SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wat moet ik vanavond aan?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ja, had al gezien dat die kans bestondquote:Op maandag 31 december 2012 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gelukkig open je wel een nieuw topic aangezien je de lapo had
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Heyquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als je onderweg bent, kijk uit voor rondvliegend vuurwerk enzo, je weet maar nooit met die debielen+harde windquote:Op maandag 31 december 2012 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, had al gezien dat die kans bestond![]()
![]()
Mensen moeten echt eens PI's lezen.quote:Op maandag 31 december 2012 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat wil je precies bereiken, toppunt van kansloosheidAlsof ik niet weet wat ik post.quote:Op maandag 31 december 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijd dat jij smilies in de posts zelf gaat lezenGoedemiddagquote:![]()
![]()
zal vanavond wel een en ander in de hens vliegen door pijlen die "verkeerd"gaanquote:Op maandag 31 december 2012 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je onderweg bent, kijk uit voor rondvliegend vuurwerk enzo, je weet maar nooit met die debielen+harde windSame shit, different day
SC hopper present![]()
of Smelt.quote:Op maandag 31 december 2012 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Iets dat niet snel in de fik vliegt....[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ben ik ook wel, hoor. Nog 36 minutenquote:Op maandag 31 december 2012 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee zeg, je mag best wel ietsje vrolijker zijn hoor!![]()
![]()
Zolang het maar niet mijn huis is of het huis van de burenquote:Op maandag 31 december 2012 15:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal vanavond wel een en ander in de hens vliegen door pijlen die "verkeerd"gaan
Sowieso ben ik niet bepaald dol op vuurwerk, ben de hele dag al stressig. Ik vertik het ook om nu naar de supermarkt te gaan, ik eet wel pasta!![]()
![]()
![]()
Ook lekker toch?quote:Op maandag 31 december 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet mijn huis is of het huis van de buren
Sowieso ben ik niet bepaald dol op vuurwerk, ben de hele dag al stressig. Ik vertik het ook om nu naar de supermarkt te gaan, ik eet wel pasta!![]()
![]()
![]()
bang dat je huis in de hens vliegt?quote:Op maandag 31 december 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet mijn huis is of het huis van de buren
Sowieso ben ik niet bepaald dol op vuurwerk, ben de hele dag al stressig. Ik vertik het ook om nu naar de supermarkt te gaan, ik eet wel pasta!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat weet ik nog nietquote:Ik doe in elk geval mijn nieuwe laarzen aan.
ik heb de afgelopen weken al zovaak pasta gegeten dat het me m'n neus uit komtquote:
Maar ik heb een nog grotere hekel aan vuurwerk, ik troost me met de gedachte dat straks alles weer voorbij is![]()
![]()
Lijkt heel erg op de kleur van mijn schoenen die ik nu aan hebquote:Op maandag 31 december 2012 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietIk doe in elk geval mijn nieuwe laarzen aan.
[ afbeelding ].
![]()
Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen weken al zovaak pasta gegeten dat het me m'n neus uit komt
Maar ik heb een nog grotere hekel aan vuurwerk, ik troost me met de gedachte dat straks alles weer voorbij is.
![]()
Ja, en voor woninginbraak ookquote:Op maandag 31 december 2012 15:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bang dat je huis in de hens vliegt?![]()
![]()
Boh zit zelf ook te twijfelen, kleur gaat goud worden iig
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.![]()
Champagne?quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef Perzephone het volgende:
Boh zit zelf ook te twijfelen, kleur gaat goud worden iig![]()
omdat ik geen zin had om naar de supermarkt te gaan om wat fatsoenlijks in te slaan. Dat en ik heb geen vriezer -_-quote:![]()
pics?quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef Perzephone het volgende:
Boh zit zelf ook te twijfelen, kleur gaat goud worden iigSame shit, different day
SC hopper present![]()
Goud?quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef Perzephone het volgende:
Boh zit zelf ook te twijfelen, kleur gaat goud worden iig
Jurkje?![]()
![]()
Ook geen vriesvak in je koelkast?quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
omdat ik geen zin had om naar de supermarkt te gaan om wat fatsoenlijks in te slaan. Dat en ik heb geen vriezer -_-![]()
Die heeft nooit goed gewerkt, alles ontdooit daarin gewoon half (letterlijkquote:Op maandag 31 december 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook geen vriesvak in je koelkast?)
![]()
Handigquote:Op maandag 31 december 2012 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heeft nooit goed gewerkt, alles ontdooit daarin gewoon half (letterlijk)
![]()
![]()
Champagne jurkje met gouden kralenzooiquote:![]()
Of een strakke gouden spijkerbroekNow, come on, let me feel the fibre of your fabric.![]()
We matchen.quote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op de kleur van mijn schoenen die ik nu aan heb.
Ik denk dat ik ga voor zwart rokje + gekleurd hemdje. Weet nog niet welke.
quote:Op maandag 31 december 2012 15:29 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Champagne jurkje met gouden kralenzooi![]()
Of een strakke gouden spijkerbroek![]()
Pics?
Je gaat niet toevallig naar Den Haag?![]()
![]()
was ie dat niet al?quote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef Faxie het volgende:
Hehe Benzin gaat R&P huillie worden met stip
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ha, ik zei hetquote:Op maandag 31 december 2012 15:29 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Champagne jurkje met gouden kralenzooi![]()
Of een strakke gouden spijkerbroek!
Ik ook niet. Voor de rest ben ik in het blauwquote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We matchen.
Ik denk dat ik ga voor zwart rokje + gekleurd hemdje. Weet nog niet welke..
![]()
Helaas hahaquote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Pics?
Je gaat niet toevallig naar Den Haag?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: