was echt rustig ja. Heb 5,5 wijken volledig kunnen voorbereiden. Normaal doe ik er langer over én bereid ik nog minder wijken voor ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef KatrienDuck het volgende:
Zo weinig post vandaag! Ging zo lekker vlot allemaal, om een uur of 10 was alles klaar!
waar je de tijd op pakt tov vroeger is dat alles al "voorgesorteerd" is, en er soms weinig grof is dan vlieg je door een wijk heen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was echt rustig ja. Heb 5,5 wijken volledig kunnen voorbereiden. Normaal doe ik er langer over én bereid ik nog minder wijken voor ook
Of kogelstoten met bundels; sneldumpen!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:16 schreef ophaling10 het volgende:
alle collega s kunnen zich al opgeven voor de komende olympische spelen : hardlopen
Ik moet bijvoorbeeld denken aan de verhalen van de klant focus award, waar altijd wel een aantal verhalen staan van mensen die net even dat beetje meer doen. Natuurlijk heeft niet alles nieuwswaarde maar ik kan me niet voorstellen dat je als bedrijf helemaal niks positiefs kunt vertellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan als positief melden?
In het dorpje haaren in groningen is deze week 100% goed bezorgd?![]()
Klagende mensen hoor he altijd sneller, helaas, soms.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:29 schreef Rafierafie het volgende:
Zie ik die kerel van dat adres langs schuiven met een puppy achter zich aan hobbelen.
Hé! denk ik, een nieuw hondje!!
Blijkt het een biggetje te zijn!!
Heel simpel in zijn, loslopende hond? Geen post. Klaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:21 schreef Rafierafie het volgende:
Ja, dat kennen we. 'Alleen maar praatjes' totdat ie aan je been hangt.
Ben benieuwd of ik binnenkort dan word toegeknord in plaats van toegeblaft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |