Nog net, volgens Wiki. Plaat is in juli `79 uitgebrachtquote:Op zondag 30 december 2012 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Enne, jaren 80, tja, ik zou net nog net seventies noemen, maar wie ben ik
Disorder en London Calling.quote:Op zondag 30 december 2012 23:15 schreef laxus13 het volgende:
Overigens zij er ook talloze betere New Wave songs
Staat ook op de grafsteen van Ian Curtisquote:
Zo slecht is het nou ook weer niet...quote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef Againzender het volgende:
JD heeft betere nummers, maar toch, ik zit echt met tranen in mijn ogen.
Hee AZquote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef Againzender het volgende:
JD heeft betere nummers, maar toch, ik zit echt met tranen in mijn ogen.
London Calling noem ik meer punk maar Disorder is ook wel wat beter ook Decades is wat beterquote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Disorder en London Calling.
Toen de beweging echt was opgezet Lips Like Sugar en The Hanging Garden
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef FritsFlits het volgende:
Kan iemand de deuren wijd open houden? De volgende artiest wil er doorheen..
London Calling is al wel post-punk, maar Joy Division is ook meer post-punk dan new-wave. Oh well, genre discussiesquote:Op zondag 30 december 2012 23:17 schreef laxus13 het volgende:
[..]
London Calling noem ik meer punk maar Disorder is ook wel wat beter ook Decades is wat beter
quote:
Het zal je kind maar wezen...quote:Op zondag 30 december 2012 23:17 schreef Knip het volgende:
Adele Bloemendaal doet ook nog mee op haar oude dag.
quote:
bedoelde het postiefquote:Op zondag 30 december 2012 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo slecht is het nou ook weer niet...
Nee, niet Marijnissenquote:Op zondag 30 december 2012 23:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik word slaperig, moest even nadenken
gebruikte de SP toch ook buij de verkiezingsavond?quote:
London Calling is toch geen post-punk man. Doe even normaal.quote:Op zondag 30 december 2012 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
London Calling is al wel post-punk, maar Joy Division is ook meer post-punk dan new-wave. Oh well, genre discussies
E-mail has it.quote:Op zondag 30 december 2012 23:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik word slaperig, moest even nadenken
Dit vooral..quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Zo beroerd is Adele niet, het is alleen een beetje veel te horen geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |