Nou, ik ben het wel met je eens.quote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik probeerde me nog in te houden. Maar ik werd aangemoedigd.
Wat was er eind van de zomer?quote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was het einde van de zomer heel anders gelopen
wil je erover praten?quote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was het einde van de zomer heel anders gelopen
Klopt! Had Springsteen Meeting Across the river genomineerd als nieuwe plaat. Maar hij heeft t niet gehaaldquote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef laxus13 het volgende:
[..]
haha nee idd![]()
Maar ik zie je af en toe wel eens posten in het Mumeladder topic
Ah tof! Ik heb stage gelopen bij NRCquote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nijmegen lijkt me ook een leuke stad! Ik woon in Utrecht inderdaadIk heb inderdaad een tv-stage gelopen, bij Den Haag Vandaag (nu Nieuwsuur)
Iemand leuk ontmoeten.. die vervolgens last heeft van bindingsangst en zo..quote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat was er eind van de zomer?
Nee en ik had het nog wel +7 gegevenquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt! Had Springsteen Meeting Across the river genomineerd als nieuwe plaat. Maar hij heeft t niet gehaald
bindingsangst..gewoon een vlucht dat je iemand toch niet zo leuk vindt dan gedacht...quote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Iemand leuk ontmoeten.. die vervolgens last heeft van bindingsangst en zo..
Oh ja, das wel jammerquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bindingsangst bestaat niet, is een lulsmoesquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is ook wel een toffe stage! Altijd handig als netwerkquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah tof! Ik heb stage gelopen bij NRC
quote:Op zondag 30 december 2012 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bindingsangst bestaat niet, is een lulsmoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |