quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond hopelijk Taylor voor de bijl!
Voor de pijl. Hihi.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond hopelijk Taylor voor de bijl!
Nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:00 schreef vosss het volgende:
Ik ben benieuwd of er de nodige boe's te horen zijn als The Power opkomt.
Stiekem hoop ik daar een klein beetje op, zodat hij al geïrriteerd aan zn pot begint.
Ben ik de enige?
Inderdaad. Part was ook een speler van wereldklasse in die dagen. De laatste jaren gaat het een beetje als een nachtkaars uit bij de Canadees, maar hij heeft toch een aantal mooie potten gespeeld.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Die staat me ook nog altijd bij. Wereldpartij
Ik hoop dat hij bekogeld wordt met bier en pindasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:00 schreef vosss het volgende:
Stiekem hoop ik daar een klein beetje op, zodat hij al geïrriteerd aan zn pot begint.
Ben ik de enige?
Thanksquote:
Uurtje erbij optellen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:07 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Tuesday January 1 (8pm-11pm)
Final
8.15pm Phil Taylor v Michael van Gerwen
Zeker niet. Taylor heeft een lesje in nederigheid nodig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:00 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige?
Taylor zit al sinds 1994 in de wolken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zeker niet. Taylor heeft een lesje in nederigheid nodig.
Precies voor al die dingen is er een goeie reden. Alleen die foto kun je vreemd vinden, maar verder?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er mis met die eerste tweet? Hij reageert op geruchten.
Reclamedingen doet hij voor z'n sponsor, de man verdient geld met zijn naam he. En tweets in het engels vind je vreemd gelet op de enorme UK fanbase??
En ja, hij tweet regelmatig van die wat lullige geintjes.
Ik zie nog steeds niet in wat er nou allemaal zo verbazingwekkend aan is.
Haha heb ik ook. Vraag me echt af wat dat plubliek gaat doen. Als ze niet fluiten heeft Phil teveel geluk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:00 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige?
Dit dus haha!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef hafcfan het volgende:
Kan iemand die tweets van Arjan er even bij pakken. Hij zit nu te rellen daar. Pak ze Arjan.
okquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Laat de mensen gewoon twitter installeren en zelf lezen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef hafcfan het volgende:
Kan iemand die tweets van Arjan er even bij pakken. Hij zit nu te rellen daar. Pak ze Arjan.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 19:39:40Laat de mensen gewoon twitter installeren en zelf lezen
reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 12:43:58Brekend: Nederland stuurt beste scheidsrechter naar WK-finale om Phil Taylor in de gaten te houden. #rtl7darts @RTL7nl http://t.co/8SDg0UuG reageer retweet
Die tweets zijn ook totaal niet boeiend en het vernoemen waard!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
Die tweets hoeven echt niet allemaal hier, als iemand het wat boeit, kijken ze zelf wel.
Haha ze zijn briljant. Maar hij blijft mooi zitten waar ie zit!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef hafcfan het volgende:
Koertquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 12:43:58Brekend: Nederland stuurt beste scheidsrechter naar WK-finale om Phil Taylor in de gaten te houden. #rtl7darts @RTL7nl http://t.co/8SDg0UuG reageer retweet
Co heeft bij Johan Derksen geshopt.quote:
Je onderschat het echt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoelang gaan ze wel niet ingooien?![]()
20 minuutjes lijkt mij meer dan voldoende
Ja Arjan geeft zich niet gewonnen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha ze zijn briljant. Maar hij blijft mooi zitten waar ie zit!
quote:MICHAEL VAN GERWEN'S run to the Ladbrokes World Darts Championship final has assured him of a debut in the McCoy's Premier League Darts in 2013.
The 23-year-old Dutch star has won through to his maiden World Championship final at Alexandra Palace over the past fortnight with some thrilling displays to continue his amazing 12 months.
Van Gerwen claimed his first major televised PDC title at the World Grand Prix in October and won seven PDC ProTour events, as well as hitting nine-dart finishes in a UK Open Qualifier last February, July's World Matchplay and in the World Championship semi-finals.
He has risen to fourth on the PDC Order of Merit, guaranteeing him a place in the McCoy's Premier League Darts, with the world's top four players qualifying to compete in the event by right.
Van Gerwen could even rise as far as second in the world - behind Phil Taylor - should he win the World Championship final, with Adrian Lewis and James Wade currently occupying the other top-four spots.
The field for the 2013 McCoy's Premier League Darts is expected to be announced on Wednesday at the PDC Annual Awards Dinner, to be held at The Dorchester in London, with the top four players joined by four Wildcard selections.
Verslaggever van RTL die dus backstage was na de fittie.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:56 schreef Luxuria het volgende:
Die tweets van Arjan zijn idd lachen.
Maar wie is die hele vent eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |