SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wat moet ik vanavond aan?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ja, had al gezien dat die kans bestondquote:Op maandag 31 december 2012 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gelukkig open je wel een nieuw topic aangezien je de lapo had
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Heyquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als je onderweg bent, kijk uit voor rondvliegend vuurwerk enzo, je weet maar nooit met die debielen+harde windquote:Op maandag 31 december 2012 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, had al gezien dat die kans bestond![]()
![]()
Mensen moeten echt eens PI's lezen.quote:Op maandag 31 december 2012 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat wil je precies bereiken, toppunt van kansloosheidAlsof ik niet weet wat ik post.quote:Op maandag 31 december 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijd dat jij smilies in de posts zelf gaat lezenGoedemiddagquote:![]()
![]()
zal vanavond wel een en ander in de hens vliegen door pijlen die "verkeerd"gaanquote:Op maandag 31 december 2012 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je onderweg bent, kijk uit voor rondvliegend vuurwerk enzo, je weet maar nooit met die debielen+harde windSame shit, different day
SC hopper present![]()
of Smelt.quote:Op maandag 31 december 2012 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Iets dat niet snel in de fik vliegt....[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ben ik ook wel, hoor. Nog 36 minutenquote:Op maandag 31 december 2012 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee zeg, je mag best wel ietsje vrolijker zijn hoor!![]()
![]()
Zolang het maar niet mijn huis is of het huis van de burenquote:Op maandag 31 december 2012 15:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal vanavond wel een en ander in de hens vliegen door pijlen die "verkeerd"gaan
Sowieso ben ik niet bepaald dol op vuurwerk, ben de hele dag al stressig. Ik vertik het ook om nu naar de supermarkt te gaan, ik eet wel pasta!![]()
![]()
![]()
Ook lekker toch?quote:Op maandag 31 december 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet mijn huis is of het huis van de buren
Sowieso ben ik niet bepaald dol op vuurwerk, ben de hele dag al stressig. Ik vertik het ook om nu naar de supermarkt te gaan, ik eet wel pasta!![]()
![]()
![]()
bang dat je huis in de hens vliegt?quote:Op maandag 31 december 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet mijn huis is of het huis van de buren
Sowieso ben ik niet bepaald dol op vuurwerk, ben de hele dag al stressig. Ik vertik het ook om nu naar de supermarkt te gaan, ik eet wel pasta!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat weet ik nog nietquote:Ik doe in elk geval mijn nieuwe laarzen aan.
ik heb de afgelopen weken al zovaak pasta gegeten dat het me m'n neus uit komtquote:
Maar ik heb een nog grotere hekel aan vuurwerk, ik troost me met de gedachte dat straks alles weer voorbij is![]()
![]()
Lijkt heel erg op de kleur van mijn schoenen die ik nu aan hebquote:Op maandag 31 december 2012 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietIk doe in elk geval mijn nieuwe laarzen aan.
[ afbeelding ].
![]()
Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen weken al zovaak pasta gegeten dat het me m'n neus uit komt
Maar ik heb een nog grotere hekel aan vuurwerk, ik troost me met de gedachte dat straks alles weer voorbij is.
![]()
Ja, en voor woninginbraak ookquote:Op maandag 31 december 2012 15:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bang dat je huis in de hens vliegt?![]()
![]()
Boh zit zelf ook te twijfelen, kleur gaat goud worden iig
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.![]()
Champagne?quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef Perzephone het volgende:
Boh zit zelf ook te twijfelen, kleur gaat goud worden iig![]()
omdat ik geen zin had om naar de supermarkt te gaan om wat fatsoenlijks in te slaan. Dat en ik heb geen vriezer -_-quote:![]()
pics?quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef Perzephone het volgende:
Boh zit zelf ook te twijfelen, kleur gaat goud worden iigSame shit, different day
SC hopper present![]()
Goud?quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef Perzephone het volgende:
Boh zit zelf ook te twijfelen, kleur gaat goud worden iig
Jurkje?![]()
![]()
Ook geen vriesvak in je koelkast?quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
omdat ik geen zin had om naar de supermarkt te gaan om wat fatsoenlijks in te slaan. Dat en ik heb geen vriezer -_-![]()
Die heeft nooit goed gewerkt, alles ontdooit daarin gewoon half (letterlijkquote:Op maandag 31 december 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook geen vriesvak in je koelkast?)
![]()
Handigquote:Op maandag 31 december 2012 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heeft nooit goed gewerkt, alles ontdooit daarin gewoon half (letterlijk)
![]()
![]()
Champagne jurkje met gouden kralenzooiquote:![]()
Of een strakke gouden spijkerbroekNow, come on, let me feel the fibre of your fabric.![]()
We matchen.quote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op de kleur van mijn schoenen die ik nu aan heb.
Ik denk dat ik ga voor zwart rokje + gekleurd hemdje. Weet nog niet welke.
quote:Op maandag 31 december 2012 15:29 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Champagne jurkje met gouden kralenzooi![]()
Of een strakke gouden spijkerbroek![]()
Pics?
Je gaat niet toevallig naar Den Haag?![]()
![]()
was ie dat niet al?quote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef Faxie het volgende:
Hehe Benzin gaat R&P huillie worden met stip
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ha, ik zei hetquote:Op maandag 31 december 2012 15:29 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Champagne jurkje met gouden kralenzooi![]()
Of een strakke gouden spijkerbroek!
Ik ook niet. Voor de rest ben ik in het blauwquote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We matchen.
Ik denk dat ik ga voor zwart rokje + gekleurd hemdje. Weet nog niet welke..
![]()
Helaas hahaquote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Pics?
Je gaat niet toevallig naar Den Haag?
En terecht wel, hij is gewoon hopeloos -_-quote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef Faxie het volgende:
Hehe Benzin gaat R&P huillie worden met stip
Al jaren dezelfde issues en er niks aan willen doen. Mijn god![]()
![]()
Oh die dude waar alle vrouwen gemeen tegen doen?quote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En terecht wel, hij is gewoon hopeloos -_-
Al jaren dezelfde issues en er niks aan willen doen. Mijn god
Ga jij niet stemmen?quote:Op maandag 31 december 2012 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Straks is het officieelVerkiezingen enzo
![]()
![]()
Vandaag ben je moppersmurf?quote:Op maandag 31 december 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ha, ik zei het!
[..]
Ik ook niet. Voor de rest ben ik in het blauw.
Hoezo?quote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef rival het volgende:
in ieder geval rood ondergoed dragen he mensen![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee hoor, in tegendeel. Toevallig is er net een house-versie van het smurfenlied op de radioquote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vandaag ben je moppersmurf?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sterker nog, hij is ervan overtuigd dat alle vrouwen gemeen -zijn-.quote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh die dude waar alle vrouwen gemeen tegen doen?
Omdat ze hem niet willen daten of zo![]()
![]()
En dat staartje zit zeker aan de voorkant bij vinniequote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vandaag ben je moppersmurf?
[ afbeelding ]14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zwartquote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef rival het volgende:
in ieder geval rood ondergoed dragen he mensen!
dat schijnt geluk te brengen voor het aankomende jaar! (ik zelf ben te nuchter voor bijgeloof)quote:![]()
Haha die jaquote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh die dude waar alle vrouwen gemeen tegen doen?![]()
![]()
En wat zegt het als je geen ondergoed draagt?quote:Op maandag 31 december 2012 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
dat schijnt geluk te brengen voor het aankomende jaar! (ik zelf ben te nuchter voor bijgeloof)14 SHADES OF GREY
Maar jij komt dan ook zowat nooit in R&Pquote:Op maandag 31 december 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, veels te veel werk.
![]()
![]()
ik zelf ga vanavond in grijs pak met een wit overhemd eronder!
tenzij ik straks geen zin heb in een pantalon dan trek ik er een spijkerbroek onder aan![]()
![]()
Zijn er dan speciaal voor R&P verkiezingen? Nee toch?quote:Op maandag 31 december 2012 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook zowat nooit in R&P![]()
Hieroquote:Op maandag 31 december 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn er dan speciaal voor R&P verkiezingen? Nee toch?
R&P / FOK!- en R&P-verkiezingen!![]()
gewoon zwartquote:Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef rival het volgende:
in ieder geval rood ondergoed dragen he mensen!![]()
![]()
dat kan meerdere kanten op. het kan zeggen dat je exebisionist bent, dat je erg spannend bent bijvoorbeeld. maar het kan zelfs zeggen dat je een vieze potloodventer bentquote:Op maandag 31 december 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat zegt het als je geen ondergoed draagt?![]()
![]()
Laat me raden wat de meeste mensen denken dat ik benquote:Op maandag 31 december 2012 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan meerdere kanten op. het kan zeggen dat je exebisionist bent, dat je erg spannend bent bijvoorbeeld. maar het kan zelfs zeggen dat je een vieze potloodventer bent
14 SHADES OF GREY
Juistquote:Op maandag 31 december 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hiero
R&P / FOK!- en R&P-verkiezingen!.
![]()
Spannend!quote:Op maandag 31 december 2012 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat me raden wat de meeste mensen denken dat ik ben![]()
Oke.quote:Op maandag 31 december 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, in tegendeel. Toevallig is er net een house-versie van het smurfenlied op de radioPfuh, roze brengt mij altijd geluk.quote:Op maandag 31 december 2012 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
dat schijnt geluk te brengen voor het aankomende jaar! (ik zelf ben te nuchter voor bijgeloof)[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat is er?quote:Op maandag 31 december 2012 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Pfuh, roze brengt mij altijd geluk.![]()
![]()
Echt fucking veel eten en drank als ik het zo eens naast elkaar leg
Gaat een goede avond nacht worden
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Te veel werk? Ah man, het is in 2 minuutjes gebeurd, inclusief het copy-pastenquote:Op maandag 31 december 2012 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Teveel werk, en ken toch niet iedereen enzo.
Gewoon invullen wat als 1e in je opkomt, ikzelf heb de helft niet eens ingevuld![]()
![]()
kan je nagaan wat een jaar je hebt met roodquote:Op maandag 31 december 2012 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Pfuh, roze brengt mij altijd geluk.![]()
![]()
Wil je ons vetmesten ofzo?quote:Op maandag 31 december 2012 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Gaat een goede avond nacht wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezierquote:Op maandag 31 december 2012 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
14 SHADES OF GREY
Hij maakt een goede kansquote:Op maandag 31 december 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hiero
R&P / FOK!- en R&P-verkiezingen!Spezza19 ook
Same shit, different day
SC hopper present![]()
veel plezierquote:Op maandag 31 december 2012 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar dat gaat wel lukken denk ik!![]()
Ik vind het zo'n vriendjespolitiek lijst ookquote:Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Te veel werk? Ah man, het is in 2 minuutjes gebeurd, inclusief het copy-pasten
Gewoon invullen wat als 1e in je opkomt, ikzelf heb de helft niet eens ingevuld
En ik sta d'r nog niet in bij niemand nie![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je ons vetmesten ofzo?hehe, ik kan ook wel een pondje meer gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoa ik denk dat jij op een beter gewicht zit ivm je lengte dan ikquote:Op maandag 31 december 2012 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, ik kan ook wel een pondje meer gebruiken.
![]()
Idemquote:Op maandag 31 december 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
veel plezier
Maar dat gaat wel lukken denk ik!
Echt, dit gaat een baganaal worden
Moppersmurfquote:Nee, rozequote:Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
kan je nagaan wat een jaar je hebt met rood
80 kilo bij 1.91quote:Op maandag 31 december 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa ik denk dat jij op een beter gewicht zit ivm je lengte dan ik.
Dat verbaast mij helemaal niks.quote:Op maandag 31 december 2012 15:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij maakt een goede kansSpezza19 ook
Jij bent alsnog eng dun.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daaromkan er best een paar kilo bij, en die heb ik gekochtquote:
Bijna 63 bij 1,81quote:Op maandag 31 december 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaag nietKomt vast wel weer
[..]
65 bij 1,8214 SHADES OF GREY
Ik ook niet, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd ook niet (gezien de vriendjespolitiek ook, maar het hele leven is wel zo'n beetje politiekquote:Op maandag 31 december 2012 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n vriendjespolitiek lijst ook
En ik sta d'r nog niet in bij niemand nie)
![]()
hups gaat mij gewoon pics appenquote:Op maandag 31 december 2012 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem
Echt, dit gaat een baganaal worden![]()
![]()
Oh godquote:Op maandag 31 december 2012 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hups gaat mij gewoon pics appen![]()
![]()
103 kg bij 1.55, groetjes.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Voldouwen!quote:Op maandag 31 december 2012 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daaromkan er best een paar kilo bij, en die heb ik gekocht[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ohja, ik zou ook nog loten kopen...quote:Op maandag 31 december 2012 15:54 schreef Spezza19 het volgende:
Op de valreep het winnende lot gekocht :-)
Boeiend
en ohhh wee als men die oliebollen niet opvreet vannacht, sta gvd niet voor niets 3 kwartier in de rijquote:
Ga je naar huis ja?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Moet je ze maar zelf maken.quote:Op maandag 31 december 2012 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en ohhh wee als men die oliebollen niet opvreet vannacht, sta gvd niet voor niets 3 kwartier in de rij[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lengte en gewicht onbekend hierquote:Op maandag 31 december 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
1,74 en gewicht onbekend. Ik hoop dat de schade meevalt morgen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoeveel ballen de man?quote:Op maandag 31 december 2012 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en ohhh wee als men die oliebollen niet opvreet vannacht, sta gvd niet voor niets 3 kwartier in de rij14 SHADES OF GREY
ik heb10 oliebollen zonder krenten gekocht, 10 met en 6 appel beigneits (oid's)quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Je bent toch 1.68?quote:Op maandag 31 december 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lengte en gewicht onbekend hier
waarom weet ik dit nog?
Ik wil daar wel een foto vanquote:Op maandag 31 december 2012 15:35 schreef rival het volgende:
ik zelf ga vanavond in grijs pak met een wit overhemd eronder!
tenzij ik straks geen zin heb in een pantalon dan trek ik er een spijkerbroek onder aan
[b]AirwiN schreef [/b]
Succesquote:Op maandag 31 december 2012 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik heb10 oliebollen zonder krenten gekocht, 10 met en 6 appel beigneits (oid's)
14 SHADES OF GREY
dat gaat wel op tochquote:Op maandag 31 december 2012 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik heb10 oliebollen zonder krenten gekocht, 10 met en 6 appel beigneits (oid's)![]()
![]()
Niet als je ziet watwe nog meer aan vreten hebbenquote:
Mijn ID zegt 1.67 mn rijbewijs zegt 1.69 dus ik ga voor 1.68quote:Op maandag 31 december 2012 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent toch 1.68?
waarom weet ik dit nog?
Hazes
[b]AirwiN schreef [/b]
De wc is je vriendquote:Op maandag 31 december 2012 15:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet als je ziet watwe nog meer aan vreten hebben14 SHADES OF GREY
Ik ben op dieetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar wil jij een foto van?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Eigenlijk, om eerlijk te zijn geeft dit lied toch wat weer van jouw levenquote:Op maandag 31 december 2012 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ID zegt 1.67 mn rijbewijs zegt 1.69 dus ik ga voor 1.68
Hazes
ja dat is waar, maar wij hebben met 4 mensen nog veel meerquote:Op maandag 31 december 2012 15:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet als je ziet watwe nog meer aan vreten hebben
20 oliebollen, 2 schalen appelflappen en halve schaal ananasflappen
En dan nog al het eten wat erbij komt.
En als je genoeg drinkt krijg je vanzelf honger toch?![]()
![]()
Prachtigquote:Op maandag 31 december 2012 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eigenlijk, om eerlijk te zijn geeft dit lied toch wat weer van jouw leven
[b]AirwiN schreef [/b]
Hertogquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Blij dat ik niet komstraks raak ik mijn magere figuur kwijt
14 SHADES OF GREY
Fuck tis al 4 uur
[b]AirwiN schreef [/b]
De4 kratdie je gebracht hep is goed koudquote:
Daar ga ik straks goed van genietenquote:Op maandag 31 december 2012 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De4 kratdie je gebracht hep is goed koud![]()
Hebben jullie genoeg champagneglazen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: