SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Belachelijk wel
11 december een pakketje opgestuurd naar Tenerife via R zijn werk
Kerstcadeautje voor zoontje van vrienden van ons.
Pakketje zou er 7 werkdagen over moeten doen.
20-12-2012 Eindelijk aangekomen op Tenerife. En nu wordt dat pakketje al 11 dagen vastgehouden
Zit gewoon een oude xbox in, met een waarde van 50 euro
Je mag tot 400 euro invoeren, dus WTF doen ze irritant moeilijk![]()
![]()
Ik ga even mn moeder pesten
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Awwwwquote:
Ik ben nog lekker weekje vrij
Maar 7 januari ga ik eindelijk weer werken na 1,5 jaarHolaquote:
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2012 11:16:35 ]![]()
dat scheeltquote:Op maandag 31 december 2012 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awwww
Ik ben nog lekker weekje vrij
Maar 7 januari ga ik eindelijk weer werken na 1,5 jaar
[..]
Hola
na 18 maanden zal dat wennen zijn zeg.... horror![]()
![]()
Mijn hond![]()
Ze ligt te slapen, de knallen houden haar wakker. Kijkt ze op, gromt een keer, knallen stoppen toevallig en ze gaat weer liggen met een blik van "braaf, luisteren naar de baas"![]()
Stom beest
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja en dan ook nog een totaal andere baan die ik 14 jaar heb gedaanquote:Op maandag 31 december 2012 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
dat scheelt
na 18 maanden zal dat wennen zijn zeg.... horror
Ik ga in een winkel werken, dus 40 uur per week op mijn benen staat
Ja dat gaat heel erg wennen wordenquote:Op maandag 31 december 2012 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond![]()
Ze ligt te slapen, de knallen houden haar wakker. Kijkt ze op, gromt een keer, knallen stoppen toevallig en ze gaat weer liggen met een blik van "braaf, luisteren naar de baas"![]()
Stom beest
Kyra slaapt gewoon rustig overal doorheen![]()
![]()
Hierbij willen wij je bevestigen dat we je contract voor Pathé Unlimited hebben beëindigd.
Dit contract loopt door tot en met 28 januari 2013. Hierna zal je pas worden gedeactiveerd.
Jammer welMaar ik heb er echt geen tijd meer voor
![]()
![]()
![]()
Gassen!
En mist!
En gewoon lekker
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waar moest ik je voor bedanken rival? Voor het laten gaan van mijn wekkertje? Het rijzen van het beslag?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zow... pan is warm... ik ga ballebakke(Ronde 2)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
de playboyfoto's van kimquote:Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef fietsie het volgende:
Waar moest ik je voor bedanken rival? Voor het laten gaan van mijn wekkertje? Het rijzen van het beslag?![]()
![]()
hier!quote:Op maandag 31 december 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar heb ik jou eerder gezien? Jouw nickname en UI komen mij bekend voor.
of misschien de relaties SC![]()
Ik vind met kleren aan veul geiler in Kim haar gevalquote:
Pff druk in de stad.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Negeren!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik niet. De rest van gorinchem wel.quote:Op maandag 31 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er?
[..]
Laatste inkopen van het jaar doen.
Sta nu wel in de rij voor sigaretten.
[b]AirwiN schreef [/b]
dat zal gerust, ik ben 'hier' nog redelijk nieuw ookquote:Op maandag 31 december 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zal wel van hier zijn dan.
![]()
![]()
Hij gaat ineens huilen over dat ik met een vriend van hem naar bed ben geweestquote:Op maandag 31 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er?
[..]
Laatste inkopen van het jaar doen.
What you forget, you are gonna repeat.
En dat wilt die niet gewoon geven omdat?quote:Op maandag 31 december 2012 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik krijg nog geld van hem.Rustig aan.![]()
Ligt eraan hoe jullie uit elkaar gingen of dat een enorme naaiactie is of niet.quote:Op maandag 31 december 2012 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij gaat ineens huilen over dat ik met een vriend van hem naar bed ben geweest
Voornamelijk van de vriend natuurlijk, maar ook van jou.Rustig aan.![]()
Hij heeft geen werk. Maar hij 'kon' het me ook al niet terugbetalen toen hij nog wel werk had. My ass.quote:Op maandag 31 december 2012 11:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat wilt die niet gewoon geven omdat?What you forget, you are gonna repeat.
Dat is best kut hey...quote:Op maandag 31 december 2012 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij heeft geen werk. Maar hij 'kon' het me ook al niet terugbetalen toen hij nog wel werk had. My ass.
Rustig aan.![]()
Ah ja, geld.... Ik leen het dan ook aan niemand. Komt alleen maar gezeur van.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hij heeft me gedumpt nadat 'ie me een half jaar heeft voorgelogen en had na 3 weken een ander.quote:Op maandag 31 december 2012 11:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jullie uit elkaar gingen of dat een enorme naaiactie is of niet.
Voornamelijk van de vriend natuurlijk, maar ook van jou.
Die vriend van hem, wat overigens net zo goed een vriend van mij is, kwam me na 2 maanden de liefde verklaren. Ik was in de war, vond hem ook leuk, zijn met elkaar naar bed geweest. Nu blijkt die vriend homo.
Ik snap het probleem niet
What you forget, you are gonna repeat.
Gelukkig rook ik nietquote:Op maandag 31 december 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet. De rest van gorinchem wel.
Sta nu wel in de rij voor sigaretten..
Ah oke, welkomquote:Op maandag 31 december 2012 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
dat zal gerust, ik ben 'hier' nog redelijk nieuw ookBwehehe, wat een huiliequote:Op maandag 31 december 2012 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij gaat ineens huilen over dat ik met een vriend van hem naar bed ben geweest![]()
![]()
Niet geleend. Ik zou met hem naar RHCP gaan, maar meneer dumpte me voor de tijd. Dat geld wil ik uiteraard terug.quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef Spezza19 het volgende:
Ah ja, geld.... Ik leen het dan ook aan niemand. Komt alleen maar gezeur van.What you forget, you are gonna repeat.
Tjah maar nadat hij hem geintroduceerd heeft of onafhankelijk van elkaar of dat hij na jouw introductie hem pas kent scheelt dan nog wel.quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij heeft me gedumpt nadat 'ie me een half jaar heeft voorgelogen en had na 3 weken een ander.
Die vriend van hem, wat overigens net zo goed een vriend van mij is, kwam me na 2 maanden de liefde verklaren. Ik was in de war, vond hem ook leuk, zijn met elkaar naar bed geweest. Nu blijkt die vriend homo.
Ik snap het probleem niet
Als hij vreemdgaat dan is het sowieso een triest ventje dus dan maakt het geen reet meer uit ook.Rustig aan.![]()
Als je geld uitleent moet je dat ook doen met het idee dat je het niet terug gaat krijgen.quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef Spezza19 het volgende:
Ah ja, geld.... Ik leen het dan ook aan niemand. Komt alleen maar gezeur van.
Krijg je dat wel dan is dat een mooie meevaller![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je geld uitleent moet je dat ook doen met het idee dat je het niet terug gaat krijgen.
Krijg je dat wel dan is dat een mooie meevaller
Rustig aan.![]()
Hij is niet vreemgegaan. Heeft alleen een half jaar gedaan alsof hij van me hield, wat niet zo was, bleek achteraf.quote:Op maandag 31 december 2012 11:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah maar nadat hij hem geintroduceerd heeft of onafhankelijk van elkaar of dat hij na jouw introductie hem pas kent scheelt dan nog wel.
Als hij vreemdgaat dan is het sowieso een triest ventje dus dan maakt het geen reet meer uit ook.
Die vriend is als collega in ons leven gekomen. Hebben hem tegelijk leren kennen en tegelijk als vriend beschouwd. Die vriend verklaard de liefde aan mij. Ik zie het probleem niet.What you forget, you are gonna repeat.
Wat?quote:
Zeker als je aan vrienden of familie geld leent is dat gewoon de beste instelling, anders komt er inderdaad gezeik van![]()
Jij bent nog jong he? Neem maar van Roy en mij aan... Het is zoquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Goed punt, heb ik wel gezien bij mijn ex. Is ook iets wat ik nooit meer doe, althans, geen grote bedragen meer.quote:Op maandag 31 december 2012 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je geld uitleent moet je dat ook doen met het idee dat je het niet terug gaat krijgen.
Krijg je dat wel dan is dat een mooie meevaller![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij bent nog jong he? Neem maar van Roy en mij aan... Het is zoNee dat ga ik niet van je aannemen, ik heb genoeg geld uitgeleend en geleend om te weten dat dat allemaal geen gezeik hoeft op te leveren als je mensen een beetje kunt inschatten.quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Zeker als je aan vrienden of familie geld leent is dat gewoon de beste instelling, anders komt er inderdaad gezeik van
Misschien heb je gelijk maar dan val ik maar lekker een keer op mijn bek, geen zin om op die manier te leven als dat nergens voor nodig is maar 2 mensen op een forum die ervaringen hebben.Rustig aan.![]()
We praten niet over 50 euro hequote:Op maandag 31 december 2012 12:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Nee dat ga ik niet van je aannemen, ik heb genoeg geld uitgeleend en geleend om te weten dat dat allemaal geen gezeik hoeft op te leveren als je mensen een beetje kunt inschatten.
Misschien heb je gelijk maar dan val ik maar lekker een keer op mijn bek, geen zin om op die manier te leven als dat nergens voor nodig is maar 2 mensen op een forum die ervaringen hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: