SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Belachelijk wel
11 december een pakketje opgestuurd naar Tenerife via R zijn werk
Kerstcadeautje voor zoontje van vrienden van ons.
Pakketje zou er 7 werkdagen over moeten doen.
20-12-2012 Eindelijk aangekomen op Tenerife. En nu wordt dat pakketje al 11 dagen vastgehouden
Zit gewoon een oude xbox in, met een waarde van 50 euro
Je mag tot 400 euro invoeren, dus WTF doen ze irritant moeilijk![]()
![]()
Ik ga even mn moeder pesten
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Awwwwquote:
Ik ben nog lekker weekje vrij
Maar 7 januari ga ik eindelijk weer werken na 1,5 jaarHolaquote:
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2012 11:16:35 ]![]()
dat scheeltquote:Op maandag 31 december 2012 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awwww
Ik ben nog lekker weekje vrij
Maar 7 januari ga ik eindelijk weer werken na 1,5 jaar
[..]
Hola
na 18 maanden zal dat wennen zijn zeg.... horror![]()
![]()
Mijn hond![]()
Ze ligt te slapen, de knallen houden haar wakker. Kijkt ze op, gromt een keer, knallen stoppen toevallig en ze gaat weer liggen met een blik van "braaf, luisteren naar de baas"![]()
Stom beest
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja en dan ook nog een totaal andere baan die ik 14 jaar heb gedaanquote:Op maandag 31 december 2012 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
dat scheelt
na 18 maanden zal dat wennen zijn zeg.... horror
Ik ga in een winkel werken, dus 40 uur per week op mijn benen staat
Ja dat gaat heel erg wennen wordenquote:Op maandag 31 december 2012 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond![]()
Ze ligt te slapen, de knallen houden haar wakker. Kijkt ze op, gromt een keer, knallen stoppen toevallig en ze gaat weer liggen met een blik van "braaf, luisteren naar de baas"![]()
Stom beest
Kyra slaapt gewoon rustig overal doorheen![]()
![]()
Hierbij willen wij je bevestigen dat we je contract voor Pathé Unlimited hebben beëindigd.
Dit contract loopt door tot en met 28 januari 2013. Hierna zal je pas worden gedeactiveerd.
Jammer welMaar ik heb er echt geen tijd meer voor
![]()
![]()
![]()
Gassen!
En mist!
En gewoon lekker
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waar moest ik je voor bedanken rival? Voor het laten gaan van mijn wekkertje? Het rijzen van het beslag?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zow... pan is warm... ik ga ballebakke(Ronde 2)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
de playboyfoto's van kimquote:Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef fietsie het volgende:
Waar moest ik je voor bedanken rival? Voor het laten gaan van mijn wekkertje? Het rijzen van het beslag?![]()
![]()
hier!quote:Op maandag 31 december 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar heb ik jou eerder gezien? Jouw nickname en UI komen mij bekend voor.
of misschien de relaties SC![]()
Ik vind met kleren aan veul geiler in Kim haar gevalquote:
Pff druk in de stad.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Negeren!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: