Wat een heerlijke opmaat naar de playoffs waren de games van vorige week zeg! Ik heb er zo'n zin in, volgens mij gaat het heel spannend worden, in beide leagues. Het ligt zo ontzettend dicht bij elkaar en ik zou ook nog niet weten wie er uiteindelijk met de Superbowl van door gaat.
Ik vind het leuk dat de Viking ten koste van de Bears door zijn. De Bears hadden echt niets kunnen klaarspelen deze playoffs. Als zie ik ook de Vikings niet opnieuw winnen van de Packers, zeker niet op Lambeau.
De Texans winnen misschien vanavond nog wel, maar die zie ik niet in de finale belanden. Het zal in de AFC wel tussen de Broncos en de Pats gaan, en dan hoop ik dat de Pats het weer gaan doen.
In de NFC zie ik geen duidelijke favorieten.
quote:
Op maandag 31 december 2012 03:32 schreef Nagil het volgende:Zijn er überhaupt Cowgirls fans in dit topic? Of heeft iedereen gewoon een gezonde hekel aan Jerry en zijn minions?
Ik ben zeker geen fan van de Cowboys, maar ik heb ook niets tegen ze en zie ze best wel graag spelen. Soms kijk ik omdat de wedstrijden met hun rivalen vaak boeiend zijn en soms ook wel voor wat leedvermaak, maar het is in ieder geval wel een team waar iets gebeurt. Dit in tegenstelling tot veel andere teams (vooral in de AFC) waar geen kraak of smaak aan is. Ik vind het algemene en napraterige gezeik op Cowboys schromelijk overdreven.
Sowieso vind ik de NFC altijd veel boeiender dan de AFC. In de AFC zitten veel te veel teams die nauwelijks interessant zijn, in de NFC zijn er altijd fantastische rivaliteiten en matchups.