Thats not so much a surprise thenquote:Op zondag 30 december 2012 19:30 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Haha ok![]()
Ik heet daar gewoon laxus11 mocht je dat willen weten
Ik vind Fantasy echt vreselijkquote:
Als ze je graf dan nog niet hebben leeg geplunderdquote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan post ik wel vanuit m'n graf
Ik doe met je meequote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat ff rustig zitten genieten
Nijmegen. Woon nu nog in Den Bosch, maar ga vrijdag verhuizen. Studie bevalt me erg goed en de stad is gewoon leuk. Erg veel zin inquote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Utrecht staat nog wel het beste bekendEn waar volg je de master? En de wereld is zeker klein ja, kom echt zo vaak mensen tegen die wel weer iemand kennen ofzo
Ja, erg mooi nummer. Maar jammer dat 't waar isquote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beste nummer van de Stones
Ja! Die hoort er echt bijquote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef glittertje39 het volgende:
klote versie...ik mis het koortje
haha nee iddquote:Op zondag 30 december 2012 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Thats not so much a surprise then
Gimme Shelter is de bestequote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is geweldig van de Stones. Alleen She's a Rainbow is beter
Nijmegen lijkt me ook een leuke stad! Ik woon in Utrecht inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nijmegen. Woon nu nog in Den Bosch, maar ga vrijdag verhuizen. Studie bevalt me erg goed en de stad is gewoon leuk. Erg veel zin inJij woont in Utrecht zo te lezen? Heb je ook een tv-stage gelopen?
Nee johquote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, erg mooi nummer. Maar jammer dat 't waar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee johAls dat zo was dan was het einde van de zomer heel anders gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |