van 7 januari t/m 20 januari te koop bij Blokker voor 17 euro en kan gebruikt worden van 7 januari t/m 17 maart op maandag t/m vrijdag vanaf 9 uur en in het weekend de hele dag. ook geldig in treinen van andere vervoerders en met toeslag geldig in fyra en ice op binnenlandse trajectenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
weet iemand of er later deze maand weer een dagkaart bij bijvoorbeeld de AH of Jumbo in de aanbieding komt?
thanks.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
van 7 januari t/m 20 januari te koop bij Blokker voor 17 euro en kan gebruikt worden van 7 januari t/m 17 maart op maandag t/m vrijdag vanaf 9 uur en in het weekend de hele dag. ook geldig in treinen van andere vervoerders en met toeslag geldig in fyra en ice op binnenlandse trajecten
Gebruik de Android-app Pubtran icm mobiel internet. Werkt geweldig op een smartphone!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dekuje vam.![]()
Ken je http://jizdnirady.idnes.cz al? Alle treinen en bussen in Tsjechie en buurlanden.
Of www.idos.cz
vraag het de NSquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef b2py het volgende:
EK schaatsen Thialf Heerenveen
Wel een mobiele paal deze keer hopelijk..
Vrachtwagen is uitzonderlijk breed en de in dat gevakl vereiste begeleiding ontbreekt. Toch zegt ILenT "Geen ovetreding of tekortkoming". Schiet mij maar lek.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:12 schreef dennistd het volgende:
De ILenT heeft na bijna anderhalf jaar het rapport over de overwegbotsing in Maarhezen (op 22 juli 2010) vrijgegeven. Daar is een VIRM op een vrachtwagen met stalen balken gebotst destijds. http://www.ilent.nl/Image(...)ze_tcm334-336874.pdf
Bij deze: Het was volledig in orde met een Campuskaart vanaf Essen, grenskaartje+OV kaart. De Fyra dan ook maar direct uitgezeten van Amsterdam tot Bruxelles en ik moet zeggen dat het dan wel aardig is, 't is dat ik er ¤4,- voor bij heb moeten lappen want anders zou ik het nooit hebben gedaan. De reizigers zijn ook wel typerend; toeristen & deftig geklede mensen. Pendelaars, drugstoeristen & complete weirdo's die je altijd op de Beneluxtrein zag lijken compleet afwezig te zijn...quote:Op zondag 30 december 2012 23:01 schreef Sandrvich het volgende:
Dan waag ik de gok erop, morgen met Fyra 9240 naar Brussel. Ik laat overmorgen nog wel weten of ik er uit gegooid ben of dat ik de eer heb om een van de eerste Fyra-boetes te ontvangen.
Die zitten allemaal in de stoptrein Antwerpen - Roosendaal of in de auto (of Veolia-bus vanaf Breda).quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Pendelaars, drugstoeristen & complete weirdo's die je altijd op de Beneluxtrein zag lijken compleet afwezig te zijn...
quote:Rolffiej19 (wo 02 jan 2013 09:51:07 http://somda.nl/forum/7770/p427830/):
Het nieuwejaar is niet goed begnnen voor de DDZ gisteravond is te rotterdam cs een incident gebeurt waarbij de deuren aan de 'niet' perronzijde ontgrend waren en waarbij een persoon ten val is gekomen! tot nader order staat al het DDZ aan de kant !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |