De laatste dagen waren toen in het weekendquote:Op zondag 30 december 2012 19:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vorig jaar was je vrij tijdens de Top?
Mwah..ik freelance ondertussen voor een paar kranten en moet zeggen dat t niet tegenvalt qua opdrachten/betaling. Maar je hebt gelijk..tis geen vetpot. Wachten tot al die ouwe knarren met pensioen gaan..quote:Op zondag 30 december 2012 19:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha cool! Alleen jammer dat er geen werk in te vinden valt
Als het echt zijn eigen keus is zou ik hem daarin steunen. Het gaat erom dat hij gelukkig is en fijne weekenden heeft toch.. Contact zoeken kan later altijd weer? Even op een laag pitje is toch niet zo erg?quote:Op zondag 30 december 2012 19:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
nope.. steeds minder lijkt het wel
Lastige situatie lijkt me dat! Komt het ook door die nieuwe stiefmoeder of is dat weer over?quote:Op zondag 30 december 2012 19:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
nope.. steeds minder lijkt het wel
Ook mooiquote:Op zondag 30 december 2012 19:04 schreef peaceman het volgende:
wij luisteren nu 'zandkasteel aan zee'
dat kan pas als hij volgens de wet daar iets over mag zeggen. indien dat eerder gebeurt, krijg je 'oorlog' denk ik... Dat gaat pa echt niet accepteren.quote:Op zondag 30 december 2012 19:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als het eigen zijn eigen keus is zou ik hem daarin steunen. Het gaat erom dat hij gelukkig is en fijne weekenden heeft toch.. Contact zoeken kan later altijd weer? Even op een laag pitje is toch niet zo erg?
De reden dat hij niet wil, is dat zijn halfzusje en halfbroertje er dan ook zijn... ik vind dat dat geen reden mag zijn. Heb mijn ex weleens gezegd dat hij Twan af en toe een weekend alleen moet nemen...quote:Op zondag 30 december 2012 19:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als het echt zijn eigen keus is zou ik hem daarin steunen. Het gaat erom dat hij gelukkig is en fijne weekenden heeft toch.. Contact zoeken kan later altijd weer? Even op een laag pitje is toch niet zo erg?
Die stiefmoeder woont er niet meer.quote:Op zondag 30 december 2012 19:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lastige situatie lijkt me dat! Komt het ook door die nieuwe stiefmoeder of is dat weer over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |