SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is weer een ander waardeoordeel.quote:Op maandag 31 december 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
Het maakt voor mijn mening over KT niks uit.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
topickaap
maar goed ik ben er vandoor
tot volgend jaar iedereen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Er is ook lef voor nodig om over iemand een waardeoordeel te geven. Niet iedereen durft dat.quote:Op maandag 31 december 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt voor mijn mening over KT niks uit.![]()
When the belfast child sings again!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dit dus. Alleen willen sommigen hier dat niet horen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:22 schreef AirwiN het volgende: [..] Een verandering in je leven laten afhangen van een datum is doorgaans geen succesformule. Verandering krijg je in de eerste plaats door iets echt te willen. Een specifieke datum is zelden een doorslaggevende reden om een verandering in gang te zetten.
En een deadline stellen zoals marbasnarf zegt werkt al helemaal niet.
Als er geen wil is om te veranderen, zal er niks gebeuren.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef Giertje het volgende:
topickaap
tot volgend jaar iedereen.
![]()
See you next year!quote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef Giertje het volgende:
topickaap
tot volgend jaar iedereen![]()
![]()
Fijne jaarwisselingen voor iedereen14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Bullshit dat anderen dat niet willen horen. Dan lees je wel heel selectief hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen willen sommigen hier dat niet horen.
Als er geen wil is om te veranderen, zal er niks gebeuren.
Rustig aan.![]()
Geen zin om uit te leggen, dan krijg je weer zo'n welles/nietes verhaal.quote:
Ik ben weer even aan het werk![]()
![]()
ik was wel even in de war... dat er ineens al een topic wasquote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer van de kaap alleen, zo sloom is Snarf nou ook weer niet
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik zeg ook altijd: Waar geen wil is, is geen wegquote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen willen sommigen hier dat niet horen.
Als er geen wil is om te veranderen, zal er niks gebeuren.![]()
Dan kan je net zo goed niks zeggen inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen zin om uit te leggen, dan krijg je weer zo'n welles/nietes verhaal.
Ik ben weer even aan het werk
Rustig aan.![]()
Excuus. Dat sommigen niet willen begrijpen dat dat het punt is en zich meteen persoonlijk aangevallen voelen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bullshit dat anderen dat niet willen horen. Dan lees je wel heel selectief hoor.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Vrijheid van meningsuiting is een mooi iets.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik heb daar geen moeite mee. Echter is zijn mening voor wat betreft goede voornemens of een nieuw jaar voor mij geen reden om hem anders te zienquote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is ook lef voor nodig om over iemand een waardeoordeel te geven. Niet iedereen durft dat..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Of aangesproken voelen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
Excuus. Dat sommigen niet willen begrijpen dat dat het punt is en zich meteen persoonlijk aangevallen voelen.
Where there's a will, there's a way....quote:Op maandag 31 december 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd: Waar geen wil is, is geen weg
Een uitdrukking die ze in Babylon al kende
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mij.quote:![]()
laat mij in die waan aub!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Niks persoonlijk, niemand hier wilt die worden van airwin ''niet horen'' noch niet begrijpen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Excuus. Dat sommigen niet willen begrijpen dat dat het punt is en zich meteen persoonlijk aangevallen voelen.
Rustig aan.![]()
ontzettend!quote:Op maandag 31 december 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij.![]()
laat mij in die waan aub!![]()
mijn goede daad van dit jaar![]()
Ik heb je inderdaad gemist. Nu moest ik weer gebruik maken van een oude sok bij het rukken om mijn zaad kwijt te raken.quote:
Zo op de valreep toch nog!quote:Op maandag 31 december 2012 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
ontzettend!
mijn goede daad van dit jaar
[b]AirwiN schreef [/b]
ik maak geen goede voornemens, maar vidn t altijd wel leuk om even vooruit te kijken naar wat er komen gaat en daar evt een bepaalde verwachting aan te geven (voorbeeld: in januari.. heel toevallig januari ja.. begint mn opleidign weer, doel is toch wel dak die module haal)
afgelopen jaar was het laatste jaar dat ik met mijn oudste hond wedstrijden mocht lopen (vanwege haar leeftijd) wilde graag een keer iets met haar winnen als afsluiting.. en ben nederlands kampioen geworden. Gewoon leuk om een aantal dingen uit te kiezen om dat jaar je best voor te doenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Wat is voor jou dan wel een reden om iemand anders te zien?quote:Op maandag 31 december 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar geen moeite mee. Echter is zijn mening voor wat betreft goede voornemens of een nieuw jaar voor mij geen reden om hem anders te zien.
Naar mijn weten is het hele ijkingsproces van sociale interactie tussen mensen een vloeiend iets. Niks is constant dus wsl ook jouw mening niet![]()
![]()
Oude sok, oud wijf.quote:Op maandag 31 december 2012 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad gemist. Nu moest ik weer gebruik maken van een oude sok bij het rukken om mijn zaad kwijt te raken.
Potato, potato.
[b]AirwiN schreef [/b]
Een sok heeft geen tieten. Een sok moet ik vervolgens wassen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Oude sok, oud wijf.
Potato, potato.
Ze hebben me nog nooit in het echt gezien joh.quote:Op maandag 31 december 2012 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is voor jou dan wel een reden om iemand anders te zien?
Naar mijn weten is het hele ijkingsproces van sociale interactie tussen mensen een vloeiend iets. Niks is constant dus wsl ook jouw mening niet
Als ze een mening hebben is die op vrij weinig gebaseerd.Rustig aan.![]()
Ik heb geen tieten.quote:Op maandag 31 december 2012 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een sok heeft geen tieten. Een sok moet ik vervolgens wassen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: