SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is weer een ander waardeoordeel.quote:Op maandag 31 december 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
Het maakt voor mijn mening over KT niks uit.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
topickaap
maar goed ik ben er vandoor
tot volgend jaar iedereen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Er is ook lef voor nodig om over iemand een waardeoordeel te geven. Niet iedereen durft dat.quote:Op maandag 31 december 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt voor mijn mening over KT niks uit.![]()
When the belfast child sings again!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dit dus. Alleen willen sommigen hier dat niet horen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:22 schreef AirwiN het volgende: [..] Een verandering in je leven laten afhangen van een datum is doorgaans geen succesformule. Verandering krijg je in de eerste plaats door iets echt te willen. Een specifieke datum is zelden een doorslaggevende reden om een verandering in gang te zetten.
En een deadline stellen zoals marbasnarf zegt werkt al helemaal niet.
Als er geen wil is om te veranderen, zal er niks gebeuren.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef Giertje het volgende:
topickaap
tot volgend jaar iedereen.
![]()
See you next year!quote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef Giertje het volgende:
topickaap
tot volgend jaar iedereen![]()
![]()
Fijne jaarwisselingen voor iedereen14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Bullshit dat anderen dat niet willen horen. Dan lees je wel heel selectief hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen willen sommigen hier dat niet horen.
Als er geen wil is om te veranderen, zal er niks gebeuren.
Rustig aan.![]()
Geen zin om uit te leggen, dan krijg je weer zo'n welles/nietes verhaal.quote:
Ik ben weer even aan het werk![]()
![]()
ik was wel even in de war... dat er ineens al een topic wasquote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer van de kaap alleen, zo sloom is Snarf nou ook weer niet
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik zeg ook altijd: Waar geen wil is, is geen wegquote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen willen sommigen hier dat niet horen.
Als er geen wil is om te veranderen, zal er niks gebeuren.![]()
Dan kan je net zo goed niks zeggen inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen zin om uit te leggen, dan krijg je weer zo'n welles/nietes verhaal.
Ik ben weer even aan het werk
Rustig aan.![]()
Excuus. Dat sommigen niet willen begrijpen dat dat het punt is en zich meteen persoonlijk aangevallen voelen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bullshit dat anderen dat niet willen horen. Dan lees je wel heel selectief hoor.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Vrijheid van meningsuiting is een mooi iets.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik heb daar geen moeite mee. Echter is zijn mening voor wat betreft goede voornemens of een nieuw jaar voor mij geen reden om hem anders te zienquote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is ook lef voor nodig om over iemand een waardeoordeel te geven. Niet iedereen durft dat..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Of aangesproken voelen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
Excuus. Dat sommigen niet willen begrijpen dat dat het punt is en zich meteen persoonlijk aangevallen voelen.
Where there's a will, there's a way....quote:Op maandag 31 december 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd: Waar geen wil is, is geen weg
Een uitdrukking die ze in Babylon al kende
Mij.quote:![]()
laat mij in die waan aub!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Niks persoonlijk, niemand hier wilt die worden van airwin ''niet horen'' noch niet begrijpen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Excuus. Dat sommigen niet willen begrijpen dat dat het punt is en zich meteen persoonlijk aangevallen voelen.
Rustig aan.![]()
ontzettend!quote:Op maandag 31 december 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij.![]()
laat mij in die waan aub!![]()
mijn goede daad van dit jaar![]()
Ik heb je inderdaad gemist. Nu moest ik weer gebruik maken van een oude sok bij het rukken om mijn zaad kwijt te raken.quote:
Zo op de valreep toch nog!quote:Op maandag 31 december 2012 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
ontzettend!
mijn goede daad van dit jaar
[b]AirwiN schreef [/b]
ik maak geen goede voornemens, maar vidn t altijd wel leuk om even vooruit te kijken naar wat er komen gaat en daar evt een bepaalde verwachting aan te geven (voorbeeld: in januari.. heel toevallig januari ja.. begint mn opleidign weer, doel is toch wel dak die module haal)
afgelopen jaar was het laatste jaar dat ik met mijn oudste hond wedstrijden mocht lopen (vanwege haar leeftijd) wilde graag een keer iets met haar winnen als afsluiting.. en ben nederlands kampioen geworden. Gewoon leuk om een aantal dingen uit te kiezen om dat jaar je best voor te doenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Wat is voor jou dan wel een reden om iemand anders te zien?quote:Op maandag 31 december 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar geen moeite mee. Echter is zijn mening voor wat betreft goede voornemens of een nieuw jaar voor mij geen reden om hem anders te zien.
Naar mijn weten is het hele ijkingsproces van sociale interactie tussen mensen een vloeiend iets. Niks is constant dus wsl ook jouw mening niet![]()
![]()
Oude sok, oud wijf.quote:Op maandag 31 december 2012 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad gemist. Nu moest ik weer gebruik maken van een oude sok bij het rukken om mijn zaad kwijt te raken.
Potato, potato.
[b]AirwiN schreef [/b]
Een sok heeft geen tieten. Een sok moet ik vervolgens wassen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Oude sok, oud wijf.
Potato, potato.
Ze hebben me nog nooit in het echt gezien joh.quote:Op maandag 31 december 2012 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is voor jou dan wel een reden om iemand anders te zien?
Naar mijn weten is het hele ijkingsproces van sociale interactie tussen mensen een vloeiend iets. Niks is constant dus wsl ook jouw mening niet
Als ze een mening hebben is die op vrij weinig gebaseerd.Rustig aan.![]()
Ik heb geen tieten.quote:Op maandag 31 december 2012 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een sok heeft geen tieten. Een sok moet ik vervolgens wassen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Iemand in het echt zien, verandert wel iemands mening over iemand heb ik gemerkt. Sowieso vind ik het hele proces van sociale interactie wel een interessant (doch ook vermoeiend) ietsquote:Op maandag 31 december 2012 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze hebben me nog nooit in het echt gezien joh.![]()
![]()
Op FOK! helemaal niks. Ik ga niet oordelen over mensen die ik niet persoonlijk ken.quote:Op maandag 31 december 2012 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is voor jou dan wel een reden om iemand anders te zien?
Naar mijn weten is het hele ijkingsproces van sociale interactie tussen mensen een vloeiend iets. Niks is constant dus wsl ook jouw mening niet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik weet beter dan dat.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Misverstanden zijn zo gemaakt jaquote:Op maandag 31 december 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op FOK! helemaal niks. Ik ga niet oordelen over mensen die ik niet persoonlijk ken.![]()
![]()
+1quote:Op maandag 31 december 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op FOK! helemaal niks. Ik ga niet oordelen over mensen die ik niet persoonlijk ken.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik wel een beetje, maar het zijn slappe vooroordelen die erg verwerpelijk kunnen zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op FOK! helemaal niks. Ik ga niet oordelen over mensen die ik niet persoonlijk ken.Rustig aan.![]()
Hoe dan?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je UI.quote:
Sowieso heeft geschreven communicatie veel potentiele impact. Naar mijn mening zegt geschreven tekst wel degelijk iets over iemand, dus daar kan ik wel 'een' waardeoordeel aan vastplakken.quote:Op maandag 31 december 2012 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wel een beetje, maar het zijn slappe vooroordelen die erg verwerpelijk kunnen zijn.
Wel grappig is dat als je die persoon vervolgens dan in het echt ontmoet, je mening over iemand drastisch kan veranderen weer. Dat is 1 van de leuke dingen aan fok!meets![]()
![]()
Plaatjes van internet.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Mijn droombeeld, wat doe je?quote:![]()
![]()
Kapot makenquote:Op maandag 31 december 2012 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Mijn droombeeld, wat doe je?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Stommerd!quote:
The horrorquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
That's me!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
eens.quote:Op maandag 31 december 2012 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig is dat als je die persoon vervolgens dan in het echt ontmoet, je mening over iemand drastisch kan veranderen weer. Dat is 1 van de leuke dingen aan fok!meets
dus ben ik tegenwoordiger iets voorzichtiger met oordelen hier.![]()
mja.. denk dak m vorige keer te snel heb uitgezet.. hij wil mn vuile vaat drogen...quote:
Gewoon met de hand afwassen.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oepsquote:Op maandag 31 december 2012 13:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja.. denk dak m vorige keer te snel heb uitgezet.. hij wil mn vuile vaat drogen...
Maar heb jij zo veel vaat dan?
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 31 december 2012 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
Koud
Kom ik erachter dat de verwarming uit staat
Best dom![]()
![]()
Idem. Maar dat neemt niet weg dat geschreven tekst wel degelijk kwetsend kan zijn. Das denk ik ook de reden dat ik wat gematigder ben geworden op fokquote:Op maandag 31 december 2012 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
eens.
dus ben ik tegenwoordiger iets voorzichtiger met oordelen hier.![]()
![]()
Ik pak je nog wel terug.quote:
nou heb pas een paar maanden een vaatwasser, maar zet hem maar eens per 3 dagen aan, dus als ik t NU met de hand moet doen, ben ik echt lang bezigquote:Op maandag 31 december 2012 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god. Met de hand moeten afwassen
Ik heb daar echt de schurft aan![]()
heb ff stekker eruit gehaald, misschien dat hij dna reset en t straks wel gewoon doet. En anders zit er maar 1 ding op... alles in een bigshopper en in de vaatwasser van iemand anders zetten (heb ik serieus een keer gedaan.. vond t een goed idee hihi)They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Een klasse idee!quote:Op maandag 31 december 2012 13:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou heb pas een paar maanden een vaatwasser, maar zet hem maar eens per 3 dagen aan, dus als ik t NU met de hand moet doen, ben ik echt lang bezig![]()
heb ff stekker eruit gehaald, misschien dat hij dna reset en t straks wel gewoon doet. En anders zit er maar 1 ding op... alles in een bigshopper en in de vaatwasser van iemand anders zetten (heb ik serieus een keer gedaan.. vond t een goed idee hihi)![]()
Zei het wel ietswat omslachtig![]()
![]()
Maar wel pas in 2014.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan doe ik het liever zelf met de hand.14 SHADES OF GREY
Inkoppertjequote:Op maandag 31 december 2012 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
Dan doe ik het liever zelf met de hand.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
had in een andere tas eten meegenomen... heb ik daar gekookt (en die spullen uiteraard ook in de vaatwasser gezetquote:Op maandag 31 december 2012 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
Dan doe ik het liever zelf met de hand.)
Sowieso een goed plan dat jij het zelf doetquote:Op maandag 31 december 2012 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
Dan doe ik het liever zelf met de hand.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke dan is het wel handig jaquote:Op maandag 31 december 2012 13:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had in een andere tas eten meegenomen... heb ik daar gekookt (en die spullen uiteraard ook in de vaatwasser gezet)
14 SHADES OF GREY
hij doet t weer!!!!!haleluja!!!
ik val ook nauwelijks nog iemand aan, dat was wel anders....quote:Op maandag 31 december 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem. Maar dat neemt niet weg dat geschreven tekst wel degelijk kwetsend kan zijn. Das denk ik ook de reden dat ik wat gematigder ben geworden op fok![]()
Een lange tijd om de bijbehorende frustratie op te bouwen. Als dat geen knalfeest wordt in 2014.quote:
Bweheequote:Op maandag 31 december 2012 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso een goed plan dat jij het zelf doet![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik val ook nauwelijks nog iemand aan, dat was wel anders....
[b]AirwiN schreef [/b]
wat een nare opmerking zeg.quote:Op maandag 31 december 2012 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso een goed plan dat jij het zelf doet![]()
dan zul je t volgende keer persoonlijk moeten afleveren... heb je daar ff een goed excuus voor een vakantiequote:Op maandag 31 december 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stuur never nooit meer een pakketje via TNT naar het buitenland![]()
Sorry. Ik zal het nooit meer doen.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Want? Dat de douane op Tenerife een pakketje vasthoudt is hun schuld?quote:Op maandag 31 december 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stuur never nooit meer een pakketje via TNT naar het buitenland
dat moet je zelf weten.quote:Op maandag 31 december 2012 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal het nooit meer doen.![]()
![]()
Ja dat is waarquote:Op maandag 31 december 2012 13:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan zul je t volgende keer persoonlijk moeten afleveren... heb je daar ff een goed excuus voor een vakantie![]()
![]()
![]()
Weet ik.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op maandag 31 december 2012 13:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want? Dat de douane op Tenerife een pakketje vasthoudt is hun schuld?
Want een ander pakketje is wel gewoon aangekomen, met meer waarde![]()
![]()
Er zijn wel meer postbedrijven, hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 13:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan zul je t volgende keer persoonlijk moeten afleveren... heb je daar ff een goed excuus voor een vakantie
ssssstquote:Op maandag 31 december 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer postbedrijven, hoor.pak haar kans op een reisje nu niet af
Je weet dat de TNT niks met de douane te maken heeft?quote:Op maandag 31 december 2012 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Want een ander pakketje is wel gewoon aangekomen, met meer waarde
Fok!post vast wel een aardig Fok!ker die je wel helpenquote:Op maandag 31 december 2012 13:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ssssstpak haar kans op een reisje nu niet af
14 SHADES OF GREY
Ik zou voortaan gewoon via de Deutsche Post sturen. Keurig netjes en snel en altijd op tijd. Over de hele wereld.
Waarom komt mijn pakketje via een ander postbedrijf wel gewoon aan?quote:Op maandag 31 december 2012 13:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat de TNT niks met de douane te maken heeft?
TNT heeft er sowieso al lang over gedaan om het naar Tenerife te sturen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2012 13:58:04 ]![]()
Ja die Duitsers hebben wel verstand van deporteren....... Ik bedoel transporterenquote:Op maandag 31 december 2012 13:57 schreef Samzz het volgende:
Ik zou voortaan gewoon via de Deutsche Post sturen. Keurig netjes en snel en altijd op tijd. Over de hele wereld.
quote:Op maandag 31 december 2012 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja die Duitsers hebben wel verstand van deporteren....... Ik bedoel transporteren
DHLquote:Op maandag 31 december 2012 13:57 schreef Samzz het volgende:
Zondag besteld, donderdag in huis
![]()
![]()
[..]
Ja die Duitsers hebben wel verstand van deporteren....... Ik bedoel transporteren
Rustig aan.![]()
En dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik snap het handtekeningbeleid alleen niet helemaal van Deutsche Post...quote:Op maandag 31 december 2012 13:57 schreef Samzz het volgende:
Rustig aan.![]()
Ja die Duitsers hebben wel verstand van deporteren....... Ik bedoel transporteren![]()
Mijn pakketje is met DHL naar Tenerife gegaanquote:Op maandag 31 december 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DHLZondag besteld, donderdag in huis
![]()
![]()
Zij trekken wel lering uit hun geschiedenisquote:Op maandag 31 december 2012 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja die Duitsers hebben wel verstand van deporteren....... Ik bedoel transporteren.
Nog minder tijd dusquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
gister plankjes opgehangen met gezellige dingetjes erop, wordt dr helemaal blij van als ik dr naar kijk!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Selektvracht vanuit de UK, woensdag besteld, maandag in huisquote:Op maandag 31 december 2012 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn pakketje is met DHL naar Tenerife gegaanIets voor 5 ben ik er denk ikquote:.
![]()
Waarschijnlijk ben ik vol aan het stressen dan!quote:Op maandag 31 december 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Selektvracht vanuit de UK, woensdag besteld, maandag in huis
[..]
Iets voor 5 ben ik er denk ik.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doe wel rustig aanquote:Op maandag 31 december 2012 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik vol aan het stressen dan!.
![]()
Auswies bitte?quote:Op maandag 31 december 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het handtekeningbeleid alleen niet helemaal van Deutsche Post...14 SHADES OF GREY
Nein, paspoort alsjeblieftquote:Op maandag 31 december 2012 14:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Betekent dat uitleg, of bedoel je een concentratiekamp?14 SHADES OF GREY
Hoeft niet hoor.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gek woord eigenlijk... Concentratiekamp.... Alsof ze moesten leren studeren voor een examen....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zo, laatste sportdag van 2012 gehad. Toen daarna gezien dat mams had gebeld. Had de katten nog even naar buiten gelaten om half 10 (half uurtje voor je mocht gaan knallen) en één er van was niet teruggekomen. Dus maar even heengereden en roepen en zoeken. Gelukkig kwam dat (stomme doch lieve) beestje al best snel dus eind goed al goedMoet niet hebben dat die kat buiten zit om 12 uur met dat knalwerk.
![]()
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Concentratie heeft meer dan een betekenis, hequote:Op maandag 31 december 2012 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
Gek woord eigenlijk... Concentratiekamp.... Alsof ze moesten leren studeren voor een examen.....
nee idd... fijn dat hij weer terug is. Mijn kat wilde ook naar buiten, maar vond ik niet zon puik planquote:Op maandag 31 december 2012 14:12 schreef xFriendx het volgende:
Zo, laatste sportdag van 2012 gehad. Toen daarna gezien dat mams had gebeld. Had de katten nog even naar buiten gelaten om half 10 (half uurtje voor je mocht gaan knallen) en één er van was niet teruggekomen. Dus maar even heengereden en roepen en zoeken. Gelukkig kwam dat (stomme doch lieve) beestje al best snel dus eind goed al goedMoet niet hebben dat die kat buiten zit om 12 uur met dat knalwerk.
Ja een hoge concentratie joden op 1 plekquote:Op maandag 31 december 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Concentratie heeft meer dan een betekenis, he.
spice girls op de radio...! STOP right now...!!!
tandje harder!!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Is toch half uurtje ofzo?quote:
Is het nog gelukt met de taarten op de motor?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Overigens is een Ausweis niet hetzelfde als een Persoonsbewijs, mocht iemand dat nog door elkaar halen.
PB kwam van de hand van J.J. Lentz, een Nederlandse ambtenaar, die dat ding zo goed als geperfectioneerd had. Van je eigen volk moet je het maar hebben.![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 14:03 schreef marbasnarf het volgende:
gister plankjes opgehangen met gezellige dingetjes erop, wordt dr helemaal blij van als ik dr naar kijk!ik dacht dat jij een vent was, kreeg een vreemd beeld bij jequote:Op maandag 31 december 2012 14:13 schreef marbasnarf het volgende:
spice girls op de radio...! STOP right now...!!!
tandje harder!!![]()
![]()
Mijn kat en hond zitten samen naar het vuurwerk te kijken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is echt 1 van de redenen dat mijn katten niet buiten komen
Veel te bang dat er wat gebeurd met ze.
Zag net de dierenambulance in de straat toen ik Kyra uit ging laten, een kat geraakt door vuurwerk (expres)![]()
![]()
Het Nederlandse register is ook de reden geweest waarom er zoveel Nederlandse joden vermoord zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 14:14 schreef xFriendx het volgende:
Overigens is een Ausweis niet hetzelfde als een Persoonsbewijs, mocht iemand dat nog door elkaar halen.
PB kwam van de hand van J.J. Lentz, een Nederlandse ambtenaar, die dat ding zo goed als geperfectioneerd had. Van je eigen volk moet je het maar hebben.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hij deed vast met goeie bedoelingenquote:Op maandag 31 december 2012 14:14 schreef xFriendx het volgende:
PB kwam van de hand van J.J. Lentz, een Nederlandse ambtenaar, die dat ding zo goed als geperfectioneerd had. Van je eigen volk moet je het maar hebben.
14 SHADES OF GREY
Mijn kat wilde altijd perse naar buiten. Ging vervolgens nog reuze nieuwsgierig aan brandende rotjes ruiken. En niet één keer, maar continu.quote:Op maandag 31 december 2012 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn kat en hond zitten samen naar het vuurwerk te kijken.
ghehehe, ben n meisjequote:Op maandag 31 december 2012 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik dacht dat jij een vent was, kreeg een vreemd beeld bij je
Mijn hond wil alles apporterenquote:Op maandag 31 december 2012 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn kat wilde altijd perse naar buiten. Ging vervolgens nog reuze nieuwsgierig aan brandende rotjes ruiken. En niet één keer, maar continu.
[b]AirwiN schreef [/b]
vooral goede brandkasten hebben daar aan bijgedragenquote:Op maandag 31 december 2012 14:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het Nederlandse register is ook de reden geweest waarom er zoveel Nederlandse joden vermoord zijn.![]()
![]()
Daar word je ook niet blij van met vuurwerk nee.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Uiteraard. Zo heb je veel zaken waarbij mensen iets uitvinden met de beste bedoelingen en zo geobsedeerd zijn door dat ene doel dat ze eventuele ander gebruik van hun uitvinding simpelweg niet zien.quote:Op maandag 31 december 2012 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij deed vast met goeie bedoelingen![]()
40 minuten volgens Maps.quote:Op maandag 31 december 2012 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch half uurtje ofzo?
Is het nog gelukt met de taarten op de motor?
Jup. Gewoon in mijn rugzak
![]()
![]()
Die lui verdienen een nekschot.quote:Op maandag 31 december 2012 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
Zag net de dierenambulance in de straat toen ik Kyra uit ging laten, een kat geraakt door vuurwerk (expres)![]()
straks is het alleen nog het lontje dat brandquote:Op maandag 31 december 2012 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn kat wilde altijd perse naar buiten. Ging vervolgens nog reuze nieuwsgierig aan brandende rotjes ruiken. En niet één keer, maar continu.![]()
![]()
niet aan t poppetje links van mn UI ? ( of aan mn UI zelf??quote:Op maandag 31 december 2012 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik zag het toen ik je profiel ging checken)
Hoe zou dat nu gaan? Zoiets een bepaalde groep die ongewenst en vervolgd wordt.quote:Op maandag 31 december 2012 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
vooral goede brandkasten hebben daar aan bijgedragen14 SHADES OF GREY
dat zijn beide zaken die ik niet zie! ik fok tekst only.quote:Op maandag 31 december 2012 14:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet aan t poppetje links van mn UI ? ( of aan mn UI zelf??)
![]()
![]()
Aha.quote:Op maandag 31 december 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
40 minuten volgens Maps.
Jup. Gewoon in mijn rugzak
[b]AirwiN schreef [/b]
tijdje terug was het konijn van een vriendin van mi, uit zn buiten hok gejat en lag dood in de tuin met een ontploft rotje in (het restgedeelte) van zin kont.... ziek gewoon...quote:
Cobra6quote:.
Hahaquote:Op maandag 31 december 2012 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Kyra is gelukkig niet bang voor vuurwerk, ik ben banger![]()
![]()
ik denk dat het heel hard gaat tegenwoordigquote:Op maandag 31 december 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zou dat nu gaan? Zoiets een bepaalde groep die ongewenst en vervolgd wordt.![]()
![]()
Social media zoals FB is een goed middel om mensen te volgen, privacy bestaat niet meer zoquote:Op maandag 31 december 2012 14:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo heb je veel zaken waarbij mensen iets uitvinden met de beste bedoelingen en zo geobsedeerd zijn door dat ene doel dat ze eventuele ander gebruik van hun uitvinding simpelweg niet zien.14 SHADES OF GREY
Hij gaat al jaren niet meer naar buiten. Maar heel handig was het niet. Gelukkig woonde ik indertijd in een dermate beschaafde buurt dat de buurtkids zelf wel oplette dat de kat niet in de buurt kwam.quote:Op maandag 31 december 2012 14:17 schreef rival het volgende:
straks is het alleen nog het lontje dat brandI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dus mijn prachtige UI zie je ook niet?quote:Op maandag 31 december 2012 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn beide zaken die ik niet zie! ik fok tekst only.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu draaien ze gewoon een query op Facebook en iedereen die 'Bieber' liked die gaat het gevang in.quote:Op maandag 31 december 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zou dat nu gaan? Zoiets een bepaalde groep die ongewenst en vervolgd wordt.
En denk maar niet dat ze je niet vinden, want ze zien op je wall zo in welke Starbucks je zit om een logootje op de foto te zetten.![]()
Heel veel mensen zullen nog mee werken om mensen aan te geven.quote:Op maandag 31 december 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat het heel hard gaat tegenwoordig14 SHADES OF GREY
Jawel.quote:Op maandag 31 december 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus mijn prachtige UI zie je ook niet?Plaatjes van internet.
![]()
Klaar!!!![]()
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mooi toch.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaad voor overheden is het veel makkelijker om mensen te volgen en weten waar ze mee bezig zijnquote:Op maandag 31 december 2012 14:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nu draaien ze gewoon een query op Facebook en iedereen die 'Bieber' liked die gaat het gevang in.
En denk maar niet dat ze je niet vinden, want ze zien op je wall zo in welke Starbucks je zit om een logootje op de foto te zetten.14 SHADES OF GREY
Die idioten met vuurwerk ookquote:Op maandag 31 december 2012 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Komt ook een man of 30quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En wij krijgen niets fiets?14 SHADES OF GREY
nou als iedereen zijn UI ff als [img] plaatst weet ik ze allemaalquote:Op maandag 31 december 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus mijn prachtige UI zie je ook niet?![]()
![]()
Tja als mensen Amerika al niet toegelaten worden vanwege een tweet...quote:Op maandag 31 december 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad voor overheden is het veel makkelijker om mensen te volgen en weten waar ze mee bezig zijnDit account is niet meer in gebruik.![]()
Slimmerikken stonden al op de stoep en kwamen halenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee... als ik baas van dit land zou zijn dan zou iedere vrouw verplicht foto's van hun eigen tieten in hun UI moeten gebruiken.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Respect!quote:
Ik werk voor de overheid, bij een dienst voor registratie van gebouwen, personen en adressen, daarnaast ben ik (donker)blond, blauwe ogen en niet superlang maar genoeg om voor Arisch door te gaan. Je bent gewaarschuwd Tijnquote:Op maandag 31 december 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad voor overheden is het veel makkelijker om mensen te volgen en weten waar ze mee bezig zijn![]()
![]()
Maar er is vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 31 december 2012 14:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja als mensen Amerika al niet toegelaten worden vanwege een tweet...
Ik weet niet waar jouw huis woontquote:Op maandag 31 december 2012 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Slimmerikken stonden al op de stoep en kwamen halen14 SHADES OF GREY
mijn stem heb je!quote:Op maandag 31 december 2012 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee... als ik baas van dit land zou zijn dan zou iedere vrouw verplicht foto's van hun eigen tieten in hun UI moeten gebruiken.![]()
![]()
De post is toch al jaaaaaaaaren geprivatiseerd??quote:Op maandag 31 december 2012 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik werk voor de overheid, bij een dienst voor registratie van gebouwen, personen en adressen, daarnaast ben ik (donker)blond, blauwe ogen en niet superlang maar genoeg om voor Arisch door te gaan. Je bent gewaarschuwd TijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
Mag ik op kamp? Mag ik daar dan ook douchen?quote:Op maandag 31 december 2012 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik werk voor de overheid, bij een dienst voor registratie van gebouwen, personen en adressen, daarnaast ben ik (donker)blond, blauwe ogen en niet superlang maar genoeg om voor Arisch door te gaan. Je bent gewaarschuwd Tijn
14 SHADES OF GREY
Zei de buuf ook !quote:
PostNL krijgt van ons de adressen.quote:Op maandag 31 december 2012 14:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
De post is toch al jaaaaaaaaren geprivatiseerd??![]()
In sommige gevallen is dat echt geen aanrader hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee... als ik baas van dit land zou zijn dan zou iedere vrouw verplicht foto's van hun eigen tieten in hun UI moeten gebruiken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jezus christus. Carbit schieten is toch verboden in woonwijken?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hier bij ons mag het alleen in Weilandenquote:Op maandag 31 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jezus christus. Carbit schieten is toch verboden in woonwijken?![]()
![]()
Je mag wel douchen, tegenwoordig nog veilig ook, want tegen die tijd zitten we verplicht aan een gas...ehm waterbesparende douchekop.quote:Op maandag 31 december 2012 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik op kamp? Mag ik daar dan ook douchen?![]()
Geloof het wel. En anders is het overlast.quote:Op maandag 31 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jezus christus. Carbit schieten is toch verboden in woonwijken?![]()
hoorde net dat t is toegestaan tussen 12 - 14 vandaag...? maar lijkt me toch niet heel verstandigquote:Op maandag 31 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jezus christus. Carbit schieten is toch verboden in woonwijken?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Daarom zal ik het aanbod hoogst persoonlijk controleren op geschiktheid.quote:Op maandag 31 december 2012 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
In sommige gevallen is dat echt geen aanrader hoor.
Ik wil die nieuwe douchekop wel uit testenquote:Op maandag 31 december 2012 14:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je mag wel douchen, tegenwoordig nog veilig ook, want tegen die tijd zitten we verplicht aan een gas...ehm waterbesparende douchekop.
14 SHADES OF GREY
Is per gemeente geregeld. Hier gebeurt het officieel op het pleintje -midden- in de woonwijk.quote:Op maandag 31 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jezus christus. Carbit schieten is toch verboden in woonwijken?
En ehm, ik heb al 2 ramen gevonden die komend jaar nieuwe kit nodig hebben (*rammelderammel*)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zag een keer een filmpje van carbid schieten bij een boerderij. Enorme knal en alle ramen die braken
14 SHADES OF GREY
Nou, en flink ook. Mijn ouders hebben zojuist politie gebeld, eens kijken wat daar uit voort komt.quote:Op maandag 31 december 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof het wel. En anders is het overlast.
Ik heb in ieder geval mijn eerste shocktoestand ook weer gehad. Dankjewel, motherfockers..In woonwijken? Serieus?quote:Op maandag 31 december 2012 14:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoorde net dat t is toegestaan tussen 12 - 14 vandaag...? maar lijkt me toch niet heel verstandigIk dacht dus dat dat hier ook de regel was.quote:Op maandag 31 december 2012 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier bij ons mag het alleen in WeilandenWhat you forget, you are gonna repeat.
zag ik ook...! bizar!!quote:Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
Zag een keer een filmpje van carbid schieten bij een boerderij. Enorme knal en alle ramen die brakenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Tsja dan moet je ook zoiets maar niet doen 5 meter van je huis.quote:14 SHADES OF GREY
Ja, die gasten waren gister nog op SBSquote:Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
Zag een keer een filmpje van carbid schieten bij een boerderij. Enorme knal en alle ramen die braken
Hier schieten ze in het dorp met:
- Een kanon van 3m3
- Een rij carbidbussen verbonden met een gas-ontsteking (boem-boem-boem-boem-boem na elkaar)
- Losse bussen met een bal erin, ipv deksel (over het kanaal)
Vervelender is de jongere jeugd met vuurpijlen, door de stormachtige wind waaien die nu tegen de daken. Het is wachten tot er eentje ONDER je dakpannen ploft...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
14 SHADES OF GREY
Ik hoop dat ze langskomen. Politie had het namelijk wel gezegd als het gewoon mocht.quote:Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, en flink ook. Mijn ouders hebben zojuist politie gebeld, eens kijken wat daar uit voort komt.
Ik heb in ieder geval mijn eerste shocktoestand ook weer gehad. Dankjewel, motherfockers..
Sterkte meid![]()
![]()
![]()
Link ies kapoetquote:
Edit:O wacht, beter!
Effe kijken![]()
![]()
Uhuhquote:Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
Hier zijn ze begonnen met Carbiet rond een uurtje of 8![]()
mensen let op het is vandaag 31 december.
als je vandaag de deur uit gaat kan je knallen verwachten.
wees gerust, je hebt straks weer 364 dagen stilte.
einde van dit bericht!![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 14:32 schreef rival het volgende:
mensen let op het is vandaag 31 december.
als je vandaag de deur uit gaat kan je knallen verwachten.
wees gerust, je hebt straks weer 364 dagen stilte.
einde van dit bericht!
Tnx for the newsflash![]()
![]()
Ja en dan moet ik zo nog naar werk rijden. Hoop echt dat er onderweg geen knallen binnen 5 meter van mijn auto komen.quote:Op maandag 31 december 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze langskomen. Politie had het namelijk wel gezegd als het gewoon mocht.
Sterkte meid![]()
Politie komt langs. Het is in woonwijken hier dus ook verboden. As I thought.What you forget, you are gonna repeat.
HIer reden ze keurig "parade" door de straten tot 10:00, en om 9:59:59:99 was het los!quote:Op maandag 31 december 2012 14:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh
Hier zijn ze begonnen met Carbiet rond een uurtje of 8
Oh. Ik kom die controle toch niet door dus ik hou het wel bij deze UI.quote:Op maandag 31 december 2012 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom zal ik het aanbod hoogst persoonlijk controleren op geschiktheid.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier valt het mee met de knallenen gelukkig geen gekken die carbid willen schieten
14 SHADES OF GREY
Hoop ik ook voor je. Succes alvastquote:Op maandag 31 december 2012 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik zo nog naar werk rijden. Hoop echt dat er onderweg geen knallen binnen 5 meter van mijn auto komen.
Politie komt langs. Het is in woonwijken hier dus ook verboden. As I thought.
Lijkt me ook logisch dat zoiets niet mag.![]()
Het is niet aan jou om dat te bepalen. Ga zo door en dan moet je persoonlijk langs komen om je waren te laten checken.quote:Op maandag 31 december 2012 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh. Ik kom die controle toch niet door dus ik hou het wel bij deze UI.
Dit.quote:
Maar dat heb ik elk jaar. Alleen maar door dat kutvuurwerk en mijn klotefobie
What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 31 december 2012 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om dat te bepalen. Ga zo door en dan moet je persoonlijk langs komen om je waren te laten checken.
Maar dan wel pas in 2014
[b]AirwiN schreef [/b]
hier wordt ook flink geknalt, geen carbid gelukkig!
mn honden zijn opzich niet bang, maar als er zon 1000knaller ofzo wordt afgestoken schiet mn border toch wel alle kanten op van angst. Mn oudste trekt zich nergens wat van aan gelukkig.
straks nog ff naar een buitengebied met mn border en ff flink laten rennen.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Waarin nie?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom dan?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zal er es over nadenken. Ik hou niet zo van wachten namelijk.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Poezen zitten hier onverstoord in de vensterbank en wassen zich... blijkbaar is het wel per beest andersquote:Op maandag 31 december 2012 14:35 schreef marbasnarf het volgende:
hier wordt ook flink geknalt, geen carbid gelukkig!
mn honden zijn opzich niet bang, maar als er zon 1000knaller ofzo wordt afgestoken schiet mn border toch wel alle kanten op van angst. Mn oudste trekt zich nergens wat van aan gelukkig.
straks nog ff naar een buitengebied met mn border en ff flink laten rennen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Genoeg andere dames om te keuren in de tussentijdquote:Op maandag 31 december 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal er es over nadenken. Ik hou niet zo van wachten namelijk.14 SHADES OF GREY
Iets met goed voornemen.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wou net gaan slapen, werd mijn bed uitgeknald. Klote carbid.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Laatste dag van het jaar nog even naar de zorgverzekeringen kijken.... eens kijken wat ik het komende jaar verwacht en op basis daarvan mijn verzekering even aanpassen
lekker optijdquote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
Laatste dag van het jaar nog even naar de zorgverzekeringen kijken.... eens kijken wat ik het komende jaar verwacht en op basis daarvan mijn verzekering even aanpassen
Waardoor je gevel Airwin-inspirerend wordt?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succesquote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
14 SHADES OF GREY
Nee.quote:Op maandag 31 december 2012 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waardoor je gevel Airwin-inspirerend wordt?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja en? Als je weet wat je nodig hebt is het makkelijk zoekenquote:
Ik heb behoorlijk zin, eigenlijkquote:
ah.. ja dat scheelt... ik verdwaal meestal in alle informatie en ben daarom de afgelopen 2 jaar niet eens overgestapt, dit jaar eindelijk wel!quote:Op maandag 31 december 2012 14:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en? Als je weet wat je nodig hebt is het makkelijk zoekenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik heb besloten dat mijn goede voornemen pas morgenochtend in gaatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb op dit moment nergens zin inquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2012 14:42:38 ]![]()
Geen parade gezienquote:Op maandag 31 december 2012 14:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
HIer reden ze keurig "parade" door de straten tot 10:00, en om 9:59:59:99 was het los!![]()
![]()
Ik ook niet, ik ga alleen stoppen met roken waarschijnlijk.quote:Op maandag 31 december 2012 14:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb geen goede voornemens eigenlijk.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Goeie voornemens? Goed plan ik ga eens wat bedenken.14 SHADES OF GREY
Wat is je goede voornemen?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Heel goedquote:Op maandag 31 december 2012 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga alleen stoppen met roken waarschijnlijk.![]()
![]()
meer uit dwang dan goed voornemen.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dan nog is het knapquote:Op maandag 31 december 2012 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
meer uit dwang dan goed voornemen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom uit dwang?quote:Op maandag 31 december 2012 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
meer uit dwang dan goed voornemen.![]()
![]()
Celibaat bestaan in 2013 dus ook geen tieten showen.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben alweer klaar. Zelfde instelling, alleen eigen risico van 850 naar 350 gezet en aanvullend pakket gekozen voor fysiotherapie.quote:Op maandag 31 december 2012 14:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah.. ja dat scheelt... ik verdwaal meestal in alle informatie en ben daarom de afgelopen 2 jaar niet eens overgestapt, dit jaar eindelijk wel!
Gelukkig hebben we nog 9 uur voor het 2013 is.quote:Op maandag 31 december 2012 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Celibaat bestaan in 2013 dus ook geen tieten showen.
Goeie, in het nieuwe jaar maar weer even een afspraak makenquote:Op maandag 31 december 2012 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben alweer klaar. Zelfde instelling, alleen eigen risico van 850 naar 350 gezet en aanvullend pakket gekozen voor fysiotherapie.![]()
![]()
*grin* dus ook een inkoopverbod op batterijen!quote:Op maandag 31 december 2012 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Celibaat bestaan in 2013 dus ook geen tieten showen.
Ik ga lekker even douchen en scheren en luchtjes opspuiten enzo, en dan uurtje mijn ogen dichtdoenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, op naar huis.
Mocht ik jullie niet meer spreken. Fijne jaarwisseling. Doe voorzichtig en neuk alsof je leven er vanaf hangt!
[b]AirwiN schreef [/b]
snel gedaan!quote:Op maandag 31 december 2012 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben alweer klaar. Zelfde instelling, alleen eigen risico van 850 naar 350 gezet en aanvullend pakket gekozen voor fysiotherapie.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, op naar huis.
Mocht ik jullie niet meer spreken. Fijne jaarwisseling. Doe voorzichtig en neuk alsof je leven er vanaf hangt!![]()
Tot straks![]()
![]()
Dat gaat me bakken met geld schelenquote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin* dus ook een inkoopverbod op batterijen!
Ik ga lekker even douchen en scheren en luchtjes opspuiten enzo, en dan uurtje mijn ogen dichtdoen
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plezier Huppel
14 SHADES OF GREY
Ja inderdaad.... ik had dit jaar een paar afspraken kostte mij 168 euro.quote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeie, in het nieuwe jaar maar weer even een afspraak maken
Aanvullende dekking kost 8 euro per maand.... tel uit mijn winst
Oplaadbare batterijen kopen.quote:Op maandag 31 december 2012 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat me bakken met geld schelen![]()
Toch als je doorleest wat je wel en niet vergoed krijgt tegenwoordig, dan merk je wel dat het steeds kariger wordt....
Damnquote:Op maandag 31 december 2012 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... ik had dit jaar een paar afspraken kostte mij 168 euro.
Aanvullende dekking kost 8 euro per maand.... tel uit mijn winst
14 SHADES OF GREY
En niet te vergeten een eigen risico van 350 euro.quote:Op maandag 31 december 2012 14:51 schreef Spezza19 het volgende:
Toch als je doorleest wat je wel en niet vergoed krijgt tegenwoordig, dan merk je wel dat het steeds kariger wordt....dat is echt veel geld.
14 SHADES OF GREY
Ja en dan kan ik nog meer afspraken maken dan wat ik in 2012 had...quote:
Plus ik krijg nu deels ook tandverzorging vergoed... dus die 8 euro per maand heb ik zo terugverdiend.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Gelukkig zat het bij mij in het pakket, maar eigenlijk was het nog niet genoeg. Dus een half jaar oefeningen gedaan, en zonder echte verbetering maar weer een afspraak makenquote:Op maandag 31 december 2012 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... ik had dit jaar een paar afspraken kostte mij 168 euro.
Aanvullende dekking kost 8 euro per maand.... tel uit mijn winst![]()
![]()
Goed, richting werk![]()
Fijne jaarwisseling allen!
What you forget, you are gonna repeat.
Werkse en fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, richting werk![]()
Fijne jaarwisseling allen!![]()
![]()
Gelukkig, ik ben eigenlijk te lui om te kijken of het beter en goedkoper kan, bovendien als ik zulke dingen bekijk raak ik het overzicht kwijt door te veel informatie.quote:Op maandag 31 december 2012 14:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en dan kan ik nog meer afspraken maken dan wat ik in 2012 had...
Plus ik krijg nu deels ook tandverzorging vergoed... dus die 8 euro per maand heb ik zo terugverdiend.
14 SHADES OF GREY
juist.... en uiteindelijk ben je overal veel geld kwijt. ik heb dus gekozen voor de meest makkelijke manier van declarerenquote:Op maandag 31 december 2012 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben eigenlijk te lui om te kijken of het beter en goedkoper kan, bovendien als ik zulke dingen bekijk raak ik het overzicht kwijt door te veel informatie.
Gewoon niet ziek wordenquote:Op maandag 31 december 2012 14:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist.... en uiteindelijk ben je overal veel geld kwijt. ik heb dus gekozen voor de meest makkelijke manier van declarerenik heb dit jaar alleen wat tandarts bezoekjes gehad.
14 SHADES OF GREY
oh ik wordt ook niet ziek. Maar door trauma moet ik regelmatig met een psych praten en das duurquote:Op maandag 31 december 2012 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon niet ziek wordenik heb dit jaar alleen wat tandarts bezoekjes gehad.
oh laat ik binnenkort ook ff met dierenarts kosten declareren bij de dierenverzekering...
Inderdaad, als ik daar weer naar toe moet voor gepsreken of een training gaat mij dit enorm veel geld kostenquote:Op maandag 31 december 2012 14:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ik wordt ook niet ziek. Maar door trauma moet ik regelmatig met een psych praten en das duur
14 SHADES OF GREY
Failquote:Op maandag 31 december 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
Shit, mijn streven om voor het uiteinde 50.000 posts te halen gaat niet lukken.
14 SHADES OF GREY
Jammer, je komt net een dagje tekortquote:Op maandag 31 december 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
![]()
2 dagen tegenwoordigquote:Op maandag 31 december 2012 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer, je komt net een dagje tekort.
![]()
Heel 2012 voor niks geweestquote:Op maandag 31 december 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
2013 voor de 100000 post gaan vinnie14 SHADES OF GREY
Wat is je dagrecord?quote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we voor de 150.000.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En ik dacht dat je niet deed aan goeie voornemensquote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we voor de 150.000.![]()
![]()
PIquote:Op maandag 31 december 2012 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik dacht dat je niet deed aan goeie voornemens.
![]()
Tering dan moet je echt veel postenquote:als je 100000 in een jaar wil halen
14 SHADES OF GREY
Amandelen Gaan eruit. Ik lees net in de algemene folder voor chirurgie dat je Het beste een maand voor en na de ingreep niet kunt roken. 3 jaar geleden waren dat nog maar 2 dagen.quote:
De invloed van de anti-rookmaffia reikt ver.quote:Op maandag 31 december 2012 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Amandelen Gaan eruit. Ik lees net in de algemene folder voor chirurgie dat je Het beste een maand voor en na de ingreep niet kunt roken. 3 jaar geleden waren dat nog maar 2 dagen.
de Nieuwe anti-rook reclamequote:Op maandag 31 december 2012 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De invloed van de anti-rookmaffia reikt ver.hij is Zo slecht dat ik met liefde 3 tegelijk Op Wil steken.
Tijd dat je dat eens gaat doen dan.quote:Op maandag 31 december 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die lees ik toch nooit, je weet toch?![]()
Ah, vandaar. Dat scheelt nogalquote:Op maandag 31 december 2012 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Amandelen Gaan eruit. Ik lees net in de algemene folder voor chirurgie dat je Het beste een maand voor en na de ingreep niet kunt roken. 3 jaar geleden waren dat nog maar 2 dagen.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
de Nieuwe anti-rook reclamehij is Zo slecht dat ik met liefde 3 tegelijk Op Wil steken.
![]()
![]()
Wat wil je precies bereiken, toppunt van kansloosheidquote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we voor de 150.000.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Anti-rook reclames is zo ............................14 SHADES OF GREY
Tijd dat jij smilies in de posts zelf gaat lezenquote:Op maandag 31 december 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd dat je dat eens gaat doen dan.![]()
![]()
Jij snapt.quote:Op maandag 31 december 2012 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
Anti-rook reclames is zo ............................[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Scherpquote:Op maandag 31 december 2012 15:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de tijdszone klopt het![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: