SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Belachelijk wel
11 december een pakketje opgestuurd naar Tenerife via R zijn werk
Kerstcadeautje voor zoontje van vrienden van ons.
Pakketje zou er 7 werkdagen over moeten doen.
20-12-2012 Eindelijk aangekomen op Tenerife. En nu wordt dat pakketje al 11 dagen vastgehouden
Zit gewoon een oude xbox in, met een waarde van 50 euro
Je mag tot 400 euro invoeren, dus WTF doen ze irritant moeilijk![]()
![]()
Ik ga even mn moeder pesten
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Awwwwquote:
Ik ben nog lekker weekje vrij
Maar 7 januari ga ik eindelijk weer werken na 1,5 jaarHolaquote:
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2012 11:16:35 ]![]()
dat scheeltquote:Op maandag 31 december 2012 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awwww
Ik ben nog lekker weekje vrij
Maar 7 januari ga ik eindelijk weer werken na 1,5 jaar
[..]
Hola
na 18 maanden zal dat wennen zijn zeg.... horror![]()
![]()
Mijn hond![]()
Ze ligt te slapen, de knallen houden haar wakker. Kijkt ze op, gromt een keer, knallen stoppen toevallig en ze gaat weer liggen met een blik van "braaf, luisteren naar de baas"![]()
Stom beest
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja en dan ook nog een totaal andere baan die ik 14 jaar heb gedaanquote:Op maandag 31 december 2012 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
dat scheelt
na 18 maanden zal dat wennen zijn zeg.... horror
Ik ga in een winkel werken, dus 40 uur per week op mijn benen staat
Ja dat gaat heel erg wennen wordenquote:Op maandag 31 december 2012 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond![]()
Ze ligt te slapen, de knallen houden haar wakker. Kijkt ze op, gromt een keer, knallen stoppen toevallig en ze gaat weer liggen met een blik van "braaf, luisteren naar de baas"![]()
Stom beest
Kyra slaapt gewoon rustig overal doorheen![]()
![]()
Hierbij willen wij je bevestigen dat we je contract voor Pathé Unlimited hebben beëindigd.
Dit contract loopt door tot en met 28 januari 2013. Hierna zal je pas worden gedeactiveerd.
Jammer welMaar ik heb er echt geen tijd meer voor
![]()
![]()
![]()
Gassen!
En mist!
En gewoon lekker
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waar moest ik je voor bedanken rival? Voor het laten gaan van mijn wekkertje? Het rijzen van het beslag?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zow... pan is warm... ik ga ballebakke(Ronde 2)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
de playboyfoto's van kimquote:Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef fietsie het volgende:
Waar moest ik je voor bedanken rival? Voor het laten gaan van mijn wekkertje? Het rijzen van het beslag?![]()
![]()
hier!quote:Op maandag 31 december 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar heb ik jou eerder gezien? Jouw nickname en UI komen mij bekend voor.
of misschien de relaties SC![]()
Ik vind met kleren aan veul geiler in Kim haar gevalquote:
Pff druk in de stad.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Negeren!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik niet. De rest van gorinchem wel.quote:Op maandag 31 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er?
[..]
Laatste inkopen van het jaar doen.
Sta nu wel in de rij voor sigaretten.
[b]AirwiN schreef [/b]
dat zal gerust, ik ben 'hier' nog redelijk nieuw ookquote:Op maandag 31 december 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zal wel van hier zijn dan.
![]()
![]()
Hij gaat ineens huilen over dat ik met een vriend van hem naar bed ben geweestquote:Op maandag 31 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er?
[..]
Laatste inkopen van het jaar doen.
What you forget, you are gonna repeat.
En dat wilt die niet gewoon geven omdat?quote:Op maandag 31 december 2012 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik krijg nog geld van hem.Rustig aan.![]()
Ligt eraan hoe jullie uit elkaar gingen of dat een enorme naaiactie is of niet.quote:Op maandag 31 december 2012 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij gaat ineens huilen over dat ik met een vriend van hem naar bed ben geweest
Voornamelijk van de vriend natuurlijk, maar ook van jou.Rustig aan.![]()
Hij heeft geen werk. Maar hij 'kon' het me ook al niet terugbetalen toen hij nog wel werk had. My ass.quote:Op maandag 31 december 2012 11:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat wilt die niet gewoon geven omdat?What you forget, you are gonna repeat.
Dat is best kut hey...quote:Op maandag 31 december 2012 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij heeft geen werk. Maar hij 'kon' het me ook al niet terugbetalen toen hij nog wel werk had. My ass.
Rustig aan.![]()
Ah ja, geld.... Ik leen het dan ook aan niemand. Komt alleen maar gezeur van.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hij heeft me gedumpt nadat 'ie me een half jaar heeft voorgelogen en had na 3 weken een ander.quote:Op maandag 31 december 2012 11:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jullie uit elkaar gingen of dat een enorme naaiactie is of niet.
Voornamelijk van de vriend natuurlijk, maar ook van jou.
Die vriend van hem, wat overigens net zo goed een vriend van mij is, kwam me na 2 maanden de liefde verklaren. Ik was in de war, vond hem ook leuk, zijn met elkaar naar bed geweest. Nu blijkt die vriend homo.
Ik snap het probleem niet
Gelukkig rook ik nietquote:Op maandag 31 december 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet. De rest van gorinchem wel.
Sta nu wel in de rij voor sigaretten..
Ah oke, welkomquote:Op maandag 31 december 2012 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
dat zal gerust, ik ben 'hier' nog redelijk nieuw ookBwehehe, wat een huiliequote:Op maandag 31 december 2012 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij gaat ineens huilen over dat ik met een vriend van hem naar bed ben geweest![]()
![]()
Niet geleend. Ik zou met hem naar RHCP gaan, maar meneer dumpte me voor de tijd. Dat geld wil ik uiteraard terug.quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef Spezza19 het volgende:
Ah ja, geld.... Ik leen het dan ook aan niemand. Komt alleen maar gezeur van.What you forget, you are gonna repeat.
Tjah maar nadat hij hem geintroduceerd heeft of onafhankelijk van elkaar of dat hij na jouw introductie hem pas kent scheelt dan nog wel.quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij heeft me gedumpt nadat 'ie me een half jaar heeft voorgelogen en had na 3 weken een ander.
Die vriend van hem, wat overigens net zo goed een vriend van mij is, kwam me na 2 maanden de liefde verklaren. Ik was in de war, vond hem ook leuk, zijn met elkaar naar bed geweest. Nu blijkt die vriend homo.
Ik snap het probleem niet
Als hij vreemdgaat dan is het sowieso een triest ventje dus dan maakt het geen reet meer uit ook.Rustig aan.![]()
Als je geld uitleent moet je dat ook doen met het idee dat je het niet terug gaat krijgen.quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef Spezza19 het volgende:
Ah ja, geld.... Ik leen het dan ook aan niemand. Komt alleen maar gezeur van.
Krijg je dat wel dan is dat een mooie meevaller![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je geld uitleent moet je dat ook doen met het idee dat je het niet terug gaat krijgen.
Krijg je dat wel dan is dat een mooie meevaller
Rustig aan.![]()
Hij is niet vreemgegaan. Heeft alleen een half jaar gedaan alsof hij van me hield, wat niet zo was, bleek achteraf.quote:Op maandag 31 december 2012 11:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah maar nadat hij hem geintroduceerd heeft of onafhankelijk van elkaar of dat hij na jouw introductie hem pas kent scheelt dan nog wel.
Als hij vreemdgaat dan is het sowieso een triest ventje dus dan maakt het geen reet meer uit ook.
Die vriend is als collega in ons leven gekomen. Hebben hem tegelijk leren kennen en tegelijk als vriend beschouwd. Die vriend verklaard de liefde aan mij. Ik zie het probleem niet.What you forget, you are gonna repeat.
Wat?quote:
Zeker als je aan vrienden of familie geld leent is dat gewoon de beste instelling, anders komt er inderdaad gezeik van![]()
Jij bent nog jong he? Neem maar van Roy en mij aan... Het is zoquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Goed punt, heb ik wel gezien bij mijn ex. Is ook iets wat ik nooit meer doe, althans, geen grote bedragen meer.quote:Op maandag 31 december 2012 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je geld uitleent moet je dat ook doen met het idee dat je het niet terug gaat krijgen.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij bent nog jong he? Neem maar van Roy en mij aan... Het is zoNee dat ga ik niet van je aannemen, ik heb genoeg geld uitgeleend en geleend om te weten dat dat allemaal geen gezeik hoeft op te leveren als je mensen een beetje kunt inschatten.quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Zeker als je aan vrienden of familie geld leent is dat gewoon de beste instelling, anders komt er inderdaad gezeik van
Misschien heb je gelijk maar dan val ik maar lekker een keer op mijn bek, geen zin om op die manier te leven als dat nergens voor nodig is maar 2 mensen op een forum die ervaringen hebben.Rustig aan.![]()
We praten niet over 50 euro hequote:Op maandag 31 december 2012 12:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Nee dat ga ik niet van je aannemen, ik heb genoeg geld uitgeleend en geleend om te weten dat dat allemaal geen gezeik hoeft op te leveren als je mensen een beetje kunt inschatten.
Misschien heb je gelijk maar dan val ik maar lekker een keer op mijn bek, geen zin om op die manier te leven als dat nergens voor nodig is maar 2 mensen op een forum die ervaringen hebben.![]()
Sowieso direct al wantrouwen in mensen hebben is schadelijk voor je leven. Het levende voorbeeld ervan is voor mij mijn ouders.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 31 december 2012 11:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah maar nadat hij hem geintroduceerd heeft of onafhankelijk van elkaar of dat hij na jouw introductie hem pas kent scheelt dan nog wel.euhm, nee!quote:Op maandag 31 december 2012 11:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah maar nadat hij hem geintroduceerd heeft of onafhankelijk van elkaar of dat hij na jouw introductie hem pas kent scheelt dan nog wel.
uit is uit.
dat die vrienden onderling nog wat uit te praten hebben is dan weer een ander verhaal.![]()
zeg vriend, ik heb het deze maand een beetje zwaar.. kunnen we ff babbelen?quote:Op maandag 31 december 2012 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Ik wantrouw ze niet.quote:Op maandag 31 december 2012 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso direct al wantrouwen in mensen hebben is schadelijk voor je leven. Het levende voorbeeld ervan is voor mij mijn ouders.
Maar als ik iemand help met bijvoorbeeld 1000 euro omdat die persoon anders zijn huis uit gezet gaat worden, dan weet ik gewoon dat dat een bedrag is wat voor die persoon niet snel op te hoesten is.
En dat de kans dus groot is dat ik dat geld niet meer terug ga zien.
Geen probleem, want dat weet ik van te voren![]()
Bij mij is het ervaring. En ik wantrouw mensen niet. Ik leen gewoon geen geld meer uit.quote:Op maandag 31 december 2012 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso direct al wantrouwen in mensen hebben is schadelijk voor je leven. Het levende voorbeeld ervan is voor mij mijn ouders.
Helaas vriend, momenteel zit ik zelf ook niet ruimquote:Op maandag 31 december 2012 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
zeg vriend, ik heb het deze maand een beetje zwaar.. kunnen we ff babbelen?![]()
Tjah, ik zou het niet super chill vinden ook niet denk ik, maar in dit geval zie ik verder inderdaad geen probleem.quote:Op maandag 31 december 2012 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is niet vreemgegaan. Heeft alleen een half jaar gedaan alsof hij van me hield, wat niet zo was, bleek achteraf.
Die vriend is als collega in ons leven gekomen. Hebben hem tegelijk leren kennen en tegelijk als vriend beschouwd. Die vriend verklaard de liefde aan mij. Ik zie het probleem niet.
Ander verhaal zou zijn als ik met de ex van een vriend naar bed zou gaan gaan terwijl ik haar nauwelijks gekent heb die hele periode en die relatie op een trieste manier uit ging.
Dan zit je je vriend in zijn rug te steken.Rustig aan.![]()
ik leen het niet uit als ik de persoon niet goed genoeg ken om te weten dat ik het sowieso terug ga krijgen!quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Zeker als je aan vrienden of familie geld leent is dat gewoon de beste instelling, anders komt er inderdaad gezeik van
zegmaar![]()
![]()
je hebt wel een punt wat mensen in de schulden betreft en grote bedragen....quote:Op maandag 31 december 2012 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas vriend, momenteel zit ik zelf ook niet ruim
maar daar zou ik mijn vingers dan ook niet aan branden![]()
dat hangt helemaal af van het gesprek dat je ff hebt met die vriendquote:Op maandag 31 december 2012 12:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ander verhaal zou zijn als ik met de ex van een vriend naar bed zou gaan gaan terwijl ik haar nauwelijks gekent heb die hele periode en die relatie op een trieste manier uit ging.
Dan zit je je vriend in zijn rug te steken.![]()
![]()
Als ik een vriend of familie daarmee kan helpen dan doe ik dat, als ik het zelf kan missen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt wel een punt wat mensen in de schulden betreft en grote bedragen....
maar daar zou ik mijn vingers dan ook niet aan branden![]()
Ik vind het toch een vorm van wantrouwen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wantrouw ze niet.
Maar als ik iemand help met bijvoorbeeld 1000 euro omdat die persoon anders zijn huis uit gezet gaat worden, dan weet ik gewoon dat dat een bedrag is wat voor die persoon niet snel op te hoesten is.
En dat de kans dus groot is dat ik dat geld niet meer terug ga zien.
Geen probleem, want dat weet ik van te voren
Ik heb een 1000 euro geleend aan een vriend van me, die het uiteindelijk in termijnen met moeite heeft terugbetaald, ondanks dat het eigenlijk niet kon.
Ik ken ook, behalve mn ex maar daar gaat het dan ook niet om lenen, verder geen mensen die mij niet zouden (kunnen) terugbetalen. Daar vertrouw ik op
Hij loopt bij mij steeds te zeuren over 'brocode'. Maar voor de 'brocode' moet hij toch echt bij die vriend zijn, en niet bij mij.quote:Op maandag 31 december 2012 12:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, ik zou het niet super chill vinden ook niet denk ik, maar in dit geval zie ik verder inderdaad geen probleem.
Dan zit je je vriend in zijn rug te steken.What you forget, you are gonna repeat.
Dus als het uit is ga je maar alle vriendinnen van der het bed in lullen...quote:Op maandag 31 december 2012 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
euhm, nee!
uit is uit.
dat die vrienden onderling nog wat uit te praten hebben is dan weer een ander verhaal.
Tjah ik vind het laag snap je?Rustig aan.![]()
Ik wantrouw ze niet hoor, ik heb er ook geen probleem mee als dat geld niet terug komt. Anders zou ik het niet doenquote:Op maandag 31 december 2012 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het toch een vorm van wantrouwen.
Ik heb een 1000 euro geleend aan een vriend van me, die het uiteindelijk in termijnen met moeite heeft terugbetaald, ondanks dat het eigenlijk niet kon.
Ik ken ook, behalve mn ex maar daar gaat het dan ook niet om lenen, verder geen mensen die mij niet zouden (kunnen) terugbetalen. Daar vertrouw ik op![]()
Hi. Nee, geen plannen.quote:
Net Killing them Softly gezien, wel aardig.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
dat klopt. en dan nog het feit dat het volgens de bro code gewoon magquote:Op maandag 31 december 2012 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij loopt bij mij steeds te zeuren over 'brocode'. Maar voor de 'brocode' moet hij toch echt bij die vriend zijn, en niet bij mij.![]()
![]()
Ik weet niet wat jij onder bro-code verstaat.quote:Op maandag 31 december 2012 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat klopt. en dan nog het feit dat het volgens de bro code gewoon mag
Rustig aan.![]()
Ja, en weetje, als mijn ex echt zo'n 'goede vriend' is, laat hij die vriend ook gewoon gelukkig zijn. Die vriend was namelijk verliefd op me.quote:Op maandag 31 december 2012 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat klopt. en dan nog het feit dat het volgens de bro code gewoon mag
Daarnasst is dit alles ruim een half jaar geleden afgerond. Ik snap niet dat hij er nu weer over gaat huilen, en ondertussen beweerd dat ik nog te druk met hem bezig ben 'terwijl het toch écht ALLANG over en uit is' omdat ik hem weer wilde toevoegen op fb
nee maar als ik toevallig iets voel voor 1 van haar vriendinnen dan ga ik daar niet niks mee doen omdat wij toevallig exen zijn....quote:Op maandag 31 december 2012 12:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus als het uit is ga je maar alle vriendinnen van der het bed in lullen...
Tjah ik vind het laag snap je?
en sowieso zijn dat soort dingen gewoon bespreekbaar, dan hoor je van die ander of ze er wel of niet problemen mee hebben,.. want dat hoeft niet perse.![]()
die ken ik nog niet, maar eens kijken dan!quote:Op maandag 31 december 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi. Nee, geen plannen.
Net Killing them Softly gezien, wel aardig.
ben je met vriendje? of familie? beide?![]()
nouja dat wat staat in het boek, the bro code!quote:Op maandag 31 december 2012 12:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder bro-code verstaat.![]()
![]()
..quote:Op maandag 31 december 2012 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en weetje, als mijn ex echt zo'n 'goede vriend' is, laat hij die vriend ook gewoon gelukkig zijn. Die vriend was namelijk verliefd op me.
Liefde laat je ook gewoon toe volgens mij hoor, als je weet dat een relatie op een klote manier uit is gegaan en een vriend van je haar totaal niet meer mag ga je niet bewust iemand opzoeken.
Ok jij kende hem al dus dat is een ander verhaalRustig aan.![]()
http://www.bol.com/nl/p/t(...)DVNLGOO0020112571pz8
als je die niet hebt/uit je hoofd kent kun je er ook niet over meepraten natuurlijk![]()
![]()
Je moet het niet zo nemen denk ik.quote:Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
nouja dat wat staat in het boek, the bro code!Rustig aan.![]()
Op het punt dat je gewoon met je ex kan praten dan lijkt me dat sowieso geen probleem.quote:Op maandag 31 december 2012 12:16 schreef rival het volgende:
en sowieso zijn dat soort dingen gewoon bespreekbaar, dan hoor je van die ander of ze er wel of niet problemen mee hebben,.. want dat hoeft niet perse.Rustig aan.![]()
Ik ben nu bij m'n vriend ja. Ik weet nog niet wat ik vanavond doe. Ik weet ook niet wat hij voor plannen heeftquote:Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
die ken ik nog niet, maar eens kijken dan!
ben je met vriendje? of familie? beide?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ken hem, ik ken een aantal codes. Ik heb hem alleen niet en ken hem niet helemaal uit mijn hoofd. Mag ik nu niet meepraten?quote:Op maandag 31 december 2012 12:18 schreef rival het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)DVNLGOO0020112571pz8
[ afbeelding ]
als je die niet hebt/uit je hoofd kent kun je er ook niet over meepraten natuurlijk
ik zie dat ook zo... tussen jullie werkte het blijkbaar niet.... je bent beide weer vrijgezel...quote:Op maandag 31 december 2012 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en weetje, als mijn ex echt zo'n 'goede vriend' is, laat hij die vriend ook gewoon gelukkig zijn. Die vriend was namelijk verliefd op me.![]()
Ik had het over kunnen, niet mogenquote:Op maandag 31 december 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken hem, ik ken een aantal codes. Ik heb hem alleen niet en ken hem niet helemaal uit mijn hoofd. Mag ik nu niet meepraten?![]()
![]()
Nee, vannacht gewerkt, dat getetter is niks nieuws, dat doet ie al 3 jaar achter elkaarquote:Op maandag 31 december 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alvast bijtanken gezien je morgenochtend wakker getetterd wordt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ook juist de vrienden onder elkaar..... daar zou je over moeten kunnen praten....quote:Op maandag 31 december 2012 12:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op het punt dat je gewoon met je ex kan praten dan lijkt me dat sowieso geen probleem.![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 31 december 2012 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
ook juist de vrienden onder elkaar..... daar zou je over moeten kunnen praten....
Ik zat meer aan de situatie ex vriendin en een vriendin van haar te denkenIk draaide hem even om...
Rustig aan.![]()
Ja. Hij had na 3 weken een relatie met een ander. Over respectloos gesproken. Maar daar heb ik nooit wat over gezegd tegen hem, omdat ik me er niet druk over ga maken.quote:Op maandag 31 december 2012 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie dat ook zo... tussen jullie werkte het blijkbaar niet.... je bent beide weer vrijgezel...
Dat ik na 2/3 maanden met een vriend van ons beide het bed in duik, omdat die vriend de liefde aan me heeft verklaard en ik dacht hem ook leuk te vinden, en hij er vervolgens ruim een half jaar na afgesloten hoofdstuk nog over gaat lopen huilen.. ik weet niet hoor
boeit je niet zo?quote:Op maandag 31 december 2012 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nu bij m'n vriend ja. Ik weet nog niet wat ik vanavond doe. Ik weet ook niet wat hij voor plannen heeft.
![]()
Wat is daar dan weer mis mee?quote:Op maandag 31 december 2012 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Hij had na 3 weken een relatie met een ander. Over respectloos gesproken. Maar daar heb ik nooit wat over gezegd tegen hem, omdat ik me er niet druk over ga maken.Rustig aan.![]()
Wat?quote:Op maandag 31 december 2012 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en weetje, als mijn ex echt zo'n 'goede vriend' is, laat hij die vriend ook gewoon gelukkig zijn. Die vriend was namelijk verliefd op me.
Daarnasst is dit alles ruim een half jaar geleden afgerond. Ik snap niet dat hij er nu weer over gaat huilen, en ondertussen beweerd dat ik nog te druk met hem bezig ben 'terwijl het toch écht ALLANG over en uit is' omdat ik hem weer wilde toevoegen op fb![]()
Hoezo? Het is maar Oud en Nieuw, geen nieuwe wereldorde of zo.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind het respectloos. Zijn mijn principes. Hoeven niet die van jou te zijn.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Oja, da's waar.quote:Op maandag 31 december 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, vannacht gewerkt, dat getetter is niks nieuws, dat doet ie al 3 jaar achter elkaar
Voor ons is het wel iets nieuws![]()
![]()
Ik zou met alle respect naar mijn fictieve ex toe een relatie nemen na 3 weken als dat toevallig zo op mijn pad komt.quote:Op maandag 31 december 2012 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos. Zijn mijn principes. Hoeven niet die van jou te zijn.Rustig aan.![]()
just asking!quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Het is maar Oud en Nieuw, geen nieuwe wereldorde of zo.
antwoord is dus Ja![]()
![]()
Ik heb het over 3 weken nadat hij me gedumpt had.quote:Op maandag 31 december 2012 12:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou met alle respect naar mijn fictieve ex toe een relatie nemen na 3 weken als dat toevallig zo op mijn pad komt.What you forget, you are gonna repeat.
Ja.quote:Op maandag 31 december 2012 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het over 3 weken nadat hij me gedumpt had.Rustig aan.![]()
Nogmaals, dat zijn míjn principes. Ga ik niet met jou over in discussie, want jij hebt kennelijk andere principes. Prima.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Het boeit me inderdaad niet zoquote:. Ik kan leukere dingen verzinnen.
Het voelt altijd kut wanneer je ex een nieuwe vriendin heeft (behalve als ze echt oerlelijk is, ghehe). Echter boeit mij de tijdspanne niet zo.
Kut is ook niet het juiste woord.
Totdat iemand zich gekwetst voelt terwijl dat niet de bedoeling is, lijkt me niet heel chill.quote:Op maandag 31 december 2012 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals, dat zijn míjn principes. Ga ik niet met jou over in discussie, want jij hebt kennelijk andere principes. Prima.
Maarja je zou niet met iedereen rekening moeten willen houden dus blijkbaar.Rustig aan.![]()
Het voelt niet altijd kut. Althans, voor mij niet. Als hij nu weer nieuwe vriendin zou hebben, zou me dat echt niet boeien, want nu is het bijna een jaar uit. Maar toen was het net 3 weken uit. We hadden nog niet eens alles uitgepraat, wat nog wel moest gebeuren, en hij had al een ander.quote:Op maandag 31 december 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
Het voelt altijd kut wanneer je ex een nieuwe vriendin heeft (behalve als ze echt oerlelijk is, ghehe). Echter boeit mij de tijdspanne niet zo.
Maargoed, ik heb blijkbaar andere principes en ideeën over respect dan anderen
Nee daarom de toevoeging. Ik weet niet precies hoe ik het moet beschrijven.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoeft niet te botsen, kan rekening mee gehouden worden tot bepaalde hoogte...quote:Op maandag 31 december 2012 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, ik heb blijkbaar andere principes en ideeën over respect dan anderenRustig aan.![]()
dat is gewoon een flink grijs gebied waar degene die al klaar is met de ander natuurlijk heel anders over denkt dan degene die dat niet is....
ik zie er niet echt een goed of fout.. wat wel of niet kan....
Als het uit is, en dat duidelijk is. dan ben je vrij in je doen en laten.
Ik vind het wel respectloos na een lange relatie heel snel iemand nieuws te hebben. denk dat je de ander daarmee ook een gevoel geeft dat het al eerder speelde. maar je gaat voor je ex toch niet je nieuwe liefde mislopen?![]()
Kijk, ik ben geen kutwijf dat hem zijn geluk dan zou willen 'afnemen' of wat dan ook. Ik heb er tegen hem dan ook nooit wat van gezegd en het gewoon erbij gelaten. Ik heb alleen eenmalig laten weten dat ik het respectloos vind. That's all.quote:Op maandag 31 december 2012 12:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeft niet te botsen, kan rekening mee gehouden worden tot bepaalde hoogte...
Maar een beetje respect kan hij niet opbrengen. Zelfs nu niet, na een jaar
Mja, let go let goquote:Op maandag 31 december 2012 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk, ik ben geen kutwijf dat hem zijn geluk dan zou willen 'afnemen' of wat dan ook. Ik heb er tegen hem dan ook nooit wat van gezegd en het gewoon erbij gelaten. Ik heb alleen eenmalig laten weten dat ik het respectloos vind. That's all.
Maar een beetje respect kan hij niet opbrengen. Zelfs nu niet, na een jaarDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik zou wel met je gepraat hebben erover dat het niet mijn bedoeling is om jou voor je voeten te stoten waarschijnlijk, maar daar blijft het bij.quote:Op maandag 31 december 2012 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk, ik ben geen kutwijf dat hem zijn geluk dan zou willen 'afnemen' of wat dan ook. Ik heb er tegen hem dan ook nooit wat van gezegd en het gewoon erbij gelaten. Ik heb alleen eenmalig laten weten dat ik het respectloos vind. That's all.
Maar een beetje respect kan hij niet opbrengen. Zelfs nu niet, na een jaarRustig aan.![]()
Het is ook maar net wat je als referentiepunt neemt. Iemand die al langere tijd klaar is met een relatie, is al maanden verder in het afscheidsproces. De datum van het afbreken van de relatie is dan niks meer dan het formaliseren van het einde van de relatie.quote:Op maandag 31 december 2012 12:36 schreef rival het volgende:
dat is gewoon een flink grijs gebied waar degene die al klaar is met de ander natuurlijk heel ander over denkt dan degen die dat niet is....
Ik vind het wel respectloos na een lange relatie heel snel iemand nieuws te hebben. denk dat je de ander daarmee ook een gevoel geeft dat het al eerder speelde. maar je gaat voor je ex toch niet je nieuwe liefde mislopen?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
We hebben 2 jaar een relatie gehad. Hij had na 3 weken een ander, wat na 2 maanden uitging, omdat hij erachter kwam dat het toch slechts een rebound was.quote:Op maandag 31 december 2012 12:36 schreef rival het volgende:
dat is gewoon een flink grijs gebied waar degene die al klaar is met de ander natuurlijk heel ander over denkt dan degen die dat niet is....
Ik vind het wel respectloos na een lange relatie heel snel iemand nieuws te hebben. denk dat je de ander daarmee ook een gevoel geeft dat het al eerder speelde. maar je gaat voor je ex toch niet je nieuwe liefde mislopen?
Maar zoals ik in mijn reactie naar KT ook al zei, ik ben niet zo'n kutwijf dat hem zijn geluk ontneemt of wat dan ook. Ik heb alleen vriendelijk laten weten dat ik het respectloos vind. Sindsdien is hij bij mij op de ladder van respect wel ver naar beneden gedonderd overigens
iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen nog een goeie jaarwisseling gewenst trouwensMogge, jij ook.quote:Op maandag 31 december 2012 12:38 schreef Giertje het volgende:
iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar![]()
Jij ook Gierquote:Op maandag 31 december 2012 12:38 schreef Giertje het volgende:
iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar
komp goed ga lekker feesten vanavondquote:
Det Som En Gang Var
quote:Op maandag 31 december 2012 12:38 schreef Giertje het volgende:
iedereen alvast een gelukkig nieuwjaarjullie ookquote:Op maandag 31 december 2012 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen nog een goeie jaarwisseling gewenst trouwens![]()
![]()
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
yo manquote:
Det Som En Gang Var
Ik vind die methode eerst neuken daarna kijken of je verliefd wordt wel een goeie eigenlijk.Rustig aan.![]()
U woont in belgie toch?quote:Op maandag 31 december 2012 12:40 schreef sararaats het volgende:
vandaag blijf ik lekker plakken.
ik heb toch niets te doen.Rustig aan.![]()
Heb je het contact ondertussen helemaal gebroken of heb je nog steeds contact met hem?quote:Op maandag 31 december 2012 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We hebben 2 jaar een relatie gehad. Hij had na 3 weken een ander, wat na 2 maanden uitging, omdat hij erachter kwam dat het toch slechts een rebound was.
Maar zoals ik in mijn reactie naar KT ook al zei, ik ben niet zo'n kutwijf dat hem zijn geluk ontneemt of wat dan ook. Ik heb alleen vriendelijk laten weten dat ik het respectloos vind. Sindsdien is hij bij mij op de ladder van respect wel ver naar beneden gedonderd overigens![]()
dat werkt niet altijd kan ik je vertellenquote:Op maandag 31 december 2012 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind die methode eerst neuken daarna kijken of je verliefd wordt wel een goeie eigenlijk.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Verliefd worden en dan meteen neuken trouwens ook nietquote:Op maandag 31 december 2012 12:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat werkt niet altijd kan ik je vertellen![]()
![]()
![]()
nee maar dat gebeurd bijna altijd welquote:Op maandag 31 december 2012 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verliefd worden en dan meteen neuken trouwens ook niet![]()
Det Som En Gang Var
Ach andersom kan net zo hard falenquote:Op maandag 31 december 2012 12:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat werkt niet altijd kan ik je vertellen
Klopt -_-quote:Op maandag 31 december 2012 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee maar dat gebeurd bijna altijd wel![]()
Ik krijg nog geld van hem. Zodra ik dat eindelijk heb ontvangen, verbreek ik alle contact met hem.quote:Op maandag 31 december 2012 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je het contact ondertussen helemaal gebroken of heb je nog steeds contact met hem?What you forget, you are gonna repeat.
Ik weet niet of je dat geld nog wel gaat krijgenquote:Op maandag 31 december 2012 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg nog geld van hem. Zodra ik dat eindelijk heb ontvangen, verbreek ik alle contact met hem.![]()
![]()
Mja je weet eigenlijk al dat je dat voorlopig niet krijgt....quote:Op maandag 31 december 2012 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg nog geld van hem. Zodra ik dat eindelijk heb ontvangen, verbreek ik alle contact met hem.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
En toch blijf ik volhouden tot ik het wel krijg. Ik heb binnenkort ook een bijkletsafspraak met zijn moeder. Dan zal ik haar ook wel even inlichten. Zijn moeder kennende schiet het dan wel op.quote:Op maandag 31 december 2012 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat geld nog wel gaat krijgen
Is misschien heel kinderachtig, maar ik heb hem nu bijna een jaar de tijd gegeven. Zelfs toen hij nog wel werk had heb ik het gewoon afgewacht. Nu ben ik het zat, ik wil geen contact meer met hem, maar wil wel mijn geld. Hoe dan ook.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ga keihard in tijdnood komen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je wilt geen contact meer met hem maar je gaat nog wel gezellig bij zijn moeder op de koffie....quote:Op maandag 31 december 2012 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch blijf ik volhouden tot ik het wel krijg. Ik heb binnenkort ook een bijkletsafspraak met zijn moeder. Dan zal ik haar ook wel even inlichten. Zijn moeder kennende schiet het dan wel op.
Is misschien heel kinderachtig, maar ik heb hem nu bijna een jaar de tijd gegeven. Zelfs toen hij nog wel werk had heb ik het gewoon afgewacht. Nu ben ik het zat, ik wil geen contact meer met hem, maar wil wel mijn geld. Hoe dan ook.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
weer teveel gepland in te weinig tijd?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Gewoon hulp inschakelen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
waar ik woon kan er behoorlijk wat knallen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe gaat dat daar met vuurwerk? Stuk rustiger dan hier toch?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Even klagen natuurlijk.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, want met zijn moeder heb ik geen problemen, nooit problemen gehad ook.quote:Op maandag 31 december 2012 12:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je wilt geen contact meer met hem maar je gaat nog wel gezellig bij zijn moeder op de koffie....
Liefste vrouw die er bestaat en is meer een moeder voor me geweest dan mijn eigen moeder ooit is geweestTevens heeft zij nog maar 2 maanden te leven.
Oh dan toch maar niet zeggen over der zoon denk...quote:Op maandag 31 december 2012 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want met zijn moeder heb ik geen problemen, nooit problemen gehad ook.
Liefste vrouw die er bestaat en is meer een moeder voor me geweest dan mijn eigen moeder ooit is geweestTevens heeft zij nog maar 2 maanden te leven.
Rustig aan.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 31 december 2012 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bring in the re-enforcements!
14 SHADES OF GREY
oow echt? wat heeft ze dan?quote:Op maandag 31 december 2012 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want met zijn moeder heb ik geen problemen, nooit problemen gehad ook.
Det Som En Gang Var
Jawel. Ik ken haar goed genoeg om te weten wat ik wel en niet kan doenquote:Op maandag 31 december 2012 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dan toch maar niet zeggen over der zoon denk...
Altijd.quote:Op maandag 31 december 2012 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
weer teveel gepland in te weinig tijd?
En te laat begonnen. En nu op mn gemakje bakkie thee doen bij mama.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
aai heftig hoorquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
whehehehequote:Op maandag 31 december 2012 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd.
En te laat begonnen. En nu op mn gemakje bakkie thee doen bij mama.
ik ga denk ik zo ook maar eens wat doen anders komt het er weer niet vanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Maar ik moet nog zoveel doen!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga je nog wegkomen bij haar?quote:Op maandag 31 december 2012 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd.
En te laat begonnen. En nu op mn gemakje bakkie thee doen bij mama.![]()
![]()
Nogal.quote:
Tijdens mijn relatie met hem, 2 keer mogen vieren dat ze het had 'overwonnen'. Maar ze had toen al gezegd dat als het voor een derde keer terug zou komen, ze geen chemo's meer zou doen. Binnen een jaar kwam het voor de derde keer terug, en nu is het gewoon 'afwachten'.What you forget, you are gonna repeat.
Sterktequote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogal.
Tijdens mijn relatie met hem, 2 keer mogen vieren dat ze het had 'overwonnen'. Maar ze had toen al gezegd dat als het voor een derde keer terug zou komen, ze geen chemo's meer zou doen. Binnen een jaar kwam het voor de derde keer terug, en nu is het gewoon 'afwachten'.. Klinkt erg bekend
.
![]()
Godsamme, wat een kutverhaalquote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogal.
Tijdens mijn relatie met hem, 2 keer mogen vieren dat ze het had 'overwonnen'. Maar ze had toen al gezegd dat als het voor een derde keer terug zou komen, ze geen chemo's meer zou doen. Binnen een jaar kwam het voor de derde keer terug, en nu is het gewoon 'afwachten'.![]()
![]()
![]()
Komt goud!quote:
En dan naar huis. Douchen, omkleden, eten koken, op visite wachten, eten verorberen, naar ER & Lotusss lopen en dan zuipen.
Oh en tussendoor ff puinruimen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, is het ook. Kanker wint het altijd, helaas.quote:Op maandag 31 december 2012 12:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme, wat een kutverhaal![]()
Maargoed, ik wil de sfeer hier niet verpesten en heb ook helemaal geen zin in verder depri geneul
Dus, zijn er mensen met goede voornemens voor het komende jaar?What you forget, you are gonna repeat.
jeetje ik snap wel dat ze het strijden moe isquote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogal.
Tijdens mijn relatie met hem, 2 keer mogen vieren dat ze het had 'overwonnen'. Maar ze had toen al gezegd dat als het voor een derde keer terug zou komen, ze geen chemo's meer zou doen. Binnen een jaar kwam het voor de derde keer terug, en nu is het gewoon 'afwachten'.
ik weet effe niet zo goed wat ik erop moet zeggenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Je hebt tot vanavond de tijd, komt wel goedquote:
Overigens mag ik morgenmiddag gewoon weer werken
Misschien een brutale en egoistische vraag maar kunnen we het vandaag ff niet over kanker hebben?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geeft niet, en hoeft ook nietquote:Op maandag 31 december 2012 12:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
jeetje ik snap wel dat ze het strijden moe is
ik weet effe niet zo goed wat ik erop moet zeggen
neuh maar er gaat wel veel voor mij veranderen aankomend jaarquote:Op maandag 31 december 2012 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Kanker wint het altijd, helaas.
Maargoed, ik wil de sfeer hier niet verpesten en heb ook helemaal geen zin in verder depri geneul
Dus, zijn er mensen met goede voornemens voor het komende jaar?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik snap nooit dat je met oud en nieuw goede voornemens moet hebben
Dat moet je dagelijks hebbenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee.quote:Op maandag 31 december 2012 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus, zijn er mensen met goede voornemens voor het komende jaar?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Daar was ik al een poging tot aan het doen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Misschien een brutale en egoistische vraag maar kunnen we het vandaag ff niet over kanker hebben?What you forget, you are gonna repeat.
Dat!quote:Op maandag 31 december 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Dat moet je dagelijks hebben
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Oh, valt best mee johquote:Op maandag 31 december 2012 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goud!
En dan naar huis. Douchen, omkleden, eten koken, op visite wachten, eten verorberen, naar ER & Lotusss lopen en dan zuipen.
Oh en tussendoor ff puinruimen!.
![]()
Er is niemand die zegt dat het moet.quote:Op maandag 31 december 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Dat moet je dagelijks hebbenWhat you forget, you are gonna repeat.
Dagelijks vind ik wel weer een beetje veel/vaak hoorquote:Op maandag 31 december 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Dat moet je dagelijks hebben![]()
![]()
Ik ga 2013 zonder seks doen!quote:Op maandag 31 december 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Dat moet je dagelijks hebbenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Watdan?quote:Op maandag 31 december 2012 12:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
neuh maar er gaat wel veel voor mij veranderen aankomend jaar
Dit. Heb niet specifiek bepaalde voornemens 'omdat het Nieuwjaar is'.quote:Op maandag 31 december 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Dat moet je dagelijks hebben![]()
Wat?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je krijgt een nieuw jaar, nieuwe kans...quote:Op maandag 31 december 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Dat moet je dagelijks hebbenRustig aan.![]()
Ik stikte bijna van t lachenquote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Zo zie ik het ookquote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je krijgt een nieuw jaar, nieuwe kans...
Het ziet ernaar uit dat ik Oud en Nieuw met lief 'vier', gewoon op de bank.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik krijg het idee dat jullie mij niet serieus nemen
[b]AirwiN schreef [/b]
Je krijgt dagelijks een nieuwe kansquote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je krijgt een nieuw jaar, nieuwe kans...
ik ga weer aan het werk en ik ga verhuizenquote:
dat zijn wel 2 grote veranderingen in ieder geval
en ook es kijken of ik wat kan minderen met blowen
en verder veel leuke evenementen op het programma staanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Och, onzin.quote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je krijgt een nieuw jaar, nieuwe kans...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
gezellig tochquote:Op maandag 31 december 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik Oud en Nieuw met lief 'vier', gewoon op de bank.![]()
![]()
Jou serieus nemen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg het idee dat jullie mij niet serieus nemen
Maar wel positieve veranderingen dan, toch?quote:Op maandag 31 december 2012 12:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga weer aan het werk en ik ga verhuizen
dat zijn wel 2 grote veranderingen in ieder geval
en ook es kijken of ik wat kan minderen met blowen
en verder veel leuke evenementen op het programma staan
Ja volgens jou, ik denk dat er een paar miljoen in nederland zijn die er anders over denken.quote:
Rustig aan.![]()
Jawel. Hij wil graag een beetje vuurwerk kopen, dus dat gaan we zo even doen en dan verder zien we het wel. Er zijn hapjes, eten, drinken. Helemaal prima.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ja dat zeer zekerquote:Op maandag 31 december 2012 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel positieve veranderingen dan, toch?ik kijk er naar uit in ieder geval
Det Som En Gang Var
Fijn!!quote:Op maandag 31 december 2012 12:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja dat zeer zekerik kijk er naar uit in ieder geval
In 2014 pas weer.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je creëert je eigen nieuwe kansen. Dat doet een jaarwisseling niet voor je.quote:Op maandag 31 december 2012 12:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja volgens jou, ik denk dat er een paar miljoen in nederland zijn die er anders over denken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klopt, maar vele mensen nemen graag de jaarwisseling als een beginpunt. Jij kennelijk niet. Prima toch?quote:Op maandag 31 december 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je creëert je eigen nieuwe kansen. Dat doet een jaarwisseling niet voor je.What you forget, you are gonna repeat.
uhuh jij zal ook wel wat leuke dingen op de planning hebben staan?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dan ben je al oud en verlept.quote:
Ik heb geen tijd voor seks vandaag.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ditquote:Op maandag 31 december 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je creëert je eigen nieuwe kansen. Dat doet een jaarwisseling niet voor je.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Net als nuquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ik geef ook gelijk toe dat het psychisch is.quote:Op maandag 31 december 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je creëert je eigen nieuwe kansen. Dat doet een jaarwisseling niet voor je.
Neemt niet weg dat het jaar nog leeg is en je al je acties vanaf dat moment dus een ''positief'' jaar geven.
Waar het na een heel kut jaar weinig meer uitmaakt allicht omdat je het jaar toch al verneukt hebt.Rustig aan.![]()
Kun je nagaan hoe erg het dan in 2014 is.quote:
Ik heb mijn asbak de deur uit gedaan. Ik ga vanaf nu buiten roken. En in overleg met huisarts vanaf 1 januari proberen zonder wiet te slapen. Dus vanavond mijn laatste 'slaapjoint'quote:Op maandag 31 december 2012 13:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh jij zal ook wel wat leuke dingen op de planning hebben staan?Dus voor mij ook minder blowen. Veel minder.
Niemand wil me dan nog doenquote:Op maandag 31 december 2012 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe erg het dan in 2014 is.
[b]AirwiN schreef [/b]
Geloof wat je wiltquote:Op maandag 31 december 2012 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik geef ook gelijk toe dat het psychisch is.
Neemt niet weg dat het jaar nog leeg is en je al je acties vanaf dat moment dus een ''positief'' jaar geven.
Waar het na een heel kut jaar weinig meer uitmaakt allicht omdat je het jaar toch al verneukt hebt..
Jongens, de Voute 111 van Q-music is echt heerlijk om naar te luisteren
goed zoquote:Op maandag 31 december 2012 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb mijn asbak de deur uit gedaan. Ik ga vanaf nu buiten roken. En in overleg met huisarts vanaf 1 januari proberen zonder wiet te slapen. Dus vanavond mijn laatste 'slaapjoint'Dus voor mij ook minder blowen. Veel minder.
ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om daar mee te stoppen
dus als je wilt kunnen we elkaar wel steunen daarinLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Laat jij mensen eens in hun waarde die een andere mening hebben dan jij.quote:What you forget, you are gonna repeat.
mn baas smste me vanochtend, of ik nog naar kantoor kwam. Een uur later belde hij me wakkerquote:
quote:![]()
Als ik tegen jou zeg dat er christenen bestaan die in een god geloven zeg je nog ''geloof wat je wilt'Rustig aan.![]()
Bedoel je stoppen met roken of stoppen met blowen?quote:Op maandag 31 december 2012 13:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
goed zo
dus als je wilt kunnen we elkaar wel steunen daarin
Stoppen met blowen vond ik namelijk een eitje in vergelijking met stoppen met roken![]()
Ja ik twijfel..... of dat of top2000quote:Op maandag 31 december 2012 13:04 schreef PeuRac het volgende:
Jongens, de Voute 111 van Q-music is echt heerlijk om naar te luisteren
Maar het komende uur is hetbij de top2000
![]()
![]()
Maar jij blowde echt voor je plezier (toch?). Ik voor mijn slaapproblemen. De plezierjointjes blijf ik wel doen, alleen in gezelschap.quote:Op maandag 31 december 2012 13:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
goed zo
dus als je wilt kunnen we elkaar wel steunen daarinWhat you forget, you are gonna repeat.
Vast wel. Genoeg mannen die zich niet kunnen veroorloven om zich selectief op te stellen.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik sta lekker de stampenquote:Op maandag 31 december 2012 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik twijfel..... of dat of top2000
Maar het komende uur is hetbij de top2000
t is maar goed dat de winkel onder mij leeg staat
Ach elk jaar staat er wel een artikel in de krant dat er een heel kleine percentage van de voornemens uiteindelijk gelukt zijn. Mensen die een jaarwisseling nodig hebben als startpunt zijn vaak opgevers.quote:
Als je namelijk echt wilt veranderen doe je dat direct en niet per een datumDit account is niet meer in gebruik.![]()
Mja, daarom ga ik ook niet per direct met beide stoppenquote:Op maandag 31 december 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je stoppen met roken of stoppen met blowen?
Stoppen met blowen vond ik namelijk een eitje in vergelijking met stoppen met roken
Ik heb hem nu ook op gezetquote:Op maandag 31 december 2012 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sta lekker de stampent is maar goed dat de winkel onder mij leeg staat
![]()
![]()
ooow nee ik blowde om verschillende redenen ben er flink verslaafd aan geweestquote:Op maandag 31 december 2012 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar jij blowde echt voor je plezier (toch?). Ik voor mijn slaapproblemen. De plezierjointjes blijf ik wel doen, alleen in gezelschap.
afgelopen tijd is dat ook weer enorm toegenomen het blowen maar vanaf januari wil ik opnieuw proberen te stoppenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
En sommige mensen hebben psychische voorbereiding nodig voor het stoppen of veranderen. Anderen niet.quote:Op maandag 31 december 2012 13:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach elk jaar staat er wel een artikel in de krant dat er een heel kleine percentage van de voornemens uiteindelijk gelukt zijn. Mensen die een jaarwisseling nodig hebben als startpunt zijn vaak opgevers.
Als je namelijk echt wilt veranderen doe je dat direct en niet per een datum
Moeilijk joh, mensen in hun waarde laten die hun leven net iets anders invullen dan jij
Wat een complimentjesquote:Op maandag 31 december 2012 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel. Genoeg mannen die zich niet kunnen veroorloven om zich selectief op te stellen.
[b]AirwiN schreef [/b]
stoppen met blowen vind ik het zwaarste wat ik ooit heb geprobeerdquote:Op maandag 31 december 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je stoppen met roken of stoppen met blowen?
Stoppen met blowen vond ik namelijk een eitje in vergelijking met stoppen met rokenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Tsja, in dat geval heb je ook niet zo veel aan die goeie voornemensquote:Op maandag 31 december 2012 13:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach elk jaar staat er wel een artikel in de krant dat er een heel kleine percentage van de voornemens uiteindelijk gelukt zijn. Mensen die een jaarwisseling nodig hebben als startpunt zijn vaak opgevers.
Als je namelijk echt wilt veranderen doe je dat direct en niet per een datum![]()
![]()
En nu een poging doen tot het schoonmaken van mn badkamer en de afwas doen.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Waarom maak je die nu dan?quote:Op maandag 31 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Notulen maken over iets wat je een half jaar geleden hebt gedaan is kut!![]()
Jij kan het hebben gelukkig.quote:
Ik laat mensen in hun waarde hoor. Ik noem slechts feiten die voortkwamen uit onderzoeken.quote:Op maandag 31 december 2012 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben psychische voorbereiding nodig voor het stoppen of veranderen. Anderen niet.
Moeilijk joh, mensen in hun waarde laten die hun leven net iets anders invullen dan jijDit account is niet meer in gebruik.![]()
Gelukkig wel ja.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gek eigenlijk. Ik heb vroeger toch wel behoorlijk wat geblowd (ik stond ermee op en ging ermee naar bed), maar besloot op een gegeven moment het wat rustiger aan te gaan doen. Na 3 weken was ik helemaal gestopt. Geen afkickverschijnselen of wat dan ook.quote:Op maandag 31 december 2012 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
stoppen met blowen vind ik het zwaarste wat ik ooit heb geprobeerd
Maar ik wens je in elk geval sterkte toe Giertje![]()
![]()
Wat ben je toch leuk.quote:
Ik maak na elke gesprek (nouja, niet de sociale, maar wel alles wat met werk te maken heeft), aantekeningen en archiveer die. Meestal deel ik ze ook met de ander.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat heb ik gister allemaal gedaanquote:Op maandag 31 december 2012 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En nu een poging doen tot het schoonmaken van mn badkamer en de afwas doen.
Nu relaxen. Bodempje leggen.... alvast voor vanavond![]()
![]()
Het maakt mij niet uit. Als jij een nieuw jaar als een nieuwe kans ziet, dan moet je dat zelf weten. Ik hang daar verder geen waardeoordeel aan.quote:Op maandag 31 december 2012 13:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Als ik tegen jou zeg dat er christenen bestaan die in een god geloven zeg je nog ''geloof wat je wilt'“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou fijn, zet het nu nog eens in perspectief.quote:Op maandag 31 december 2012 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik laat mensen in hun waarde hoor. Ik noem slechts feiten die voortkwamen uit onderzoeken.Rustig aan.![]()
dank je ik weet dat het voornamelijk een mental dingetje isquote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gek eigenlijk. Ik heb vroeger toch wel behoorlijk wat geblowd (ik stond ermee op en ging ermee naar bed), maar besloot op een gegeven moment het wat rustiger aan te gaan doen. Na 3 weken was ik helemaal gestopt. Geen afkickverschijnselen of wat dan ook.
Maar ik wens je in elk geval sterkte toe Giertje
maar ik denk wel dat het makkelijker word als ik straks weer aan het werk ben want dan heb ik teminste afleiding
de afgelopen tijd ben ik vooral veel gaan blowen omdat ik me kapot verveel en zoiets heb van voor wie moet ik het latenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Wat is dit dan?quote:Op maandag 31 december 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
Het maakt mij niet uit. Als jij een nieuw jaar als een nieuwe kans ziet, dan moet je dat zelf weten. Ik hang daar verder geen waardeoordeel aan.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Mij vertellen ze altijd alles achterafquote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik maak die dingen ala minute of meestal nog dezelfde dag afLeuk joh, zo'n laatste werkdag
Daarom. Gelukkig heb ik de urenadministratie welquote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral jij met je geheugen.
Dat ga ik voortaan ook maar doen, ze vertellen mij hier altijd alles achterafquote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik maak na elke gesprek (nouja, niet de sociale, maar wel alles wat met werk te maken heeft), aantekeningen en archiveer die. Meestal deel ik ze ook met de ander..
![]()
hoelang heb jij eigenlijk geblowed?quote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral jij met je geheugenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Goede voornemens = onzin![]()
Slaat nergens op, waarom op 1 januari stoppen met roken, terwijl het ook op 30-12 kan?![]()
Soms heeft een mens gewoon iets nodig wat hij als ''nieuwe kans'' ziet.quote:Op maandag 31 december 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Als jij een nieuw jaar als een nieuwe kans ziet, dan moet je dat zelf weten. Ik hang daar verder geen waardeoordeel aan.
Hoeft niet perse een nieuw jaar te zijn uiteraard.Rustig aan.![]()
Precies. Gewoon een datum prikken en het dan gewoon doen...al zal het ongeacht de datum, meestal toch wel mislukken.quote:Op maandag 31 december 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms heeft een mens gewoon iets nodig wat hij als ''nieuwe kans'' ziet.
Hoeft niet perse een nieuw jaar te zijn uiteraard.![]()
Leeg jaar, nieuw begin.quote:Op maandag 31 december 2012 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
Slaat nergens op, waarom op 1 januari stoppen met roken, terwijl het ook op 30-12 kan?
Je kunt ook op 30-12 stoppen met roken uiteraard, het is ook psychologisch om het nieuwe jaar als nieuw begin te zien.
Uiteraard is het niet rationeel, het is emotioneel.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
Slaat nergens op, waarom op 1 januari stoppen met roken, terwijl het ook op 30-12 kan?
Precies. Mijn stiefpa deed het op z'n verjaardag, lekker boeiend wat voor datum.quote:Op maandag 31 december 2012 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
Slaat nergens op, waarom op 1 januari stoppen met roken, terwijl het ook op 30-12 kan?![]()
Je kan ook elke dag als nieuw begin zien.quote:Op maandag 31 december 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leeg jaar, nieuw begin.
Je kunt ook op 30-12 stoppen met roken uiteraard, het is ook psychologisch om het nieuwe jaar als nieuw begin te zien.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. Mijn stiefpa deed het op z'n verjaardag,
lekker boeiend wat voor datum.![]()
![]()
Rustig aan.![]()
Ok dan zeg ik het anders.quote:Op maandag 31 december 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leeg jaar, nieuw begin.
Je kunt ook op 30-12 stoppen met roken uiteraard, het is ook psychologisch om het nieuwe jaar als nieuw begin te zien.
Uiteraard is het niet rationeel, het is emotioneel.
Waarom stoppen op 1 januari, als je ook kan stoppen op 1 december?
Nieuwe maand![]()
![]()
Ik heb mijn momenten.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarmee zeg ik dus dat je het niet per se op nieuwjaarsdag hoeft te doen, "omdat het een goed voornemen zou zijn"quote:.
![]()
Het is ook een vorm van uitstelgedrag. Ook heel menselijk.quote:Op maandag 31 december 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
Leeg jaar, nieuw begin.
Uiteraard is het niet rationeel, het is emotioneel.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik vind het onzin. Ik vind KT niet minder aardig, leuk, stom of wat dan ook. Hij wordt er voor mij niet meer of minder om.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:
Kan, maar een dag heeft minder waarde als een week, een week minder als een maand, en een maand minder als een jaar emotioneel gezien.quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom stoppen op 1 januari, als je ook kan stoppen op 1 december?Rustig aan.![]()
Zie daar, je waardeoordeel.quote:Op maandag 31 december 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het onzin. Ik vind KT niet minder aardig, leuk, stom of wat dan ook. Hij wordt er voor mij niet meer of minder om.
Nou blijkbaar had je stiefpa er ook een bijzondere datum voor die hij zag als een dag van een nieuw begin.quote:Op maandag 31 december 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarmee zeg ik dus dat je het niet per se op nieuwjaarsdag hoeft te doen, "omdat het een goed voornemen zou zijn".
Dus ook hij had een datum voor een nieuw begin.Rustig aan.![]()
Sinds een jaar elke dag. Daarvoor alleen weekenden.quote:Op maandag 31 december 2012 13:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoelang heb jij eigenlijk geblowed?What you forget, you are gonna repeat.
Misschien even bij uitleggen dat dat niet persoonlijk hoeft te zijn, een waardeoordeel.quote:
Rustig aan.![]()
aaah oke dat is inderdaad al een beste tijd weerquote:Op maandag 31 december 2012 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds een jaar elke dag. Daarvoor alleen weekenden.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Vind jijquote:Op maandag 31 december 2012 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
Kan, hoeft niet.quote:Op maandag 31 december 2012 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is ook een vorm van uitstelgedrag. Ook heel menselijk.Rustig aan.![]()
Pff ik ga volgend jaar maar slapen. Ik heb al 3 nachten beroerd geslapen.14 SHADES OF GREY
Ik notuleer bijna altijd.... en als het zakelijk is, kan je er van uitgaan dat hier stukken van nodig zijn... altijd dusquote:Op maandag 31 december 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
Mij vertellen ze altijd alles achterafLeuk joh, zo'n laatste werkdag
.![]()
![]()
Da's wat anders dan een goed voornemen voor het nieuwe jaar.quote:Op maandag 31 december 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou blijkbaar had je stiefpa er ook een bijzondere datum voor die hij zag als een dag van een nieuw begin.
Dus ook hij had een datum voor een nieuw begin.![]()
Een waardeoordeel is altijd persoonlijk.quote:Op maandag 31 december 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
Misschien even bij uitleggen dat dat niet persoonlijk hoeft te zijn, een waardeoordeel.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nou ja, het is een beetje moeilijk uit te leggen. Het gaat niet helemaal op een legale manier in mijn ogenquote:Op maandag 31 december 2012 13:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik notuleer bijna altijd.... en als het zakelijk is, kan je er van uitgaan dat hier stukken van nodig zijn... altijd dus![]()
![]()
Hoe komt dat? Ik heb afgelopen nacht trouwens ook brak geslapen. Steeds wakker worden en weer doorpitten en zo ging bijna de hele nachtquote:Op maandag 31 december 2012 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
Pff ik ga volgend jaar maar slapen. Ik heb al 3 nachten beroerd geslapen.
Misschien kwam dat wel door dat geknal buiten? Ik weet het niet.
Maar sowieso zat ik gister ook al niet zo goed in m'n vel om de 1 of andere reden.![]()
Geen idee, ik heb het al 3 nachten lang. Ik hoop dat ik komende nachten wel beter slaap, anders ga ik het niet volhouden een dag werkenquote:Op maandag 31 december 2012 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Ik heb afgelopen nacht trouwens ook brak geslapen. Steeds wakker worden en weer doorpitten en zo ging bijna de hele nacht
Misschien kwam dat wel door dat geknal buiten? Ik weet het niet.
Maar sowieso zat ik gister ook al niet zo goed in m'n vel om de 1 of andere reden.14 SHADES OF GREY
Want?quote:Op maandag 31 december 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's wat anders dan een goed voornemen voor het nieuwe jaar.Rustig aan.![]()
Het maakt voor mijn mening over KT niks uit.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een verandering in je leven laten afhangen van een datum is doorgaans geen succesformule. Verandering krijg je in de eerste plaats door iets echt te willen. Een specifieke datum is zelden een doorslaggevende reden om een verandering in gang te zetten.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
eens, tenzij je een deadline creeert... maar dat heeft niets met 1 januari te makenquote:Op maandag 31 december 2012 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een verandering in je leven laten afhangen van een datum is doorgaans geen succesformule. Verandering krijg je in de eerste plaats door iets echt te willen. Een specifieke datum is zelden een doorslaggevende reden om een verandering in gang te zetten.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: