Prima fiets, alleen jammer van de prijs. Dat is voor de gemiddelde postbezorger (in ieder geval diegenen op dit forum) niet te betalen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef Thomas-sama het volgende:
Met een postbike heb je nergens meer last van![]()
[ afbeelding ]
Is idd wat aan de dure kant. Ik had het daarom via het fietsproject aangeschaft (zaterdagwerker). Kostte me niks, alleen veel verlofuren, die ik toch al in overvloed had.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:43 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Prima fiets, alleen jammer van de prijs. Dat is voor de gemiddelde postbezorger (in ieder geval diegenen op dit forum) niet te betalen.
Vreemde regel. Als je gewoon verlofuren inzet, kom je toch niet onder het minimum uurloon?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:07 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij las ik laatst nog dat dat voor postbezorgers niet geldt, dat fietsplan, want door die regeling toe te passen zou hun uurloon onder het minimum loon terechtkomen of iets dergelijks.
Dan zou ik niet langer met een slag in mijn wiel rondfietsen maar deze direct repareren en declareren..quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:18 schreef gelestipjes het volgende:
Fietsvergoeding krijg je niet als postbezorger, je krijgt dan alleen de kosten voor reparaties aan je fiets vergoedt.
¤27 per kwartaal als zaterdagwerker.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Jullie krijgen geen fietsvergoeding ofzo?
Krijg ik bij de kranten iig.
Je kan volgens mij niet onbeperkt declareren. Tot 50 euro wordt het wel goedgekeurd over het algemeen, maar daarna is dat helemaal niet meer zeker. En er gaat natuurlijk nogal eens wat stuk aan zo'n fiets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet langer met een slag in mijn wiel rondfietsen maar deze direct repareren en declareren..
Tja inderdaad.. Eigenlijk zouden ze je een fiets ter bruikleen moeten geven. Dat doen ze ook bij de kranten (maak er geen gebruik van). Dan zijn alle kosten voor reparatie en dergelijke mijn inziens vanzelfsprekend ook niet voor jou.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Je kan volgens mij niet onbeperkt declareren. Tot 50 euro wordt het wel goedgekeurd over het algemeen, maar daarna is dat helemaal niet meer zeker. En er gaat natuurlijk nogal eens wat stuk aan zo'n fiets.
krijg m af en toequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Jullie krijgen geen fietsvergoeding ofzo?
Krijg ik bij de kranten iig.
RIP en dat je hem een mooi plaatsje op het fietsenkerkhof mag gaan gevenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:00 schreef Selestha het volgende:
Mijn fiets is doodWens m hier een vredig einde
De ketting is verroest, de remmen zijn kapot, het zadel is gescheurd, mijn voorwiel heeft een slag, mijn spatbord is eraf gebroken en als klap op de vuurpijl is vandaag het frame verschoven waardoor het achterwiel nu zo zwaar aanloopt dat er nauwelijks te fietsen valt.. RIP fiets
Morgen gaan kijken voor een nieuwe
heb toevallig vandaag de formulieren hiervoor aangevraagdquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
via post hebben ze ook een project(kun je met extra uren ,vt belastingtechnisch een fiets aanschaffen tot een bepaald bedrag)
Dat zijn ook crap fietsen. Twee mensen bij ons hebben er een en van allebei was het voorrek binnen een maand gebroken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Tja inderdaad.. Eigenlijk zouden ze je een fiets ter bruikleen moeten geven. Dat doen ze ook bij de kranten (maak er geen gebruik van). Dan zijn alle kosten voor reparatie en dergelijke mijn inziens vanzelfsprekend ook niet voor jou.
Misschien dat PostNL eens een dealtje moet sluiten met de postcodeloterij.. Die hebben toch fietsen in overvloed.
Misschien hebben ze er teveel opgedaan? Er kan maar max. 10 kilo op.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn ook crap fietsen. Twee mensen bij ons hebben er een en van allebei was het voorrek binnen een maand gebroken.
Er mag ook maximaal 25kg op een achterrek. Hoeveel mensen ken je die zich daaraan houden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er teveel opgedaan? Er kan maar max. 10 kilo op.
Dus gaan ze niet stuk omdat het crap is, maar omdat mensen te zwaar beladenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er mag ook maximaal 25kg op een achterrek. Hoeveel mensen ken je die zich daaraan houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |