Tja, ze spelen nu wel tegen een team dat helemaal hopeloos uit vorm is. Dat heeft er ook mee te maken. De Falcons en Ravens zijn wel van een hoger niveau.quote:Op zondag 30 december 2012 20:30 schreef Sasman het volgende:
Nee, serieus? Hoe kan zo'n Giant team zo wispelturig zijn...
NFL RedZone. Alles tegelijk.quote:Op zondag 30 december 2012 20:50 schreef EddyAlbena het volgende:
Welke wedstrijd die nu bezig is, is het waard om te kijken?
Blijkbaar kan de knie van Cam die kant opbuigen, mist alleen een paar plays voor wat tape, en speelt doorquote:
Nederlands commentaar?quote:Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef Sasman het volgende:
Dju dju...Grote twijfel. Ok NFL redzone kijken maar dan resultaat Packers - Vikings zien of alleen Denve r bekijken en morgen Packers-Vikings in HD en met Nederlands commentaar...
Maakt voor de Falcons niet zoveel uit of de Packers nou #2 of #3 worden.quote:Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef The_Playmaker het volgende:
De Falcons hopen dat de Packers winnen. Die willen niet nog een keer tegen de Packers in de playoffs.
Gewoon lekker Packers - Vikings, je Broncos winnen welquote:Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef Sasman het volgende:
Dju dju...Grote twijfel. Ok NFL redzone kijken maar dan resultaat Packers - Vikings zien of alleen Denve r bekijken en morgen Packers-Vikings in HD en met Nederlands commentaar...
2 Belgen die commentaar geven bij Telenet en het is eigenlijk best wel goed. (Belgiëquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 22:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
En tuurlijk geven ze de belangrijkste wedstrijd(uitgezonderd SNF) weer aan Joe en Troy
Ah, mooi. Maar inderdaad, zoals vermeld zullen ze de Packers en Vikings game wel spoilen bij de Broncos.quote:Op zondag 30 december 2012 22:22 schreef Sasman het volgende:
[..]
2 Belgen die commentaar geven bij Telenet en het is eigenlijk best wel goed. (België)
quote:Op zondag 30 december 2012 22:28 schreef Guard het volgende:
Peterson is begonnen met zijn aanval op de recordboeken
Hoeveel moet ie er ook alweer?quote:Op zondag 30 december 2012 22:28 schreef Guard het volgende:
Peterson is begonnen met zijn aanval op de recordboeken
207 moest ie geloof ik..quote:Op zondag 30 december 2012 22:42 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Hoeveel moet ie er ook alweer?
.
Heeft hij de eerste keer tegen de Packers dit seizoen gedaan. Dus zeker reëel.quote:Op zondag 30 december 2012 22:54 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat haalt hij op een goede dag? Is 200 reëel?
Het wordt denk ik niet verwacht, maar wel zeker mogelijk. Nadeel kon zijn als Packers voor kwamen en de Vikings moesten passen, maar nu kunnen ze lekker blijven runnen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:54 schreef emokid het volgende:
[..]
Best wel, hij doet het niet iedere week, maar heeft toch regelmatig 200+ yards performances.quote:Op zondag 30 december 2012 22:54 schreef emokid het volgende:
[..]
Die mutsen zijn stoer, en ze hebben ook pantoffels, ook stoer.quote:Op zondag 30 december 2012 23:05 schreef Guard het volgende:
Die merchandise van de NFL:
[ afbeelding ]
Ik ben maar naar redzone geswitcht. Ik word echt schijtziek van de Chiefs offense. Het is dat Charles een geweldig seizoen heeft ...quote:
Och #1 pick is ook mooiquote:Op zondag 30 december 2012 23:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben maar naar redzone geswitcht. Ik word echt schijtziek van de Chiefs offense. Het is dat Charles een geweldig seizoen heeft ...
Alleen klote dat er geen franchise QB voor die pick is.quote:
Ja dat is wel een need in KCquote:Op zondag 30 december 2012 23:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen klote dat er geen franchise QB voor die pick is.
Ik zie wel een trade met de 49ers voor Smith gebeuren.quote:
Zou ook wel wat voor de Cardinals zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zie wel een trade met de 49ers voor Smith gebeuren.
Finley was maar net op tijd out of bounds, hij liep bijna te ver doorquote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Terreros85 het volgende:
Maar wat een completion van Rodgers om in fieldgoal positie te komen
Dat is ook vaker gebeurd. Erg belangrijk moment voor de Pack.quote:Op zondag 30 december 2012 23:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Finley was maar net op tijd out of bounds, hij liep bijna te ver door
De Bears in de eerste helft van het seizoen was playoff-waardig. Maar na Texans een zooitje.quote:Op zondag 30 december 2012 23:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat is ook vaker gebeurd. Erg belangrijk moment voor de Pack.
Ik zie liever de Vikes dan de Bears in de playoffs
Ik ook, Bears vind ik echtquote:Op zondag 30 december 2012 23:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik zie liever de Vikes dan de Bears in de playoffs
In principe nog één kwart voor 64yds. Zelfs zonder het record is het een topwedstrijd overigensquote:Op maandag 31 december 2012 00:42 schreef ssebass het volgende:
Wilson nu samen met Manning op meeste TDs in rookie season. Mooi seizoen. Petersen ook nog steeds lekker bezig. Zo gaat hij het wel halen.
Lijkt me dat ie zal worden reversedquote:Op maandag 31 december 2012 00:45 schreef emokid het volgende:
Fumble recoveryGame freakin' over dit. Wat een domper.
Call was een fumble en die worden automatisch gereviewed. Maar McCarthy gooide een challenge flag en volgens de (rare) regel is dat onsportief gedrag en mag de play niet meer gereviewed worden en zou het dus een fumble blijven wat onterecht zou zijn. Maar blijkbaar was de review al eerder aangevraagd upstairs dan dat de challenge flag werd gegooid waardoor het toch kon. En uit de review bleek dat het een touchdown was in plaats van een fumble.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Call was een fumble en die worden automatisch gereviewed. Maar McCarthy gooide een challenge flag en volgens de (rare) regel is dat onsportief gedrag en mag de play niet meer gereviewed worden en zou het dus een fumble blijven wat onterecht zou zijn. Maar blijkbaar was de review al eerder aangevraagd upstairs dan dat de challenge flag werd gegooid waardoor het toch kon. En uit de review bleek dat het een touchdown was in plaats van een fumble.
Die gozer is toch wel de meest apathetisch uitziende atleet die er is. Alsof die met een sigaret in zijn smoel staat te gooien.quote:Op maandag 31 december 2012 01:20 schreef Greenpeas het volgende:
Nog een week Jay Cutler is wel vermakelijk om naar te kijken
Hoewel ik altijd kan genieten van het falen van Cutler mogen de Bears wegblijven in de playoffsquote:Op maandag 31 december 2012 01:20 schreef Greenpeas het volgende:
Nog een week Jay Cutler is wel vermakelijk om naar te kijken
Dit. Precies.quote:Op maandag 31 december 2012 01:24 schreef Nagil het volgende:
[ afbeelding ]
http://smokinjaycutler.tumblr.com/
Dat werkt ook nooit inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 01:37 schreef Guard het volgende:
Daar gaan we weer met prevent defense, wat een onzin is dat toch...
QFTquote:
Ik was nu ook voor de Packers voor de bye, maar ik kan er wel mee leven. Wel jammer dat ze nu naar SF moeten als ze winnen in plaats van andersom waarschijnlijk.quote:Op maandag 31 december 2012 01:48 schreef Guard het volgende:
Volgende week ben ik weer gewoon voor de Packers
Ik ga slapen. Ik zie morgen wel of RG3 het geflikt heeft.quote:Op maandag 31 december 2012 01:50 schreef Guard het volgende:
Hmm nog een wedstrijdje meepakken of die morgen maar in de replay meepakken....
Choices choices...
Lijkt me welquote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef BobW het volgende:
En nu maar hopen dat Gamepass blijft met de playoffs, ik ben er gehecht aan geraakt.
Ik denk het ook met ook weer Cobb waarschijnlijk terug. Naast Peterson natuurlijk was Ponder erg goed vandaag, geen fouten gemaakt waar de Packers eerst van profiteerden. Dat moet hij in Green Bay maar weer eens laten zien.quote:Op maandag 31 december 2012 01:52 schreef Terreros85 het volgende:
Overigens denk ik ook dat de Pack gewoon volgende week winnen. In Green Bay is het toch allemaal een ander verhaal.
Ik hoop het echt. Ben ook vreselijk gehecht geraakt aan Gamepass (en NFL). Wat een lockout allemaal wel niet doet met mij.quote:
normaal gesproken moet je er ook voor betalen, in 3 landen was het dit jaar gratis, in alle andere landen mag je dokken...quote:Op maandag 31 december 2012 01:56 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag me wel af, waarom is die gamepass gratis? NBA moet je 130 dollar betalen.
Nederlands dus net de lucky one huh>quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef Guard het volgende:
[..]
normaal gesproken moet je er ook voor betalen, in 3 landen was het dit jaar gratis, in alle andere landen mag je dokken...
En meer als bij de NBA...
Yup.quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederlands dus net de lucky one huh>
Gelukkig zijn er altijd wel 2 wedstrijden per speeldag op ESPN HDquote:Op maandag 31 december 2012 02:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup.
Volgend jaar neem ik het weer, ook als het niet gratis is, dus de marketing actie is dus een succes
Champions league voetbalquote:Op maandag 31 december 2012 02:25 schreef Greenpeas het volgende:
Alleen Amerikanen kunnen het zich veroorloven om een introliedje bij een sportevenement te doen.
Dat deel ik dan in een andere categorie dan een langbenige dame die een liedje zingt, maar je hebt wel gelijkquote:
Dat klopt, maar er zijn wel voetbalwedstrijden waar er iemand voor het begin ff zingt, zie Ajax of Celtic oid.quote:Op maandag 31 december 2012 02:27 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dat deel ik dan in een andere categorie dan een langbenige dame die een liedje zingt, maar je hebt wel gelijk
Is het aannemelijk dat het volgend jaar gratis is?quote:Op maandag 31 december 2012 02:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup.
Volgend jaar neem ik het weer, ook als het niet gratis is, dus de marketing actie is dus een succes
Dat weet niemand, volgens mij wist ook niemand dat het dit jaar gratis is. Ik vind alles best zolang het volgend jaar maar niet op dat betaalkanaal van meneer Murdoch komt want dan heb je ineens black-outs op je Gamepass.quote:Op maandag 31 december 2012 02:55 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Is het aannemelijk dat het volgend jaar gratis is?
Ben mij er net dit jaar iets meer in aan het verdiepen. Zou het doodzonde vinden om volgend jaar dan gelijk te kappen, maar het is mij ook weer niet dat flinke bedrag waard.
Dat laatste zal het niet direct zijn. Ik weet niet hoe men in de US is op het gebied van 'illegale' streams, volgens mij zijn we daar in NL nog redelijk gezegend mee (wb aanbod op het gebied van bijv. voetbal). In sommige landen hebben ze echt goede HD streams voor bepaalde sporten die op Sopcast worden aangeboden. Het is echter gewoon een pain om het uberhaupt te vinden en als je al een indexsite hebt is het altijd maar afwachten of het aanbod voldoende is (zowel in kwaliteit als in aantal).quote:Op maandag 31 december 2012 03:04 schreef PirE het volgende:
[..]
En sopcast is werkelijk triest als je eenmaal gewend bent aan de gamepass-streams al kan dat ook aan mijn verbinding liggen (ADSL)
Dikke delay of game inderdaad, officials waren volgens mij niet op aan het letten.quote:
Ik ben stiekem voor de Cryboys, een exit van de Redskins is good voor Wilson zijn kansen op rookie of the yearquote:Op maandag 31 december 2012 03:32 schreef Nagil het volgende:
Zijn er überhaupt Cowgirls fans in dit topic? Of heeft iedereen gewoon een gezonde hekel aan Jerry en zijn minions?
Haten op da Bearsquote:
Hier ook.quote:Op maandag 31 december 2012 02:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup.
Interessant offseason. Aantal teams op zoek naar een nieuwe hc. Geen uitgesproken franchise qb in de draft. Aantal redelijke quarterbacks beschikbaar voor nieuwe teams. En er zijn vast teams die geinteresserd zijn in onbewezen quarterbacks. Kirk Cousins en Matt Flynn worden vast bekeken door een aantal teams.quote:
Cool.quote:
Bijltjesdag. They droppin' like flies.quote:
Gailey, Crennel en Shurmur ook.quote:Op maandag 31 december 2012 16:50 schreef popolon het volgende:
Reid gone, Lovie Smith gone. Gaat hard.
Norv gaat ook. Nog niet bevestigd.quote:Op maandag 31 december 2012 17:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gailey, Crennel en Shurmur ook.
http://www.grantland.com/(...)am-rest-week-17-newsquote:Even that doesn't truly express how rare Peterson's performance was, though. There are 158 instances of a running back carrying the ball 300 times or more in a season since 1990. Those backs averaged 4.3 yards per carry. Peterson's figure of 6.0 yards per run is 3.1 standard deviations above the mean; it's a true statistical outlier, a stunningly rare occurrence amid players with this sort of workload.
Norv is eruit samen met z'n GM.quote:Op maandag 31 december 2012 17:59 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Norv gaat ook. Nog niet bevestigd.
Kom er maar in Chip Kelly/Jon Gruden
Uiteindelijk zijn het wéér de Packers die Lovie de das omdoen. Hij kan al bijna 3 jaar niet van ze winnen en hun verlies tegen de Vikes gisteren betekende het einde van het seizoen voor de Bears en het ontslag voor Lovie.quote:Op maandag 31 december 2012 16:50 schreef popolon het volgende:
Reid gone, Lovie Smith gone. Gaat hard.
quote:RAY LEWIS TO RETIRE AFTER END OF SEASON
The seven-time All-Pro LB and two-time NFL Defensive Player of the Year told Ravens today "this will be my last ride."
quote:
Dat zal niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:58 schreef rgras het volgende:
Ehr, dat dan weer niet. Maar hij mag van mij wel verliezen in de Super Bowl tegen de Patriots.
Serious? Ravens vs Patriots in de SB? Hoe lang volg je de NFL nu al?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:58 schreef rgras het volgende:
Ehr, dat dan weer niet. Maar hij mag van mij wel verliezen in de Super Bowl tegen de Patriots.
Damn.. Dit was echt goed. Doet me denken aan 'Hoop Dreams'. Emotioneel einde. Gezien jouw NCAA kennis: hoe doet O.C. het nu?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
,
staat al een paar weken op usenet
Ik ken echt niet alle spelers hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef emokid het volgende:
[..]
Damn.. Dit was echt goed. Doet me denken aan 'Hoop Dreams'. Emotioneel einde. Gezien jouw NCAA kennis: hoe doet O.C. het nu?
Ik ben zeker geen fan van de Cowboys, maar ik heb ook niets tegen ze en zie ze best wel graag spelen. Soms kijk ik omdat de wedstrijden met hun rivalen vaak boeiend zijn en soms ook wel voor wat leedvermaak, maar het is in ieder geval wel een team waar iets gebeurt. Dit in tegenstelling tot veel andere teams (vooral in de AFC) waar geen kraak of smaak aan is. Ik vind het algemene en napraterige gezeik op Cowboys schromelijk overdreven.quote:Op maandag 31 december 2012 03:32 schreef Nagil het volgende:
Zijn er überhaupt Cowgirls fans in dit topic? Of heeft iedereen gewoon een gezonde hekel aan Jerry en zijn minions?
De Jets zijn ook goed voor 99% (afgerond) van alle drama in de AFCquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:37 schreef vivelafete het volgende:
Sowieso vind ik de NFC altijd veel boeiender dan de AFC. In de AFC zitten veel te veel teams die nauwelijks interessant zijn, in de NFC zijn er altijd fantastische rivaliteiten en matchups.
Deze al voorbij gekomen? Ryan met een tatoeage van zijn vrouw met een No.6 Sanchez shirt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:56 schreef PirE het volgende:
[..]
De Jets zijn ook goed voor 99% (afgerond) van alle drama in de AFC
Klopt. Dan heb je natuurlijk ook nog Ravens-Steelers wat ook altijd mooi is en de Pats,die ik geweldig vind, maar waar ook behoorlijk veel kritiek op is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:56 schreef PirE het volgende:
[..]
De Jets zijn ook goed voor 99% (afgerond) van alle drama in de AFC
En in '99 had je de zender Fox, die vanuit het niets ineens iedere zondag een wedstrijd live gingen uitzenden. Toen ben ik voor het eerst met de NFL in aanraking gekomen. Het werd gepresenteerd door die DJ van 538 Rick van Velduizen geloof ik. Wat vond ik het prachtig! Het was het jaar van de Rams met Kurt Warner. Wedstrijd die me het meeste is bijgebleven was de NFC Championship game St. Louis - Tampa Bay met de prachtige score van 11-6quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Littlecreep het volgende:
Ik weet nog wel dat RTL van tijd tot tijd NFL uitzendingen had. Elk weekend een half uur met vluchtige samenvattingen.
CNN en Eurosport lieten wel eens wat hoogtepunten zien maar dat was het dan ook. In '97 kon je via Filmnet dan eindelijk naar de NFL playoffs kijken. Ik heb op die manier alle wedstrijden van de Packers in de playoffs gezien. Maar tot die tijd heb ik alles jarenlang via de radio gevolgd. Ze zonden echt heel veel live uit (regular season, SNF, MNF, playoffs, Super Bowl). Dar deden ze ook met alle andere Amerikaanse sporten. Het was een Amerikaanse radiozender voor Amerikaanse soldaten in het buitenland (AFN).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:59 schreef Nagil het volgende:
Dat is echt hardcore haha, kon je toen überhaupt wel ooit ergens beelden van de NFL zien?
De wedstrijden op Fox hadden nederlands commentaar. Was een soort studioprogramma met van Veldhuizen, Hubert Bedford(ik dacht dat hij zo heette) en nog iemand wiens naam ik echt niet meer weet. Hij was geloof ik betrokken bij de Amsterdam Admirals.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef Nagil het volgende:
Maar dus niet begin jaren 90, dan kreeg je dus nooit iets te zien? Ik vraag me af hoe je sowieso de scores te weten moest komen buiten de wereldradio en Amerikaanse kranten om. Hadden die wedstrijden/samenvattingen trouwens Nederlands commentaar?
Sure, waarom niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:34 schreef BobW het volgende:
Gaan we nog voorspellen net als vorig seizoen?
Ik ga voor de Bengals, Packers, Ravens en Seahawks.
Dat dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:36 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Sure, waarom niet?
Bengals-Texans
Vikings-Packers
Colts-Ravens
Seahawks-Redskins
Ik ben het helemaal met je eens. Buiten Ravens-Steelers zijn er weinig wedstrijden in de AFC die me kunnen boeien(uitgezonderd de playoffs). de AFC West presteert al een aantal jaren zeer slecht, ik vind eigenlijk alleen de wedstrijden van de Chargers interessant. AFC East is te voorspelbaar met 1 topteam en 3 average/slechte teams. En met de AFC South heb ik helemaal niks, wedstrijden van de Titans en Jaguars en in mindere mate Texans en Colts kunnen me echt niet boeien. NFC heeft meer rivalries en boeiende conference games (Giants-Niners, Eagles-Bears, Cowboys-Packers).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:56 schreef Nagil het volgende:
Idd, ik vind de AFC ook echt een drama de laatste seizoenen. De AFC East is echt een lachertje met de Patriots die altijd makkelijk de divisie winnen (en de Patriots haat ik echt enorm, mijn haat voor de Cowboys neemt met de jaren af en gaat bijna vormen van medelijden aannemen totdat ik weer de kop van Jerry Jones zie). AFC North is alleen interessant met Steelers en Ravens die voor spektakel zorgen, de Bengals zijn altijd zo'n 'one and done' team in de play-offs. AFC West. AFC South word ik ook niet warm of koud van. Gelukkig is Peyton terug om het enigszins interessant te maken.
Dat was inderdaad Hubert Bedfort, en Ronald Buys, voormalig GM van de Admiralsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hubert Bedford(ik dacht dat hij zo heette) en nog iemand wiens naam ik echt niet meer weet. Hij was geloof ik betrokken bij de Amsterdam Admirals.
Lekker veilig, voor alle thuisploegen gaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bengals-Texans
Vikings-Packers
Colts-Ravens
Seahawks-Redskins
Geen last van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:34 schreef Fredgroes het volgende:
Geen geluid bij game pass? Iemand anders ook last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |