Dank je! Het basisrecept komt hier vandaan: http://www.cupcakerecepte(...)eurde-macarons-makenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[..]
zo die zijn echt mooi geworden
waar heb je het recept vandaan?
Wat jammer! Hij ziet er namelijk wel héérlijk uit! Zijn het echte bosbessen of blauwe bessen?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:05 schreef Skaai het volgende:
Gisteren een bosbessen clafoutis gemaakt. Ik vond er eigenlijk niet zoveel aan, puur omdat ik alleen maar ei proefde (niet geheel vreemd als ik er 5 eieren in moest mikken) en de bosbessen smaak nogal weg viel. Gisteren was ie niet zo lekker, na een nacht/dag in de koelkast is ie beter te pruimen met een bus poedersuiker erover en een kwak slagroom..
[ afbeelding ]
Stiekem ben ik blij dat ik heb gekozen voor ingevroren bosbessen omdat dit grapje anders nog duurder werd dan ie al was. Normaal gesproken ga ik met mijn bakfrutsels eerst naar de buren toe, maar dit keer durfde ik gewoon niet langs te gaan omdat ik zo ontevreden was.
Ik denk niet dat dit voor herhaling vatbaar is. Volgende keer gewoon bosbessen cake of een lekkere koekbodem.
Arme buren, hebben die helemaal niets dit weekendquote:Op zondag 3 maart 2013 20:05 schreef Skaai het volgende:
Gisteren een bosbessen clafoutis gemaakt. Ik vond er eigenlijk niet zoveel aan, puur omdat ik alleen maar ei proefde (niet geheel vreemd als ik er 5 eieren in moest mikken) en de bosbessen smaak nogal weg viel. Gisteren was ie niet zo lekker, na een nacht/dag in de koelkast is ie beter te pruimen met een bus poedersuiker erover en een kwak slagroom..
[ afbeelding ]
Stiekem ben ik blij dat ik heb gekozen voor ingevroren bosbessen omdat dit grapje anders nog duurder werd dan ie al was. Normaal gesproken ga ik met mijn bakfrutsels eerst naar de buren toe, maar dit keer durfde ik gewoon niet langs te gaan omdat ik zo ontevreden was.
Ik denk niet dat dit voor herhaling vatbaar is. Volgende keer gewoon bosbessen cake of een lekkere koekbodem.
Geen idee hoe lang het goed blijft. Muffins zijn ondertussen opquote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef Adelante het volgende:
Die snapte de bedoeling van high tea niet helemaal
Nou ja, heb je nog wat voor de nieuwe week
ermahgerd bij iemand thuis en dat dan iedereen s'n succesrecepten bakt en meeneemtquote:Op zondag 3 maart 2013 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
kunnen we niet met zijn allen een keer gaan high tea-en?
Prachtige foto zo met die vanillestokjes erbij.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:18 schreef dahippieunicorn het volgende:
Nou hier zijn ze dan!
[ afbeelding ]
Vanille macarons met Dulce de Leche vulling! (Heb maar meteen extra mijn best gedaan op de presentatie, kan ik de foto meteen gebruiken voor een schoolopdracht)
Dank je!quote:Op zondag 3 maart 2013 23:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Prachtige foto zo met die vanillestokjes erbij.
Dat is leuk! Bij whiskey-proeverijen bij mensen thuis noemen ze het byob, bring your own bottle. Hier wordt t bring your own bakselquote:Op zondag 3 maart 2013 21:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd bij iemand thuis en dat dan iedereen s'n succesrecepten bakt en meeneemt
Het zijn echte bosbessen en zo smaken ze ook, als je het ei weg denktquote:Op zondag 3 maart 2013 20:38 schreef dahippieunicorn het volgende:
Wat jammer! Hij ziet er namelijk wel héérlijk uit! Zijn het echte bosbessen of blauwe bessen?
Ahh jammer hoor!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het zijn echte bosbessen en zo smaken ze ook, als je het ei weg denkt
Hoe kom jij aan bosbessen?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het zijn echte bosbessen en zo smaken ze ook, als je het ei weg denkt
Oeh, heb ook nog 6 zakjes liggen in de vriezer (1.5 kg)quote:Op maandag 4 maart 2013 15:16 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Wij plukken ze ieder jaar en gooien dan de hele diepvries ermee vol!
AH doosje vol bosbessen uit de diepvriesquote:
kaneelquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb zojuist een Amish Cinnamon Bread in de oven geschoven, benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
En misschien bak ik van de week nog een bananenbrood, de vorige is vandaag opgegaan en het blijkt een ideaal snel, lekker en voedzaam ontbijt
Geen flauw idee, dat laat ik je weten als hij klaar is en gesneden kan wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:17 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
kaneel![]()
Ben benieuwd! Is dit wel echt een brood of ook meer cake?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |