SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door kanovinnie op 30-12-2012 18:42:24 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Sorry, volgende keer zullen we eerst toestemming vragen voor we je foto postenquote:
Waarom heb je nog een kerst UI?quote:
Is dit nou serieus wat mannen mooi vinden? Zulke grote borsten is toch totaal onrealistisch en niet mooi? Vind ik dan tenminstequote:Op zondag 30 december 2012 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer zullen we eerst toestemming vragen voor we je foto posten
quote:
Weet ik nietquote:Op zondag 30 december 2012 18:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom heb je nog een kerst UI?
Tsjah, sexbom he? Grote tetten enzo.quote:Op zondag 30 december 2012 18:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Is dit nou serieus wat mannen mooi vinden? Zulke grote borsten is toch totaal onrealistisch en niet mooi? Vind ik dan tenminste
[..]
quote:Op zondag 30 december 2012 18:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, sexbom he? Grote tetten enzo.
quote:Op zondag 30 december 2012 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind persoonlijk een B of een bescheiden C wat fijner hoor. Als ze te groot zijn om te handelen wordt het jammer
Ja, dat hoor ik wel vaak.quote:Op zondag 30 december 2012 18:50 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Precies. Als een man een te grote penis heeft is dat ook niet fijn.
Precies. Je moet het nog met 1 hand vast kunnen houden. Anders is het eng.quote:Op zondag 30 december 2012 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind persoonlijk een B of een bescheiden C wat fijner hoor. Als ze te groot zijn om te handelen wordt het jammer
quote:Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik wel vaak.
[..]
Precies. Je moet het nog met 1 hand vast kunnen houden. Anders is het eng.
Jaquote:Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Wel een beetje tegenstrijdig met dat plaatje in de OP
Ik wel.quote:Op zondag 30 december 2012 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
Maar als Pamela ooit naar mij toe zou komen en zou zeggen:
Kano, jij en ik, op dit bed. Dan zou ik echt geen nee zeggen.
Ja... ja...quote:Op zondag 30 december 2012 18:58 schreef kanovinnie het volgende:
En msacras, jij zou David Hasselhof ook doen. Ofnie?
Begrijpelijke keuzequote:Op zondag 30 december 2012 19:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja... ja...
Nee ik zou eerder voor Jude Law gaan![]()
[ afbeelding ]
quote:
Goed ontbijten en veel vet eten.quote:Op zondag 30 december 2012 19:11 schreef kanovinnie het volgende:
de 4 dronken dagen he? Vrijdag>begin weekend, Zaterdag>Weekend> Zondag> Hoef morgen niet te werken Maandag> Oud en nieuw
Dinsdag Zo op de bank liggen:
Ik schuif het op, afgelopen dagen niet echt uitgeweest want ik was donderdag en vrijdag al geweest, maar van 1 tot 5 januari zit ik elke avond ergens anders dan thuisquote:Op zondag 30 december 2012 19:11 schreef kanovinnie het volgende:
de 4 dronken dagen he? Vrijdag>begin weekend, Zaterdag>Weekend> Zondag> Hoef morgen niet te werken Maandag> Oud en nieuw
Dinsdag Zo op de bank liggen:
Ik ook overdag werkenquote:Op zondag 30 december 2012 19:13 schreef Taexon het volgende:
Morgen werken
Maar daarna top avondje tegemoet!
Dit ja! Dan een paar dagen nuchter, en dan een paar dagen niet meerquote:Op zondag 30 december 2012 19:13 schreef Taexon het volgende:
Morgen werken
Maar daarna top avondje tegemoet!
ik ookquote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga morgen oliebollen bakken en appelflappen maken. Zoals het een echte held betaamt
Ik ook! Niet dat ik toestemming heb, maar dat terzijde.quote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga morgen oliebollen bakken en appelflappen maken. Zoals het een echte held betaamt
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit ja! Dan een paar dagen nuchter, en dan een paar dagen niet meer
Jupquote:Op zondag 30 december 2012 19:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ook! Niet dat ik toestemming heb, maar dat terzijde.
[..]
Jij begrijpt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |