Die gozer is toch wel de meest apathetisch uitziende atleet die er is. Alsof die met een sigaret in zijn smoel staat te gooien.quote:Op maandag 31 december 2012 01:20 schreef Greenpeas het volgende:
Nog een week Jay Cutler is wel vermakelijk om naar te kijken
Hoewel ik altijd kan genieten van het falen van Cutler mogen de Bears wegblijven in de playoffsquote:Op maandag 31 december 2012 01:20 schreef Greenpeas het volgende:
Nog een week Jay Cutler is wel vermakelijk om naar te kijken
Dit. Precies.quote:Op maandag 31 december 2012 01:24 schreef Nagil het volgende:
[ afbeelding ]
http://smokinjaycutler.tumblr.com/
Dat werkt ook nooit inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 01:37 schreef Guard het volgende:
Daar gaan we weer met prevent defense, wat een onzin is dat toch...
QFTquote:
Ik was nu ook voor de Packers voor de bye, maar ik kan er wel mee leven. Wel jammer dat ze nu naar SF moeten als ze winnen in plaats van andersom waarschijnlijk.quote:Op maandag 31 december 2012 01:48 schreef Guard het volgende:
Volgende week ben ik weer gewoon voor de Packers
Ik ga slapen. Ik zie morgen wel of RG3 het geflikt heeft.quote:Op maandag 31 december 2012 01:50 schreef Guard het volgende:
Hmm nog een wedstrijdje meepakken of die morgen maar in de replay meepakken....
Choices choices...
Lijkt me welquote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef BobW het volgende:
En nu maar hopen dat Gamepass blijft met de playoffs, ik ben er gehecht aan geraakt.
Ik denk het ook met ook weer Cobb waarschijnlijk terug. Naast Peterson natuurlijk was Ponder erg goed vandaag, geen fouten gemaakt waar de Packers eerst van profiteerden. Dat moet hij in Green Bay maar weer eens laten zien.quote:Op maandag 31 december 2012 01:52 schreef Terreros85 het volgende:
Overigens denk ik ook dat de Pack gewoon volgende week winnen. In Green Bay is het toch allemaal een ander verhaal.
Ik hoop het echt. Ben ook vreselijk gehecht geraakt aan Gamepass (en NFL). Wat een lockout allemaal wel niet doet met mij.quote:
normaal gesproken moet je er ook voor betalen, in 3 landen was het dit jaar gratis, in alle andere landen mag je dokken...quote:Op maandag 31 december 2012 01:56 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag me wel af, waarom is die gamepass gratis? NBA moet je 130 dollar betalen.
Nederlands dus net de lucky one huh>quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef Guard het volgende:
[..]
normaal gesproken moet je er ook voor betalen, in 3 landen was het dit jaar gratis, in alle andere landen mag je dokken...
En meer als bij de NBA...
Yup.quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederlands dus net de lucky one huh>
Gelukkig zijn er altijd wel 2 wedstrijden per speeldag op ESPN HDquote:Op maandag 31 december 2012 02:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup.
Volgend jaar neem ik het weer, ook als het niet gratis is, dus de marketing actie is dus een succes
Champions league voetbalquote:Op maandag 31 december 2012 02:25 schreef Greenpeas het volgende:
Alleen Amerikanen kunnen het zich veroorloven om een introliedje bij een sportevenement te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |