Werken.quote:Op maandag 31 december 2012 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een kansloze kutdag om te werken.
Goed zuipen inslaan is altijd geld goed besteed.quote:Op maandag 31 december 2012 10:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Hihi, je blauw betalen voor een fles bubbels.![]()
Jij leek me meer het type voor een kratje aldi bier.quote:Op maandag 31 december 2012 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Goed zuipen inslaan is altijd geld goed besteed.
In Hilversum was het bijna geluktquote:Op maandag 31 december 2012 10:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo heeft er onlangs een Belg zijn lippend verbrand. Hij probeerde een auto op te blazen.
Als je je poseert als rechts en 'intellectueel' scoor je al snel goed in de media. Het aanbod daarvan is in Nederland namelijk minimaal.quote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef De_Guidance het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thierry_Baudet
Ah, zijn enige verdienste is dat hij net als Cliteur conservatief is. Nou poe hé. Ik ga slapen.
Tsk, ik shop bij de AH hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij leek me meer het type voor een kratje aldi bier.
Of euroshopper nu echt beter isquote:Op maandag 31 december 2012 11:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tsk, ik shop bij de AH hoor.
Ik koop altijd Bavaria omdat die halve kratjes zo handig zijnquote:
Ik ben bereid het slechte humeur van PietVerdriet te doorstaan om een foie gras-bereiding van hem te kunnen proeven.quote:
Die belofte wil ik ook wel doen.quote:Op maandag 31 december 2012 11:25 schreef eriksd het volgende:
Als ik de jackpot win krijgen jullie allemaal een cadeau.
Dat is ook wel een beetje goedkoop pauperbier en nog Brabants ookquote:Op maandag 31 december 2012 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik koop altijd Bavaria omdat die halve kratjes zo handig zijn
Ik heb u eerder al gezegd dat ik die Cd's niet meer wil hebben.quote:Op maandag 31 december 2012 11:25 schreef eriksd het volgende:
Als ik de jackpot win krijgen jullie allemaal een cadeau.
ik ook, ga straks nog wel even flink aan de knal. Of althans slap ouwehoeren en koffie, bier, oliebollen etc naar binnen werken en kijken hoe anderen het werk doenquote:Op maandag 31 december 2012 11:18 schreef eriksd het volgende:
Overigens vind ik dat geknal wel leuk. Gingen aardige bommen af vannacht, vind het wel gezellig.
Net Gaza hier.quote:Op maandag 31 december 2012 11:18 schreef eriksd het volgende:
Overigens vind ik dat geknal wel leuk. Gingen aardige bommen af vannacht, vind het wel gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |