In de gettooooooooooowquote:Op zondag 30 december 2012 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet aan Paul de Leeuw denken als ik deze hoor
Ik ook. Bob de Rooyquote:Op zondag 30 december 2012 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet aan Paul de Leeuw denken als ik deze hoor
Heerlijke piano introquote:
Ik heb hier in BUlgarije vaak problemen gehad met afbetalen. Ze doen het liever in 40 termijnen aan een Bulgaar met een inkomen van X terwijl ik in Bulgarije werk en woon met het tienvoud aan inkomen van die Bulgaar problemen heb met het in drie keer afbetalen. Sukkelsquote:
Mijn vorige MacBook hebben we op de zaak van mijn ouders gekocht maar die moet ik ook nog steeds afbetalen dus dat willen ze vast niet nog een keerquote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je geen andere optie, iets met lening/schenking van ouders ofzo?
WNF jaquote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is die van een reclame? Weet zo even niet meer welke.
WNFquote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of maagzuurquote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Knip het volgende:
[..]
Misschien zingt hij nu over de opkomende maansikkel
quote:
Vast niet iets met varkensvleesquote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je een zwart scherm, dus geen beeld meer als je hem aan wil zetten of blijft je beeld wit?quote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vorige MacBook hebben we op de zaak van mijn ouders gekocht maar die moet ik ook nog steeds afbetalen dus dat willen ze vast niet nog een keer
Dit is gitaar hoorquote:
Had uitkunnen gooien, maar de set ging naar zijn tegenstander.quote:
Maar toch blijf ik steeds als ik deze hoor Cartman uit Southpark horenquote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Elvis niks, maar deze echt mooi
ai, dan zou ik helemaal uitkijkenquote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vorige MacBook hebben we op de zaak van mijn ouders gekocht maar die moet ik ook nog steeds afbetalen dus dat willen ze vast niet nog een keer
ah, dan valt t nog meequote:Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Had uitkunnen gooien, maar de set ging naar zijn tegenstander.
Nu wel 2-0 voor in legs en kan door deze leg te winnen de wedstrijd winnen
Grijs met zo'n draaiend appeltje. Had ik laatst ook en toen is het met allemaal gekloot wel weer gelukt om hem op te starten maar ik wil gewoon een werkende laptop hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je een zwart scherm, dus geen beeld meer als je hem aan wil zetten of blijft je beeld wit?
Dan is er wat met je harde schijf aan de hand. Je hoeft geen nieuwe laptop te kopen!quote:Op zondag 30 december 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grijs met zo'n draaiend appeltje. Had ik laatst ook en toen is het met allemaal gekloot wel weer gelukt om hem op te starten maar ik wil gewoon een werkende laptop hebben
Of je harde schijf zelf is stuk of de kabel van je harde schijf naar het moederbordquote:Op zondag 30 december 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grijs met zo'n draaiend appeltje. Had ik laatst ook en toen is het met allemaal gekloot wel weer gelukt om hem op te starten maar ik wil gewoon een werkende laptop hebben
Applecare bellen?quote:Op zondag 30 december 2012 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan is er wat met je harde schijf aan de hand. Je hoeft geen nieuwe laptop te kopen!
Nieuwe harde schijf erin?quote:Op zondag 30 december 2012 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan is er wat met je harde schijf aan de hand. Je hoeft geen nieuwe laptop te kopen!
Als ik jouw was:quote:Op zondag 30 december 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan nog je moederbord zijn, dan kan je net zo goed een nieuwe kopen, maar verwacht ik zo even nietquote:Op zondag 30 december 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef FritsFlits het volgende:
Dit zat in de laatste aflevering van Scrubs
Ditquote:Op zondag 30 december 2012 22:18 schreef peaceman het volgende:
deze plaat.... snap er niks van dat dit zo hoog staat...
Volgens mij niet?quote:
Hier niet hoorquote:Op zondag 30 december 2012 22:18 schreef Timo20 het volgende:
de tering, wat een bagger geluid![]()
die gitaar zo ver weg, ECHO!
Ik ook nietquote:Op zondag 30 december 2012 22:18 schreef peaceman het volgende:
deze plaat.... snap er niks van dat dit zo hoog staat...
Heb je al een check op je HDD gedaan?quote:Op zondag 30 december 2012 22:18 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de tipsIk ga er nog eens goed naar kijken dan
Oke.. hmmm... kan nog steeds de schijf zelf kan. Kan je alleen achter komen door er een andere in te zetten en het OS opnieuw te installeren als je kabel iig goed isquote:
Oude meuk van de peppers is echt de grootste bagger ooitquote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Echt 1 van de minste nummers van de Peppers ooit
Oh ja dat heb ik laatst gedaan en die was verder goed geloof ikquote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je al een check op je HDD gedaan?
Programma's -> Hulpprogramma's -> Schijfhulpprogramma en dan je HDD controleren.
quote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef MaJo het volgende:
Ik verwacht steeds dat het over gaat in Ayo Technology
quote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Oude meuk van de peppers is echt de grootste bagger ooit
hier wel, net aan t begin.quote:
Je ziet wel je harde schijf?quote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik laatst gedaan en die was verder goed geloof ik
Das vind ik juist het enige luisterbarequote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Oude meuk van de peppers is echt de grootste bagger ooit
ditquote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Dven het volgende:
WAT DE NEUK HEBBEN ZE MET DE GITAAR GEDAAN
Muziek is meer dan tekstquote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Gehenna het volgende:
ohja 'Hey Ho / listen what I say, yo'zulke teksten
Dat weet ik allemaal niet hoorquote:
Ja, denk 't wel uiteindelijkquote:
Je kan beter even wachten tot dat Bohemian Rhapsodyis geweestquote:
Time Machine gebruiken, backup dus. Moet je wel een externe schijf hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet hoorZal het even aan vriendje vragen als hij weer thuis is
Hij heeft laatst alles opnieuw geinstalleerd waarbij ik al mijn muziek en veel foto's ben kwijtgeraakt
klopt en normaal erger ik me er niet eens aan, maar hier...quote:
Wat? DIT? echt nietquote:Op zondag 30 december 2012 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
Echt op 2 na beste nummer ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |