quote:
Brucequote:Op zondag 30 december 2012 19:32 schreef Jareth het volgende:
[..]
Hoezo? Het is pas de eerste keer dat-ie wordt gedraaid, deze editie
stel je voor dat we hier elkaar allemaal konden zien...quote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja daarom jammer eigenlijk die webcam erbijhele illusie vd radio verdwijnt...
quote:Op zondag 30 december 2012 19:30 schreef Jareth het volgende:
Nog een half uur en koning Stefan is er weer.
Wanneer gaan we een FokTop-meeting houden?quote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
stel je voor dat we hier elkaar allemaal konden zien...
Liever nietquote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
stel je voor dat we hier elkaar allemaal konden zien...
Nee Tilburg gedaan! Die is ook nog wat minder goed dan Utrecht volgens mij. En ik ben pas sinds half 2012 klaar, mei dit jaar, dus nu (officieel) Pre-master. Trouwens samen met nog een studente journalistiek die ook in Utrecht heeft gestudeerd en sinds 2007 klaar is geloof ik. De wereld is klein after allquote:Op zondag 30 december 2012 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensIk ben ook politicologie gaan doen om die reden (en omdat ik politiek verslaggever wilde worden
) De studie journalistiek is heel praktijkgericht, ik heb bijvoorbeeld goed leren interviewen en filmpjes monteren maar voor de theorie hoef je het niet te doen nee
Heb je trouwens ook in Utrecht gestudeerd? En welk jaar was je klaar? Ik in 2007
quote:Op zondag 30 december 2012 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gatverdamme. Ik klop de volgende keer wel af
Goh, volgens mij had ik dat al eerder gehoordquote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef Eska het volgende:
[..]
[..]
BruceIk hoor liever z'n oudere werk. Maar die stem.
You naughty girlquote:Op zondag 30 december 2012 19:36 schreef glittertje39 het volgende:
en meteen wordt er een toepasselijke plaat voor me gedraaid
Haten op EW&Fquote:Op zondag 30 december 2012 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gatverdamme. Ik klop de volgende keer wel af
Dan post ik wel vanuit m'n grafquote:Op zondag 30 december 2012 19:36 schreef laxus13 het volgende:
Als hij zo door gaat staat hij over 325 jaar wel op 1
Ik probeerde me nog in te houden. Maar ik werd aangemoedigd.quote:Op zondag 30 december 2012 19:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Goh, volgens mij had ik dat al eerder gehoord
Ik juist welquote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk deuntje, maar ik kan er niet op dansen
Utrecht staat nog wel het beste bekendquote:Op zondag 30 december 2012 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee Tilburg gedaan! Die is ook nog wat minder goed dan Utrecht volgens mij. En ik ben pas sinds half 2012 klaar, mei dit jaar, dus nu (officieel) Pre-master. Trouwens samen met nog een studente journalistiek die ook in Utrecht heeft gestudeerd en sinds 2007 klaar is geloof ik. De wereld is klein after all
Thats not so much a surprise thenquote:Op zondag 30 december 2012 19:30 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Haha ok![]()
Ik heet daar gewoon laxus11 mocht je dat willen weten
Ik vind Fantasy echt vreselijkquote:
Als ze je graf dan nog niet hebben leeg geplunderdquote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan post ik wel vanuit m'n graf
Ik doe met je meequote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat ff rustig zitten genieten
Nijmegen. Woon nu nog in Den Bosch, maar ga vrijdag verhuizen. Studie bevalt me erg goed en de stad is gewoon leuk. Erg veel zin inquote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Utrecht staat nog wel het beste bekendEn waar volg je de master? En de wereld is zeker klein ja, kom echt zo vaak mensen tegen die wel weer iemand kennen ofzo
Ja, erg mooi nummer. Maar jammer dat 't waar isquote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beste nummer van de Stones
Ja! Die hoort er echt bijquote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef glittertje39 het volgende:
klote versie...ik mis het koortje
haha nee iddquote:Op zondag 30 december 2012 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Thats not so much a surprise then
Gimme Shelter is de bestequote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is geweldig van de Stones. Alleen She's a Rainbow is beter
Nijmegen lijkt me ook een leuke stad! Ik woon in Utrecht inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nijmegen. Woon nu nog in Den Bosch, maar ga vrijdag verhuizen. Studie bevalt me erg goed en de stad is gewoon leuk. Erg veel zin inJij woont in Utrecht zo te lezen? Heb je ook een tv-stage gelopen?
Nee johquote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, erg mooi nummer. Maar jammer dat 't waar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee johAls dat zo was dan was het einde van de zomer heel anders gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Nou, ik ben het wel met je eens.quote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik probeerde me nog in te houden. Maar ik werd aangemoedigd.
Wat was er eind van de zomer?quote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was het einde van de zomer heel anders gelopen
wil je erover praten?quote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was het einde van de zomer heel anders gelopen
Klopt! Had Springsteen Meeting Across the river genomineerd als nieuwe plaat. Maar hij heeft t niet gehaaldquote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef laxus13 het volgende:
[..]
haha nee idd![]()
Maar ik zie je af en toe wel eens posten in het Mumeladder topic
Ah tof! Ik heb stage gelopen bij NRCquote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nijmegen lijkt me ook een leuke stad! Ik woon in Utrecht inderdaadIk heb inderdaad een tv-stage gelopen, bij Den Haag Vandaag (nu Nieuwsuur)
Iemand leuk ontmoeten.. die vervolgens last heeft van bindingsangst en zo..quote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat was er eind van de zomer?
Nee en ik had het nog wel +7 gegevenquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt! Had Springsteen Meeting Across the river genomineerd als nieuwe plaat. Maar hij heeft t niet gehaald
bindingsangst..gewoon een vlucht dat je iemand toch niet zo leuk vindt dan gedacht...quote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Iemand leuk ontmoeten.. die vervolgens last heeft van bindingsangst en zo..
Oh ja, das wel jammerquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bindingsangst bestaat niet, is een lulsmoesquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is ook wel een toffe stage! Altijd handig als netwerkquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah tof! Ik heb stage gelopen bij NRC
quote:Op zondag 30 december 2012 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bindingsangst bestaat niet, is een lulsmoes
Nope sinds 2009quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een schijtplaat van Metallica. Wat doet die in de lijst?
Zekerquote:Op zondag 30 december 2012 19:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook wel een toffe stage! Altijd handig als netwerk
Geen idee.quote:
Neuh. De hits komen nogquote:Op zondag 30 december 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb niet zoveel met Metallica maar dit klinkt nog wel aardig. Maar is dit ooit een hit geweest? Ken de bekendere nummers wel maar dit zegt me niks
Nog steeds contact mee? Ik wel nog steedsquote:
Raar dat een niet hit zo hoog in de top 2000 staatquote:Op zondag 30 december 2012 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Neuh. De hits komen nog
quote:
Idd. Sowieso Master of Puppets & Fade To Black.quote:Op zondag 30 december 2012 19:46 schreef laxus13 het volgende:
Eigenlijk horen ze wel wat vaker in de lijst te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |