ja, da's een sort arretjescakequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
http://www.lekkerensimpel.com/2012/09/13/no-bake-malteser-cake/
stelt niets voor om te maken, maar is lekker, doch supermachtig
Ja valt mee he?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 06:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]dat had ik me niet voorgesteld als ik naar het receptenlijstje kijk
Ziet er goed uit
Jep inderdaad. Misschien aankomend weekend ook makenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja valt mee he?
Het is lekker stevig, zacht en smeuiïg, en de noten maken het erg lekker
quote:Op zondag 3 maart 2013 16:37 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ja! Ik was aangenaam verrast toen ik ze uit de oven haalde, haha. Het recept was ook goed te begrijpen moet ik zeggen.
Heb ook (aangezien hier in de buurt geen enkele reform winkel open was) zelf amandelmeel gemaakt. Dus eerst zelf amandelen geroosterd en toen gemalen, ging allemaal prima!
zo die zijn echt mooi gewordenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:37 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ja! Ik was aangenaam verrast toen ik ze uit de oven haalde, haha. Het recept was ook goed te begrijpen moet ik zeggen.
Heb ook (aangezien hier in de buurt geen enkele reform winkel open was) zelf amandelmeel gemaakt. Dus eerst zelf amandelen geroosterd en toen gemalen, ging allemaal prima!
ik ben benieuwd hoe je hem vindt!quote:Op zondag 3 maart 2013 17:53 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jep inderdaad. Misschien aankomend weekend ook maken
Dank je! Het basisrecept komt hier vandaan: http://www.cupcakerecepte(...)eurde-macarons-makenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[..]
zo die zijn echt mooi geworden
waar heb je het recept vandaan?
Wat jammer! Hij ziet er namelijk wel héérlijk uit! Zijn het echte bosbessen of blauwe bessen?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:05 schreef Skaai het volgende:
Gisteren een bosbessen clafoutis gemaakt. Ik vond er eigenlijk niet zoveel aan, puur omdat ik alleen maar ei proefde (niet geheel vreemd als ik er 5 eieren in moest mikken) en de bosbessen smaak nogal weg viel. Gisteren was ie niet zo lekker, na een nacht/dag in de koelkast is ie beter te pruimen met een bus poedersuiker erover en een kwak slagroom..
[ afbeelding ]
Stiekem ben ik blij dat ik heb gekozen voor ingevroren bosbessen omdat dit grapje anders nog duurder werd dan ie al was. Normaal gesproken ga ik met mijn bakfrutsels eerst naar de buren toe, maar dit keer durfde ik gewoon niet langs te gaan omdat ik zo ontevreden was.
Ik denk niet dat dit voor herhaling vatbaar is. Volgende keer gewoon bosbessen cake of een lekkere koekbodem.
Arme buren, hebben die helemaal niets dit weekendquote:Op zondag 3 maart 2013 20:05 schreef Skaai het volgende:
Gisteren een bosbessen clafoutis gemaakt. Ik vond er eigenlijk niet zoveel aan, puur omdat ik alleen maar ei proefde (niet geheel vreemd als ik er 5 eieren in moest mikken) en de bosbessen smaak nogal weg viel. Gisteren was ie niet zo lekker, na een nacht/dag in de koelkast is ie beter te pruimen met een bus poedersuiker erover en een kwak slagroom..
[ afbeelding ]
Stiekem ben ik blij dat ik heb gekozen voor ingevroren bosbessen omdat dit grapje anders nog duurder werd dan ie al was. Normaal gesproken ga ik met mijn bakfrutsels eerst naar de buren toe, maar dit keer durfde ik gewoon niet langs te gaan omdat ik zo ontevreden was.
Ik denk niet dat dit voor herhaling vatbaar is. Volgende keer gewoon bosbessen cake of een lekkere koekbodem.
Geen idee hoe lang het goed blijft. Muffins zijn ondertussen opquote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef Adelante het volgende:
Die snapte de bedoeling van high tea niet helemaal
Nou ja, heb je nog wat voor de nieuwe week
ermahgerd bij iemand thuis en dat dan iedereen s'n succesrecepten bakt en meeneemtquote:Op zondag 3 maart 2013 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
kunnen we niet met zijn allen een keer gaan high tea-en?
Prachtige foto zo met die vanillestokjes erbij.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:18 schreef dahippieunicorn het volgende:
Nou hier zijn ze dan!
[ afbeelding ]
Vanille macarons met Dulce de Leche vulling! (Heb maar meteen extra mijn best gedaan op de presentatie, kan ik de foto meteen gebruiken voor een schoolopdracht)
Dank je!quote:Op zondag 3 maart 2013 23:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Prachtige foto zo met die vanillestokjes erbij.
Dat is leuk! Bij whiskey-proeverijen bij mensen thuis noemen ze het byob, bring your own bottle. Hier wordt t bring your own bakselquote:Op zondag 3 maart 2013 21:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd bij iemand thuis en dat dan iedereen s'n succesrecepten bakt en meeneemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |