Voorlopig houd ik het bij het buitenland, tot het moment dat Nederland weer als buitenland aan gaat voelenquote:Op maandag 31 december 2012 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard, al woon ik liever in Amsterdam
Ff handmatig F5en ipv automatisch helpt somsquote:Op maandag 31 december 2012 14:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is er mis met mijn quote knop![]()
Het gaat de hele tijd mis
quote:Op maandag 31 december 2012 14:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ringo? Laat mij niet lachen. Een goede drummer ben je niet omdat je toevallig de stukjes speelt van een legendarische band die honderdduizenden andere drummers ook hadden kunnen inspelen.
Ze kappen alleen niet een paar secondes af. Ze kappen soms hele minuten af. The End van The Doors kapten ze na 3 minuten maar vast af, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 december 2012 14:17 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zich hier al heel de week zit te ergeren aan het afkappen van een paar seconde.
Die is veel te klein. Hij kan amper met zijn handen bij het einde van zijn drumstel.quote:Op maandag 31 december 2012 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ringo Starr he, die kan er he-le-maal niets van!
[ afbeelding ]
Haquote:
Ik leef nogquote:Op maandag 31 december 2012 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij is Fok weer langzaam aan het doodgaan
Everybody Dies?quote:Op maandag 31 december 2012 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Jaarlijks terugkerend fenomeen. Na de middag is het pas echt rustig.quote:Op maandag 31 december 2012 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Type O -?quote:
Steeds meer mensen gaan oud en nieuw vierenquote:Op maandag 31 december 2012 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
flinke boezem.quote:
Dan zou het wel handig zijn als je een sarcasm emoticon gebruiktquote:
Als je maar genoeg friet speciaal eet.quote:
Ja, maar :quote:Op maandag 31 december 2012 14:22 schreef Terreros85 het volgende:
Dit had ook nummer 2000 kunnen zijn
Het zal vast een leuk zakcentje zijn geweestquote:Op maandag 31 december 2012 14:23 schreef Molurus het volgende:
Je zal dat pianoriedeltje in dit nummer maar moeten spelen. Daar krijg je toch het heen en weer van?
quote:Op maandag 31 december 2012 14:23 schreef Molurus het volgende:
Je zal dat pianoriedeltje in dit nummer maar moeten spelen. Daar krijg je toch het heen en weer van?
Daar is de loopfunctie voor!quote:Op maandag 31 december 2012 14:23 schreef Molurus het volgende:
Letterlijk haquote:Op maandag 31 december 2012 14:23 schreef Molurus het volgende:
Beter zingt Guus gewoon helemaal niks. En al helemaal geen Engels.quote:Op maandag 31 december 2012 14:23 schreef Perrin het volgende:
Zou leuk zijn als Guus Meeuwis - Het is een nacht en Caro Emerald - A night like this eens een keer elkaars nummer zingen
quote:Op maandag 31 december 2012 14:24 schreef alors het volgende:
[..]
Beter zingt Guus gewoon helemaal niks. En al helemaal geen Engels.
Alore! Niet fokken met Gous!quote:Op maandag 31 december 2012 14:24 schreef alors het volgende:
[..]
En dan One Of These Nightsquote:Op maandag 31 december 2012 14:23 schreef Perrin het volgende:
Zou leuk zijn als Guus Meeuwis - Het is een nacht en Caro Emerald - A night like this eens een keer elkaars nummer zingen
Guus zingt prima.quote:Op maandag 31 december 2012 14:24 schreef alors het volgende:
[..]
Niet haten op Guusquote:Op maandag 31 december 2012 14:24 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 december 2012 14:25 schreef Knip het volgende:
Deze is ook leuk. Toch een band van deze tijd die ik kan waarderen.
Was 't leuk onder die steen?quote:
Heb je onder een steen gelegenquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was 't leuk onder die steen?
Wel een lekker nummerquote:
Janquote:
Over welke drumsolo hebben we het nu?quote:Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef Szura het volgende:
En nou mag je nog weleens uitleggen wat er zo geniaal is aan de drumsolo van Phil Collins 'datismijnmening'. Zo bijzonder is die technisch gezien helemaal niet.
A Change Is Gonna Come ergens op 1800 nogwatquote:Op maandag 31 december 2012 14:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is trouwens echt een schande dat Handle With Care zo laag staat. Dat is pas een top 100 nummer.
In the air tonight, die stond op 102 ofzoquote:Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Over welke drumsolo hebben we het nu?
Die staat op 58quote:Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze trouwens een stuk beter dan The Cave
Ik juist niet.quote:Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze trouwens een stuk beter dan The Cave
quote:
Timingquote:
Dat zou ik ook niet echt een drumsolo noemen... hier zie je beter waar Collins toe in staat is:quote:Op maandag 31 december 2012 14:29 schreef Szura het volgende:
[..]
In the air tonight, die stond op 102 ofzo
De held van 2012.quote:
In the Air Tonightquote:Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Over welke drumsolo hebben we het nu?
Zeker welquote:Op maandag 31 december 2012 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet top2000 waardig
Inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 14:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet echt een drumsolo noemen... hier zie je beter waar Collins toe in staat is:
Dit is wel een van de 2000 beste nummers.quote:Op maandag 31 december 2012 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel hoor, staat prima zoquote:Op maandag 31 december 2012 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee joh,quote:
Maar da's al snelquote:
Lekker onder je steen he?quote:
Deze meester laat iedereen achter zich.quote:Op maandag 31 december 2012 14:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet echt een drumsolo noemen... hier zie je beter waar Collins toe in staat is:
Herman van Idols niet kennenquote:
geef hem een boek.quote:
Leuke (matige) band.quote:
Het geeft niet.quote:Op maandag 31 december 2012 14:31 schreef alors het volgende:
Ik vind Ren Lenny Ren en Laat Me Slapen beter
Damn.. dat drumstel doet erg denken aan dat van Terry Bozzio. Ongeveer net zo groot.quote:Op maandag 31 december 2012 14:31 schreef Knip het volgende:
[..]
Deze meester laat iedereen achter zich.
quote:Op maandag 31 december 2012 14:32 schreef alors het volgende:
[..]
and you can dance, for inspiration.
Mooie herinnering om nog een kaart te halen voor het concert van Rush.quote:Op maandag 31 december 2012 14:31 schreef Knip het volgende:
[..]
Deze meester laat iedereen achter zich.
Dit is geen album hoor, maar 1 liedje.quote:
Dit is een nummer hoorquote:
datismijnmeningookquote:
GMTAquote:
Paint It Blackquote:Op maandag 31 december 2012 14:35 schreef Dven het volgende:
Ik ben meer van Back in Black. Of zelfs de Men in Black. Alles behalve back to black in ieder geval
Ik bedoel ook het gelijknamige albumquote:Op maandag 31 december 2012 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is geen album hoor, maar 1 liedje.
quote:
Ah. Dat snapte ik niet hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel ook het gelijknamige album
Of Once You Go Black You Never Go Backquote:Op maandag 31 december 2012 14:35 schreef Dven het volgende:
Ik ben meer van Back in Black. Of zelfs de Men in Black. Alles behalve back to black in ieder geval
Ik heb mijn kat zwart geverfd terwijl dat nummer opstondquote:
Once you go black you're a single momquote:Op maandag 31 december 2012 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of Once You Go Black You Never Go Back
quote:Op maandag 31 december 2012 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Once you go black you're a single mom
Eens.quote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet of hier mensen zitten die stemmen op U2, maar als ze er zijn: stop er aub mee. Niet meer doen.
quote:Op maandag 31 december 2012 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat zwart geverfd terwijl dat nummer opstond
Want ik was die witte en rode haren zat.
I see a red cat and I want it painted black
Ik stem nooit.quote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet of hier mensen zitten die stemmen op U2, maar als ze er zijn: stop er aub mee. Niet meer doen.
Alles t/m 1983 mag nogquote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oneensquote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat zwart geverfd terwijl dat nummer opstond
Want ik was die witte en rode haren zat.
I see a red cat and I want it painted black
Ik doe het lekker tochquote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dit.quote:
Ik heb 1x op I Will Follow gestemd.quote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond Sky on Fire van deze OS ook wel lekker.quote:Op maandag 31 december 2012 14:39 schreef tong80 het volgende:
Mooi nummer.
Doet me aan de Olympische spelen van Sidney denken.
Hehe.quote:
quote:
Jij luistert de rest van het jaar alleen Skyradio?quote:Op maandag 31 december 2012 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe het lekker toch
Walk On
Tss om 14:00 pas voor 't eerst van vandaag fokken..quote:Op maandag 31 december 2012 14:39 schreef tong80 het volgende:
Mooi nummer.
Doet me aan de Olympische spelen van Sidney denken.
Nee, eigenlijk altijd BNRquote:Op maandag 31 december 2012 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij luistert de rest van het jaar alleen Skyradio?
Heb ik nog opgestemdquote:Op maandag 31 december 2012 14:40 schreef Keyos het volgende:
Nummer dat ik het meest mag van U2 is 'Where the streets have no name', aanstekelijke tune.
Onzin.quote:
Dan ken je Radio2 nog nietquote:Op maandag 31 december 2012 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze kunnen ze moeilijk afkappen, mis je de helft van het verhaal.
Wel met een hoogtepunt.quote:Op maandag 31 december 2012 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste keer Robert Zimmermann
Dat zou de waarheid zijn. Schande dat helden als Neil Young, Bob Dylan en David Bowie bijna uit de top 100 zijn verdwenen.quote:Op maandag 31 december 2012 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't Is dat peaceman er nog niet is, anders zou ie klagen dat dit schandalig te laag staat.
Bij Radio2 zijn ze nog in staat om Der Ring des Nibelungen af te kappen, ipv het gehele stuk te draaien.quote:
Dit, en de vervangers zijn nou niet direct klassiekers of zo.quote:Op maandag 31 december 2012 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou de waarheid zijn. Schande dat helden als Neil Young, Bob Dylan en David Bowie bijna uit de top 100 zijn verdwenen.
Als het maar blond is zekerquote:Op maandag 31 december 2012 14:42 schreef laxus13 het volgende:
Geef mij de versie van Ilse Delange maar
![]()
Hehequote:Op maandag 31 december 2012 14:42 schreef laxus13 het volgende:
Geef mij de versie van Ilse Delange maar
![]()
Jij snapt hetquote:
Klopt, probleem is gewoon dat mensen als Bob Dylan in Nederland niet bekend zijn bij een groot publiek. Het zou mij niets verbazen als de meeste mensen niet weten dat van de vele covers het origineel van Bob is.quote:Op maandag 31 december 2012 14:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit, en de vervangers zijn nou niet direct klassiekers of zo.
quote:Op maandag 31 december 2012 14:44 schreef glittertje39 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ahhhhhhhh deze is zoooooooo mooi
Ik eigenlijk alleen bij dit nummer.quote:Op maandag 31 december 2012 14:45 schreef Keyos het volgende:
Volgens mij ben ik één van de weinige die de zeik stem van Eddie niet kan uitstaan?
Ze heeft iets weg van m'n buurvrouwquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze heeft iets weg van m'n buurvrouw
idd, meestal kan ik 'm wel hebben, al zet ik 'm zelf niet opquote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen bij dit nummer.
Gitaarsolo?quote:Op maandag 31 december 2012 14:47 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 zingt zachtjes mee
quote:
Oeioei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |