Ik kreeg pasgeleden een brief dat mijn functioneren positief is beoordeeldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vroeg me trouwens het volgende af. De postbodetoets (kennistoets) is eigenlijk geruisloos uit beeld verdwenen en de tijd die aan het inwerken van nieuwe mensen wordt besteed is (althans op onze vestiging) tot een minimum beperkt. Hoe zit het dan eigenlijk met de jaarlijkse functioneringsgesprekken? Ik zat laatst eens te kijken op www.mijnpostnl.nl en in mijn eigen administratie en ik zag dat ik het laatste gesprek in het najaar van 2010 (!) heb gehad!!! Niet te geloven toch? Valt dit ook niet onder de wettelijke verplichtingen?
Ik vind het maar heel raar hoor...![]()
Herkennen mensen hier dat beeld (en dat met name mensen die al lang bij de post werken)?
Die kreeg ik ook maar ik heb wel een kort gesprekje gehad waarin mijn TC aangaf mijn contract te gaan verlengen en tevreden te zijn met mijn functioneren. Al weet ik niet of dat een functioneringsgesprek genoemd kan worden, ik heb namelijk geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:22 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg pasgeleden een brief dat mijn functioneren positief is beoordeeld
Ik vond het ook weinig toegevoegde waarde hebben. In mijn laatste gesprek werd gevraagd of er nog dingen waren waarvan ik vond dat ze beter konden of waar ik het niet mee eens was. Ik zei toen: 'de voorbereidingstijden staan wel erg krap' waarop mijn toenmalige TC zei: 'Hm, ja... Oké, dit was het gesprek!'quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:34 schreef gelestipjes het volgende:
Mijn laatste functioneringsgesprek is volgens mij ook al van 2,5 jaar terug of zo. Nou vond ik het ook altijd vrij onzinnige gesprekken zonder toegevoegde waarde, maar toch, apart is het wel. En dat van die kennistoets is inderdaad ook wel apart, ik heb dat ding een paar jaar terug nog gemaakt, en iedereen zou dat moeten doen, maar volgens mij heeft uiteindelijk nog geen 20% van de medewerkers hem gemaakt, toen zijn ze er alweer mee gestopt.
100% zeker, ik heb er vandaag een aantal van die stempels gezien op kaarten en handgeschreven brieven. De foto is een beetje vaag, maar er staat echt 31.13.22 zonder verder iets erachter. Misschien dat er verschillende stempelmachines zijn en ze waren aan het testen? Jouw voorbeeld met de letters kom ik inderdaad veel vaker tegen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er 31.13.22 stond?
Over het algemeen zijn die stempels cijfer,cijfer,letter,letter,cijfer,cijfer en dan nog iets. Dat eerste deel is in ieder geval de datum.
Zie hier:
http://assets.catawiki.nl(...)d7b-005056942d16.jpg
hopelijk is het niet drukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:12 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja mensen, morgen weer aan de bak hè!
Dat zien we vanzelfquote:
ja ik had van de week een bericht erover geplaatst,de man was al emt pensioen dan dit weerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:35 schreef gridjuh het volgende:
Hebben jullie op mijn postnl ook gelezen van die postbode die is omgekomen in Bodegraven ?
Ik zag op internet een foto, dat moet echt hard zijn gegaan :S
dat soort dingen worden altijd gelijk afgekapt(onder het mom zijn kosten en passen niet in het jaarlijkse budget)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik vond het ook weinig toegevoegde waarde hebben. In mijn laatste gesprek werd gevraagd of er nog dingen waren waarvan ik vond dat ze beter konden of waar ik het niet mee eens was. Ik zei toen: 'de voorbereidingstijden staan wel erg krap' waarop mijn toenmalige TC zei: 'Hm, ja... Oké, dit was het gesprek!'
dat was wel lachen die test,haalde je hem niet kon je moven,ook de screening was strak(duurde ongeveer 3 weken,kwam je er niet doorheen was het ook einde oefening)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vroeg me trouwens het volgende af. De postbodetoets (kennistoets) is eigenlijk geruisloos uit beeld verdwenen en de tijd die aan het inwerken van nieuwe mensen wordt besteed is (althans op onze vestiging) tot een minimum beperkt. Hoe zit het dan eigenlijk met de jaarlijkse functioneringsgesprekken? Ik zat laatst eens te kijken op www.mijnpostnl.nl en in mijn eigen administratie en ik zag dat ik het laatste gesprek in het najaar van 2010 (!) heb gehad!!! Niet te geloven toch? Valt dit ook niet onder de wettelijke verplichtingen?
Ik vind het maar heel raar hoor...![]()
Herkennen mensen hier dat beeld (en dat met name mensen die al lang bij de post werken)?
Man, man, man. Neem dan gewoon ontslag als het werk je niet bevalt ipv. aangifte en strafblad en NOG eens post achterhouden. Laten we stellen dat een betalingsherinnering na 2 weken komt, dan zat zijn huis iig. aardig volquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:51 schreef ophaling10 het volgende:
De zoveelste alweer:
http://www.dichtbij.nl/de(...)bezorger-postnl.aspx
Die mensen zouden ze een boete moeten geven van een euro of 5000 voor het schaden van PostNL haar reputatie + schade die consumenten en bedrijven hebben geleden door het niet bezorgen van stukken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:21 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Man, man, man. Neem dan gewoon ontslag als het werk je niet bevalt ipv. aangifte en strafblad en NOG eens post achterhouden. Laten we stellen dat een betalingsherinnering na 2 weken komt, dan zat zijn huis iig. aardig vol
Wat moeten ze dan als positief melden?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:27 schreef Rafierafie het volgende:
Interessant hoe er tegenwoordig nooit, maar dan ook echt nooit meer een positief bericht naar buiten komt over Postnl. Ik heb ook niet de indruk dat Postnl erg zijn best doet om überhaupt nog iets positiefs te kunnen melden. Dat is toch raar?
Haha pas op, straks gaan ze weer allemaal naar Haren ;-)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan als positief melden?
In het dorpje haaren in groningen is deze week 100% goed bezorgd?![]()
Klagende mensen hoor he altijd sneller, helaas, soms.
was echt rustig ja. Heb 5,5 wijken volledig kunnen voorbereiden. Normaal doe ik er langer over én bereid ik nog minder wijken voor ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef KatrienDuck het volgende:
Zo weinig post vandaag! Ging zo lekker vlot allemaal, om een uur of 10 was alles klaar!
waar je de tijd op pakt tov vroeger is dat alles al "voorgesorteerd" is, en er soms weinig grof is dan vlieg je door een wijk heen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was echt rustig ja. Heb 5,5 wijken volledig kunnen voorbereiden. Normaal doe ik er langer over én bereid ik nog minder wijken voor ook
Of kogelstoten met bundels; sneldumpen!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:16 schreef ophaling10 het volgende:
alle collega s kunnen zich al opgeven voor de komende olympische spelen : hardlopen
Ik moet bijvoorbeeld denken aan de verhalen van de klant focus award, waar altijd wel een aantal verhalen staan van mensen die net even dat beetje meer doen. Natuurlijk heeft niet alles nieuwswaarde maar ik kan me niet voorstellen dat je als bedrijf helemaal niks positiefs kunt vertellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan als positief melden?
In het dorpje haaren in groningen is deze week 100% goed bezorgd?![]()
Klagende mensen hoor he altijd sneller, helaas, soms.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:29 schreef Rafierafie het volgende:
Zie ik die kerel van dat adres langs schuiven met een puppy achter zich aan hobbelen.
Hé! denk ik, een nieuw hondje!!
Blijkt het een biggetje te zijn!!
Heel simpel in zijn, loslopende hond? Geen post. Klaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:21 schreef Rafierafie het volgende:
Ja, dat kennen we. 'Alleen maar praatjes' totdat ie aan je been hangt.
Ben benieuwd of ik binnenkort dan word toegeknord in plaats van toegeblaft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |