. Mijn god
Ga jij niet stemmen?quote:Op maandag 31 december 2012 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Straks is het officieelVerkiezingen enzo
![]()
![]()
Vandaag ben je moppersmurf?quote:Op maandag 31 december 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ha, ik zei het!
[..]
Ik ook niet. Voor de rest ben ik in het blauw.
Hoezo?quote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef rival het volgende:
in ieder geval rood ondergoed dragen he mensen![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee hoor, in tegendeel. Toevallig is er net een house-versie van het smurfenlied op de radioquote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vandaag ben je moppersmurf?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sterker nog, hij is ervan overtuigd dat alle vrouwen gemeen -zijn-.quote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh die dude waar alle vrouwen gemeen tegen doen?
Omdat ze hem niet willen daten of zo![]()
![]()
En dat staartje zit zeker aan de voorkant bij vinniequote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vandaag ben je moppersmurf?
[ afbeelding ]14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zwartquote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef rival het volgende:
in ieder geval rood ondergoed dragen he mensen!
dat schijnt geluk te brengen voor het aankomende jaar! (ik zelf ben te nuchter voor bijgeloof)quote:![]()
Haha die jaquote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh die dude waar alle vrouwen gemeen tegen doen?![]()
![]()
En wat zegt het als je geen ondergoed draagt?quote:Op maandag 31 december 2012 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
dat schijnt geluk te brengen voor het aankomende jaar! (ik zelf ben te nuchter voor bijgeloof)14 SHADES OF GREY
Maar jij komt dan ook zowat nooit in R&Pquote:Op maandag 31 december 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, veels te veel werk.
![]()
![]()
ik zelf ga vanavond in grijs pak met een wit overhemd eronder!
tenzij ik straks geen zin heb in een pantalon dan trek ik er een spijkerbroek onder aan![]()
![]()
Zijn er dan speciaal voor R&P verkiezingen? Nee toch?quote:Op maandag 31 december 2012 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook zowat nooit in R&P![]()
Hieroquote:Op maandag 31 december 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn er dan speciaal voor R&P verkiezingen? Nee toch?
R&P / FOK!- en R&P-verkiezingen!![]()
gewoon zwartquote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef rival het volgende:
in ieder geval rood ondergoed dragen he mensen!![]()
![]()
dat kan meerdere kanten op. het kan zeggen dat je exebisionist bent, dat je erg spannend bent bijvoorbeeld. maar het kan zelfs zeggen dat je een vieze potloodventer bentquote:Op maandag 31 december 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat zegt het als je geen ondergoed draagt?![]()
![]()
Laat me raden wat de meeste mensen denken dat ik benquote:Op maandag 31 december 2012 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan meerdere kanten op. het kan zeggen dat je exebisionist bent, dat je erg spannend bent bijvoorbeeld. maar het kan zelfs zeggen dat je een vieze potloodventer bent
14 SHADES OF GREY
Juistquote:Op maandag 31 december 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hiero
R&P / FOK!- en R&P-verkiezingen!.
![]()
Spannend!quote:Op maandag 31 december 2012 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat me raden wat de meeste mensen denken dat ik ben![]()
Oke.quote:Op maandag 31 december 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, in tegendeel. Toevallig is er net een house-versie van het smurfenlied op de radioPfuh, roze brengt mij altijd geluk.quote:Op maandag 31 december 2012 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
dat schijnt geluk te brengen voor het aankomende jaar! (ik zelf ben te nuchter voor bijgeloof)[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat is er?quote:Op maandag 31 december 2012 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Pfuh, roze brengt mij altijd geluk.![]()
![]()
Echt fucking veel eten en drank als ik het zo eens naast elkaar leg
Gaat een goede avond nacht worden
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Te veel werk? Ah man, het is in 2 minuutjes gebeurd, inclusief het copy-pastenquote:Op maandag 31 december 2012 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Teveel werk, en ken toch niet iedereen enzo.
Gewoon invullen wat als 1e in je opkomt, ikzelf heb de helft niet eens ingevuld![]()
![]()
kan je nagaan wat een jaar je hebt met roodquote:Op maandag 31 december 2012 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Pfuh, roze brengt mij altijd geluk.![]()
![]()
Wil je ons vetmesten ofzo?quote:Op maandag 31 december 2012 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Gaat een goede avond nacht wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezierquote:Op maandag 31 december 2012 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
14 SHADES OF GREY
Hij maakt een goede kansquote:Op maandag 31 december 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hiero
R&P / FOK!- en R&P-verkiezingen!Spezza19 ook
Same shit, different day
SC hopper present![]()
veel plezierquote:Op maandag 31 december 2012 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar dat gaat wel lukken denk ik!![]()
Ik vind het zo'n vriendjespolitiek lijst ookquote:Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Te veel werk? Ah man, het is in 2 minuutjes gebeurd, inclusief het copy-pasten
Gewoon invullen wat als 1e in je opkomt, ikzelf heb de helft niet eens ingevuld
En ik sta d'r nog niet in bij niemand nie![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je ons vetmesten ofzo?hehe, ik kan ook wel een pondje meer gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoa ik denk dat jij op een beter gewicht zit ivm je lengte dan ikquote:Op maandag 31 december 2012 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, ik kan ook wel een pondje meer gebruiken.
![]()
Idemquote:Op maandag 31 december 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
veel plezier
Maar dat gaat wel lukken denk ik!
Echt, dit gaat een baganaal worden
Moppersmurfquote:Nee, rozequote:Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
kan je nagaan wat een jaar je hebt met rood
80 kilo bij 1.91quote:Op maandag 31 december 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa ik denk dat jij op een beter gewicht zit ivm je lengte dan ik.
Dat verbaast mij helemaal niks.quote:Op maandag 31 december 2012 15:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij maakt een goede kansSpezza19 ook
Jij bent alsnog eng dun.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daaromkan er best een paar kilo bij, en die heb ik gekochtquote:
Bijna 63 bij 1,81quote:Op maandag 31 december 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaag nietKomt vast wel weer
[..]
65 bij 1,8214 SHADES OF GREY
Ik ook niet, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd ook niet (gezien de vriendjespolitiek ook, maar het hele leven is wel zo'n beetje politiekquote:Op maandag 31 december 2012 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n vriendjespolitiek lijst ook
En ik sta d'r nog niet in bij niemand nie)
![]()
hups gaat mij gewoon pics appenquote:Op maandag 31 december 2012 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem
Echt, dit gaat een baganaal worden![]()
![]()
Oh godquote:Op maandag 31 december 2012 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hups gaat mij gewoon pics appen![]()
![]()
103 kg bij 1.55, groetjes.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Voldouwen!quote:Op maandag 31 december 2012 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daaromkan er best een paar kilo bij, en die heb ik gekocht[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ohja, ik zou ook nog loten kopen...quote:Op maandag 31 december 2012 15:54 schreef Spezza19 het volgende:
Op de valreep het winnende lot gekocht :-)
Boeiend
en ohhh wee als men die oliebollen niet opvreet vannacht, sta gvd niet voor niets 3 kwartier in de rijquote:
Ga je naar huis ja?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Moet je ze maar zelf maken.quote:Op maandag 31 december 2012 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en ohhh wee als men die oliebollen niet opvreet vannacht, sta gvd niet voor niets 3 kwartier in de rij[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lengte en gewicht onbekend hierquote:Op maandag 31 december 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
1,74 en gewicht onbekend. Ik hoop dat de schade meevalt morgen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoeveel ballen de man?quote:Op maandag 31 december 2012 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en ohhh wee als men die oliebollen niet opvreet vannacht, sta gvd niet voor niets 3 kwartier in de rij14 SHADES OF GREY
ik heb10 oliebollen zonder krenten gekocht, 10 met en 6 appel beigneits (oid's)quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Je bent toch 1.68?quote:Op maandag 31 december 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lengte en gewicht onbekend hier
waarom weet ik dit nog?
Ik wil daar wel een foto vanquote:Op maandag 31 december 2012 15:35 schreef rival het volgende:
ik zelf ga vanavond in grijs pak met een wit overhemd eronder!
tenzij ik straks geen zin heb in een pantalon dan trek ik er een spijkerbroek onder aan
[b]AirwiN schreef [/b]
Succesquote:Op maandag 31 december 2012 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik heb10 oliebollen zonder krenten gekocht, 10 met en 6 appel beigneits (oid's)
14 SHADES OF GREY
dat gaat wel op tochquote:Op maandag 31 december 2012 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik heb10 oliebollen zonder krenten gekocht, 10 met en 6 appel beigneits (oid's)![]()
![]()
Niet als je ziet watwe nog meer aan vreten hebbenquote:
Mijn ID zegt 1.67 mn rijbewijs zegt 1.69 dus ik ga voor 1.68quote:Op maandag 31 december 2012 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent toch 1.68?
waarom weet ik dit nog?
Hazes
[b]AirwiN schreef [/b]
De wc is je vriendquote:Op maandag 31 december 2012 15:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet als je ziet watwe nog meer aan vreten hebben14 SHADES OF GREY
Ik ben op dieetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar wil jij een foto van?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Eigenlijk, om eerlijk te zijn geeft dit lied toch wat weer van jouw levenquote:Op maandag 31 december 2012 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ID zegt 1.67 mn rijbewijs zegt 1.69 dus ik ga voor 1.68
Hazes
ja dat is waar, maar wij hebben met 4 mensen nog veel meerquote:Op maandag 31 december 2012 15:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet als je ziet watwe nog meer aan vreten hebben
20 oliebollen, 2 schalen appelflappen en halve schaal ananasflappen
En dan nog al het eten wat erbij komt.
En als je genoeg drinkt krijg je vanzelf honger toch?![]()
![]()
Prachtigquote:Op maandag 31 december 2012 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eigenlijk, om eerlijk te zijn geeft dit lied toch wat weer van jouw leven
[b]AirwiN schreef [/b]
Hertogquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Blij dat ik niet komstraks raak ik mijn magere figuur kwijt
14 SHADES OF GREY
Fuck tis al 4 uur
[b]AirwiN schreef [/b]
De4 kratdie je gebracht hep is goed koudquote:
Daar ga ik straks goed van genietenquote:Op maandag 31 december 2012 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De4 kratdie je gebracht hep is goed koud![]()
Hebben jullie genoeg champagneglazen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ging weer op een onlogisch laat tijdstip boodschappen doenquote:
Al het bier weg natuurlijk. Dus ik ga maar weer aan de Heineken.![]()
4 kratten voor hupsquote:Op maandag 31 december 2012 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De4 kratdie je gebracht hep is goed koud?
![]()
Jij bent echt slecht in plannenquote:Op maandag 31 december 2012 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ging weer op een onlogisch laat tijdstip boodschappen doen
Al het bier weg natuurlijk. Dus ik ga maar weer aan de Heineken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat gaat krap worden!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik weet hetquote:Op maandag 31 december 2012 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht in plannen![]()
![]()
Yep, ben voor de borrel op werk in Leerdam nog ff bij de Sligro geweest, heb 12 champagne glazen gekocht, 12 gewone glazen en een krat champagnequote:Op maandag 31 december 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ga ik straks goed van genieten![]()
Hebben jullie genoeg champagneglazen?
Kostte wel wat, maar dan heb je ook wat heheVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik ben van plan om rond een uur of half 2 in coma te zijnquote:Op maandag 31 december 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je gaat heel de nacht door zeker?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat gaan de andere dan drinken?14 SHADES OF GREY
App die even door naar mij danquote:![]()
En doe er meteen even een gesproken nieuwjaarsgroet bij
[b]AirwiN schreef [/b]
Comazuipenquote:Op maandag 31 december 2012 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van plan om rond een uur of half 2 in coma te zijn
Baco's, heineken, 9 liter wijn, we hebben hetquote:
Whiskey!!quote:Op maandag 31 december 2012 16:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Baco's, heineken, 9 liter wijn, we hebben hetIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
in de middag neem ik aan?quote:Op maandag 31 december 2012 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van plan om rond een uur of half 2 in coma te zijn![]()
Hi weer lichtgewichten, the usuals en mensen uitkomende in de koningsklasse na een avondje oliebollen verorberen![]()
![]()
Vannacht!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook nog jaquote:
We gaan met z'n allen zat 2013 in
Met carbid, kerel die komt, DEF'er, heeft het kunnen regelen
Hier gaat iets misquote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil een pic van de lege kratten en een dronken hups er naast
[b]AirwiN schreef [/b]
hehehe, als ze naast Vinniee ligt, foto maak ik wel, ben toch altijd als eerste weer wakkerquote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil een pic van de lege kratten en een dronken hups er naast
Ja joh vlak na het nieuwjaar wensen gewoon in diepe diepe coma vallenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, als ze naast Vinniee ligt, foto maak ik wel, ben toch altijd als eerste weer wakker![]()
![]()
Tot straksquote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga rijden. Tot straks :wel
En voor de anderen fijne jaarwisseling!
[b]AirwiN schreef [/b]
Tot zo straksquote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga rijden. Tot straks :wel
En voor de anderen fijne jaarwisseling!
Ik ga lekker thuis slapenquote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, als ze naast Vinniee ligt, foto maak ik wel, ben toch altijd als eerste weer wakker
[b]AirwiN schreef [/b]
echtquote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja joh vlak na het nieuwjaar wensen gewoon in diepe diepe coma vallen
Ow ik ga altijd wel flink lang door hoor![]()
![]()
Gerustquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jou kan je ook alles wijsmaken hequote:Op maandag 31 december 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ow ik ga altijd wel flink lang door hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo, zorgverzekering maar even geweizigd, van 125 euro naar 97 is best een hoop
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jij bent gemeenquote:Op maandag 31 december 2012 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss haalt je dan wel over
[b]AirwiN schreef [/b]
Of je stuurt vinnie met haarquote:Op maandag 31 december 2012 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss haalt je dan wel over
14 SHADES OF GREY
En dan opeens moet overal voor bijbetalenquote:Op maandag 31 december 2012 16:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, zorgverzekering maar even geweizigd, van 125 euro naar 97 is best een hoop14 SHADES OF GREY
Als hij zijn motor en motorpak enz wil hebben zal die idd mee moetenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die van mij ging van 72 naar 106....quote:Op maandag 31 december 2012 16:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, zorgverzekering maar even geweizigd, van 125 euro naar 97 is best een hoop
Maar dat verschil haal ik er ruim uit straks
Moet ik m'n auto voor de veiligheid maar 2 blokken verder parkeren?quote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook nog ja
We gaan met z'n allen zat 2013 in
Met carbid, kerel die komt, DEF'er, heeft het kunnen regelen![]()
Niet nodig, de Grieken beneden zijn voorzichtig, dus komt goedquote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet ik m'n auto voor de veiligheid maar 2 blokken verder parkeren?![]()
Ik wil best bob spelen maar met oud en nieuw kan iedereen aan het gas. Dan weiger ik!quote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ben de bob, had er zelf niets over te zeggenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee joh gewoon van het balkonquote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet ik m'n auto voor de veiligheid maar 2 blokken verder parkeren?![]()
14 SHADES OF GREY
Nee, heb ik naar gekeken, sowieso ben ik zo goed als nooit zo ziek dat ik ervoor naar de huisarts moet of wat, het enige dat ik heb is Diabetes, en dat is chronisch en dus volledig gedekt..quote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan opeens moet overal voor bijbetalenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mijn auto staat dus met enige kans, onder betreffend balkonquote:
ik ben geen lustobjectquote:Op maandag 31 december 2012 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
App die even door naar mij dan![]()
En doe er meteen even een gesproken nieuwjaarsgroet bij![]()
![]()
Ik blijf gewoon waar ik nu zit, ik vind het wel goed zoquote:Op maandag 31 december 2012 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, heb ik naar gekeken, sowieso ben ik zo goed als nooit zo ziek dat ik ervoor naar de huisarts moet of wat, het enige dat ik heb is Diabetes, en dat is chronisch en dus volledig gedekt..14 SHADES OF GREY
Al jarenquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Voorruit 100 puntenquote:Op maandag 31 december 2012 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn auto staat dus met enige kans, onder betreffend balkon14 SHADES OF GREY
Vader en zijn vriendin hebben al een fles wijn op. Ik ben de enige die nog nuchter isquote:Op maandag 31 december 2012 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best bob spelen maar met oud en nieuw kan iedereen aan het gas. Dan weiger ik!![]()
![]()
Ik ga nog ff de afwas doen, de dingen klaarzetten voordat de meute komtVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dan bestellen ze maar een taxi!!quote:Op maandag 31 december 2012 16:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vader en zijn vriendin hebben al een fles wijn op. Ik ben de enige die nog nuchter is
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet nog koken en douchen en omkledenquote:Op maandag 31 december 2012 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga nog ff de afwas doen, de dingen klaarzetten voordat de meute komt
Ik ga het niet redden
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vertrek over ongeveer een kwartiertje, dan ben ik er rond een uurtje of 5quote:Op maandag 31 december 2012 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga nog ff de afwas doen, de dingen klaarzetten voordat de meute komt
dat bepaal ik lekker zelf had je er zelf over te zeggen hoorquote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ben de bob, had er zelf niets over te zeggen![]()
![]()
Goed plan!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ahhh, een helpende hand dus als ik het niet ga reddenquote:Op maandag 31 december 2012 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vertrek over ongeveer een kwartiertje, dan ben ik er rond een uurtje of 5
Gewoon vanuit de douche de deur open doen als Vin er is..quote:Op maandag 31 december 2012 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog koken en douchen en omkleden
Ik ga het niet reddenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Eigen schuld!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zei ik nietquote:Op maandag 31 december 2012 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh, een helpende hand dus als ik het niet ga redden![]()
Laten we het niet doenquote:Op maandag 31 december 2012 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon vanuit de douche de deur open doen als Vin er is..
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan komen ze wel maar niet op tijdquote:Op maandag 31 december 2012 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon vanuit de douche de deur open doen als Vin er is..
14 SHADES OF GREY
Hoe lang moet je nog?quote:Op maandag 31 december 2012 16:16 schreef rival het volgende:
ik zit nu nog maar alleen op kantoor.... iedereen weg.....If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zonde van het geld, ik laat een oom voor bob spelen.quote:Op maandag 31 december 2012 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan bestellen ze maar een taxi!!![]()
Goed he van mijquote:![]()
Ik ga na het eten wel douchen en omkleden
[b]AirwiN schreef [/b]
Slavendrijvers daar!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zolang jij maar aan de zuip kanquote:Op maandag 31 december 2012 16:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zonde van het geld, ik laat een oom voor bob spelen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Samen met Vin douchen dus? Bespaart tijd.quote:Op maandag 31 december 2012 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he van mij![]()
Ik ga na het eten wel douchen en omkledenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
idd, ben vamaf SR niet aan het zuipen geslagenquote:Op maandag 31 december 2012 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang jij maar aan de zuip kan![]()
![]()
Nee, daar is mijn douche niet geschikt voorquote:Op maandag 31 december 2012 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samen met Vin douchen dus? Bespaart tijd.
Schande!!quote:Op maandag 31 december 2012 16:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
idd, ben vamaf SR niet aan het zuipen geslagenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samen met Vin douchen dus? Bespaart tijd.
14 SHADES OF GREY
Ik weet hetquote:Op maandag 31 december 2012 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, daar is mijn douche niet geschikt voor
[..]
Schande!!![]()
![]()
Stomme douche.quote:Op maandag 31 december 2012 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, daar is mijn douche niet geschikt voor
[..]
Schande!!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Klopt!!quote:
Bah aan het janken nu!![]()
Soms haat ik muziek echt
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Bah aan het janken nu!![]()
Soms haat ik muziek echt![]()
Heel cliché maar stef bos in de top 2000quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah ja, Papa. Ik snap 'tquote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel cliché maar stef bos in de top 2000
Ik lijk wel gek. Ga gewoon koken voor een mannelijk wezen wat niet mijn zoon is![]()
Anyway... de keuken in... en niet eens om bier te halen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zit nog steeds te wachten op een pang gevolgd door een aaaaaaaaaaaahhhDit account is niet meer in gebruik.![]()
je bent verliefdquote:Op maandag 31 december 2012 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lijk wel gek. Ga gewoon koken voor een mannelijk wezen wat niet mijn zoon is![]()
Anyway... de keuken in... en niet eens om bier te halen![]()
![]()
Ik op een hele grote knal en dan stiltequote:Op maandag 31 december 2012 16:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een pang gevolgd door een aaaaaaaaaaaahhh14 SHADES OF GREY
Nou neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan geloof je me nietquote:Op maandag 31 december 2012 16:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Uhuh zou ik ook zeggen als ik jou was
[b]AirwiN schreef [/b]
zoooo hondjes moe! liep een hondje in zn eentje rond, mn buren hebben hem in huis genomen, baasje was nergens te bekennen, zo zielig
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Das inderdaad zielig... Zeker weggerend door vuurwerkquote:Op maandag 31 december 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
zoooo hondjes moe! liep een hondje in zn eentje rond, mn buren hebben hem in huis genomen, baasje was nergens te bekennen, zo zielig
Kans is groot dat die is geschrokken van vuurwerk en het toen op een lopen heeft gezetquote:Op maandag 31 december 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
ja denk ik ook. woon naast t park en daar wordt flink geknalt. hoop dat t baasje hem snel komt zoekenquote:Op maandag 31 december 2012 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is groot dat die is geschrokken van vuurwerk en het toen op een lopen heeft gezetThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Op mezelf jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Anders even asiel bellen dat jullie hem hebben. Mocht baasje naar asiel bellenquote:Op maandag 31 december 2012 16:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja denk ik ook. woon naast t park en daar wordt flink geknalt. hoop dat t baasje hem snel komt zoeken
Ja eng he!!quote:Op maandag 31 december 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Las ik iets over Huppel die gaat koken?
Dus als jullie nooit meer iets van Vinniiee horen
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik vinniee was ging ik naar die snackbarquote:Op maandag 31 december 2012 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja eng he!!
Dus als jullie nooit meer iets van Vinniiee horen![]()
Die is dichtquote:Op maandag 31 december 2012 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik vinniee was ging ik naar die snackbar
[b]AirwiN schreef [/b]
ja gingen mn buurtjes doen, als t goed is is t beestje gechipt (ga ik vanuit) en dan kunnen ze zo t baasje opbellen. zou me echt enorm rot voelen als een van mn honden in zn eentje buiten zou lopenquote:Op maandag 31 december 2012 16:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Anders even asiel bellen dat jullie hem hebben. Mocht baasje naar asiel bellenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Geen idee of die open isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dag boppers!
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
MssEvil
14 SHADES OF GREY
tijnmeneer. Wordt jij vanavond losgelaten of is NL veilig?quote:
Alleen het eiland van Dordt is onveilig als ik daar benquote:Op maandag 31 december 2012 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijnmeneer. Wordt jij vanavond losgelaten of is NL veilig?
14 SHADES OF GREY
Bob de Rooij!!quote:
Filmpje was geweldig![]()
Beter schiet Vinniiee op, eten is bijna klaar en wij hebben honger
[b]AirwiN schreef [/b]
Te dichtbijquote:Op maandag 31 december 2012 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen het eiland van Dordt is onveilig als ik daar ben
[b]AirwiN schreef [/b]
Goh, er zijn weer eens hulpverleners aangevallen....ies koeltoer
Objection your honor!!!quote:Op maandag 31 december 2012 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bob de Rooij!!
Waarom wil u scheiden meneer de Rooy?
Ze wil me nie pijpuh![]()
ik wacht op mn ma. Ik had beter niet kunnen liegen. Ze zei dat ze 2 oliebollen de man zou bakken voor me, dus ik heb het aantal mensen verdubbeld en gezegd dat er 12 man kwamen. Nu krijg ik ruim 50 oliebollenquote:Op maandag 31 december 2012 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bob de Rooij!!
Ga verhuizenquote:
14 SHADES OF GREY
wat is het nummer van je tehuis? Zal k wel even bellen dat ze je in de isoleer/stikhok moeten smijtenquote:Op maandag 31 december 2012 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen het eiland van Dordt is onveilig als ik daar ben
Keerpunt in mijn seksleven jaquote:Op maandag 31 december 2012 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Objection your honor!!!
Waarom wil u scheiden meneer de Rooy?
Ze wil me nie pijpuh
[b]AirwiN schreef [/b]
we willen goed het jaar uitquote:
Dat ben ik vergeten en de naam ookquote:Op maandag 31 december 2012 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is het nummer van je tehuis? Zal k wel even bellen dat ze je in de isoleer/stikhok moeten smijten14 SHADES OF GREY
gaat misschien nog wel gebeuren ook. Ik wil de parkeergarage wel een keer uitproberenquote:
erg jammer weerquote:Op maandag 31 december 2012 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ben ik vergeten en de naam ook
Uhuhquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hopen dat ik door een vuurpijl getroffen wordtquote:14 SHADES OF GREY
Een vriend van mij die in het ziekenhuis in groningen lag ivm een transplantatie is weer thuis![]()
Zo net voor oud en nieuw
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou of de wereld op mijn pijpkunsten (of eerder het gebrek daaraan) zit te wachten betwijfel ikquote:Op maandag 31 december 2012 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is die film toch nog ergens goed voor geweest
[b]AirwiN schreef [/b]
Pff, ze mag wel opschieten met die overdosis oliebollen. Ik wil douchen en gaan
ik ben er goed in.. Maar ik krijg altijd kramp in mn nek omdat die gozers zo moeilijk erbij gaan liggen of zitten.quote:Op maandag 31 december 2012 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou of de wereld op mijn pijpkunsten (of eerder het gebrek daaraan) zit te wachten betwijfel ik
Meer oefenenquote:Op maandag 31 december 2012 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou of de wereld op mijn pijpkunsten (of eerder het gebrek daaraan) zit te wachten betwijfel ik![]()
alleen als het een lawinepijl isquote:Op maandag 31 december 2012 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopen dat ik door een vuurpijl getroffen wordt
Beter opvoeden die gasten danquote:Op maandag 31 december 2012 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben er goed in.. Maar ik krijg altijd kramp in mn nek omdat die gozers zo moeilijk erbij gaan liggen of zitten.14 SHADES OF GREY
Zeikerd :|wquote:Op maandag 31 december 2012 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben er goed in.. Maar ik krijg altijd kramp in mn nek omdat die gozers zo moeilijk erbij gaan liggen of zitten.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Uiteraardquote:Op maandag 31 december 2012 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen als het een lawinepijl is14 SHADES OF GREY
maakt niet uit, ik heb besloten dat als ik kramp krijg, hun daarna de rest mogen doen.quote:
Al 2 minuten en nog geen opmerking van: Kom het maar laten zien!quote:Op maandag 31 december 2012 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou of de wereld op mijn pijpkunsten (of eerder het gebrek daaraan) zit te wachten betwijfel ikEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: