SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door kanovinnie op 30-12-2012 18:42:24 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Sorry, volgende keer zullen we eerst toestemming vragen voor we je foto postenquote:
Waarom heb je nog een kerst UI?quote:
Is dit nou serieus wat mannen mooi vinden? Zulke grote borsten is toch totaal onrealistisch en niet mooi? Vind ik dan tenminstequote:Op zondag 30 december 2012 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer zullen we eerst toestemming vragen voor we je foto posten
quote:
Weet ik nietquote:Op zondag 30 december 2012 18:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom heb je nog een kerst UI?
Tsjah, sexbom he? Grote tetten enzo.quote:Op zondag 30 december 2012 18:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Is dit nou serieus wat mannen mooi vinden? Zulke grote borsten is toch totaal onrealistisch en niet mooi? Vind ik dan tenminste
[..]
quote:Op zondag 30 december 2012 18:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, sexbom he? Grote tetten enzo.
quote:Op zondag 30 december 2012 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind persoonlijk een B of een bescheiden C wat fijner hoor. Als ze te groot zijn om te handelen wordt het jammer
Ja, dat hoor ik wel vaak.quote:Op zondag 30 december 2012 18:50 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Precies. Als een man een te grote penis heeft is dat ook niet fijn.
Precies. Je moet het nog met 1 hand vast kunnen houden. Anders is het eng.quote:Op zondag 30 december 2012 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind persoonlijk een B of een bescheiden C wat fijner hoor. Als ze te groot zijn om te handelen wordt het jammer
quote:Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik wel vaak.
[..]
Precies. Je moet het nog met 1 hand vast kunnen houden. Anders is het eng.
Jaquote:Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Wel een beetje tegenstrijdig met dat plaatje in de OP
Ik wel.quote:Op zondag 30 december 2012 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
Maar als Pamela ooit naar mij toe zou komen en zou zeggen:
Kano, jij en ik, op dit bed. Dan zou ik echt geen nee zeggen.
Ja... ja...quote:Op zondag 30 december 2012 18:58 schreef kanovinnie het volgende:
En msacras, jij zou David Hasselhof ook doen. Ofnie?
Begrijpelijke keuzequote:Op zondag 30 december 2012 19:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja... ja...
Nee ik zou eerder voor Jude Law gaan![]()
[ afbeelding ]
quote:
Goed ontbijten en veel vet eten.quote:Op zondag 30 december 2012 19:11 schreef kanovinnie het volgende:
de 4 dronken dagen he? Vrijdag>begin weekend, Zaterdag>Weekend> Zondag> Hoef morgen niet te werken Maandag> Oud en nieuw
Dinsdag Zo op de bank liggen:
Ik schuif het op, afgelopen dagen niet echt uitgeweest want ik was donderdag en vrijdag al geweest, maar van 1 tot 5 januari zit ik elke avond ergens anders dan thuisquote:Op zondag 30 december 2012 19:11 schreef kanovinnie het volgende:
de 4 dronken dagen he? Vrijdag>begin weekend, Zaterdag>Weekend> Zondag> Hoef morgen niet te werken Maandag> Oud en nieuw
Dinsdag Zo op de bank liggen:
Ik ook overdag werkenquote:Op zondag 30 december 2012 19:13 schreef Taexon het volgende:
Morgen werken
Maar daarna top avondje tegemoet!
Dit ja! Dan een paar dagen nuchter, en dan een paar dagen niet meerquote:Op zondag 30 december 2012 19:13 schreef Taexon het volgende:
Morgen werken
Maar daarna top avondje tegemoet!
ik ookquote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga morgen oliebollen bakken en appelflappen maken. Zoals het een echte held betaamt
Ik ook! Niet dat ik toestemming heb, maar dat terzijde.quote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga morgen oliebollen bakken en appelflappen maken. Zoals het een echte held betaamt
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit ja! Dan een paar dagen nuchter, en dan een paar dagen niet meer
Jupquote:Op zondag 30 december 2012 19:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ook! Niet dat ik toestemming heb, maar dat terzijde.
[..]
Jij begrijpt het
Hahaha. Had je het nog aan tax gevraagd over de J's voor 4/5/6 jan?quote:Op zondag 30 december 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup. Zou kut zijn als ik dat vergeten was
Dan is het echt kale koppen, niet te stoppen xdxdquote:Op zondag 30 december 2012 19:18 schreef timmmmm het volgende:
En ik ga morgenavond voor het eerst in een jaar of driekwart weer wat drinken. Ik denk niet dat er veel voor nodig is om genoeg te drinken
Oh, nee, nog niet.quote:Op zondag 30 december 2012 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Hahaha. Had je het nog aan tax gevraagd over de J's voor 4/5/6 jan?
Net gevraagd!quote:Op zondag 30 december 2012 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Hahaha. Had je het nog aan tax gevraagd over de J's voor 4/5/6 jan?
oh okee.quote:
thuis op de knab. saaaaai.quote:Op zondag 30 december 2012 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Wat doen jullie met oud en nieuw? Thuis met de fam of in de stad partyen?
Bij wat kennissen zuup'nquote:Op zondag 30 december 2012 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga de hele avond op de wc poepen. Echt helemaal los gaan...quote:Op zondag 30 december 2012 19:53 schreef timmmmm het volgende:
8:00-?? ?? (zal wel rond 15:00 worden) Werken.quote:Op zondag 30 december 2012 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Spetterend het nieuwe jaar in!quote:Op zondag 30 december 2012 19:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga de hele avond op de wc poepen. Echt helemaal los gaan...
Allebeiquote:Op zondag 30 december 2012 19:53 schreef timmmmm het volgende:
PROMIIIIIIIquote:Op zondag 30 december 2012 19:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
8:00-?? ?? (zal wel rond 15:00 worden) Werken.
Dan lekker naar huis even opfrissen enzoen dan richting vriendin
Klopt, had ff geen zin om iedereen te pmen.quote:
Logischquote:Op zondag 30 december 2012 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, had ff geen zin om iedereen te pmen.
mooien UIquote:
Ja, als ik er dan toch op lijk..quote:
Ik hoop niet dat dat nodig isquote:Op zondag 30 december 2012 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LogischWel goed verhaal onder je OP. zou je eigenlijk als een apart topic kunnen toevoegen aan het forum
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Computer resetten.quote:Op zondag 30 december 2012 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat nodig is
Wat hebben jullie zoal gedaan terwijl dit topic dicht was?
Crying like a babyquote:Op zondag 30 december 2012 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uitgerust? ^^quote:
Werkte het?quote:
Blij dat ik werk! Nooit meer schoolquote:Op zondag 30 december 2012 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Crying like a baby![]()
Nee aan school gewerkt
Andere SCquote:Op zondag 30 december 2012 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 december 2012 20:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]Jij leert het echt nooit he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FOK!verslaafd dit datquote:Op zondag 30 december 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Andere SC
[..]
Jij leert het echt nooit he?
De kans is er dat ik dat na volgend jaar ook moetquote:Op zondag 30 december 2012 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Werkte het?
[..]
Blij dat ik werk! Nooit meer school
Ja, de computer gaf aan dat er geen operating system aanwezig was.quote:Op zondag 30 december 2012 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Werkte het?
[..]
Blij dat ik werk! Nooit meer school
Af en toe is toch niet zo erg, of niet dan?quote:Op zondag 30 december 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Andere SC
[..]
Jij leert het echt nooit he?
Hoezo moet? Werken is leuk!quote:Op zondag 30 december 2012 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De kans is er dat ik dat na volgend jaar ook moetIk hoop het niet maar toch
Oei, dat klinkt niet goed!quote:Op zondag 30 december 2012 20:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, de computer gaf aan dat er geen operating system aanwezig was.![]()
Alles werkt nu weer zoals het hoort.
Sta er niet goed voor met mijn studiepunten so..quote:Op zondag 30 december 2012 20:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo moet? Werken is leuk!
[..]
Oei, dat klinkt niet goed!
Beter maak je je opleiding af. ff doorbijten.quote:Op zondag 30 december 2012 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sta er niet goed voor met mijn studiepunten so..
Oh ik was ook niet van plan om te stoppen hoorquote:Op zondag 30 december 2012 20:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter maak je je opleiding af. ff doorbijten.
quote:Op zondag 30 december 2012 20:10 schreef msacras het volgende:
Die BELIEEEEEVE gif is wel geaccepteerd hier
Ja die is wel leuk iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |