Ik stem nooit.quote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet of hier mensen zitten die stemmen op U2, maar als ze er zijn: stop er aub mee. Niet meer doen.
Alles t/m 1983 mag nogquote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet of hier mensen zitten die stemmen op U2, maar als ze er zijn: stop er aub mee. Niet meer doen.
Oneensquote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat zwart geverfd terwijl dat nummer opstond
Want ik was die witte en rode haren zat.
I see a red cat and I want it painted black
Ik doe het lekker tochquote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dit.quote:
Ik heb 1x op I Will Follow gestemd.quote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond Sky on Fire van deze OS ook wel lekker.quote:Op maandag 31 december 2012 14:39 schreef tong80 het volgende:
Mooi nummer.
Doet me aan de Olympische spelen van Sidney denken.
Hehe.quote:
quote:
Jij luistert de rest van het jaar alleen Skyradio?quote:Op maandag 31 december 2012 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe het lekker toch
Walk On
Tss om 14:00 pas voor 't eerst van vandaag fokken..quote:Op maandag 31 december 2012 14:39 schreef tong80 het volgende:
Mooi nummer.
Doet me aan de Olympische spelen van Sidney denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |