Klopt idd. Buitenlandse post naar oa. Belgie word aangeboden aan de daar geldende bezorger. In dit geval dus B-Post.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel. Grote kans dat ze het ook overnemen van Sannd en eventueel Selektmail.
Tja, maar binnenlandse post in Nederland is nog altijd goedkoper (54 cent) dan binnenlandse post in België (77 cent), en volgens mij gaat het met de kwaliteit van de Belgische collega's ook niet echt lekker.. Naar Nederland vanuit België kost 1,13 per brief, omgekeerd via PostNL 90 cent.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef Snoepje5 het volgende:
Wel belachelijk hoor die prijsverhogingen. Post naar belgie is ongeveer 100% duurder geworden.
Hier dien je echter wel een kanttekening bij te plaatsen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, maar binnenlandse post in Nederland is nog altijd goedkoper (54 cent) dan binnenlandse post in België (77 cent), en volgens mij gaat het met de kwaliteit van de Belgische collega's ook niet echt lekker.. Naar Nederland vanuit België kost 1,13 per brief, omgekeerd via PostNL 90 cent.
Lolquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Probleem met te late kerstkaarten bij CVL Nieuwegein opgelost, deel moest vanuit de toekomst bezorgd worden: stempeldatum 31.13.22(sorry voor de wazige foto). Wel mooi dat we in 2022 letterlijk een dertiende maand erbij krijgen.
[ afbeelding ]
Was dat een hok te noemen dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef gridjuh het volgende:
Oh ja, hier foto's van mijn depot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet alleen nog een slot op.....hij is wel droog, dat is beter als het houten hok zonder voorkant
Denk dat lanawoef hem nog wel een keertje heeft gezien
Maar als het slot er is, dan laat ik voortaan mijn fietstassen er denk ik in staan, aangezien ik er zelf 5 of 6 dagen in de week werk.
Lanawoef had het over mijn hokquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:56 schreef Rafierafie het volgende:
Hé!! Een beetje meer respect voor mijn hok!
Toevallig is het wel heel gezellig daar.
Ze hadden op 2 januari al voor 12 uur open moeten zijn. Wij als chauffeurs zijn hiervoor langs alle bussen gereden om ze weer open te maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef SKBlondie het volgende:
Dacht dat vanaf 2 januari de brievenbussen weer geopend zouden zijn. Hier zijn ze nog steeds 'buiten gebruik'.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Lanawoef had het over mijn hokmaar zoals ze zegt, dat was echt geen hok...
Weet je zeker dat er 31.13.22 stond?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Probleem met te late kerstkaarten bij CVL Nieuwegein opgelost, deel moest vanuit de toekomst bezorgd worden: stempeldatum 31.13.22(sorry voor de wazige foto). Wel mooi dat we in 2022 letterlijk een dertiende maand erbij krijgen.
[ afbeelding ]
Vandaag 1 tas en in 1,5 uur klaar, gisteren 6 tassen en 2 HAH, 4,5 uur. Lekker variabel volume
Hier ook ja, erg onhandig, moet steeds weer terug voor pakjes die niet door de bus passen, en dat zijn er hier altijd nogal wat..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef SKBlondie het volgende:
Dacht dat vanaf 2 januari de brievenbussen weer geopend zouden zijn. Hier zijn ze nog steeds 'buiten gebruik'.
Mijn loon gaat wel omhoog. Voor de rest die onder de cao mail vallen ook. Staat in het nieuwe principe akkoord wat ze gesloten hebben. Voor pbz's en zaw's is er nog geen nieuw akkoord.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Deezertje het volgende:
Verhogingen 2013:
http://www.postnl.nl/zake(...)13_tcm210-659270.pdf
Alles gemiddeld 10% duurder... maar de lonen helaas niet omhoog.
wij hebben al sinds april 2009 geen nieuwe CAO meer gehad ...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn loon gaat wel omhoog. Voor de rest die onder de cao mail vallen ook. Staat in het nieuwe principe akkoord wat ze gesloten hebben. Voor pbz's en zaw's is er nog geen nieuw akkoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |