abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121130056
Reid reportedly naar de Chiefs. Ik ben er blij mee. Heckert waarschijnlijk dan de nieuwe GM, dat betekent dus exit Pioli. Ook niet vervelend.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:13:50 #252
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_121135597

^O^ ^O^,

staat al een paar weken op usenet
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_121144487
Eindelijk, ik zat al een aantal maanden te wachten op een leak. :)
pi_121160458
Reid in, Pioli out.

It was a good day.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_121160808
Panthers gaan pas zaterdag iets beslissen, dan zou je bijna denken dat ze Rivera aanhouden. Waarom zou je anders zo lang wachten en straks achter lopen in de zoektoch naar een nieuwe coach? Aan de andere kant wachten ze misschien wel op de nieuwe GM, en mag die zijn plasje erover doen...
Van mij mag ie nog wel een seizoen een kans krijgen, bewijzen dat ie ook voor een goeie start kan zorgen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_121160868
Altijd sympathie voor Reid gehad ondanks dat ik de Eagles verschrikkelijk vind. Hopelijk kan hij een fatsoenlijke qb binnenhalen, vraag me echter niet wie dat moet zijn.
pi_121161177
Kolb?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:24:15 #258
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_121161380
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_121172129
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]

^O^ ^O^,

staat al een paar weken op usenet
Damn.. Dit was echt goed. Doet me denken aan 'Hoop Dreams'. Emotioneel einde. Gezien jouw NCAA kennis: hoe doet O.C. het nu?

[ Bericht 1% gewijzigd door emokid op 04-01-2013 22:46:37 ]
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:05:45 #260
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_121176894
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef emokid het volgende:

[..]

Damn.. Dit was echt goed. Doet me denken aan 'Hoop Dreams'. Emotioneel einde. Gezien jouw NCAA kennis: hoe doet O.C. het nu?
Ik ken echt niet alle spelers hoor :D en ik volg het Conference van Southern Miss niet echt, maar ik heb het even opgezocht.
Hij is van school veranderd en zit nu bij de Austin Peay Governors en dat is FCS-niveau. Nu zegt dat niks want als FCS-speler kan je ook gewoon de NFL halen. Vorig jaar zat hij nog wel bij Southern Miss en toen was hij een back-up. Dat team van Southern Miss heb ik wel een paar keer gezien maar hij is me niet opgevallen (komt misschien omdat hij niet speelde :D). Kan zijn dat hij geen vertrouwen had in de nieuwe coach en dat is misschien wel terecht omdat Southern Miss 0-12 was in 2012 (tegen 12-2 in 2011).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_121178411
Chip Kelly hoogstwaarschijnlijk naar de Browns, WOW! Its time for a superbowl in Cleveland. :D
pi_121180732
Morgen playoffs _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_121185895
Vanavond playoffs _O_
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:46:15 #264
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_121186617
Yeah baby. _O_
Trotse Belg.
pi_121187735
Wat een heerlijke opmaat naar de playoffs waren de games van vorige week zeg! Ik heb er zo'n zin in, volgens mij gaat het heel spannend worden, in beide leagues. Het ligt zo ontzettend dicht bij elkaar en ik zou ook nog niet weten wie er uiteindelijk met de Superbowl van door gaat.
Ik vind het leuk dat de Viking ten koste van de Bears door zijn. De Bears hadden echt niets kunnen klaarspelen deze playoffs. Als zie ik ook de Vikings niet opnieuw winnen van de Packers, zeker niet op Lambeau.
De Texans winnen misschien vanavond nog wel, maar die zie ik niet in de finale belanden. Het zal in de AFC wel tussen de Broncos en de Pats gaan, en dan hoop ik dat de Pats het weer gaan doen.
In de NFC zie ik geen duidelijke favorieten.

quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 03:32 schreef Nagil het volgende:
Zijn er überhaupt Cowgirls fans in dit topic? Of heeft iedereen gewoon een gezonde hekel aan Jerry en zijn minions?
Ik ben zeker geen fan van de Cowboys, maar ik heb ook niets tegen ze en zie ze best wel graag spelen. Soms kijk ik omdat de wedstrijden met hun rivalen vaak boeiend zijn en soms ook wel voor wat leedvermaak, maar het is in ieder geval wel een team waar iets gebeurt. Dit in tegenstelling tot veel andere teams (vooral in de AFC) waar geen kraak of smaak aan is. Ik vind het algemene en napraterige gezeik op Cowboys schromelijk overdreven.

Sowieso vind ik de NFC altijd veel boeiender dan de AFC. In de AFC zitten veel te veel teams die nauwelijks interessant zijn, in de NFC zijn er altijd fantastische rivaliteiten en matchups.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 12:56:31 #266
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_121188232
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:37 schreef vivelafete het volgende:
Sowieso vind ik de NFC altijd veel boeiender dan de AFC. In de AFC zitten veel te veel teams die nauwelijks interessant zijn, in de NFC zijn er altijd fantastische rivaliteiten en matchups.
De Jets zijn ook goed voor 99% (afgerond) van alle drama in de AFC :')
pi_121188554
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:56 schreef PirE het volgende:

[..]

Deze al voorbij gekomen? Ryan met een tatoeage van zijn vrouw met een No.6 Sanchez shirt?

Ikzelf kijk vooral uit naar morgen. Skins vs Hawks is een fantastische matchup met twee geweldige rookie QB's! (En een geweldige rookie RB met Alfred Morris) Zelf een weddenschap verloren en nu gedwongen Seahawk fan voor de komende week/weken, dus ben benieuwd.
pi_121188591
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:56 schreef PirE het volgende:

[..]

Klopt. Dan heb je natuurlijk ook nog Ravens-Steelers wat ook altijd mooi is en de Pats,die ik geweldig vind, maar waar ook behoorlijk veel kritiek op is.
Verder vind ik er niet echt leuke/interessante/boeiende teams in zitten.
pi_121191769
Idd, ik vind de AFC ook echt een drama de laatste seizoenen. De AFC East is echt een lachertje met de Patriots die altijd makkelijk de divisie winnen (en de Patriots haat ik echt enorm, mijn haat voor de Cowboys neemt met de jaren af en gaat bijna vormen van medelijden aannemen totdat ik weer de kop van Jerry Jones zie). AFC North is alleen interessant met Steelers en Ravens die voor spektakel zorgen, de Bengals zijn altijd zo'n 'one and done' team in de play-offs. AFC West :'). AFC South word ik ook niet warm of koud van. Gelukkig is Peyton terug om het enigszins interessant te maken.
pi_121192751
AFC South vind ik juist weer leuk worden nu (nou ja voor de helft dan). Colts zijn in twee jaar tijd een heel ander team geworden en best leuk om te volgen, Texans is mijn favoriete team uit de lone star state :P
Jags en Titans daarentegen zijn wel vreselijke nietszeggende teams.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_121198346
Die Bills-Oilers game uit '92 waar ze het nu op ESPN over hebben kan ik me nog goed herinneren. Dat was nog uit de tijd dat ik ouderwets elk weekend via m'n wereldradio naar NFL wedstrijden luisterde. O+
pi_121198524
Dat is echt hardcore haha, kon je toen überhaupt wel ooit ergens beelden van de NFL zien?
pi_121198965
Ik weet nog wel dat RTL van tijd tot tijd NFL uitzendingen had. Elk weekend een half uur met vluchtige samenvattingen.
pi_121199947
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Littlecreep het volgende:
Ik weet nog wel dat RTL van tijd tot tijd NFL uitzendingen had. Elk weekend een half uur met vluchtige samenvattingen.
En in '99 had je de zender Fox, die vanuit het niets ineens iedere zondag een wedstrijd live gingen uitzenden. Toen ben ik voor het eerst met de NFL in aanraking gekomen. Het werd gepresenteerd door die DJ van 538 Rick van Velduizen geloof ik. Wat vond ik het prachtig! Het was het jaar van de Rams met Kurt Warner. Wedstrijd die me het meeste is bijgebleven was de NFC Championship game St. Louis - Tampa Bay met de prachtige score van 11-6 :) Ook nog een beetje historisch geworden ook door de de zgn. " Bert Emanuel catch"

Maar wat was ie spannend en sindsdien heb ik een zwak voor de Bucs :Y
pi_121200884
Maar dus niet begin jaren 90, dan kreeg je dus nooit iets te zien? Ik vraag me af hoe je sowieso de scores te weten moest komen buiten de wereldradio en Amerikaanse kranten om. Hadden die wedstrijden/samenvattingen trouwens Nederlands commentaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')