Dus is die fiets crap voir bezorgen. Je moet gewoon 75kg mee kunnen nemen. ;-)quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:22 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Dus gaan ze niet stuk omdat het crap is, maar omdat mensen te zwaar beladen
Ik heb een delivery bike en heb daar meerdere malen veel te veel mee vervoerd zonder problemen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Rafierafie het volgende:
Een bakfiets dan?
Ik denk dat er verder geen enkele fiets bestaat die écht geschikt is voor postbezorgen, tenzij je bereid bent om tig keer terug te rijden.
Ik heb een leuke alu bagagedrager die al eens is afgebroken aan een kant. Gewoon een gaatje geboord en opnieuw vastgezet
Hij is ook van mij alleenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Rafierafie het volgende:
Gaan mensen dan niet klagen dat je de post in de container gooit? Daar lijkt dat ding wel op
Maar dat lijkt me verder een prima ding. Je kunt het alleen geen depot noemen.
Dit soort figuren mogen ze mij echt hard aanpakken, al zullen ze er wel weer met een taakstrafje vanaf komenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:42 schreef Deezertje het volgende:
Moet ook niet gekker worden:
http://www.politie.nl/nie(...)-pakketbezorger.html
http://www.rechtspraak.nl(...)ke-functionaris.aspxquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:58 schreef SKBlondie het volgende:
[..]
Dit soort figuren mogen ze mij echt hard aanpakken, al zullen ze er wel weer met een taakstrafje vanaf komen
(als ze die al krijgen). Wat een debielen zijn er toch ook zeg.
lijkt wel een destructiebakquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef gridjuh het volgende:
Oh ja, hier foto's van mijn depot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet alleen nog een slot op.....hij is wel droog, dat is beter als het houten hok zonder voorkant
Denk dat lanawoef hem nog wel een keertje heeft gezien
Maar als het slot er is, dan laat ik voortaan mijn fietstassen er denk ik in staan, aangezien ik er zelf 5 of 6 dagen in de week werk.
tis wel steeds raak daar in Nb,als ik zo n bus had, zat er een afstandsonderbreker op,quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:58 schreef SKBlondie het volgende:
[..]
Dit soort figuren mogen ze mij echt hard aanpakken, al zullen ze er wel weer met een taakstrafje vanaf komen
(als ze die al krijgen). Wat een debielen zijn er toch ook zeg.
Het is dat mijn oude hok niet op een foto staat, maar die viel echt van rotheid uit elkaar...quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:30 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
lijkt wel een destructiebakze maken hem wel mooi de post of kantoren en vestigingen die miljoenen kosten, en dan naar kotten van een paar tientjes.
we hebben geen enkele rang,zelf ben ik wel beedigd maar tegenwoordig is dat niet meer van toepassing als je kan lopen,rondkijken en niet zeurt ben je aangenomenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
http://www.rechtspraak.nl(...)ke-functionaris.aspx
Vallen postbezorgers/-bodes hier eigenlijk ook onder?
Dat is sowieso toch een wassen neus hoor. Kijk maar naar de uitspraken snelrecht die recent gedaan zijn. Allemaal lachertjes. Staat ook vandaag een artikel in het NRC op de voorpagina erover, waarin de rechterlijke macht zijn beklag doet over het OM met hun 'populistische eisen'.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
http://www.rechtspraak.nl(...)ke-functionaris.aspx
Ik heb mijn eer, pas als ik voorbij de Kaukasus kom, doe ik zo'n kogelvrij vest aan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
loop je met die 3 bundels ook in zo n vest?
want dat vind ik er niet uitzien
zelfs van dat rijtje hoef je maar 2 van de 3 te bezitten hoor. het is een beetje zoals die quote die al jaren op bash.org staat..quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
we hebben geen enkele rang,zelf ben ik wel beedigd maar tegenwoordig is dat niet meer van toepassing als je kan lopen,rondkijken en niet zeurt ben je aangenomen
Een straatveger wordt ook zo snel aangenomen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
we hebben geen enkele rang,zelf ben ik wel beedigd maar tegenwoordig is dat niet meer van toepassing als je kan lopen,rondkijken en niet zeurt ben je aangenomen
Klinkt ook goedquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Ketting verroest: Check!
Remmen kapot: Semi Check! Voorwiel kapot, achterwiel werkt wel.
Gescheurd zadel: Check!
Slag in voorwiel: Vijfdubbelcheck!
Spatbord afgebroken: Check!
Aanlopende band: Check!
Daar baal ik wel van, dat er nu zoveel belangstelling is voor post en pakketten jatten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:42 schreef Deezertje het volgende:
Moet ook niet gekker worden:
http://www.politie.nl/nie(...)-pakketbezorger.html
Naar mijn weten wel. Grote kans dat ze het ook overnemen van Sannd en eventueel Selektmail.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:15 schreef Snoepje5 het volgende:
neemt bpost altijd de post van postnl over in belgie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |