Nou, ik ben het wel met je eens.quote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik probeerde me nog in te houden. Maar ik werd aangemoedigd.
Wat was er eind van de zomer?quote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was het einde van de zomer heel anders gelopen
wil je erover praten?quote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was het einde van de zomer heel anders gelopen
Klopt! Had Springsteen Meeting Across the river genomineerd als nieuwe plaat. Maar hij heeft t niet gehaaldquote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef laxus13 het volgende:
[..]
haha nee idd![]()
Maar ik zie je af en toe wel eens posten in het Mumeladder topic
Ah tof! Ik heb stage gelopen bij NRCquote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nijmegen lijkt me ook een leuke stad! Ik woon in Utrecht inderdaadIk heb inderdaad een tv-stage gelopen, bij Den Haag Vandaag (nu Nieuwsuur)
Iemand leuk ontmoeten.. die vervolgens last heeft van bindingsangst en zo..quote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat was er eind van de zomer?
Nee en ik had het nog wel +7 gegevenquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt! Had Springsteen Meeting Across the river genomineerd als nieuwe plaat. Maar hij heeft t niet gehaald
bindingsangst..gewoon een vlucht dat je iemand toch niet zo leuk vindt dan gedacht...quote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Iemand leuk ontmoeten.. die vervolgens last heeft van bindingsangst en zo..
Oh ja, das wel jammerquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bindingsangst bestaat niet, is een lulsmoesquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is ook wel een toffe stage! Altijd handig als netwerkquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah tof! Ik heb stage gelopen bij NRC
quote:Op zondag 30 december 2012 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bindingsangst bestaat niet, is een lulsmoes
Nope sinds 2009quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een schijtplaat van Metallica. Wat doet die in de lijst?
Zekerquote:Op zondag 30 december 2012 19:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook wel een toffe stage! Altijd handig als netwerk
Geen idee.quote:
Neuh. De hits komen nogquote:Op zondag 30 december 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb niet zoveel met Metallica maar dit klinkt nog wel aardig. Maar is dit ooit een hit geweest? Ken de bekendere nummers wel maar dit zegt me niks
Raar dat een niet hit zo hoog in de top 2000 staatquote:Op zondag 30 december 2012 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Neuh. De hits komen nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |